Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane Sport Tourer: Kombi čtvrté generace se odhaluje

Francouzská automobilka chystá online debut Méganu kombi na 22. února. Zatím jej odhaluje na první fotce...
Zpět na článek
18. 2. 2016 16:30
18. 2. 2016 16:42
18. 2. 2016 16:44
18. 2. 2016 16:48
19. 2. 2016 11:55
19. 2. 2016 12:04
19. 2. 2016 22:03
19. 2. 2016 11:56
18. 2. 2016 17:11
18. 2. 2016 17:50
18. 2. 2016 18:04
18. 2. 2016 16:50
18. 2. 2016 17:47
18. 2. 2016 18:04
18. 2. 2016 18:16
18. 2. 2016 18:17
19. 2. 2016 07:53
19. 2. 2016 09:14
19. 2. 2016 09:46
19. 2. 2016 10:41
19. 2. 2016 08:49
18. 2. 2016 16:30
Proč proboha
maj kombíky a MPV poslední dobou v označení Sport. Notabene jejich kratší sourozenci ne. Jakože když jsou těžší a větší, že jsou sportovní? většinou jsou to mainstreamy z vepředu uloženým průměrným čtyřválcem a předním náhonem u kterejch kupci řešej kufr, cenu, spotřebu a servis.

Sport(s) Tourer
Sporsvan

VŽDYŤ JE TO PITOMOST

snad "alfa sportwagon" měla trochu logiku...ale jen trochu
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Emel
18. 2. 2016 16:42
Re: Proč proboha
To přece není tak, že by Sportswagon byl sportovnější než výchozí varianta. Furt je to Wagon, ale sportovně střižený, na rozdíl od Volva 850 :-) . Klesající střecha, šikmá záď, dynamicky stoupající ponton karoserie... znáš to ;-)
18. 2. 2016 16:44
Re: Proč proboha
Není mi však jasné, proč se zbavili označení Grandtour. To vůbec nebylo špatné.
Avatar - Emel
18. 2. 2016 16:48
Re: Proč proboha
Tuším že v ČR to možná Grandtour bude, mám dojem, že to tak bylo snad už i u Talismanu, tam se původně mluvilo o Estate, na českých stránkách je ale normálně Grandtour.
18. 2. 2016 16:49
Re: Proč proboha
To je renault a jeho pomatenost. Napřed Nevada, pak Grandtour, teď sport tourer. Ta firma s umlátí sama. Třeba škodovky jsou kombi a basta.
Avatar - Ozzman
18. 2. 2016 17:12
Re: Proč proboha
Jojo Škodovka je nejlepší, my víme ;)
18. 2. 2016 17:25
Re: Proč proboha
Kdybys četl moje jiné příspěvky, věděl bys jak mimo míříš. Ale v tomhle je škodovka prostě normální a mě se to líbí.
Avatar - Ozzman
18. 2. 2016 17:32
Re: Proč proboha
Kdybys četl ty moje, tak víš, že je mi to uplně jedno >:D
18. 2. 2016 17:34
Re: Proč proboha
když je ti to jedno, tak vo tom nemel >:D
Avatar - pumpkin
18. 2. 2016 23:38
Re: Proč proboha
Myslíš tým napríklad to, že po minulej generácii Fabii si už netrúfli použiť označenie Scout, tak dali Scoutline? :-)
19. 2. 2016 11:55
Re: Proč proboha
To je snad dobrá změna, ne? Ta Fabia snad neměla nic jiného než paket pro špatné cesty, který sis mohl koupit i tak (a kdo ví, jestli ho vůbec měla v základu), a plasty. Teď to spíš odráží, že jen vypadá, ale plnohodnotný Scout to není.
18. 2. 2016 17:33
Re: Proč proboha
Sám jseš pomatenej. Co má Renault společného s autorem článku?
18. 2. 2016 17:24
Re: Proč proboha
Renault se ničeho nezbavuje, vše je při starém. Sport Tourer už Renault používá na některých trzích dávno. Stejně jako u nás Grand Tour nebo ve Francii Estate. Když si třeba přečteš dnešní francouzské weby, tak tam žádný Sport Tourer nenajdeš. Všude se píše o novém Mégane Estate.
18. 2. 2016 17:36
Re: Proč proboha
OK dík. zas tak renault neřeším. Tím líp. Ještě Estate. Ti už se z toho zbláznili.
