Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - hedvin
Klínů není nikdy dost
hedvin
| 7. 2. 2016 14:00
Od doby co jsem si koupil pojízdný hydraulický hever asi za 400 v albertu v akci musím zaklepat, že klíny většinou nepotřebuji, u těch mechanických chatrných heverů je riziko pádu auta z něj vysoké i při malém sklonu země.
Avatar - Bully_
Klínů není nikdy dost
Bully_
| 7. 2. 2016 16:11
Mne kdyz nejaka atraktivni nabidne klin, tak beru a nekecam :-)
Ale i s dilenskym heverem kola zakladam, i na rovine. Sicher ist Sicher.
Avatar - praděda7
Klínů není nikdy dost
praděda7
| 7. 2. 2016 16:23
Ocelové skládací klíny pod kola byly svého času u Toyoty standard ve výbavě. Nevím jak dnes. S novým systémem na opravu pneu už asi ne. :-!
Klínů není nikdy dost
RADEK1
| 7. 2. 2016 17:04
Já je u Xf mám také... u heveru. (plastové) :-)
Avatar - cechblog
Klínů není nikdy dost
cechblog
| 7. 2. 2016 21:26
chlapy o čem se bavíte, jaké klíny, nemáte odkaz nebo fotku, díky
Avatar - Plautus
Klínů není nikdy dost
Plautus
| 7. 2. 2016 21:55
Klínů není nikdy dost
ikarus
| 7. 2. 2016 22:36
kus dřeva dával pod kolo i můj děda, to jsou ti moderní řidiči. hlavně je třeba si lehnout POD auto když je jen na zvedáku a nedat si tam ani pod práh špalky nebo pneu :yes: příště bude někod hubovat že nemá v zrcátku napsané že objekty se přibližují rychle a jsou v reálu větší, nebo co to tam amíci mají
Avatar - wakantanka
Klínů není nikdy dost
wakantanka
| 8. 2. 2016 16:12
Na spatnom zrkadle je toto: objects it the mirror are closer than behind. :-) O dalsich cedulkach a nalepkach kade tade po aute skoda hovorit. Hlavne ze uz pochopili ze tempomat v aute nie je to iste ako autopilot v lietadle. :-)
Avatar - Plautus
Klínů není nikdy dost
Plautus
| 8. 2. 2016 18:06
Máte na to pekné príslovie: "Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí."
A keď sú k tomu americké súdy schopné podporovať takýchto hlupákov, či vychcancov, tak je vymaľované...
Avatar - cechblog
Klínů není nikdy dost
cechblog
| 7. 2. 2016 23:44
díky, a to nestačí zatáhnout ručku
Avatar - eLzyx
Klínů není nikdy dost
eLzyx
| 8. 2. 2016 07:43
nestačí, protože to ti to auto drží jen jedno kolo a to zrovna může být na nějakém smetí, po kterém se to sklouzne. Nehledě na to, že můžeš mít na jedné straně zatuhlé lanko k ruční brzdě. Když je auto na obou kolech tak to brzdí, když pak zvedneš jednu stranu, která brzdí a druhá ne ... je malér.
Klínů není nikdy dost
CrankyDude
| 8. 2. 2016 11:57
"...a to nestačí zatáhnout ručku " :-! Nechces to jit zkusit? 8-s
Avatar - Barrichello
Klínů není nikdy dost
Barrichello
| 8. 2. 2016 19:46
ručka u 300C/Charger.....hehehe....to by musela nejdřív fungovat, ony ty trapný pakny v zadních kotoučích maj docela problém udržet ty 2 tuny i v kopci >:D
Avatar - praděda7
Klínů není nikdy dost
praděda7
| 7. 2. 2016 22:47
cechblog...no, ty jsi pěkný vykuk.....ty určitě máš na mysli jiné "klíny"...takové teplé klíny, viď? ;-)
Avatar - cechblog
Klínů není nikdy dost
cechblog
| 7. 2. 2016 23:46
ne, nemám, opravdu jsem se ptal na ty ke kolů a obával jsem se, že mi sem někdo dá odkaz na nějakou kundu, ale Plautuz není žádný oplzlák a zachoval dekórum :-)
Avatar - Plautus
Klínů není nikdy dost
Plautus
| 8. 2. 2016 18:07
>:D
Hochu, díky za dôveru :yes: ;-)
Klínů není nikdy dost
CrankyDude
| 8. 2. 2016 11:58
"...cechblog...no, ty jsi pěkný vykuk." >:D >:D Ja bych volil jine slovo.
