Novinky
Český trh v říjnu 2008: Honda vede SUVerénně, další stupně vítězů pro Suzuki Grand Vitara a Kiu Sportage
219 komentářů
Tak jsem se shodou okolností dostal ke dvěma autům, která by mě ani k projetí nelákala, o což ani tak nejde, jde spíš o to, že mě překvapilo, jak se očekávání (hlavně z hlediska výsledku) nakonec lišila od skutečnosti. Tedy, soupeři byli Freelander a Koleos oba v dýzlu s manuály. Tím překvapením je, že ten korejský Renault je podstatně lepší auto než anglický hranáč se slavnou značkou. Lepší je ve všem až na design exterieru, kde LR look prostě vypadá líp než bárkovité tvary Renaultu. Ale všechno ostatní, motor, převodovka i jízdní vlastnosti má lepší Koleos, stejně jako prostor a vůbec interier. Freelander s aspirací na premiovku má uvnitř plasty srovnatelné s Ladou, ovladače a displeje na úrovni poloviny devadesátých let, opravdu, už dlouho jsem neviděl auto (v dané cenové kategorii) s tak otřesnou kvalitou vnitřku. Koleos je jiná liga, sice má tu protivnou renaultovskou pozici za volantem, ale jeho interier je z kvalitním materiálů a špičkově provedený. To auto má, vzhledem ke svým rozměrům, jen jednu chybu, malý a vysoko položený kufr. 😉
Ty jsi poslední dobou takovej rozvraceč mýtů >😁
začínám mít vážné obavy o jeho duševní vývoj :-!
Podle toho co Freelander předvádí, bys měl mít vážné obavy spíš o jeho vývoj.
já ti věřím, ale tvé jediné štěstí je, že sem už nechodí Daniel >😁
Ten mě odepsal už dávno. 😉
co to? nechutnali ti snad plasty v nové oktávce? >😒]
to je fakt, kde je náš malý kamoško Matelko???
Škola v přírodě?
jedině. protože prej v každé škole je už zavedený internet, takže tady problém nebude.
Hele, škola v přírodě jede taky podle normálního rozvrhu? Jestli jo, tak budu hlídat. Z okna čučím rovnou na školu, až se začnou hrnout haranti dám warning a máme tak 5-10 minut než doběhne do civilizace k internetu a všechny nás zničí, vy tupci! :-!
Hele, škola v přírodě jede taky podle normálního rozvrhu? Jestli jo, tak budu hlídat. Z okna čučím rovnou na školu, až se začnou hrnout haranti dám warning a máme tak 5-10 minut než doběhne do civilizace k internetu a všechny nás zničí, vy tupci! :-!
I ty jeden pediatře! Fotíš si je?
hmm, ty jo to mě ještě nenapadlo. Ale ono je to vlastně gympl, takže už trošku starší materiál, no ale jestli ti to nevadí, tak ti to můžu klíďo píďo nafotit :😉
no nekecej, koleos poslal do kytek Freelanda?? To tedy zíám jak ten vyzír... 😲
vidíte vidíte, tolik jste si o Renault hubu otírali, až vám všem Dinar vytřel zrak :-!
kuko asi by som si mal zohnať učitělku francúžštiny... >😒]
no keby tá tvoja psychiatrička zvládla ešte aj toto, to by už bola hotová bohyňa - 3 v jednom :yes😒br />
inak samozrejme naďalej platí - makať na sebe, učiť sa jazyky, nehľadieť na 100 tácov keď si kupuješ AUTO :-!
inak samozrejme naďalej platí - makať na sebe, učiť sa jazyky, nehľadieť na 100 tácov keď si kupuješ AUTO :-!
musíš chodiť každý večer pozerať sa na svoje auto, aby si vedel čo si vlastně zač! a neklamať si do vrecka! Inak z teba ten zlatý kovboj, drzek drzkov sedlajúci dialničnú šlachtu (Sup II)nikdy nebude!!! >😒]
tak som asi na pol ceste stať sa drzkom - každý večer (a aj ráno) sa chodím pozerať na svoje auto - či ho zase nevykradli... >😒]
no vidíš, to ja som zatial bazarnícko-těplákový kovboj.... >😁 a taký pražský skorodrzek. Makám na sebe, učím sa jazyky, študujem a celkovo zrejem. Myslím, že to je na dobrej ceste... >😒]
hmm, tak si mi otvoril oči - ja sice zrejem, ale zjavne špatným smerom 😒
smerujem totiž k tomu stať sa bazornícko-teplákovým kovbojom, na sebe moc nemakám, jazyky čo som sa naučil pomaly zabúdam, neštudujem...
No a ešte som zistil, že auto, ktoré som pred 3 rokmi kúpil je teraz o skoro 100 litrov lacnejšie, boha, to je už na provaz :😉
smerujem totiž k tomu stať sa bazornícko-teplákovým kovbojom, na sebe moc nemakám, jazyky čo som sa naučil pomaly zabúdam, neštudujem...
No a ešte som zistil, že auto, ktoré som pred 3 rokmi kúpil je teraz o skoro 100 litrov lacnejšie, boha, to je už na provaz :😉
že ty si kúpil FIATA!!!! >😁 >😁
neprovokuj vlčiu smečku! >😁
Nie, Fiat to nebol, je to ešte horšie >😁
Nie, Fiat to nebol, je to ešte horšie >😁
Tak že by Daewoo Tico?? >😒]
Je to srovnání dvou konkrétních aut, celkový dojem vychází spíš z toho, jak moc je Freelander nedostatečný, než, že bych mohl Koleos označit za výborný, srovnávačku s jinými z kategorie jsem nejel.