18. 2. 2016 17:37
Re: Proč proboha
Škodovka má taky v Anglii Estate. :-)
19. 2. 2016 12:04
Re: Proč proboha
Protože Britové říkají kombíkům estate. Lepší příklad by byl Variant, který je v UK také Estate (Variant je označení VW, není to, pokud vím, v němčině výraz pro kombi, to je Kombi). U Škody je to spíš překlad, respektive přizpůsobení se zvyklostem, asi jako když liftback značí jako Limusine (což mi přijde zvrácené).
Avatar - white label
19. 2. 2016 17:14
Re: Proč proboha
Škoda někde označuje liftback jako "Limousine"? I u Octavie/Rapidu?
19. 2. 2016 22:03
Re: Proč proboha
V Německu. Není to snad součást názvu modelu, ale říká se tak Octavii a i Škoda to používá (i když nevím, jak konzistentně).
19. 2. 2016 11:56
Re: Proč proboha
Tak já od českého webu čekám, že použije označení používané na českém trhu. Ale asi čekám příliš. Díky.
18. 2. 2016 16:50
Re: Proč proboha
Já vím, že nemaj bejt sportovnější, nejsem deb.l. Ale proč se tak k...va jmenujou? To je přece stupidní! >:-[]
18. 2. 2016 16:54
Re: Proč proboha
Protože marketing. Nic jiného v tom není.
18. 2. 2016 17:00
Re: Proč proboha
Já vím, to je řečnická otázka a zoufalé zvolání. Ale právě si úplně nejsem jist, že to zabírá na cílovou skupinu těchto aut. Myslíte, že jo? Vždyť jsou to rodinné mainstreamy pro taťuldy. Ale asi to maj vypočítaný. Nevím.
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2016 07:50
Re: Proč proboha
Proč "jen" pro taťuldy? Takový tatík si spíš koupí MPV nebo SUV. Já jsem třeba na Mégane kombi (ať se pak jmenuje, jak chce), dost zvědavý.
Avatar - Emel
18. 2. 2016 17:11
Re: Proč proboha
Jako zdůraznění toho, že se větší důraz kladl na design než na objem kufru.
18. 2. 2016 17:26
Re: Proč proboha
Design neí sport. To není odpověď.
Avatar - Emel
18. 2. 2016 17:50
Re: Proč proboha
Jízda autem není sport... ne po silnici za provozu.
18. 2. 2016 18:37
Re: Proč proboha
Tak proč máš v profilovým obrázku otáčkoměr vytočenej až do krve?! >:D
18. 2. 2016 16:53
Re: Proč proboha
A pak tu byla 850 T5-R... ;-)
Avatar - Ozzman
18. 2. 2016 17:04
Re: Proč proboha
Sakra, než sem to dopsal, tak už to tu někdo napsal >:D
Avatar - Ozzman
18. 2. 2016 17:04
Re: Proč proboha
Tak třeba taková 850tka té pět... ta celkem sportovní byla hele >:D Ale vím jak to myslíš ;)
Avatar - _Karel_
18. 2. 2016 18:03
Re: Proč proboha
Co třeba URČENÝ pro sport (např. cyklistiku) , podobně jako SUV neboli SPORT utility vehicle?
Avatar - Emel
18. 2. 2016 18:04
Re: Proč proboha
Spíš ne... pro cyklistiku by se hodila spíš ta krabice typu 850 :-)
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2016 07:51
Re: Proč proboha
Do 850 taky nedáš dva nerozložené bajky.
20. 2. 2016 07:35
Re: Proč proboha
Kdyz si vemes tu alfu sportwagon, tak to sport znaci, ze kufr je mensi nez by to udelalo Volvo v 90 letech, Honda v hranatem Accordu nebo OctaviaII.
Opel Sports Tourer je to same, karoserie se na zadi zuzuje a kufr je mensi, aerodinamika a vzhled lepsi.
Takze vzhled je dulezitejsi, nez uzita hodnota. Zajimave, ze v ankete auto roku je dizajn az na nejakem patem miste. Nevim jestli vsude, nebo jenom v CR, mozna duvod, proc vitezi furt Skoda ;-)
18. 2. 2016 16:50
Novinky Megane
Ceník pro Megane HB s více výbavama bude v březnu 2016.

