Novinky
Ceník pro Megane HB s více výbavama bude v březnu 2016.
Megane Sport Tourer bude fyzicky na salonech v červnu 2016.
Megane Sport Tourer bude fyzicky na salonech v červnu 2016.
V tu dobu bude dobíhat Octavia a Golf, tak uvidíme, jsem zvědavý na statistiky za Q3 a Q4, jak se popere s Astrou a v té době i zaběhnutým kombíkem.
Jak to myslíš, dobíhat? Octavia je na trhu od 2013 myslím, letos bude facelift a čekají ji další třeba tři roky... nejspíš.
Asi 2-3 týdny z5 jsme se tu bavili, že octavia letos FL mít nebude. A golf bude mít FL asi 2 polovině roku.
Mám pocit že by měl být představený letos s náběhem výroby příští rok, ale je to jen pocit. Stejně ale nevím jak jsi myslel to, že bude Golf s Octavií dobíhat.
Golf 7 facelift by měl být v prodeji od začátku roku 2017.Octavia má facelift až ve 22KT/17.
tiež si myslým, že ten sport mali z názvu vyhodiť, najprv som myslel, že ide o športovú verziu kombi, tá sa potom bude volať renault megane fakt sport tourer? Ale vyzerá pekne.
Koukám, že se více řeší drobný detail názvu, namísto designu. Když vidím tu vysokou linku boků, nebude z něj asi nic moc extra výhled. Už minulá generace byla trošku klaustrofobní, tahle se zdá být ještě o kus dále...
Ona ta maskovaná fotka trošku klame... mně se nezdá, že by to bylo výrazně dál než současná generace, když si vezmu poměr výšky skla u řidiče a na hraně zadních dveří tak mi to vychází +- podobně, spíš tam vidím víc vyrýsovaný ten blatník.
[odkaz]
[odkaz]
Snad máš pravdu. Uvažuju o něm jako o nástupci Clia, ale to je ještě skleníková generace.
... vzdyt to vypada jako Civic Tourer 😄 Aspon je videt, jak nadcasovy design Honda udelala :yes: :yes:
... ale to je to jedine, co s tim tak zmuzete.
[odkaz]
Zadni cast je jasna kopie Hondy.
[odkaz]
Zadni cast je jasna kopie Hondy.
Počkej až uvidíš normální fotku, sám si řekneš, že jsi střelil vedle.
>😒]
[odkaz]
😲 :😉 😉
[odkaz]
😲 :😉 😉
Toho plechu je tam taky spousta a taky je to vylepšené absencí zadní kliky, aby to působilo pokud možno ještě pustěji... ale přece jen je to Clio harmoničtější. Je fakt, že u nás stává jeden Tourer v hezké modré metle a když zrovna není na zimákách tak se na to dá koukat.
Šlo mi hlavně o to, že jak Civic Tourer, tak Clio Grandtour přišly v roce 2013, takže pokud někdo trvá na teorii o kopírování, pak je otázka, kdo od koho vlastně kopíroval. 😉
Doufám, že se Megane Grandtour bude (logicky) podobat víc na Clio Grandtour, než na Civic Tourer, podobnost s Civicem Tourer, bych totiž Meganu Grandtour nepřál (nejsem Ada).
Doufám, že se Megane Grandtour bude (logicky) podobat víc na Clio Grandtour, než na Civic Tourer, podobnost s Civicem Tourer, bych totiž Meganu Grandtour nepřál (nejsem Ada).
Takhle řešené kliky nemám rád. Ani u Alfy, ani u Seatu, ani nikde jinde. 😄
Dá se to u krátkého hatche, kde to fakt může evokovat třídvéřák... na studii TypeR, Giuliettě, Cliu RS, nakonec i na tom minulém Leonu. Ne že by se mi to přímo líbilo, ale dá se. Ale u toho Clia Grandtour to je běs... přitom je jinak ten design docela vypiplaný. U Toureru je to snad jedno >😒]
Ale i u toho hatche to velmi brzo prozradí krátké přední dveře.
To je jako když žena nosí větší podprsenku, na první pohled zajímavé, ale na druhý pohled/dotek naopak... >😒] 😉
Falešné prvky mají často blízko ke kýči, obvykle lepším řešením bývá uvolněně/s grácií přiznat barvu... 😄
To je jako když žena nosí větší podprsenku, na první pohled zajímavé, ale na druhý pohled/dotek naopak... >😒] 😉
Falešné prvky mají často blízko ke kýči, obvykle lepším řešením bývá uvolněně/s grácií přiznat barvu... 😄
Jak napsal WL, problémem jsou krátké dveře. Narušuje to proporce. U kombi je to pak ještě horší.
Ano, v tomto ohledu měla mnohem lepší (navíc originální) řešení RX8. Přední dveře zůstaly dlouhé a zadní "opačné", extra krátké s klikou pouze uvnitř. 😄
Je hezké že RX-8 chválíš 😄 , nicméně pro mainstreamové nasazení má ten systém pár nevýhod
- zadní dveře je nutné zavírat první a otvírat druhé. Zadní jako první neotevřeš, ale pokud je zavřeš jako druhé, bouchneš si do plechu u těch předních
- karoserie bez sloupku klade větší nároky na tuhost. RX to řeší velkým středovým tunelem a vysokopevnostní ocelí, ale u nějakého normálního hatche...
- vymanévrovat s autosedačkou z auta zaparkovaného na parkovišti dává vzpomenout na hru Sokoban >😒]
- zadní dveře je nutné zavírat první a otvírat druhé. Zadní jako první neotevřeš, ale pokud je zavřeš jako druhé, bouchneš si do plechu u těch předních
- karoserie bez sloupku klade větší nároky na tuhost. RX to řeší velkým středovým tunelem a vysokopevnostní ocelí, ale u nějakého normálního hatche...
- vymanévrovat s autosedačkou z auta zaparkovaného na parkovišti dává vzpomenout na hru Sokoban >😒]
Sport(s) Tourer
Sporsvan
VŽDYŤ JE TO PITOMOST
snad "alfa sportwagon" měla trochu logiku...ale jen trochu
Opel Sports Tourer je to same, karoserie se na zadi zuzuje a kufr je mensi, aerodinamika a vzhled lepsi.
Takze vzhled je dulezitejsi, nez uzita hodnota. Zajimave, ze v ankete auto roku je dizajn az na nejakem patem miste. Nevim jestli vsude, nebo jenom v CR, mozna duvod, proc vitezi furt Skoda 😉