Ty už to snad ani nedělej >😁
Jo, musím dávat bacha, aby mi nakonec nechtěli půjčit auto jen u Renaultu, ale příští týden teprv bude pravý masakr, 750i proti S8 a QporteS, hoši od vrtulek se cítí, jen mě sejří, že tam nebude esAMG, ale na to prý chystají jiný hamr. 😄 😉
o jaké kladivo s vrtulí se bude jednat (jakožto zbraň na esAMG)?? 😉
Už si v tom Mase někdy jel? Já znám jen to první se sekvencí a to moc příjemný nebylo, stejně jako posez v autě. Tak jsem zvědav :yes:
Bohužel, v tomto jsem velmi nepolíben, jediné AMG vůbec, kterým jsem jel, bylo C, ale to byly vlastně dvě, teď nově C55 a předtím staré C32, proto mě nepřítomnost esAMG mrzí, bych se tím kurnik už svezl. 😉
Já myslel Maserati. CL65 je pomalu jinej svět
>😁 >😁 Jsem si říkal, že na tebe to AMG muselo udělat dojem, že to jako bylo maso, i když ta sekvence v AMG, ale fakt mě nenapadlo, že myslíš mase jako Maserati. Ale ne, neřídil jsem ho, jednou jsem byl pár km vezen na sedadle spolujezdce, právě tím origo modelem se sekvencí, takže o tom, jak to jezdí, zatím nevím nic, rozdhodně na mě ale neudělal dojem vnitřek, mizerná sedadla, rádio z citroenu, nic moc na auto za tři mega, na druhou stranu, po faceliftu se mi líbí velmi, takže uvidíme. A k tomu S65 AMG, to je opravdu výkonově jinde, osobně si myslím, že jestli bude nějaká M7, tak to bude taky oturbený dvanáctiválec.
CL jsem jel jen po Praze a 3x na to "šlápnul", nic víc, ale nikdy jsem nezažil něco takovýho, ta hmota vs. zrychlení. V Maserati jsou ty sedačky, jak z jinýho auta a navíc jsem si připadal hrozně vysoko. Sekvence tě nutila na to pořád šlapat, někdy to při rozjezdu i chcípalo a žádnej komfort, ale bylo to jedno z prvních... dneska nevim.
no do toho nového Masa prej dávají už rádio z Peugeotu, takže to bude :yes:
A Peugeot z Citroenu a Citroen z Renaulta a Renault z Electroworldu >😁
To bude furt to samý, milion čudlíčků, design z roku 95, jo, mělo to kdejaké auto PSA.
miluju čudlíky na středovym panelu, miluju auta se patnou ergonomií interieru... >😒]
Tak to máš dobrý, až na sobě zamakáš, postuduješ trochu ty jazyky, bude z tebe ideální diamantovej kupec Maserati. >😒]
ano, ano ano!!! Musím ještě hodně zrát, učit se jazyky, studovat a tvrdě na sobě makat, ale až uzraju, Quattroporte i se svými čudlíky mi bude říkat pane...!! >😁
no a možná zavedou na seznam příplatkové výbavy místo blbostí jako další pytle, masážní sedačky, vyhřívané všechno a pod ptákoviny....jednoduše ČUDLIKY.
Extra čudliky na středový panel.
Extra čudliky dozadu.
Extra čudliky do kufru.
Extra čudliky pro snadné ovládání extra čudliků.
:😉
Extra čudliky na středový panel.
Extra čudliky dozadu.
Extra čudliky do kufru.
Extra čudliky pro snadné ovládání extra čudliků.
:😉
Sekvence je opruz hlavne do mesta, konvencni automat je nesrovnatelny. Jsem asi prilis konfekcni, ale sezeni mi pripadalo fajn, spis me stvaly ovladace klimy. Vse ale pomine jen se hrabne na plyn, s tim autem se da jezdit pomalu hrozne spatne. To je jeho asi nejvetsi "vada" 😉
Však to myslim... když Mase bereš za držku, tak je OK, ale pokud se tváří, jako luxlimo, jaká byla v podstatě i jejich idea, tak to byla bída. Prý s tim automatem, co tam dali to bylo OK. Však asi proto, že si to zájemci přáli a majitelé na to stěžovali. To samý je M5. Super auto, ale pořád musíš být ve střehu a mydlit to, což je někdy opruz a proto je na pohodlí lepší asi 550i.
tak ale M5 nikdy na pohodu nebola, je to skoro supersport prezleceny do beznych siat. Pohodlie, to chce potom u konkurencie RS6 alebo este lepsie E55, ci E63 AMG
mi šáhneš na Mase a udělám z tebe kopjejku! >😒]
Freelander je zvenku hezčí a má lepší image, ale nesedej dovnitř, měl bys pak spoustu otázek, hlavně s ohledem na cenu, teď už se při pohledu do tabulek na prodejní "úspěchy" freelanderu ani nijak nedivím. 😉
Až uvidíš na přechodu pro chodce rozjetýho Range od AMT, zalituješ svých slov >😒]
A ne abys vycestoval do Británie, zpátky bys jel v pozinkovým penálu...
