Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

R5 Turbo
| 14. 2. 2016 13:36
..moj favorit skupiny B [odkaz]
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 13:57
Ten v seznamu chybí a je přitom známější než nějaký BX, Kadett nebo MR2. :'-(
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 14:06
No právě. Autor.
Avatar - fostek
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 14:09
Zdravím, super článek.
Když už jste chtěl vypíchnout ty neznámé, mohl jste přihodit tu Mazdu...:)
Prosím, jeden dotaz - není to rýpání, fakt dotaz - myslel jsem, že ta Lada byla vyvinutá a postavená na Litvě. Vy píšete v Lotyšsku. Jste si jist?
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 14:27
Proč se mi tyhle dvě pobaltské republiky vždycky pletou? :-) Jasně, Brundza je Litevec, jdu to opravit, díky :-)
Avatar - fostek
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 14:35
Pletou se všem. Jednou na MS v hokeji vyhrála zápas Litva a hráli lotyšskou hymnu...:)
Nebo naopak? >:D >:D >:D
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 14:41
Aspoň někteří čtenáři mají pochopení a nenadávají mi do analfabetů, soudruhů, případně geografických neználků :-) Vždycky se mi to od rozpadu SSSR motalo, dám si příště pozor :-)
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 14:38
Jinak nevylučuju v budoucnu ještě minimálně jeden díl, tam by mohly být ty úspěšné zadokolky přeřazené ze skupiny 4 (třeba zrovna R5 Turbo), pak z hlavy Celica Twincam, Nissan 240 RS, RX-7 a tak dále, je toho hodně. Tady jsem vypíchl mistry a zajímavé prototypy a hodně dlouho jsem přemýšlel, co tam dát a co ne.
Avatar - fostek
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 14:41
Už se těším.
Takové články dávají zapomenout na asijské crossovery atd
:yes: :yes: :yes:
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 14:43
Ale ty japonské nejsou až zas tak zlé :-)
Avatar - fostek
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 15:00
>:D
njn asi jo, ale stejně bych radši četl o stříbrných šípech ze třicátých let... >:D
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 15:10
Tak to doporucuju Uhlenhautovy pameti, to se cetlo prakticky samo...
Avatar - fostek
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 16:49
dik
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 17:47
Něco málo jsem psal kdysi na autofun [odkaz]
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 20:37
A co třeba Polonez? Mám pro tohle auto odmalička slabost....v tý době to bylo auto podobný západní Asconě.

[odkaz]…
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 20:43
Polonez... myslíš třeba tenhle?

[odkaz]
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 20:45
ten co jsem dal do odkazu...střeva z Lancie. Jelikož jsem to v mládí měl kousek do Polska,tak jsem byl z Polonezů vedle. I když to mělo střeva z Polskýho Fiatu,tak bylo znát,že karoserie byla šitá na západě
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 21:38
Aha.
To video mi nejde otevřít.. takže jsem se z něj nic nedozvěděl.
:-)

A tomu komentáři nerozumím: design byl italskej... a střeva taky - takže je to vlastně všechno "západní", ne?
Pokud tedy nechceme zpochybnit obecné porozumění, že Itálie patří k "západu".
:-)
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 21:44
Tak ono to je jinak... Polonez jako sériový auto byla vlastně technika Fiatu 125p s kastlí která se navrhovala v Itálii snad pro Lancii a skončila v šuplíku..do tý doby,než se k ní dostali poláci (nevím jestli to je přesně...třeba mě někdo opraví)
A ten rallyovej Polonez byly vlastně střeva Lancie Stratos v původní siluetě Polonezu
R5 Turbo
| 15. 2. 2016 08:33
V tom jsme asi za jedno.. ten drobný rozpor vzniká z toho, že 125p je taky Ital.. jen vyráběnej v Polsku.
;-)

Proto je to celoitalský.