Klínů není nikdy dost
CrankyDude
| 8. 2. 2016 11:54
"..chlapy o čem se bavíte" Kdyz se musis ptat, nevim jestli to potrebujes vedet, eh? [odkaz]
struktura karoserie
koos323
| 7. 2. 2016 14:36
To by mě vážně zajímalo co je "na struktuře tohoto vozu tak unikátní". Já myslel, že to má normální samonos jako většina osobáků.
struktura karoserie
Nicco
| 7. 2. 2016 19:36
Toky to nechapu, ale je toho plny americky internet. Lidi ve forech resi, tak zvednout svuj Charger!?
Avatar - eLzyx
struktura karoserie
eLzyx
| 8. 2. 2016 07:45
možná to nemá vespod takové ty úchyty na pohotovostní hevírek a ten jejich má jen plošku.
Avatar - Barrichello
struktura karoserie
Barrichello
| 8. 2. 2016 08:53
Fiat dělá samé speciální věci, je zajímavé že na první generaci to nikdo neřešil >:D 300C sem zvedal taky nármálně, dávat pod auto penu a vzpěry nebo velké špalky snad napadne každého kdo má trochu rozum. Dávám to i po dílenský hever co unese 3 tuny a to i když s tím zvedám Alero, které váží půlku
Avatar - Plautus
struktura karoserie
Plautus
| 8. 2. 2016 18:41
Asi neješ dosť hamburgerov ;-)
Avatar - praděda7
Obří svolávačka ještě nebyla.....
praděda7
| 7. 2. 2016 23:13
....ta bude až tak za 50 roků a bude po té, co se zjistí, že všechna autonomní auta byla hacknutá a řídící jednotka může kdykoliv "go crazy"........... ;-)
Avatar - Hotwire
Obří svolávačka ještě nebyla.....
Hotwire
| 8. 2. 2016 15:48
Len ci sa tie auta potom nechaju chytit. >:-[]
Avatar - praděda7
Obří svolávačka ještě nebyla.....
praděda7
| 8. 2. 2016 18:11
>:D >:D >:D
Třem majitelům totiž auto pří výměně kola sklouzlo z heveru.
CrankyDude
| 8. 2. 2016 11:50
:-! ... se mi nejak nezda. Neznam 3 americany co by vyplodili myslenku na meneni kola. Natoz ze zrovna 3 typci maji Charger? Misto heveru v kufru maji lidi clenskou kartu AAA a mobil s jejich cislem v adresari. 8-s
Nanny state v akci....
CrankyDude
| 8. 2. 2016 12:09
....tri idioti se ani nezmrzacili, jejich zraneni udajne nevyzadovalo lekarskou peci, a je z toho dobrovolna svolavaci akce. Toto je nabeh na 'Absurdistan' [odkaz] :-!
Avatar - praděda7
Nanny state v akci....
praděda7
| 8. 2. 2016 18:16
Jo kamaráde, v USA mají tolik právníků, že kdyby nebylo těchto akcí, tak by musela polovina z nich kopat kanále..... :-! A u nás se to pohybuje stejným směrem.....požadavky na milionová odškodnění za kdejakou prkotinu...to vše jen proto, aby právníkův podíl v % byl co nejvyšší... :-!