:yes: :yes: :yes:
A ne abys vycestoval do Británie, zpátky bys jel v pozinkovým penálu...
:yes: :yes: :yes:
Dinare, ked som toto minule pisal o LR2 tak som tu bol za mimozu!!!! Som rad, ze nie som sam, kto si myslim, ze tie plasty a iterier celkovo vo Freelanderi s fakt hrozne a dost nehodne premiovej triedy. Ako Korejec pred 5 rokmi. No a jazdne vlastnosti. Ja mu fandim len preto, ze v terene mozno fakt moze dokazat velke percento toho, co OFFROAD.
ALE na ceste ako X3? Tak to nieeeeeeeee. Je to kachna a citim sa spatne v kazdej zakrute. Nema zmysel rozoberat AUTOCAR, ale len si spominam na test Q5, kde akoze konecne nasli auto, co jazdi na ceste nepsie ako Freelander... Kedysi som tomu veril, ale znamy si to kupil a mal som co robit, aby som sa nesmial, ked mi umoznil sadnut za volant... 😄
A pravda je tiez, ze Freelander ma vonkajsi look naozaj pekny a navyse velmi slusny kufor. To je ale trochu malo, na "premiovku" zalostne
ALE na ceste ako X3? Tak to nieeeeeeeee. Je to kachna a citim sa spatne v kazdej zakrute. Nema zmysel rozoberat AUTOCAR, ale len si spominam na test Q5, kde akoze konecne nasli auto, co jazdi na ceste nepsie ako Freelander... Kedysi som tomu veril, ale znamy si to kupil a mal som co robit, aby som sa nesmial, ked mi umoznil sadnut za volant... 😄
A pravda je tiez, ze Freelander ma vonkajsi look naozaj pekny a navyse velmi slusny kufor. To je ale trochu malo, na "premiovku" zalostne
No, tak vidíš, je nás víc, nebudem se bát vlka nic. 😄 😉
ja som to dal do nejakej diskusii o FreeLander, ktora sa moc nerozbehla a bolo tam len par majitelov Landakov a chceli ma ukamenovat. Za jazdne vlastnosti, ale za interier totalne 😄 😄
buď rád že si nebol na diskuzii majitelov škodylakov. Tam som raz napísal, že pôvodné nárazníky (pred liftom) mali čierne boxerky a že vyzerali lepšie ako tie plastové čierne. Stodvaciáškový kovboji ma chceli lynčovať!!! 😲
>😁 Dej sem link, podpořím tě, původní design modelu z roku 77 mohl směle konkurovat designu evropskému, jen pár let starému, ale obluda, kterou z toho udělali tou maxa verzí v plastu, to už bylo auto jen v rámci našeho zadrátovaného plácku. 😉
je jen s podivem jak se tenhle socialistickej nezmar udržel dlouho ve výrobě... 😉
no to je jednoduchý - prodával se jak teplé rohlíky! A co se nejlíp prodává je přece nejlepší! :-!
no ono moc na výběr jsi neměl... žigulík, tráboš, waran, maluch, moskvič, dáčie a něco málo západního v Tuzexu.
Později přišel Favorit, Samara, Oltcit, Tavria, Aleko... to už byly alespoň trochu auta na úrovni... 😉
Později přišel Favorit, Samara, Oltcit, Tavria, Aleko... to už byly alespoň trochu auta na úrovni... 😉
Trochu demagogie, ne?! :-!
Nevím, co máte proti Freelanderu. Na plasty auto nejezdí a v terénu toho umí víc než ten korejec od Renaultu, i když ten na tom není taky špatně (porovnejte s Kugou nebo s tou obludou od Hondy). Jen škoda, že LR škrtl v nové generaci třídveřák. Opravdu mrštná kára, neztratila se ani na silnici a překvapivě měla dost místa i vzadu - a to za sebou seděli dva přesmetrákoví chlapi 😄) Takže.... Freelandera ano!
No obluda je skor Koleos ako CR-V a uplne najviac Sportage, aj ked ano, Freelander vyzera fakt dobre. A ano, aj v terene asi moze byt, na rozdiel od spusty inych SUV. Ale na ceste sa teda straca dost a napriklad podvozkom na CR-V nema ani omylom.
A ten interier je na premiovku otrasny, to sa na mna nehnevaj. To teda Koleos a CR-V tiez ho maju kvalitnejsi a vobec sa nehraju na premiu, ani subpremiu
A ten interier je na premiovku otrasny, to sa na mna nehnevaj. To teda Koleos a CR-V tiez ho maju kvalitnejsi a vobec sa nehraju na premiu, ani subpremiu
ceervecko taha predaje Hondy na nasich trhoch, a to aj napriek vyssej cene v porovnani s konkurenciou, a prakticky len s 1 pouzitelnym motorom. Je otazne ako dlho to Honde vydrzi, najma ked coskoro dostane CX-7 silny diesel :yes😒br />
Honda akoby zaspala na vavrinoch, v celkovych predajoch sa potaca v druhej desiatke, dokonca jej predaje na tunajsich rastucich trhoch klesaju...pritom je to svetova 5.
