Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Naftová revoluce u Mercedesu: Nastupuje nový dvoulitr!

Nový dvoulitr bude debutovat v nejnovější generaci Mercedesu třídy E. Postupně se dostane i do dalších modelů stuttgartské značky.
Zpět na článek
16. 2. 2016 11:08
16. 2. 2016 11:33
16. 2. 2016 11:37
16. 2. 2016 12:02
16. 2. 2016 18:20
16. 2. 2016 13:50
16. 2. 2016 14:26
16. 2. 2016 16:51
16. 2. 2016 17:36
16. 2. 2016 20:19
16. 2. 2016 20:27
16. 2. 2016 20:41
16. 2. 2016 20:54
17. 2. 2016 00:24
16. 2. 2016 20:27
17. 2. 2016 12:20
17. 2. 2016 15:59
16. 2. 2016 10:57
Mercedes uber alles !!!
>:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
6
16. 2. 2016 11:21
Re: Mercedes uber alles !!!
jj
NASTUPUJE KONEC DÍZLŮ [odkaz] v GERMÁNII [odkaz] i GERMÁNSKOEVROPSKÉ UNIE [odkaz] VŠAK TO BYLY TAKY PĚKNĚ VYKUTÁLENÝ SRRRRRR [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
16. 2. 2016 11:40
Re: Mercedes uber alles !!!
Věnuj nějaký čas samostudiu. Najdi si, kolik procent emisí dělá automobilová doprava. A kolik fabriky, letadla, lodě a dobytek (větry-to není legrace). Až to zjistíš, ještě se podívej, jak mizivé procentíčko z toho zlomku dělají moderní naftové osobáky řekněme od EURO5.
Až si tohle všechno zjistíš, jestli máš špetku rozumu, Zfackuješ se sám.
:-!
16. 2. 2016 11:49
Re: Mercedes uber alles !!!
na ty VŠECHNY KECI ti srRRRRRRRRRr
Cílem je LIKVIDACE VŠECH ZDEGENEROVANÝ GERMNÁNSKODÍZLOVÝCH NANOČÁSTIC PM10 V KRVI PROTEKTORÁTU ČÉGY/MRV/SLEZLAND
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
PS: za odměnu [odkaz] [odkaz]
16. 2. 2016 12:05
Re: Mercedes uber alles !!!
Ty poslóché Khárle, tady za tu osvětu ti někdo platí, nebo to děláš dobrovolně ?
Avatar - CHerokee
16. 2. 2016 13:15
Re: Mercedes uber alles !!!
Vzhledem k špatným hospodářským výsledkům by měli na platu Khárla ušetřit. :-)
16. 2. 2016 22:13
Re: Mercedes uber alles !!!
šau prdejaktode :-)
klik sem [odkaz] šup tam [odkaz] na fáro si vydělám [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Barry Lyndon
16. 2. 2016 11:06
naftová revoluce nastane až ....
.... až EU zkoordinuje výši spotřebních daní z PMH a nastaví je alespoň trochu logickým způsobem. Pak diesely z automobilů do 3,5 t postupně vymizí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 11:21
Re: naftová revoluce nastane až ....
se obávám že to je asi jen sen....bohužel
Avatar - Dzakobo
16. 2. 2016 11:32
Re: naftová revoluce nastane až ....
Přesně, spotřební daň z nafty bych ze současných 10,95 Kč/l zaokrouhlil na 11 Kč/l. Jelikož má nafta hustotu cca 860 kg/m3 a benzín 780 kg/m3, tak spravedlivě by spotřební daň u benzínu měla být 10 Kč/l místo současných 12,84 Kč/l.
16. 2. 2016 11:08
Asi chybka?
Vážně tam má být: „Točivý moment 400 N.m naopak zůstal zachován, navíc je dostupný v užším spektru otáček.“ ? Nemá tam náhodou být v širším spektru otáček?
Rozbalit vlákno
9
16. 2. 2016 11:18
Re: Asi chybka?
Když se podíváš do tabulky starého a nového motoru, tak zjistíš, že nový má spektrum otáček, kdy můžeš využít všech 400 Nm, opravdu užší.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 11:28
Re: Asi chybka?
Taky mě to hned v článku trklo, ale potom bych to neprodával jako výhodu, ne?
16. 2. 2016 11:33
Re: Asi chybka?
nejak musej najit uplatneni pro ty jejich vycestupnove prevodovky
16. 2. 2016 11:37
Re: Asi chybka?
Kluci, realita je taková, ž ve velkým autě na dlouhou vzdálenost, nedejbože v užitkáči, zatím odpovídající alternativa není.
Ve městech maj plug-iny a malý benzíny jasně navrch už teď.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 11:38
Re: Asi chybka?
:-) :yes: Myslím že MB by tě v marketingu klidně zaměstnal. :yes:
Avatar - Dzakobo
16. 2. 2016 11:34
Re: Asi chybka?
Spektrum je užší kvůli jednoturbové konstrukci, předchůdce měl plný tah už od 1400 ot., tedy o 200 dříve.
Avatar - Emel
16. 2. 2016 12:02
Re: Asi chybka?
Jj, logicky v tomhle bude biturbo lepší.
16. 2. 2016 18:20
Re: Asi chybka?
Mercedes ale ve svých materiálech u tohohle motoru uvádí biturbo.
Avatar - white label
16. 2. 2016 11:37
Re: Asi chybka?
Zní to jako: Nová trasa je stejně dlouhá, navíc užší cestou...
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 11:37
Jinak musím říci,
že jako totální benzínový fanda, tak mám velkou zkušenost s předešlou generací tohoto dieselu OM 651, v modelu C se 125 Kw, eco. Ten eko-režim využívá dobíjení malé pomocné baterie, a když si s tím trochu hraješ, na okresce se mi podařilo dosáhnout na 150ti km úseku spotřebu 3,8. Při běžné jízdě, kdy člověk jel jak potřeboval, tak byl průměrně tak o litr a litr a půl níže než motory koncernu VW. Navíc nikdy tolik neduněl.
Věřím, že tato nová verze bude ještě lepší. :yes:
Rozbalit vlákno
44
Avatar - Jaros71
16. 2. 2016 11:41
Re: Jinak musím říci,
PARAMETRY MOTORU VYPADAJÍ SKVĚLE !