Megane Sport Tourer bude fyzicky na salonech v červnu 2016.
Rozbalit vlákno
10
18. 2. 2016 17:47
Re: Novinky Megane
V tu dobu bude dobíhat Octavia a Golf, tak uvidíme, jsem zvědavý na statistiky za Q3 a Q4, jak se popere s Astrou a v té době i zaběhnutým kombíkem.
Avatar - Emel
18. 2. 2016 18:01
Re: Novinky Megane
Jak to myslíš, dobíhat? Octavia je na trhu od 2013 myslím, letos bude facelift a čekají ji další třeba tři roky... nejspíš.
18. 2. 2016 18:04
Re: Novinky Megane
Asi 2-3 týdny z5 jsme se tu bavili, že octavia letos FL mít nebude. A golf bude mít FL asi 2 polovině roku.
Avatar - Emel
18. 2. 2016 18:07
Re: Novinky Megane
Mám pocit že by měl být představený letos s náběhem výroby příští rok, ale je to jen pocit. Stejně ale nevím jak jsi myslel to, že bude Golf s Octavií dobíhat.
18. 2. 2016 18:16
Re: Novinky Megane
No jakože budou těsně před FL. ;-) Nic jiného v tom nehledej. A Astra je očividně povedené auto, podobně, jako "přiměřeně" naceněný Megane.

Jinak řečeno každý má co nabídnout (ač mi Astra, nevím proč, přijde trochu hodnotnější).
18. 2. 2016 18:06
Re: Novinky Megane
Golf 7 facelift by měl být v prodeji od začátku roku 2017.Octavia má facelift až ve 22KT/17.
18. 2. 2016 18:17
Re: Novinky Megane
Jop, tak nějak. :yes:
19. 2. 2016 15:33
Re: Novinky Megane
Golf je faceliftovany uz poslwdnych 7 rokov >:D...kedy pride nejaky novy model?;)
Avatar - white label
19. 2. 2016 17:12
Re: Novinky Megane
Dokud se bude jmenovat Golf, tak žádný "nový model" místo něj (logicky) nečekej. ;-)
Avatar - ericho33
18. 2. 2016 20:03
Re: Novinky Megane
Na SK už je cenník kompletný a vyzerá to veľmi zaujímavo :yes:
18. 2. 2016 17:58
fešák s blbým menom
tiež si myslým, že ten sport mali z názvu vyhodiť, najprv som myslel, že ide o športovú verziu kombi, tá sa potom bude volať renault megane fakt sport tourer? Ale vyzerá pekne.
Rozbalit vlákno
1
18. 2. 2016 17:59
Re: fešák s blbým menom
Sport Tourer se jmenuje i starý Mégane. Pan redaktor jen při opisování článku zapomněl, že není v Anglii.
Avatar - OndraGT
18. 2. 2016 18:48
Renault Mégane Sport Tourer
Mrzuta je spis nabidka motoru nez nejaky nazev
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2016 07:53
No
Koukám, že se více řeší drobný detail názvu, namísto designu. Když vidím tu vysokou linku boků, nebude z něj asi nic moc extra výhled. Už minulá generace byla trošku klaustrofobní, tahle se zdá být ještě o kus dále...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
19. 2. 2016 09:14
Re: No
Ona ta maskovaná fotka trošku klame... mně se nezdá, že by to bylo výrazně dál než současná generace, když si vezmu poměr výšky skla u řidiče a na hraně zadních dveří tak mi to vychází +- podobně, spíš tam vidím víc vyrýsovaný ten blatník.

[odkaz]
Avatar - Blue Sun
19. 2. 2016 09:46
Re: No
Snad máš pravdu. Uvažuju o něm jako o nástupci Clia, ale to je ještě skleníková generace.
Avatar - Emel
19. 2. 2016 10:41
Re: No
Myslím, že to bude dobrá volba... Renault kombíky tradičně zvládá.

PS: Spíš jsem zvědavý na cenu... pokud se zopakuje příběh Talismanu, bude silnější 1.2TCe se slušnou výbavou mimo té úvodní edice někde k půlmegu... ale holt to vypadá, že ceny jdou obecně nahoru.
19. 2. 2016 08:49
Hehe ...
... vzdyt to vypada jako Civic Tourer :-) Aspon je videt, jak nadcasovy design Honda udelala :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2016 12:09
minusovat muzete ...
... ale to je to jedine, co s tim tak zmuzete.