Inak skvely Accord stale nema 180k diesel, o benzinovych T alebo V6 ani nehovoriac...A novovyvinuty automat pre diesel ma 5 kvaltov :no😒br />
BTW slusne rastie nevyrazny Tiguan, neprekvapuju slabe predaje od zaciatku predrazenej Kugy a Antary, horsie je ze importeri na to vobec nereaguju :no:
Honda akoby zaspala na vavrinoch, v celkovych predajoch sa potaca v druhej desiatke, dokonca jej predaje na tunajsich rastucich trhoch klesaju...pritom je to svetova 5.
Inak skvely Accord stale nema 180k diesel, o benzinovych T alebo V6 ani nehovoriac...A novovyvinuty automat pre diesel ma 5 kvaltov :no😒br />
BTW slusne rastie nevyrazny Tiguan, neprekvapuju slabe predaje od zaciatku predrazenej Kugy a Antary, horsie je ze importeri na to vobec nereaguju :no:
Vyšší cena CR-V ve srovnání s konkurencí?? V ČR určitě ne, aktuálně se s dýzlem prodává za 678tis., a právě to snížení ceny stojí za vzestupem prodejů CR-V v posledních měsících, nebo myslíš, že ten stoprocentní nárůst měsíčních prodejů nastal proto, že lidé najednou prohlédli a zjistili, jak je to úžasné auto? Jen pro info, běžně (do léta) se měsíční prodeje pohybovaly kolem 70ks a teď najednou 155ks. 😉
Přichází zima a ta reklama na přejezdu se slevou 120 tisíc asi udělala své.
nie su ziadne zlavy, ale importer hondy pre CR a SR upravil ako jeden z poslednych ceny voci EURO...
Akcia je akurat ze dostanes teraz nosic a truhlu zadara a mozno aj zimne pneu sa mi zda...
Akcia je akurat ze dostanes teraz nosic a truhlu zadara a mozno aj zimne pneu sa mi zda...
Stodvacet litrů nebude jen úpravou cen vůči Euru, ale je to jedno, cena je dobrá, a jak vidět, táhne.
praveze vazne bude, tu mam info z prvej ruky ja 😄 Je to az smutne, ako sa importer (a ako dlho) obohacoval
na SK davaju v akcii zimnu vybavu gratis vraj az za 200tis (zeby pozlateny stresny nosic 😉) aj tak je cennikova cena 2.2 executive 1mil Sk
V CZ to importer urobil chytrejsie a znizil priamo cennikovu cenu :yes😒br />
Honda uz na zaciatku vysokymi cenami "pochovala" Jazz aj Legend, Accord potrebuje taktiez vyrazne zlacniet
V CZ to importer urobil chytrejsie a znizil priamo cennikovu cenu :yes😒br />
Honda uz na zaciatku vysokymi cenami "pochovala" Jazz aj Legend, Accord potrebuje taktiez vyrazne zlacniet
Jo, cenový boj zuří, Accord by opravdu potřeboval lepší ceny, i když hlavně nějaký lepší benzín.
V6 V6 V6 😄 2.4 je dobra, krasna, taha, zvuk ma, spicku vykonovu... Nie je to moc vahy na prednych kolach... ma len jednu chybu, ze to ma byt TOP pre EU. A obavam sa, ze kvoli finacnej krize ziade V6 ani nebude (uz sa objavovali hlasy, ze pojde aspon do ameriky do ACURA TSX)
No, s tou váhou právě nevím, možná vzpomeneš, nedávno jsem tu psal, jak není acco 2,4 schopen ujet passatu 1,8tsi, ono je to mmch. také váhovým rozdílem, acco je o víc než sto kilo těžší, na čemž má větší a těžší motor určitě tak poloviční podíl. Aktuální accord je prostě už macek, sebelepší čtyřválcová atmosféra je na něj málo, buď opravdu výkonný V6 nebo menší lehké turbo. 😉
Souhlas. Japonský konkurent Mazda 6, která má o 30 koní méně (podobná atmosferická kubatura), je díky váze (skoro 200kg k dobru) po dynamické stránce srovnatelná.
mazda6 v rovnakej vybave nebude ani nahodou o 200kg lahsia, ono tam tiez dost funguje marketing a mazda6 az tak lahka nie je. Ako 1.8 v zklade je fakt lahunka, ale 2.5 GT alebo GTA bude vahou blizsie accordu. A mazda6 je celkovo zly priklad, lebo ich vsetky atmosfero bezniny su proste mrtve, vratane 2.5 aj starej 2.3 DISI, dost tupe bez spicky
Suhlas, honda ako najvacsi vyrobca motorov neponuka v EU alternativu k 1.8TSI a 2.0TFSI, atmosfera je v tejto objemovej triede uz prezitok...