VW by se měl zamyslet..nejen nad dieselgate ale i nad novými motory TDI.. ;-)
Minimálně Audi začíná motorově ztrácet dech..u VW dejme tomu , to není prémie.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 11:44
Re: Jinak musím říci,
Mimo to, že motory VW a Audi jedno jest, tak to nelze tak šmahem říci. Dvoulitr koncernu začíná ztrácet /je to dunivý dělník/, 1,6 tdi nevím, ale asi žádná sláva, ale třeba koncernové 3,0 Tdi je celkem vládce, ten se povedl.
Avatar - white label
16. 2. 2016 12:07
Re: Jinak musím říci,
Audi má naopak prémiové spektrum nabídky dieselů (V6TDI, V6BiTDI, V8TDI).
Udělat z R4 2.2 - R4 2.0 (navíc se stejným krouťákem v užším spektru), tak na tom nic moc "prémiového" nevidím. MB v prémiových dieselech ujel vlak. Cpát do S-klassy R4 TDI, nebo končit u dieselového Cěčka na R4 TDI (byť dočasně) je mimo mísu.
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 12:14
Re: Jinak musím říci,
Jojo tak prémiovou, že si musí pomáhat softwarem :-) V8 končí v dohledný době... Budoucnost je bohužel v R4 a max V6. Tzn. že někomu ujel vlak je blbost.... možná tak na Evropském trhu, to spíš AUDI ujel vlak v USA a ujíždí i teď v Číně, kde jí MB převálcoval a to měl nesrovnatelně horší zázemí. Budoucnost v osobních autech je v kombinaci benzín a elektřina resp elektřina.
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 12:23
Re: Jinak musím říci,
si na praskoch ?
4.2 TDi sa predava stale a bude sa predavat, kym nebude nahradena novou 4.0 TDi. :-!
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 12:25
Re: Jinak musím říci,
Dobře to o 4.0 jsem nevěděl ok, ale nic to nemění na faktu co jsem napsal nahoře... A na práškách nejsem
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 12:33
Re: Jinak musím říci,
ako sorry, kazda liska si svoj chvost chvali - vidim, ze ty si skor na "hviezdu" este k tomu upravenu, ale ber to trochu objektivnejsie - komu cest, tomu chvala.
Tiez nemam problem pochvalit medveda, ked mu nieco vyjde ( S-klada...), ale ked sa bavime o naftakoch, tak najväcsiu ponuku ma a bude mat Audi. V8 TDi okrem nich ma len RR a Toyota, a este V US niekto ( slusny paradox >:D ) MB aj BMW od nich opustili a idu to riesit az 4 turbami ( alebo kombinaciami turba+ el. kompresory).
Ked sa ale pozriem na statistiky predaja co tu chalani napostovali za minule dni, vidim u Audi vsade a stale rast...tak teda neviem. To ze niekto ma vdaka novym a vhodnym modelom pre konkretny trh rast vyssi, je logicke - opak by bol hanbou.
Uvidime ked sa naplno rozbehne Q7 a A4. Coskoro pribudne FL A3, nova A5...na konci roku sa potom uvidi.
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 12:39
Re: Jinak musím říci,
No mě právě ta objektivita neschází na rozdíl od nějakých jedinců tady.... ale to nebudeme řešit. Faktem je, že za rok 2015 je na 2. pozici globálně MB, kterej vystřídal AUDI hlavně díky růstu v Číne o cca 30% na rozdíl od Audi, který tam propadlo o -2%. V USA maj konečnou, tam to bude ještě dost finančně celej VW bolet. Uvědomte si, že ač nejsem žádnej ekoterorista (jezdím V8 benzín a V6 diesel v SUV) tak nafta zvlášt velkoobjemová v osobních autech je prostě slepá ulice.... protože ty náklady na všemožný emise atd atd prostě převýšej..... Nafta má budoucnost pouze v užitkových vozech protože tam zatím není alternativa
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 12:44
Re: Jinak musím říci,
Dobre. >:D
Tak chod vysvetlit panom do Stuttgartu a Mnichova, ze aspon oni nemusia plytvat financiami na drahy vyvoj 400+ PS naftakov, aby mohli konkurovat nasim V8 TDi v OSOBNYCH autach >:D
"propadlo o -2%. V USA maj konečnou..." - toto ani komentovat neidem, to je strata casu.
:-!
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 12:46
Re: Jinak musím říci,
Ale komentuj proč ne? Dyť je to fakt.... čína, která byla trhem obecně VW, tudíž tam Audi měla nejlepší startovací pozici propadla meziročně o 2% a ostatní konkurenti up v řádu desítek %. To jsou fakt prostě.... tenhle rok se jim prostě nepovedl a v USA to maj spočítaný, dokonce se uvažovalo o kompletní pulloutu značky Audi z USA.
Avatar - white label
16. 2. 2016 13:22
Re: Jinak musím říci,
Tenhle (2015) rok se jim v USA nepovedl, a proto tam Audi rostlo o 11%, ale podle tebe teď uvažuje o odchodu z US trhu.
Při těch absolutních číslech, které Audi v Číně prodává, není mírný! pokles žádným neúspěchem.
Jestli si tu někdo hraje s čísly (jak se mu to hodí), tak v prvé řadě ty. ;-)
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 14:19
Re: Jinak musím říci,
Tak teď mi skvěle připomínáš Kalouska s jeho červenou 0 ohledně růstu HDP >:D >:D Každej pokles, když tvoji konkurenti rostou dvouciferně JE prostě neúspěch. Evidentně bys na pozici managera v této pozici moc dlouho nevydržel s tímhle přístupem, chtěl bych tě vidět jak bys to vysvětloval na boardu.. >:D >:D

