Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - J@...
Ta kombinace
| 2. 2. 2016 13:34
černý plast a ořech je pěkná i po létech. :yes: Trochu škoda, že výkon zabíjel automat.
Avatar - Stejsn
Kombinovaná spotřeba
| 2. 2. 2016 13:45
mi u toho vychází někde kolem 12 litrů. To se mi teda zrovna nezdá. Kamarád má S4 Avant z roku 1993. Pravda, má v tom 4.2 benzínový motor, ale říkal že pod 25 litrů se dostane fakt málokdy.
Kombinovaná spotřeba
| 2. 2. 2016 14:07
Dobrý, ale to s tím jezdí pilu, se 4,2 se dá jezdit jak sám píšeš kolem 12-13. Dostat se nad 20 litrů znamená skákání po městě na krátký trasy, a i tak se musí člověk hoodně snažit.
Avatar - Stejsn
Kombinovaná spotřeba
| 2. 2. 2016 14:13
Mě to auto hrozně překvapilo a to tím, že nijak extra nejede. Čekal jsem to mnohem lepší, neohromilo mě to.
Kombinovaná spotřeba
| 2. 2. 2016 16:38
Těžko říct v jakém stavu je tenhle konkrétní kus, ale je potřeba na to nahlížet především optikou té doby - v tom autě se jezdilo i s 90koňovým tdi, a vrcholná nafta měla výkon 103kW...
Avatar - J@...
Kombinovaná spotřeba
| 2. 2. 2016 14:28
S S4 4,2 V8 v manuálu mám naježděno spoustu let a je to přesně jak říkáš, průměr 12-14, po městě ke 20ti, dlouhé trasy a s trochou odříkání i pod 9 l.
Kombinovaná spotřeba
| 2. 2. 2016 16:22
Kamarád by si měl vyměnit lambdu a termostat, běží mu to bohatý. Tohle auto jezdí do 15.
nemůžu si pomoct,
| 2. 2. 2016 14:13
ale v osmdesátkách a devadesátkách se dělaly nádherný auta, tahle audina je toho jasným příkladem. čiší z toho taková poctivost a solidnost nebo jak to říct. to u dnešních aut prostě nevidím.
Avatar - Ozzman
nemůžu si pomoct,
| 2. 2. 2016 14:46
Jo, tohle je fakt krásný, mě se strašně líbí ten zadek a zadní světla v US stylu :-) Škoda, že jich tady nejezdí více :-)
majitel
| 2. 2. 2016 14:28
Celkem jede i ta 3.6, ale musí být ve svých otáčkách nejlépe na dálnici, pak reaguje pěkně, ale s tím automatem je to zrychlení táhlejší. Spotřeba je na dálničním provozu cca 11-12l/100km na okreskách tak 14,5l/100, ale ten kdo si to auto pořídil jako nové určitě spotřebu neřešil. Jsem majitelem foceného vozu.
A.Š.
Avatar - AUDIRS6
majitel
| 2. 2. 2016 14:41
Gratulacia ku peknemu kusku historie Audi ! ;-) :yes:
Vsetky moje doterajsie Audi ( ba dokonca väcsina mojich aut ) boli a su V8 benzin ! :-)
majitel
| 2. 2. 2016 14:52
Díky, byla to veliká souhra náhod a vášně. U lidí co jsou neznalí věci, jsem byl blázen, co si dovezl hranatou starou plečku. Ale pak začal zájem importéra značky i medií...
Avatar - happy_driver
***
| 2. 2. 2016 15:55
Staré, dobré V8... V dobe príchodu prvej A8 bola stará V8 nepríjemnou otravou na diaľnici, keďže A8 mala obmedzovač. Oproti tomu stará V8 po dosiahnutí 250km/h veselo upaľovala ďalej. To bolo nasraných pohľadov >:-[] >:-[] >:-[] Auto bolo kamarátove, po pár rokoch ho predal ďalej ako 7-valec, 1 valec mal poruchu. Dotyčný kupec aj so 7-valcom najazdil ešte peknú porciu kilometrov...
Avatar - euro89
200 a V8
| 2. 2. 2016 17:12
Audi V8 a lepší verze dvoustovek patří k jedněm z opravdu mála koncernových vozů, které bych si zaparkoval do garáže i já. Ta palubní deska s analogovými budíky a dřevem je dokonalá! :yes: Párkrát jsem i o V8 vážně uvažoval, ale nikdy zrovna nebyl k dispozici kousek se silnějším motorem 4,2l a manuální převodovkou. Tahle kombinace je u V8 hodně vzácná a dneska je mají prakticky už jen fandové značky, kteří je neprodávají.
pokus
| 2. 2. 2016 19:43
Stejne jako audi se chtelo s modelem na podvozku audi 100 dostat mezi elitu v 80. letech, se chtel VW dostat s modelem Passat W8 tamtez, me osobne to prijde jako zbytecne, stejne jako dnes existence modelu Phaeton.