Honda akoby sa uz len sustredovala na zelene modely, skoda, accord tak nema sancu oslovit narocnejsich zakaznikov, aj ked interier, dizajn a spracovanie uz dychaju premiovostou
Honda akoby sa uz len sustredovala na zelene modely, skoda, accord tak nema sancu oslovit narocnejsich zakaznikov, aj ked interier, dizajn a spracovanie uz dychaju premiovostou
ziadneho konkurenta 1.8 TSI a 2.0 TSi v ACCO nepotrebujes, to prave spravi slusne aj 2.4 . Vrtulkari ako ja a Dinar to ocenime. Len to chce aj vrtulkovy 6-valec
chapem ta, bohuzial takych ako ste vy je malo, vacsinovy trh si ziada nieco ine...
nemyslim si, ze by priahol po tejto triede po turbo benzinoch... skor diesel a 180ps disel a podobne nezmysly. Ludia sa nechaju ovplyvnit, ja diesel povazujem za idealny tak vo velkom SUV, priapadne nejaka A6 3.0 TDI QUATTRO by sla 😄 (ale v 5er by 530i urcite vyrhala pred 530d u mna, na plnej ciare)
Vyčkej pár let, ti pro které jsou auta tematem k hovoru, vědí, co je downsizing, jaké motory existují atd., běžní spotřebitelé aut zatím žijí v dýzl éře, ale je to jen otázka pár let medializace, pak, kdo nebude mít malé přeplňované benzíny pro běžná auta, bude mít problém.
no neviem. Turbo po meste stale nie je nic idealne a ked sa o to nestaras, pokazi sa Ti a je to sakra draha zalezitost. Asi aj honda by mala na turbo prejst (uz zjedno maju, skoro na urovni 2.3 od mazdy v m3 a m6 MPS a CX-7). A spickove atmosfery ponechat pre labuznikov, to TYPE R, trebars aj tu 2.4.
Zial casy B16A2 1.6 160ps su nenavratne prec, ked sa atmosferou porazali aj turbo motory s rovnakym objemom vdaka variabilnemu casovaniu. Stale nechapem, preco turbo ma mat tak navrch emisiami, ved aj tou 1.6 ked som nechcel, tocil do 3000 tak zrala malo a mala dobre emisie... pri 8000 rpm to bolo uz o inom, ale male turbo ked zenies, tak to ma tiez obrovsku spotrebu
Zial casy B16A2 1.6 160ps su nenavratne prec, ked sa atmosferou porazali aj turbo motory s rovnakym objemom vdaka variabilnemu casovaniu. Stale nechapem, preco turbo ma mat tak navrch emisiami, ved aj tou 1.6 ked som nechcel, tocil do 3000 tak zrala malo a mala dobre emisie... pri 8000 rpm to bolo uz o inom, ale male turbo ked zenies, tak to ma tiez obrovsku spotrebu
Ale no tak, litrový motor s turbem s výkonem srovnatelným s průměrnou 1,4 a podstatně vyšším krouťákem v nízkých otáčkách je do města právě to ideální, netřeba točit jako tu 1,4 a spotřeba jde níž.
Co se týká slavné 1,6 znám, dělal z civicu coupe raketu, ale bacha, pod emisemi si při akt. zelené masáži představíme pouze CO2, ale o to tu nejde, EURO normy řeší mnohem víc typů splodin, ten 1,6 by při výkonu 160 koní neměl na EURO4 nebo 5 nikdy šanci. 😉
Co se týká slavné 1,6 znám, dělal z civicu coupe raketu, ale bacha, pod emisemi si při akt. zelené masáži představíme pouze CO2, ale o to tu nejde, EURO normy řeší mnohem víc typů splodin, ten 1,6 by při výkonu 160 koní neměl na EURO4 nebo 5 nikdy šanci. 😉
ja myslim tym, ze turbo nesmies moc tocit za studena a vypinat za horuca, co je po meste problem a malokto si da na to pozor... A turbo je na to stale citlive - myslm kazivost.
Inak ano, vela vykonu v nizsich otackach je na jazdu prijemnejsie, o tom som ale nehovoril >😁
a tiez si myslim, ze neroztocena atmosfera pri 2500 bude mat mensiu spotrebu, ako turbo pri 2500. Ze zas pojde horsie, to je o inom.
Ine splodiny ako CO2? No keby to bola uplne pravad, tak by diesle nedostavali rozne danove ulavy a neboli by oznacovane za ekologicke 😊
Inak ano, vela vykonu v nizsich otackach je na jazdu prijemnejsie, o tom som ale nehovoril >😁
a tiez si myslim, ze neroztocena atmosfera pri 2500 bude mat mensiu spotrebu, ako turbo pri 2500. Ze zas pojde horsie, to je o inom.
Ine splodiny ako CO2? No keby to bola uplne pravad, tak by diesle nedostavali rozne danove ulavy a neboli by oznacovane za ekologicke 😊
Naprosto souhlasím, sám jsem zastáncem atmosfér, ale záleží na velikosti auta, líbí se mi přístup Renaultu, do HH Bsegmentu šoupnou dvoulitrovou atmo., super, ale větší a těžší auta už při dnešních emisních limitech nemají s atmo. čtyřválci moc prostor, mluvíc o střední třídě pak ideální motorizace je šestiválec kolem 3 litrů, to ještě zvládne atmosféra se ctí, viz. geniální 3,0 od BMW, ale mám-li mít důstojné nižší motorizace, tj. čtyřválce, musím si pomoct přeplňováním, jinak to dopadne jako s Acco 2,4i, fajn auto, ale stačí na něj oturbená 1,8, což je třeba u A4, proti které se Acco staví, základní motorizace. 😉
1.8 na neho nestaci. Ja viem,z e skoro ano ale nestaci 😄 To som si isty. 2.0 TSI, to uz je horsie
Doporučuju vyzkoušet, v A4 nevím, to jsem neporovnával, ale passatu 1,8 accord 2,4 neujel ani o cm, a to mluvím o zrychlování v rychlostech nad sto km/h při pružném zrychlení do stovky (jedno na jaké kvalty) byl naopak pomalejší. Jediné, co jsme nezkoušeli, byla maximálka.