Dopady dieselgatu v USA se ještě promítnou navíc tam VW bude sypat mastný pokuty a vzhledem k objemu prodeje celého VW v USA je to na pováženou.
Avatar - white label
16. 2. 2016 15:11
Re: Jinak musím říci,
Není těch smajlíků nějak málo? Nestačily by tři a k nim aspoň jeden jediný skutečný argument? :*) ;-)

P.S. Takže, když např. evrospké prodeje Golfu občas klesnou a někdo z konkurence naopak procentně! více poroste, je to (podle tebe) automaticky neúspěch Golfu, že jo...
Potom je nejen Kalousek (proti tobě) vlastně génius.
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 16:01
Re: Jinak musím říci,
Hele to nic nemění na tom jakou "fundovanou věc" v oblasti tržního chování firmy si napsal..... :no:

Laskavě si nech ty osobní útoky, chápu že si myslíš, že jsi zde "diskuzní guru" (mimochodem velmi záslužný titul >:D ) notabene co sem pleteš MODEL dané automobilky, když tu srovnáváme čísla celé značky?? To je jako srovnávat prodej ovoce obecně a říct, že jabka klesla o 2%, takže je to vlasně okej.

Tím to za mě končí koncernisto.....
Avatar - white label
16. 2. 2016 16:21
Re: Jinak musím říci,
Kalouska jsi sem dotáhl ty, tak tu teď nedělej Zagorku...
V principu je úplně jedno, jestli dám v tomto případě příklad s Golfem, nebo s VW. Klidně si do toho příkladu dosaď evropské prodeje VW (místo prodejů Golfu) a výsledek bude v principu naprosto stejný. Ale komu chybí argumenty, zkouší aspoň slovíčkařit, byť marně.
Své (nejen) koncernovwé komplexy si vyřeš sám, mě do nich netahej, "osobní útoku"... >:D >:-[]
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 18:11
Re: Jinak musím říci,
Jedno to neni, bavili jsme se tu o Čínském trhu tak sem netahej Evropu, která je baštou VW...prostě pokud prohlásí vrcholovej management VW, že je pro ně Čínskej trh naprosto prioritní a jeho prémiová značka zde skončí v mínusu ikdyž konkurenti rostou dvojciferně, tak to prostě nemůže být "v pohodě" a padaj mnohdy za to padají i hlavy. Faktem je, že Čína se stává problémem pro všechny a bude to challenge.

A pro tvoje info... komplexy z koncernu fakt nemám, to bych neměl od "nich" motorku a kdybych byl jak už jsem zde byl navzán MB fanatikem, tak bych lítal na MV Agustě a druhé auto měl ML/GLE a ne to co mám.
Avatar - lamal
16. 2. 2016 13:29
Re: Jinak musím říci,
Brabus, moc tie komentare neber vazne
16. 2. 2016 12:52
Re: Jinak musím říci,
Že Audi má konečnou v USA je poněkud odtržené od reality, 2015 tam rostlo Audi o 11,1%, Mercedes o 4,7% a BMW o 1,8% a stačí se podívat do statistik za leden a znovu z D3 tam nejvíce rostlo Audi.
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 12:59
Re: Jinak musím říci,
Ježiši zase hra s čísly...... je třeba brát v úvahu, že já nevím růst o 10% z objemu třeba 50 000 aut za rok je hezké číslo, ale třeba ten MB o 4,7% rostou z objemu já nevím 160 000 aut, takže stále utíká, to samé BMW které prodalo +- (190 000??) stejně co MB. A že MB a BMW maj oproti Audi daleko silnejší pozici je prostě holej fakt.

"Mercedes navíc přeskočil Audi díky úspěchu na čínském trhu. Zatímco stuttgartská automobilka si v nejlidnatější zemi světa meziročně pomohla o 32,6 %, čínské prodeje té ingolstadtské proti předchozímu roku poklesly o 1,4 %."
Avatar - white label
16. 2. 2016 13:11
Re: Jinak musím říci,
S čísly si sem přišel ty. MB taky loni na čínském trhu rostlo, ale pořád to tam na Audi nestačilo, podobně jako v Evropě.
16. 2. 2016 13:12
Re: Jinak musím říci,
Asi si ta čísla opravdu nastuduj, podíl prodejů Mercedesu a Audi v USA není dnes 5:1, ale cca 1,8:1 a v absolutních číslech Audi loni zvedlo prodeje o cca 20 tis aut, Mercedes o 17 tis aut.
Že má MB silnější pozici v USA se nikdo nepře, ale tvrdit, že Audi má v USA konečnou v situaci, když má v USA nejvyšší nárůsty z D3 a stahuje tam náskok jak Mercedesu tak BMW (kdysi skutečně byl podíl prodejů Audi a Mercedesu 1:7) je hodně podivné tvrzení. Asi jenom totální hňup by uvažoval o odchodu z trhu kde kdysi prodával jedno auto na sedm Mercedesů a dnes už prodává víc než jedno auto na dva Mercedesy.
Avatar - white label
16. 2. 2016 13:24
Re: Jinak musím říci,
Přesně tak.
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 12:29
Re: Jinak musím říci,
audi moc nemusím,ale 4.2tdi ideee parádne. :yes:
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 12:34
Re: Jinak musím říci,
Jistě aby to taky nejelo to by byla ostuda.... ale je třeba brát na vědomí taky ten fakt, že ten motor váží kolik?? skoro 300kg?? Je tohle ta cesta?? Mít ingot vepředu?? Když je trend snižování hmotnosti?? (tak ona v zásadě hmotnost aut vesměs stagnuje, protože sice klesne konstrukční váha, ale hravě to dožene výbava apod...pominu teď extrémy jako že "hubenej" RR)
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 12:37
Re: Jinak musím říci,
budes prekvapeny, ale vraj len o cca 20 kg viac, nez 4.0 TFSi - teda cca 220-240 kg podla generacie. ;-)
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 12:44
Re: Jinak musím říci,
Jasně SUPER!!! Klobouk dolu jak to jde, ALE teď si uvědom kolik úsilí atd stojí aby to auto "hublo" a pak tam narveš takovejhle motor, ke kterýmu připadá x desítek kg chujovin aby to splnilo emise. Teď dám blbej příklad z opačnýho světa jo.... takové první 135i BMW muselo mít dokonce vzadu 2 olověné závaží, aby vyvážilo ten motor vepředu a to auto mělo nějakou trakci. Všechno je to prostě začarovanej kruh :-(
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 12:46
Re: Jinak musím říci,
zacina byt s tebou sranda - to s tym BMW myslis vazne ? >:D >:D >:D >:D
Avatar - MarTin1
16. 2. 2016 15:54
Re: Jinak musím říci,
Ha slyším splachovadlo, slyším dobře??? Viz. odkaz u Mariachiho... Takže příště si něco zjisti než budeš se snažit bejt vtipnej...
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 13:09
Re: Jinak musím říci,
Rozmýšľam kúpiť 135i ,tak pozriem na to závažie a hneď to vyhadzujem!!
16. 2. 2016 15:33
Re: Jinak musím říci,
Nevyhazuj, neni to kvuli tomu, ze by ti auto bez zavazii jen hrabalo, ale kvuli vyvazeni, kdy 135i je kratsi, nez 335 sedan/kupe a tak chteli zachovat typicke chovani auta nemit tak nervozni zadek.
Cti ttreba tady:
[odkaz]
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 15:45
Re: Jinak musím říci,
myslel som to zo srandy,ale driftovalo by sa s tým asi potom dobre + špéra :-)
16. 2. 2016 15:54
Re: Jinak musím říci,
Ja myslim, ze se seriovou 135i se driftuje dobre i tek, ten balast neni nejaka silena hmotnost, je to opravdu jen proto, aby zad neplavala ve vyssich rychlestech. Neni to to same, jako kdysi u kratke Fabie II RS, ktera pridavnou zatez v narazniku pouzivala opravdu pro vyvazeni toho tezkeho motoru vpredu (u kombi to nepotrebovali).