[odkaz]

Zadni cast je jasna kopie Hondy.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
19. 2. 2016 13:49
Re: minusovat muzete ...
Počkej až uvidíš normální fotku, sám si řekneš, že jsi střelil vedle.
Avatar - white label
19. 2. 2016 15:21
Re: minusovat muzete ...
Jak se říká, po tmě je každá k...očka černá! >:-[]
Avatar - white label
19. 2. 2016 14:06
Re: minusovat muzete ...
>:-[]
[odkaz]
:-O :*) ;-)
Avatar - Emel
19. 2. 2016 14:26
Re: minusovat muzete ...
Toho plechu je tam taky spousta a taky je to vylepšené absencí zadní kliky, aby to působilo pokud možno ještě pustěji... ale přece jen je to Clio harmoničtější. Je fakt, že u nás stává jeden Tourer v hezké modré metle a když zrovna není na zimákách tak se na to dá koukat.
Avatar - white label
19. 2. 2016 15:16
Re: minusovat muzete ...
Šlo mi hlavně o to, že jak Civic Tourer, tak Clio Grandtour přišly v roce 2013, takže pokud někdo trvá na teorii o kopírování, pak je otázka, kdo od koho vlastně kopíroval. ;-)
Doufám, že se Megane Grandtour bude (logicky) podobat víc na Clio Grandtour, než na Civic Tourer, podobnost s Civicem Tourer, bych totiž Meganu Grandtour nepřál (nejsem Ada).
19. 2. 2016 22:14
Re: minusovat muzete ...
Takhle řešené kliky nemám rád. Ani u Alfy, ani u Seatu, ani nikde jinde. :-)
Avatar - Emel
19. 2. 2016 22:25
Re: minusovat muzete ...
Dá se to u krátkého hatche, kde to fakt může evokovat třídvéřák... na studii TypeR, Giuliettě, Cliu RS, nakonec i na tom minulém Leonu. Ne že by se mi to přímo líbilo, ale dá se. Ale u toho Clia Grandtour to je běs... přitom je jinak ten design docela vypiplaný. U Toureru je to snad jedno >:-[]
Avatar - white label
20. 2. 2016 01:21
Re: minusovat muzete ...
Ale i u toho hatche to velmi brzo prozradí krátké přední dveře.
To je jako když žena nosí větší podprsenku, na první pohled zajímavé, ale na druhý pohled/dotek naopak... >:-[] ;-)
Falešné prvky mají často blízko ke kýči, obvykle lepším řešením bývá uvolněně/s grácií přiznat barvu... :-)
20. 2. 2016 19:40
Re: minusovat muzete ...
Jak napsal WL, problémem jsou krátké dveře. Narušuje to proporce. U kombi je to pak ještě horší.
Avatar - white label
20. 2. 2016 21:09
Re: minusovat muzete ...
Ano, v tomto ohledu měla mnohem lepší (navíc originální) řešení RX8. Přední dveře zůstaly dlouhé a zadní "opačné", extra krátké s klikou pouze uvnitř. :-)
Avatar - Emel
20. 2. 2016 21:21
Re: minusovat muzete ...
Je hezké že RX-8 chválíš :-) , nicméně pro mainstreamové nasazení má ten systém pár nevýhod
- zadní dveře je nutné zavírat první a otvírat druhé. Zadní jako první neotevřeš, ale pokud je zavřeš jako druhé, bouchneš si do plechu u těch předních
- karoserie bez sloupku klade větší nároky na tuhost. RX to řeší velkým středovým tunelem a vysokopevnostní ocelí, ale u nějakého normálního hatche...
- vymanévrovat s autosedačkou z auta zaparkovaného na parkovišti dává vzpomenout na hru Sokoban >:-[]
Avatar - white label
21. 2. 2016 00:21
Re: minusovat muzete ...
Ano, má to své pro i proti (včetně absence B sloupku, pro kupé poměrně typické), těm nevýhodám rozumím, přesto bych tomuto řešení dal přednost před dvoupárovou klasikou s vnější "maskovanou" klikou. ;-)
Avatar - Emel
21. 2. 2016 10:20
Re: minusovat muzete ...
U kupátka jo, tam to patří k výjimečnosti toho auta.
22. 2. 2016 17:06
Re: minusovat muzete ...
Jo, to bylo pěkné řešení. A asi jediné auto, u kterého bych klidně mluvil o čtyřdveřovém kupé.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud