Novinky
XE je dost kompaktní, koncept R-D6 vypadal na svou dobu dobře, ale myslím, že dnes Jag žádnou nákupní tašku nepotřebuje. Spíš by se měl soustředit na zlepšení současných modelů, karosářské varianty, motorizace. Na malém modelu mají menší zisk. Já stále vyhlížím kupé na základě XE. Jag v současné době nemá levnější a praktičtější sporťák, než F-Type, přitom A5,4er,C coupé, ty se všechny prodávají slušně.
Taky si myslím, že by se JAG neměl pouštět do žádných "nákupních tašek". Ale doba je těžká a pokud není prémiová automobilka součástí velkého koncernu, který má filiálku která v Evropě nákupní tašky vyrábí a prodává, jako třeba VW má škodovku, tak moc na vybranou nemá. Tady zase zaleží na indických majitelích. Ale dlouhodobě budou muset pokrýt všechny segmenty trhu, jako to třeba musel udělat MB. A pod tím samým tlakem je třeba BMW. Na vývoj nových modelů jsou potřeba astronomické částky, které si jednak může koncern lépe dovolit, ale hlavně je můžou zaměřit tam, kde má konkurence slabiny. :-!
Místo těchto ptákovin nám raději řekněte, jak to bude s verzí kombi (sportbrake) u modelů XE a XF. Nikde vidu ani slechu? Snad se na to Jaguar nechystá v této generaci vykašlat.
Já si myslím, že mají svou modelovou řadu dost vymazlenou a do žádných blbostí by se pouštět neměli. Model XE je dostatečně malý a úspěšně konkuruje jak BMW 3-4 tak Mercedesu C. Dělat něco menšího by bylo pro takovou značku nedůstojné i když obchodně asi hodně zajímavé. Škoda, že nemají ve svém portfoliu značku MINI, tam by se mohli na kompaktech vyřádit.
Nemohu jinak, tohle pobavilo. Autore diky. >😁
Jednoduse každý chvilku tahá pilku, ten autoruv vyrok je ale nonsens. >😒]
ked sme teda uz pri tych trendsetteroch alebo zakladateloch akejsi kompaktnej premie .... tak podla mna tuto lavinu mensich kompaktnejsich v podstate uz takmer nepremiovych premioviek spustilo prave bmw s modelom 3 compact