BMW 135i to tam ma kvuli doladeni chovani, pokud jsem mel moznost neco zaslechnout, tak i okruhove zamerene prestavby to tam mely zachovane. Standartne to mohli vyresit nejakym spoilerem, ale nechteli to auto zprasit tak, jako Mercedes zprasil Acko AMG: [odkaz]
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 16:33
Re: Jinak musím říci,
no to krídlo ak funguje,tak to musíš ísť asi trocha "rýchlejšie" . No uvidím jak to dopadne s tou 135i
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 12:34
Re: Jinak musím říci,
odkazem Rupertovi a ostatnym chalanom ;-) :yes:
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 13:23
Re: Jinak musím říci,
a ešte pochvalu Mayerovi,lebo to bolo upravené od MTM,celkom krutosť.
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 13:30
Re: Jinak musím říci,
tak to hej - Mayer je proste PÁN ! :-! :yes:
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 14:16
Re: Jinak musím říci,
a ešte jednu,nedávno som počul "live" novú RS3,tak páni to je orchester z výfuku. Klobúk dolu ze to vôbec homologovali.
Avatar - white label
16. 2. 2016 12:29
Re: Jinak musím říci,
Definuj "dohlednou dobu". V8 TDI nekončí, dál se inovuje, V8 (4.0) TDI dostane "el. turbo" a bude i v příští A6/A7. A V6 TDI přichází i v nížších výkonových variántách, aby nemuselo být automaticky nahrazeno plebejskými R4.
Řeči o tom,že V8/V6 TDI končí tu vedla už před několika lety Kylie a pořád nic. Pokud by končily, nevrážely by se prachy do jejich dalšího vývoje.
Diesely zřejmě nemají budoucnost v delším časovém horizontu, podobně jako spalovací motory obecně, ale, že by byly "mrtvé už dnes", to si nemyslím.
V USA byly diesely okrajovou záležitostí vždycky, na tom nemůže nic moc změnit ani VW, ani dieselgate...
Avatar - white label
16. 2. 2016 12:34
Re: Jinak musím říci,
V8TDI nekončí, naopak, dál se inovuje (také dostane "el. turbo") a bude i v příští A6/A7. A V6TDI přichází i v nížších výkonových variántách, aby nemuselo být automaticky nahrazeno plebejskými R4.
Řeči o tom,že V8/V6TDI končí tu vedla už před několika lety Kylie a pořád nic. Pokud by končily, nevrážely by se prachy do jejich dalšího vývoje.
Diesely zřejmě nemají budoucnost v delším časovém horizontu, podobně jako spalovací motory obecně, ale, že by byly "mrtvé už dnes", to si zatím nemyslím.
V USA byly diesely okrajovou záležitostí vždycky, na tom nemůže nic moc změnit ani VW, ani dieselgate...
16. 2. 2016 12:44
Re: Jinak musím říci,
prave na poli R4 audi s koncernovymi motormi dost straca dych. Kto jazdil oboje chape, kde je rozdiel.
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 12:48
Re: Jinak musím říci,
a ty si uz vyskusal napr. 2.0 TDi v niecom "obycajnom" a potom napr. v A4 ?
Ano, principialne je to ten isty motor, ale vibracie a odhlucnenie... - nevyskusas, nepochopis. A to ja som zastanca viacvalcov a tiez by som aj do A4 preferoval V6. ;-)
17. 2. 2016 06:47
Re: Jinak musím říci,
ano skusal a dokonca presiel niekolko sto kilometrov na A4 avant, nebolo to zle ale treba si uvedomit, kde je medved v tomto
Avatar - CommonUser
17. 2. 2016 09:58
Re: Jinak musím říci,
A to ten medved asi jediny dodrzal emisne normy:
[odkaz]
16. 2. 2016 15:56
Re: Jinak musím říci,
No nevim, ve vsech testech mel vyssi spotrebu nez 2litry od BMW nebo Audi, ale Mercedes je uz tradicne i nejtezsi, takze mozna i proto.
Avatar - Dzakobo
16. 2. 2016 11:48
Nejvýkonnější jednadevítka <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Těch 1950 cm3 je jentaktak, škoda, že nevyužili zbylých 50 cm3. Přechod od 2 turb na 1 je vcelku logický, i když motor hůře zatahuje odspodu, tak automatická převodovka, s kterou bude v 90% případů spojen, tento neduh snad úspěšně eliminuje.