FIA používá koeficient pro přepočet 1.4 tzn. 1.8 s turbem odpovídá 2,52l atmosféře. Takže ať je to jakkoliv ty motory jsou a měly by být +- vyrovnané.
asi tak. Ja vravim, ak sa toci 8G po cervene a dobre radi, otacky nepadnu pod 5 tis. a podla mna sa udrzi v tak vyuzitelnych otackach, ze 1.8 TSI fakt nema sancu. Ovsem 1.8 TSI by pomerne lahko islo chipnut na 190ps a to by bol problem >😁 Maximalku 2.4 ma urcite vyssiu ako passat ci audi 1.8, ale to je jasne.
Inak ale 1.8 TSI je fakt super, ja osobne mam s nou problem, ze je to len nuda. Ale inak sa jej neda vycitat prkaticky nic
Inak ale 1.8 TSI je fakt super, ja osobne mam s nou problem, ze je to len nuda. Ale inak sa jej neda vycitat prkaticky nic
jazz by zlacnit potreboval, accord mozno, legend nemyslim. Vybava je za 80 tisic, 200 asi tazko >😁
Jazz je za ty prachy dokonalé auto. Zkus si vzít například Fabii s 1.4. Ano, je o sto tisíc levnější. Pak si do ní nacpi tu samou výbavu a jsi na podobných penězích. Honda má z objemu 1339 cm3 o 10 kW víc než škodovka z 1390 cm3.... jo, fabka má o něco vyšší krouťák při nižších otáčkách, ale Honda je prostě točivá. Pak tu máme kufr, který je u Jazze větší, širší interiér a variabilitu, o které se může Fabii jen zdát. A bonus na závěr - volant z Civica, což je snad nejúžasnější řídící kolo, které jsem kdy držel v ruce. Mno, Jazz se může zdát drahý....ale ono není všechno tak, jak to na první pohled vypadá. Kromě toho se mi moc líbila už minulá generace.... Takhle nějak si představuju malé auto, které může sloužit úplně v pohodě i jako rodinné (Dva dospělí a dvě maličké děti).
honda vzdy bola v druhej desiatke, to je tak jej ciel v CR a SR tak okolo 15-teho miesta.
Cely 180 ps diesel by som v ACCORDE nevidel najradsej nikdy. V6 je uz ina. Ale toho sa nadockam, co presne hovoria znami predajcovia? Kazdy chodi otravovat, kedy bude 2.2 180ps (fuj). Bude buduci rok a pojde potom aj do CRV, diesel len 5kvalt nechapem, sice to v pohode na ten 2.2 motor bude stacit, ale uz len marketingovo je to chyba (podobne ako svkely BOXER DIEEL v LEGACY -> ma len 5 kvaltov a sice to vdaka koncepcii boxer funguje, marketingovo je to chyba).
CR-V len jeden pouzitelny motor? No mas pravdu, ten usporny 2.0 novy SOHC sa mi zda byt lepsia volba ako ropa 😄 Inak na sloevensku sa v podlsendej dobre predalo porovantelne vela beznin a diesel CR-V aspon teda u najvacsieho dealera.
No a interier u CRV... no, mohol byt lepsi, vidno ze to proste je povodom cista honda a nie ACURA (ACCORD a LEGEND su vlastne len prezlecene acury). Sice kolega ma v TOP EXECUTIVE so vsetkymi hrackami adapt. tempomat, navigacia, adaptivne svetla, cuvacia kamera... ale premia je jednzonacne mimo dosah
Cely 180 ps diesel by som v ACCORDE nevidel najradsej nikdy. V6 je uz ina. Ale toho sa nadockam, co presne hovoria znami predajcovia? Kazdy chodi otravovat, kedy bude 2.2 180ps (fuj). Bude buduci rok a pojde potom aj do CRV, diesel len 5kvalt nechapem, sice to v pohode na ten 2.2 motor bude stacit, ale uz len marketingovo je to chyba (podobne ako svkely BOXER DIEEL v LEGACY -> ma len 5 kvaltov a sice to vdaka koncepcii boxer funguje, marketingovo je to chyba).
CR-V len jeden pouzitelny motor? No mas pravdu, ten usporny 2.0 novy SOHC sa mi zda byt lepsia volba ako ropa 😄 Inak na sloevensku sa v podlsendej dobre predalo porovantelne vela beznin a diesel CR-V aspon teda u najvacsieho dealera.
No a interier u CRV... no, mohol byt lepsi, vidno ze to proste je povodom cista honda a nie ACURA (ACCORD a LEGEND su vlastne len prezlecene acury). Sice kolega ma v TOP EXECUTIVE so vsetkymi hrackami adapt. tempomat, navigacia, adaptivne svetla, cuvacia kamera... ale premia je jednzonacne mimo dosah
CR-V s 2.0 je zdochlina, s 2.2 CTDI je vyrazne pruznejsia. Nezabudaj ze SUVcka nie su urcene na ostre rezanie zakrut 😉
Honda bola vzdy na nasom trhu v 2.desiatke - a to je chyba importera a vysokych cien, Honda patri vyssie. Zarazajuce je, ze jej predaje a podiel klesaju, ked ostatni rastu...a to ma Honda novy Accord a Jazz
Honda bola vzdy na nasom trhu v 2.desiatke - a to je chyba importera a vysokych cien, Honda patri vyssie. Zarazajuce je, ze jej predaje a podiel klesaju, ked ostatni rastu...a to ma Honda novy Accord a Jazz
honda nema take kapacity vyrobne v EU, aby mohla pomyslat vyssie.
