Novinky
Nejak mi uniká pointa kúpy Saabu...
Chcú robiť elektromobily - takže na vývoj v oblasti motorov nenadviažu.
Budú pravdepodobne vyrábať mimo Švédska - takže asi ani know-how pôvodného vývoja Saabu nevyužijú.
Nemajú nárok na značku ani logo...
Ostanú im plechy a podvozok. Stálo im to vlastne za to?
Chcú robiť elektromobily - takže na vývoj v oblasti motorov nenadviažu.
Budú pravdepodobne vyrábať mimo Švédska - takže asi ani know-how pôvodného vývoja Saabu nevyužijú.
Nemajú nárok na značku ani logo...
Ostanú im plechy a podvozok. Stálo im to vlastne za to?
Tady se z toho stala zvláštní ikona. Rover 75 pod BMW bylo zoufalství, plastové hydraulické spojkové válce... najednou padnul pedál spojky na podlahu a často bez varování, běžný el. ventilátor v masce za 17.000 😄 hliníková ramena s dvěma čepy a jejich uložení slabší než ve Fabii
Takové Rovery 420SDi, nebo 620SDi (v podstatě Honda Civic a Accord s motory Rover), sice moc nejeli, ale nebyli to technicky vůbec špatná auta. Když se povedlo, tak motory najezdili milion kilometrů jako nic. Koroze až tak od 10-15 let sežrala zadní lemy... 420SDi byla spolehlivý nezmar
Lidi kteří chtěli Rover 75 jsme přemlouvali (kvůli drahým náhradním dílům) do Roveru 45, který byl převlečenou 400/420SDi s jiným čerpadlem (to už nebylo tak spolehlivé)
Co naplat, je jasné, že ty máš ke spodině v GB na míle daleko. >😁
Roewe 950: [odkaz]
Roewe W5 (je to původní Ssangyong Kyron): [odkaz]