Motor vypadá hodně promyšleně, zlepšil bych řešení ozubených kol vačkových hřídelí tak, aby neměly konečný převodový poměr.
Snad izolace na turbu jej brzy nepošle do věčných lovišť.
V dutých pístech zřejmě bude cirkulovat olej, jinak tipuji brzké propálení.
Vodní mezichladič už se stává standardem. Hydrozdvihátka vč. rolen chválím.

Celkově to vidím 50/50, až praxe ukáže...

PS.: Zdejší web mi hlásí slovo rolna jako nespisovné. :-O
M-B už 80 let vyvíjí TURBOdiesely, tak určitě. >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - lamal
16. 2. 2016 13:30
Re: Nejvýkonnější jednadevítka <b class="smile01"><b>:-)</b>
nechces im dat zopar faktickych ako to maju poriesit ? :-O
Avatar - Dzakobo
16. 2. 2016 13:59
Re: Nejvýkonnější jednadevítka <b class="smile01"><b>:-)</b>
Rád bych >:D
Toto se učí na technice v prváku...

Však M-B měl problémy s rozvody v zážehové 350 3,5l 200kW. U motorů, které mají opravdu vydržet, se aplikuje nekonečný převodový poměr bezpodmínečně. U řemenu je to ok, tam se "nemá co obrousit" a fandím "řemenům v oleji", které mají vydržet 300 tkm.

Písty pokud nebudou výborně chlazené, tak půjdou rychle do kopru, zvlášť při litrovém výkonu 73 kW/l.

A to turbo, i když je u ropáku méně zatěžované, tak ta izolace může vyhnat teplotu třeba o 100°C, což je průšvih. A teď si představ vypnutí motoru po dálniční jízdě, co na to olej?
Avatar - lamal
16. 2. 2016 14:58
Re: Nejvýkonnější jednadevítka <b class="smile01"><b>:-)</b>
Hlinik a ocel vies v com je rozdiel nie ? Prepalit ich bude kapanek tazsie a nevidim dovod preco by mali byt spatne chladene ked s hlinikom to islo tiez uchladit.

myslim ze turbo bude mat urcite pomocne cerpadlo a chladenie vodnym okruhom pripadne elektricky hnanym olejovym okruhom tak ako to uz maju aj obyc tsi... si myslis ze si jediny kt vie o narastajucej teplote jadra túrb ?
Avatar - Dzakobo
16. 2. 2016 15:17
Re: Nejvýkonnější jednadevítka <b class="smile01"><b>:-)</b>
Ocel by měla zvládat. Jsem zvyklý, že písty jsou masivní a tady v řezu je síla stěny asi 3 mm, což nevypadalo dobře.
Avatar - lamal
16. 2. 2016 22:23
Re: Nejvýkonnější jednadevítka <b class="smile01"><b>:-)</b>
ocel ma mensiu roztaznost a je omnoho pevnejsia, jednoducho nemas sancu podla fotky piesta vycitat jeho nedostatocne dimenzovanie hlavne ked nevidis kompletne tvarovanie a rozmery a zlozenie materialu
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 12:08
trosku sa cudujem
mercedesu ze sa nevydal cestou lexusu ( ano viem ze ma aj nejake tie hybridy ) ..... v premiovych automobilkach to maju dizle uz totiz davno spocitane... a casom pride aj na "klasicke znacky" ......

nejako si stale neviem predstavit mercedes s dizlom .... ci uz C alebo S kladu .... ani Acko ani S coupe ... ani Gecko.... ale je to asi opat len moj problem

mohli radsej investovat do hybridnych technologii ... aby hybridy boli dostupnejsie a rozsirenejsie ... su jasnou buducnostou.... co sa o dizloch povedat davno neda
Rozbalit vlákno
13
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 12:15
Re: trosku sa cudujem
tak si pozri tabulky predajov benzín vs diesel v premii a snáď pochopíš. Príp. sa choď už niekedy previezť v nejakom 3.0d ,alebo stačí v nejakom turbomotore.
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 12:18
Re: trosku sa cudujem
je to tak.. mercedesy su dnes uz v prvom rade firemne taxiky s dizlom...

najst benzinovy mercedes v sukromnych rukach... zrejme ozaj nebude nic jednoduche... ak si to tak uvedomime a zamyslime sa nad tym ... vcelku smutna statistika kam to dopracovali .. zlaty lexus

ja sa nemusim ist nikam previest... s dizlovyum pajerom 3,2 jazdim roky ... v offroade na pracu je to ok... to uznavam.... ale v beznom aute ani za milion.... to uz radsej bike alebo skuter a za zbytok ist na 5 rokov na havaj
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 12:24
Re: trosku sa cudujem
do mesta a okolia hybrid ok,ale keď robíš 60-90tis km ročne tak člověk začne pozerať aj na ten diesel.
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 12:27
Re: trosku sa cudujem
a prave preto verim ze casom tieto dizle uz budu nahradene benzinovymi hybridmi.... len este dostat ich cenou a hmotnostne tam kde chceme a pojde to.... a ono to pojde... dnes uz kazdy chce a musi mat hybrid.... ano musi... kto nechape.. o 5-6 rokov pochopi ;-)
Re: trosku sa cudujem
Tebe raz to bodkové lečo niekto plesne o čelo. Nauč sa konečne písať ako človek.
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 12:28
Re: trosku sa cudujem
nemusis citat ked nechces ;-)
16. 2. 2016 13:51
Re: trosku sa cudujem
Mě o tečky nejde, ale promiň, o těch naftových Mercedesech píšeš úplný nesmysly. Je strašně vidět, že píšeš o něčem, o čem nic nevíš.
Chci ještě dodat, že proti Tobě nic nemám, ale dneska je to bohužel tak. Třeba se shodnem jindy.
Avatar - lamal
16. 2. 2016 13:36
Re: trosku sa cudujem
si padol z jahody zas ? kolko C a E mercedesov v sebe nema 2.1 D ? drviva vacsina C classe co vidim a stretavam na cestach su CDI
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 14:21
Re: trosku sa cudujem
ešte mi povedz aké je staré to Pajero,kolko ma cylindrov a prevodovka?
16. 2. 2016 14:39
Re: trosku sa cudujem
"ja sa nemusim ist nikam previest... s dizlovyum pajerom 3,2 jazdim roky" to je ale relevantní porovnání >:D
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 15:47
Re: trosku sa cudujem
to máš podobne ako s turbom, je to na prd,ale ani v jednom som sa nevozil.
18. 2. 2016 16:17
Re: trosku sa cudujem
Pracant, nebo prémiový sedan, však je to jedno, ne? >:-[]
16. 2. 2016 12:54
Re: trosku sa cudujem
Promiň, ale to je fakt tvůj problém. naštěstí to ale víš. Šly všechny dieselové medvědy mimo Tebe? Byls zamraženej? A prosím nepiš, pokud mě nechceš mít na svědomí, že by se měl MB vydat cestou rejžokastrolu.
Bezvýznamná firma Lexus se uboze pinoží ve stínu trojcípé hvězdy, která už více jak 120 let udává směr v automobilovém průmyslu! Koncem 80tek to bylo dokonce jen trapné kopírování Mercedesu, jako dneska dělaj Číňani. Jak rychle se zapomíná!

...jinak všechno dobrý, dneska jsem rozjetej >:D
Avatar - rohYpnol
16. 2. 2016 13:04
Budoucí 2.0 dCi?
Uvidíme... ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 13:08
Re: Budoucí 2.0 dCi?
No to by bola pekná kooperácia.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 15:07
Re: Budoucí 2.0 dCi?
Přímo sebevražda v přímém přenosu. >:D
16. 2. 2016 15:45
Re: Budoucí 2.0 dCi?
Nebo ze by soucasne, ktere ale jen ceka na uvedeni, aby si MB zase neurizl ostudu jako s koupenou 1,6?
16. 2. 2016 20:13
Re: Budoucí 2.0 dCi?
Jakou ostudu? 1.6 dCi nestíhají vyrábět. :-)
16. 2. 2016 20:48
Re: Budoucí 2.0 dCi?
Ostudu se uřízl kde?
16. 2. 2016 13:16
Stejny kroutak v mensim spektru
Hm, to je zajimavy posun. Cekal bych u noveho motoru i jina zlepseni nez jen nizsi hmotnost a spotrebu. To se to charakteristikou blizi otrepanemu popisu "nic ... kopanec ... nic". No ale treba to castecne napravi nejaka nova automaticka prevodovka s 8+ kvalty.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
16. 2. 2016 13:24
Re: Stejny kroutak v mensim spektru
Souhlas.
Avatar - Hittman
16. 2. 2016 13:50
Takže
nový motor má menší rozsah maximálního krouťáku než starší - to je podle mne škoda a krok zpět, zajímavé je jedno turbo, kde u motoru TDI 140 kW s jedním turbem je díky jeho velikosti a časové díře, než se nafouká, kritizována lennost v nízkých otáčkách. No a naposledy jsem zvědavý na spotřebu 4 litru v Eklasse ;-)
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2016 14:26
Šestiválec
Asi je to příprava pro montáže dieselových šestiválců opět do střední třídy (GLC atd.). Tam se asi také připravuje snižování objemů a tím pádem by 2.2 ve čtyřválci byla objemově blízko šestiválci. Je škoda, že to je 1950 a né 1999, u tak malého objemu je každý "panák" objemu znát... Navíc bude mít opodstatnění devítikvalt v tom užším spektru využitelných otáček.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 15:08
Re: Šestiválec
Vítám Vás paní Damar! :-) :yes: /tedy pokud to je doopravdy/. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 17:27
Re: Šestiválec
svi...a klávesnice, ................. a nebo moje prsty ;-)
16. 2. 2016 18:30
Re: Šestiválec
Dagmarrr, jako vrčení motoru... Ale myslela jsem, že by se tady měly probírat hlavně ty motory a né nějaké blekoty (jako jinde v diskuzích, třeba o politice...).
Avatar - white label
16. 2. 2016 19:57
Re: Šestiválec
Zřejmě vrrrčení dieselu...
Tady se občas probírá kde co.
16. 2. 2016 16:07
Thomas Weber shrnul vsechno dnesni zlo autoprumyslu do jedin
„Podle našeho názoru je vznětový motor v nákladních a osobních vozech nepostradatelný, pokud v dopravě chceme dále snižovat emise CO2,“ tvrdí Thomas Weber, který je zodpovědný za vývoj nových Mercedesů.

Kolik CO2 ale stoji vyroba vsech tech soucastek nevime. EGR, SCR, DPF, turbo, vstriky, PDC, cerpadlo, elektricky termostat, dvouhmota, zhavice, vic oleje z ropy, vymena pal.filtru kazdy rok, aditiva, kolik stoji vyroba a rozvoz Adblue, cisteni DPF, EGR, vetsi baterie, vic elektrolytu, vetsi startery, vic hliniku, litiny, chladici vody a glykolu do ni, vetsi tlumice a brzdy, tlustci pruziny, vetsi spojky? Tak kolik CO2 to vsechno udela?
No je to jedno, protoze tu mame neco horsiho a to je NOx a PM.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Londonbridge
16. 2. 2016 16:51
Re: CDi
Dalsim malym problemom 220 a 250 Cdi je zvuk tych 4 valcov . Je to ale u vsetkych 4 valcovych dieslov BMW ziadna vynimka tam to hrkoce najviac. 350 Cdi je uplne ina kava a zvuk alebo len mrmlot motor tam ani moc nepocut. mali by zdvyhnut objem na 3.5 ako ma 535 D od BMW . E cko je 2 tonove auto aj s vodicom . Co 2 treba riesit v Cinskych fabrikach a starych autach. EU sa vzdy bavy ake hrusky a jabka sa smu dovazat a ovela vacsie problemy neriesia hlavne robme start stop posraty system co vypina aj pri cuvani a pri prdnuti na krizovatke.... dobre ze sa da vypnut ale neviem ci to pojde aj v novych vozoch. Ten filter je tiez uzasna vec ak to neprezeniem obcas na dialnici tak hrozy zapchatie a bude z toho nemecka dymovnica.... To su take alibisticke veci DPF,start stop, eco rezim atd. Miesto rezervy mam vzadu v kufri nej modru mocovku a posrane lepidlo s pumpickou. Hlavne ze sme green a hodne Eco . Zachvilu davajme do 2 tonovych aut 1.2 Tsi moturky z vysavacov aj to 2 valce vypnu nedaj boze aby to zozralo o 2 deci benzinu viac to je komedia .......
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 17:36
Re: CDi
to v Londyne na moste si videl BMW naftak s obsahom 3,5 litra ? >:D
( je to 3 liter, len s 2 turbami - nech nemusis googlit ;-) )
Ostatne - pekne si si poplakal... :-!
Avatar - Londonbridge
16. 2. 2016 20:19
Re: CDi
Nie v Brne na sidlisku pri smetiakoch ale to bola asi tvoja Oktavka >:D
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 20:27
Re: CDi
Ochcavku mas medzi nohami :-!
Vecernicek ti uz skoncil, tak vycurat, umyt zubky (mliecne ?) a spať.
btw.: Tu nieje nikto zvedavy, kde si bol vecerat. >:-[]
Avatar - Londonbridge
16. 2. 2016 20:41
Re: CDi
Zachcelo sa ti rypkat chlapcek malinky. ...Vyplackaj sa do vankusa posnivaj o zivote a napiš mi rozpravku na dobru noc >:D
Avatar - AUDIRS6
16. 2. 2016 20:54
Re: CDi
Rozpravku nech ti povie tvoj otec, aj ked podla tvojho sposobu vyjadrovania mi to pripada, ze by som ti s prehladom mohol byt otec aj ja. Mas uz aspon obciansky ? >:-[]
No nic, ked dospejes, ozvi sa... :-!
btw.: malinky... >:D hmm, tak so skoro 2 metrami... :-!
Avatar - Londonbridge
17. 2. 2016 00:24
Re: CDi
Si sa uz vyrozpraval teraz sa vysmrkaj a zrovnaj si to v tej tupej hlavicke ,vlastne nemas tam co zrovnat prazdnota a temnota ....Mamka ta uz poslala spinkat to nevadi rano is pohras s anglicakom a nasadis otcovu debilku aby ti uska neomrzli rano pri ceste do skoly . ...
Avatar - white label
16. 2. 2016 20:27
Re: CDi
Proč by zrovna tam mělo být jeho auto, když tam bydlíš ty?
17. 2. 2016 12:20
Re: CDi
DPF a mocovka tam patri, ale co nechapem ze proco si ludia, co maju na Mercedes kupuju naftu. Luxusne auto na naftu? O com to je? Doteraz si dymil ako ruska elektraren, teraz musis zase tahat aj chcanky (mocovinu).
Avatar - Londonbridge
17. 2. 2016 15:59
Re: CDi
Este stale je to koli spotrebe a 6 valcove Cdi vobec nevnimas ako naftak nic nepocut a ak by si nevedel ze mas diesel nevies o nom. 620 N/M je velka sila taha to pekne od spodu.mal som pred tym vacsinou 2l benziny a jednu 1.6 Tdci. a raz 6 valcovy Pontiac.
Idealne auto neexistuje vsetky auta vynikaju v nej. kategorie viac a inde menej. Mercedes nie je vynimka ma tak isto chyby ale pre ludi co dozreli a uz sa vyblaznili na 2L benzinoch je to velmi prijemne auto . Pokial nemas AMG to auto ani nelaka na sportovu jazdu v S mode . 6.6 s na 100 tiez uz dnes nie je zavratna hodnota ale v pohode to staci. Dalsia vec je mnozstvo elektroniky to ked zacne odchadzat tak niekomu narobi prievan v penazenke ja to radsej vymenim za 2 roky...