2.0 CR-V ze je zdochlina je holy nezmysel. Ze je na jazdenie 2.2 prijemnejsia vdaka krutaku a tym padom vyssieu vykonu v nizkych otackah je mozno fakt, ale keby sa robili preteky (ano nesmysel pri SUV), tak 2.0 vyhra aj v priamke. Ked obcas moc treba, tak sa 2.0 vytoci, co je mozno v SUV trochu zvlastne, ale motor ide.
ACCORD ma dost smolu, ze nakup novych aut klesa a on sa ani nestiha vyrabat, kazdy koho poznam a ma objednany, tak mu dojde vo februari, marci a podobne... Cenu ma stale slusnu podla mna, na tu vybavu, aj ked drobna korekcia ceny by nebola zla.
jazz ma vysoku cenu, ale to stale maju vsetky supermini, pozri si fiestu, mazda2 a spol. Dost divne, lebo je klasika, ze za dobre vybavene supermini si clovek kupi zaklad (alebo akciovku) nizsej strednej
2.0 CR-V ze je zdochlina je holy nezmysel. Ze je na jazdenie 2.2 prijemnejsia vdaka krutaku a tym padom vyssieu vykonu v nizkych otackah je mozno fakt, ale keby sa robili preteky (ano nesmysel pri SUV), tak 2.0 vyhra aj v priamke. Ked obcas moc treba, tak sa 2.0 vytoci, co je mozno v SUV trochu zvlastne, ale motor ide.
ACCORD ma dost smolu, ze nakup novych aut klesa a on sa ani nestiha vyrabat, kazdy koho poznam a ma objednany, tak mu dojde vo februari, marci a podobne... Cenu ma stale slusnu podla mna, na tu vybavu, aj ked drobna korekcia ceny by nebola zla.
jazz ma vysoku cenu, ale to stale maju vsetky supermini, pozri si fiestu, mazda2 a spol. Dost divne, lebo je klasika, ze za dobre vybavene supermini si clovek kupi zaklad (alebo akciovku) nizsej strednej
Já tý tabulce vůbec nevěřím, protože tam není Citroën C-Crosser, takže v tom může být pěkný bordel, že?! Pak se tady bavíme o ...
Je tam, je, jen si teď říká Ostatní. 😉
Tak 137 kusů je taky pěkné umístění, to musí mít Perun radost! >😁
😜
Crosser není Citroën... Japonec s dobrým srdcem a nemocnými nohami to je!
Nezlob!
Crosser není Citroën... Japonec s dobrým srdcem a nemocnými nohami to je!
Nezlob!
Kdepak, ty jsi profík každým coulem! Jak ty to dokážeš podat, to je úžasný >😁
keď sa tu už celý deň premieľa Honda, tak spomeniem novú správu - Accord získal 5* v NCAP v ochrane dospelej posádky, 4 pre deti a 3 pre chodcov. len neviem, či bol do toho zapojený aj ADAS...
No konecne dalsia honda, co ma 5 hviezd. Aj ked ona sa vzdy viacej sustredovala na americke testy, kde bola vzdy jedna z najlepsich (paradoxne napriklad stary jazz/fit mal plny pocet v USA, ale v EU len 4 hviezdicky a Toyota Yaris persne obratene).
Inak ako sa vlastne predavaju accordy? Niektori ludia tvrdia, ze zle, ale ja kazdeho, co poznam, tak stejne caka niekolko mesiacov...
Inak ako sa vlastne predavaju accordy? Niektori ludia tvrdia, ze zle, ale ja kazdeho, co poznam, tak stejne caka niekolko mesiacov...
to ako dobre sa predávajú u nás v SVK Accordy a to, ako dlho sa na ne čaká bohužiaľ nemá súvislosť ;-\ a ak chceš niečo čo nieje na sklade v Belgicku, tak si počkáš, loďou z Japonska to predsa len chvíľu trvá...
hm... cize sa predavaju nic moc? 😲 😄
myslím že tu uverejňované tabuľky predajov hovoria jasnou rečou...
za posledny mesiac som nevidel (asi nastastie 😁) )
mňa by zaujímalo kolko bazarnických kovbojov si tento rok kúpilo stodvaciášok... 😉
no spusta, v dnesnej dobe kto chce lepsie auto, tak zbytocne rozhadzuje >😁
len znalec vie oceniť silný štvorválec v zadohrabe. A len skutočný fajnšmeker vie využiť aj nadpozemské jazdné vlatnosti tohto nebojím sa povedať superšportu v praktickom balení... >😒]
Je až s podivem jak se tohle dle mého názoru designově ne moc povedené auto obře prodává. Nicméně je vidět, že se u CR-V cení jiné kvality než zrovna design...
Aj ked teda zabite ma, ale GLK a X3 su daleko skaredsie, Q5, XC60 -> to uz je ina 😄 :-!