Ale to máš jedno, není to důležitý.
R5 Turbo
| 14. 2. 2016 21:45
nějak nefungoval odkaz a edit už nejde [odkaz]
Avatar - Lukixe
A o tom to je
| 14. 2. 2016 13:39
Tým že to bolo tak pekelné a dokázalo to zabíjať,to bolo tak atraktívne a dych berúce.Samozrejme ľudský život je prednejší ako zábava,takže je asi správne,že to skončilo.
Avatar - fostek
A o tom to je
| 14. 2. 2016 13:41
Nikdo nikoho nenutil jezdit ani se na to koukat. :-!
Avatar - fostek
A o tom to je
| 14. 2. 2016 13:41
Kamiony denně zabijou víc lidí, než skupina B za celou svou historii. A já na tý dálnici s těma pakama bejt musím. :-!
Avatar - Rubb
A o tom to je
| 14. 2. 2016 14:16
Nějaká data? Možná by jsis měl první zjistit důvody a % zavinění smrtelných nehod. Byl bys pak překvapený, že největší pako jsi ty... Ale tak beru, asi ti někdo šlápl na kuří oko, tak jses vyblil :-!
Avatar - fostek
A o tom to je
| 14. 2. 2016 14:20
:yes:
data si najdi, a šup šup na kozla, za chvíli vyrážíš
Avatar - Rubb
A o tom to je
| 14. 2. 2016 18:01
Hlupáčku, kamionem nejezdím. Jen mám mozek - narozdíl od tebe, zatím jsi svůj žblebt ničím nepodepřel - což od IQ de.bila ani nečekám... Měj se 8-s
Avatar - fostek
A o tom to je
| 14. 2. 2016 19:26
Nemáš mozek. Podle obrázku vidím, že máš pouze čip >:D >:D >:D
A opakuji: kamiony denně zabijí po světě víc lidí, než skupina B za celou svou existenci. To je nezvratné.
Tvé trapné urážky na tom nic nezmění. Již mne neobtěžuj, neb psí hlas do nebe nevolá a ty nikdy nepřekleneš tu intelektuální propast, která mezi námi zeje.
>:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Rubb
A o tom to je
| 15. 2. 2016 18:27
Hlupáčku. Až se probereš z deliria, podlož své tvrzení, nebo nějaká čísla. Do té doby jsi pro mě jen zkrachovalá existence, která v reálném světě musí držet hubu, tak tady vyřvává na netu. Na silnicích je mnoho nebezpečnějších jedinců, než kamiony (ikdyž ony samy o sobě jsou samozřejmě taky rizikem). :no:
Servus Brainless man :-!
Avatar - speedfred
A o tom to je
| 15. 2. 2016 06:53
V tých časoch mala aj F1 asi najvýkonnejšie motory v histórii. Pár týchto monstier som videl na živo v pretekoch do vrchu-nieco fascinujúce.
Avatar - fostek
Bomba
| 14. 2. 2016 13:40
Fantastická doba, fantastický článek. Velký palec nahoru do redakce.
Podle mě druhá nejlepší éra v motorsportu. A to jsem netušil,že se chystala ještě brutálnější skupina "S". To jsem se dozvěděl až v tomto článku...
Kdo neznáte, pusťte si nějakej on-board z Group B na youtube. Zadejte i "Spectators", abyste pochopili, co se myslí pojmem neukázněný divák... >:D
Vlastně je to i tady ... sorry >:-[]
Prima článek!
| 14. 2. 2016 15:18
;-) :yes:
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 15:41
tak tam proste ta atmosfera uz neni
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 16:01
A na to jsi přišel jak?
Béčka byla dynamičtější než F1... pak je někde DTM... a pak teprve WRC...

Tím nechci říct, že WRC jsou pomalá auta, to rozhodně ne.
:-)

Jen, že B byly skutečně obludy.
Základním problémem při startu s takovou Lancií ( a nebychybně ne jen s ní..) bylo neztratit vědomí v důsledku odkrvení mozku... to už je fakt "za hranou" motoristického sportu.
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 17:17
podvozkove jsou o galaxii dal. a to je ta rychlost.
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 18:22
Mluvils o atmosféře...

No a právě těch 900 koní ve spojení s dobovým podvozkem byla smrtelná kombinace.
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 18:29
ja psal o atmosfere tech zavodu :-) o tom divackem zazitku. dnes je to proste sterilni.
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 18:57
Taky to tak cítím. V 8o a 9o letech, kdy ještě jezdila plnotučná rally auta byla radost se dívat na to jak mistři volantu krotí tato monstra a projíždí mezi špalíry diváků. Ano, možná to bylo nebezpečné ale to k tomu (dle mě) patřilo. Dnešní vrcholový motorsport už mě moc nebaví. Je příliš sterilní. :no:
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 19:09
Jen takový postřeh... Nedávno jsem sledoval se známými sjezd na Hahnenkammu. Pár lyžařů se tam rozsekalo a kamarádka říká :,, to by měli zrušit je to nebezpečné "
Ale proč? Každý ví do čeho jde a to nebezpečí dělá ten sport atraktivní. Je to prostě výzva. A každý kdo ten kopec sjede něco v sobě překonal. (včetně mě samo že pomaloučku :-) )
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 15. 2. 2016 22:23
sterilní? >:D F1 je sterilní >:D jediný co je na WRC v současnosti sterilní je to že nikdo nedokáže soustavně porážet Ogiera :-! jen z letošního Monte Carla koluje na internetu spousta naprosto neskutečných videií - kde to borci jako Ogier, Meeke, JML, Mikelssen a dašlí drtí naprosto neskutečným způsobem - stačí nahodit yt a napsat si monte carlo 2016 flatout :-) souhlasím "Béčka" byly ještě někde jinde :yes: ale jen se mi nezdá označovat WRC za sterilní :-!
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 15. 2. 2016 07:24
Myslím, že výkony šly někam mezi 500-600koní. Dnes snad jen v rallycrossu, kde je zrychlení u špičky kolem 2s na 100km/h. Říkalo se, že v 90-tých letech měly WRC neoficiálně mnohem víc než povolených 300HP, kdy platilo "není žalobce, není soudce".
Současný 1,6 pak bez problémů mohou s deregulací dosáhnout výkonů bestií skupiny B.
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 19:05
Ale chybí jim výkon.
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 22:13
vykon jim chybi ale nic te nemeni na tom ze technika podvozku je takova ze vozy WRC dosahuji lepsich casu nez B
samozrejme by to chtelo popustit aspon na nejakych 500PS
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 15. 2. 2016 22:31
Škoda, že nejde nějak poměřit, jak by auta s motory o výkonu skupiny B jezdila na současných podvozcích, asi by to byl mazec :-)
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 19:03
No to je dost odvážný tvrzení, že jsou WRC rychlejší. Mám spíš dojem, že taková AUDI S1 s řidičem jako byl Mikola ,Rohrl nebo Alén by mezi WRC dominovala.
Avatar - Tiburon
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 22:05
Ale to je samozřejmě nesmysl.
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 23:17
Chtěl bych takový srovnání někdy vidět.
Avatar - fostek
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 14. 2. 2016 23:48
Bohužel, nemám z toho radost, ale WRC je mnohem rychlejší...ale taky mě to štve.
i kdyz jsou WRC mnohem rychlejsi
| 15. 2. 2016 07:22
Ta atmosféra byla hodně divoká, ale máš pravdu. Chystám se na Rally Legends, moc se na ty bestie těším! ;-)
Tohle je asi dobrej článek... ale kapitoly prostě nečtu.
| 14. 2. 2016 15:54
:-(
Avatar - Kobler
Tohle je asi dobrej článek... ale kapitoly prostě nečtu.
| 15. 2. 2016 01:30
No musím se bohužel přidat. Ale zaráží mě jak ještě nedávno to tady vadilo mnoha uživatelům , kteří taky házeli celé texty do diskuze..... a ted si už jako všichni zvykli, nebo jak?
DVD pre milovnikov skupiny B
| 14. 2. 2016 18:36
..super dokument :yes: [odkaz]
Sleeper
| 14. 2. 2016 20:43
Ano...pan Dragoun společně s panem Vaculíkem je to,co mě na ACZ drží i přes kapitoly :yes:
Rektální alpinismus to není....
Avatar - Tiburon
RX
| 14. 2. 2016 22:06
Rallycross nebo Rallykros, ale ne Rallyekros

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku