Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW 740e: První plug-in hybrid z řady iPerformance

11 komentářů

kalousek
No já si čísla přečetl tady, napsal jsem tedy vám.
Za normální postup bych považoval, že odborný redaktor který takovou chybu snadno zjistí sám, požádá o vysvětlení svůj informační zdroj. A pokud to ten vysvětlit nedokáže - což vzhledem ke kvalitě kádru lidí taky může nastat, měl by redaktor aspoň upozornit na chybu čtenáře.
kalousek
Parametry spalovacího motoru 190 kW a 400 N.m/1250-4800 ot/min. se navzájem vylučují. Něco z toho je špatně
kalousek
Tak samozřejmě ale to je už detail. Watt je platná jednotka výkonu
Anonym
Jasně, díky. Ještě podělit tisícem, ať nemáš watty, 😄 Nebo ne?
kalousek
Může být špatně rozpětí otáček, může být špatně krouťák i ten maximální výkon.
V každém případě jeslti jsou to oficiální čísla z Mnichova, je to docela ostuda
Anonym
Jo takhle, kvůli rozpětí otáček. Už jsem si to dosadil OK Díky za připomenutí rovnic...Já koukal jen na výkon a krouťák...
kalousek
Protože krouťáku 400 Nm při 4800 otáčkách odpovídá výkon 201 kW. Což nepasuje s udaným maximem 190 kW

výkon = moment x otáčky x Pí / 30
Anonym
Proč? Neprudím, nevím to a ptám se.
kalousek
No chyba je docela zjevná, pokud pochází už od výrobce mohl na ni autor článku aspoň upozornit
Sleeper
Napište do Mnichova 😄
Sleeper
Jsou to oficiální čísla z Mnichova. Napište jim sám, že je mají špatně...