CR-V by sa mi pacila, profil ma perfektny, tam vsetko hra dokonale. Zadok sa celkom da, chce to horny spoiler nad piate dvere, ale osobne by som za to prachy nedal. Problem je u mna predok a ta zvlastna maska, priplatkovy naraznik to prekryje, ale opat, da peniaze do opti tuningu SUV mi pride uchylne >😁
psychiatr v záloze je dobrý tah :yes😒br />
psychiatrička v záloze je hóóódně dobrý tah :yes: :yes: :yes: >😒]
Co je ale mimořádně zajímavé... proč se neprodává ten Supersport s modrým oválem? To ti zákazníci nerozeznají skutečnou kvalitu? >😁
A je stejně oslizlé? 😲
No ale je fakt, že na to kolik se jich prodá, se celkem dobře zašívají. Asi ti drzkové bydlí v jiných čtvrtích než my se svými sockovými mainstremovými hustokárami. 😉
Zatím to ještě doma neprošlo, ale když začnu chovat drůbež a prasátka, můžu se na tebe obrátit o radu? To víš, už nechci být povaleč, chci společnosti přispět nějakýma hodnotama :-!
CR-V nie je zla, motory su oba slusne a na uvolnenu jazdu stacia. Stale nechapem tu svetlu vysku 17.5cm (co ma upozornil dinar), podbehy ma daleko vyssie ako trebars X3.. Ale zda sa mi, ze motor posunuli nizsie, aby bolo nizsie tazisko.
Co sa tyka jazdy, ma skvely podvozok a ked niekto hovori, ze to nie je dobre zvezenie, tak to nechapem. Skoro by sa mohla rovnat s X3 (bez srandy) a je pohodlnejsia aj na 18-kach, ma to ale ako vzdy u japoncov ALE. Riadenie je otrasne, ako tak presne, ale obcas nelinearne, v nizkych rychlostiach sialene preposilovane preposilovane, malo strme, o citu sa ani nebavme. Paradoxne je na tom H-pos u 2.2 diesel horsie ako E-pos 2.0 benzin ( aked som si v AMS v teste precital, ze CRV ma nahlepsie riadenie v triede, tak som sa fakt nahlas smial).
Co sa tyka kufra a variablity, priestoru tak je to skvele auto v triede, myslim, ze najlepsie a aj to moz ludi ziskat :yes: Zaujimave, ze v niektorych modeloch honda plytva miestom a je vyuzite zle, v niektorych je to naopak svkele (CR-V, jazz)
aj ked najprv myslela, ze je to hyundai 😐 (ved Hacko, nie 😄 )ale dnes mi ho ukazovala, a chvalabohu honda
K ceně. Skutečně oficiální sleva je jen zimní akce (gumy, nosič, rakev a prodloužená záruka). Ale dealer, který mě do té doby neznal, mi nabídl k zimní akci ještě 80tis Kč z ceníkové dolu (ceníková 830tis Kč - Executive, 2.2d).
2.0 benzín je pro CRV v Čechách bez čekání a s odpovídající výbavou nesehnatelný... ;-\
Dotaz na uživatele babo: Jsem trochu rozčarovaný z postupu předání vozu. Vůz je na centrálním skladu ČR, který je v zahraničí. U dealera bylo dohodnuto předání přihlášeného vozu, který bude na značkách a přezut na zimu. Přislíbeno předání do cca 10 dní. Na místě podepsána kupní smlouva a složena záloha. Do 3 dnů vůz byl u dealera a maminka zaplatila zbývající část převodem. Ale teď následuje nepříjemné zdržení, na které dealer neupozornil. Peníze musí dealer odeslat někam (asi importérovi), až poté bude vystaven velký techničák, až ten dorazí, bude moci dealer přihlásit vůz na značky a všude si připočtětě cca 2-3 dny zdržení. 8-s Z 10 dnů je měsíc... Tohle je běžná praktika u Hondy?
1. Cena. Je to bezna prax, ze vedia dat este nizsiu cenu, ale to je aspon na Slovensku bezna prax skoro u vsetkych dealerov. Aj ked teda tot bolo skodo 10% a to nie, vacsinou tak 8%, 10 mavaju top klienti
2. 2.0 benzin s lepsou vybavou - ved to vravim dost vela ludi to kupilo. Spotreba vychadza pri beznej jazde len o 2, 2.5l viacej, 2.2 ma vyznam tak 160 po dialnici, lebo nad 8 sa moc clovek nedostane.
3. Ta praktika zdrzovania, tak to pocujem prvykrat 😄 Normalne to trva tak tych 10 dni zo skladu z Belgicka, ak nahodou nieco nie je nieco u dealeara (dealeri v CR a SR ale sa snazia drzat toho najmenej) a do tych 10 dni vacsinou majitel uz aj pekne jazdi na aute, ziadne taketo dalsie obstrukcie
Konkrétní otázky: Když dealer kupuje auto ze skladu v Belgii, kdy dorazí velký techničák, společně s autem? A druhý dotaz: Když dealer kupuje auto ze skladu v Belgii, platí jej ze svých peněz nebo čeká až dostane prostředky od klienta?
2. my uz mame podla EU len jeden technicak, takze je to trochu inak. Ale ako ho dealer vybavuje, to vlastne neviem, asi mu ho dodava rovno importer. A kedze mu vyplati dealer peniaze z vlastnych prostriedkov dopredu, tak s technicakom nie je ziaden problem.
inak ja nie som predajca, ani ziaden zamestnanec hondy, aby bolo jasne >😁