Avatar - eLzyx
vyvážení V8 vs. R6
| 2. 2. 2016 22:35
tohle je nepravdivé tvrzení "opět se utvrzuji, jak skvělými motory osmiválce jsou. Jde o nejpřirozeněji vyvážené agregáty, které si vystačí s méně hmotným setrvačníkem."
nejpřirozeněji vyvážené motory jsou právě R6 - jsou vyváženy samy o sobě.
V8 má problémy s určitými momenty, takže je nutné je vyvažovat na klice a nebo na setrváku. Takže nejde o nejpřirozeněji vyvážené agregáty. Úplné momentové vyvážení motoru do V mají až V12 a V16.
Nicméně je fakt, že charakter V8 je nezaměnitelný. Zejména v "buranských" amerikách (mustang a spol.) :yes:
Avatar - eLzyx
brzdy UFO
| 2. 2. 2016 22:42
a ještě jedna výtka - pokud v článku popisujete nějaké nestandardní řešení, jako jsou UFO brzdy, bylo by vhodné je i nafotit, nebo umístit do článku alespoň jejich nákres.
Ano googlovat sice umí každý, ale tohle by si pozornost zasloužilo, je to opravdu jako UFO
www.youtube.com/watch?…
V8 long
| 2. 2. 2016 23:04
V clanku se pise ze nevyhodou byla absence dlouhe verze. Ale ta byla a dloooouha byla dost. V8 Long. Jinak lae tohle auto na soudobou konkurenci nemelo. 7 i S trida byly dal, zejmena s ohledem na komfor podvozku. To audi doathlo az s druhou generaci A8.
Avatar - white label
V8 long
| 2. 2. 2016 23:49
Ano, prodloužená (+30 cm) verze u Audi V8 byla, údajně jí bylo vyrobeno 271 ks (u Steyr-Daimler-Puch v Grazu). Ale prodloužení se netýkalo zadního páru dveří (jak je obvyklé), ale až "oblasti" mezi nimi a C sloupkem.
[odkaz]
A pak existuje i V8 Avant (z r. 1989), který vlastnila Uršula Piëch (manželka tehdejšího předsedy Audi Ferdinanda Piëcha). Byl vystaven v muzeu v Ingolstadtu.
[odkaz]
Avatar - Dinar
Z kraje
| 3. 2. 2016 07:33
devadesátek jsem se s V8 svezl, tehdy si ji novou!, což nebylo v době první vlny dovozu ojetin z D nic obvyklého, pořídil jeden bývalý vekslák změnivší se na podnikatele. Přesedl jsem ze své E30 320i, takže úplně ze stodvacítky to nebylo, přesto jsem tím autem byl naprosto ohromen. Bylo to první limo, kterým jsem jel, ticho a luxus kolem, plus ten hladký, a tehdejšíma očima neskutečně silný motor, opravdu zážitek. Takto mě pak už dostalo za pár let jen S600 kupé s dvanáctiválcem. :-)
Vzpomínky
| 3. 2. 2016 11:20
Vzpomínám si, když jsem poprvé sedal do tohohle (kamarádova) auta někdy kolem roku 1995 a auru, která ho obklopovala. A neměla vůbec co dělat s (v tu dobu už zaprášenými) výkony v přímce, ale s našimi hrdiny Bielou a Stuckem. Byl to novější model než ten zdejší a stále si pamatuji na nádherný přístrojový štít, výplně dveří, nebo měkká křesla z tlusté kůže. Celkově víc než dnešní Audi působilo to auto jako německé Volvo. A podvozkově to nebylo o nic lepší, z toho rozčarování, jak neschopný je podvozek, jsem se tenkrát nemohl probrat - jak může auto, na kterém staví Audi svůj úspěch v motorsportu být tak zoufalé? Výše diskutovaných hodnot spotřeby jsme se na lehce ojetém autě ani nepřiblížili - nemyslím, že by si měl spotřebu řešící člověk kupovat velký benzín a tenhle se běžným, rychlejším, ježděním pod 20 l/100 km nepodíval. A ani tenkrát jsem si nemyslel, že by měl. Dnes už je to jedno, tenhle ingolstadtský podfuk marketingu vyšel a posunul Audi blíž k vytoužené prémiové nálepce. Pro mě je to příjemná nostalgie a majiteli zmíněného kusu přeji, ať ho užívá ve zdraví.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku