Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dieselgate se přesouvá do Stuttgartu: Mercedes prý také používá ilegální software

V New Jersey byla podána hromadná žaloba na automobilku Mercedes. Některé jeho modely prý vypínají při nízkých teplotách systémy, redukující emise NOx.
Zpět na článek
19. 2. 2016 15:15
19. 2. 2016 15:28
19. 2. 2016 16:42
19. 2. 2016 15:17
19. 2. 2016 16:32
19. 2. 2016 15:20
19. 2. 2016 15:23
19. 2. 2016 16:01
19. 2. 2016 18:36
20. 2. 2016 06:20
19. 2. 2016 18:38
19. 2. 2016 18:53
19. 2. 2016 16:07
19. 2. 2016 17:08
19. 2. 2016 19:18
20. 2. 2016 07:38
19. 2. 2016 19:12
19. 2. 2016 20:53
19. 2. 2016 20:19
19. 2. 2016 18:37
19. 2. 2016 16:08
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
19. 2. 2016 16:28
19. 2. 2016 18:14
19. 2. 2016 21:35
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
20. 2. 2016 10:06
20. 2. 2016 18:13
20. 2. 2016 07:28
19. 2. 2016 15:13
To nebude tak horké..
Odborník na vše a milovník MB fostek nám to jistě co nevidět vysvětlí >:D

PS nezapomeň se opět trapně a mimo mísu pokusit pohanit Toyotu/Lexus :yes:
Rozbalit vlákno
18
19. 2. 2016 15:36
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Mě by jen zajímalo jestli nás tu novináři krmí nesmysly a nebo jsou v USA zákazníci fakt magoři, že řeší takový nesmysly jako co dělá řídící elektronika jejich motoru při teplotách pod mínus 10. Mě je to jako zákazníkovi srdečně ukradený. Podstatný je že motor v teplotách pod mínus 10 pojede. Přijde mi že se nějaká zlodějská organizace snaží akorát podojit Mercedes a využívá již osvědčenýho fíglu s "podváděním" nebohých zákazníků.
19. 2. 2016 15:57
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
V clanku sa pise o 10 stupnoch, nie -10 ...
Avatar - MarTin1
19. 2. 2016 16:02
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Podle mě se jedná o klasickej moment jako když nastartujete motor v zimě, tak ŘJ automaticky běží na "obohacený spalování" aby se vše co nejdříve zahřálo. Logicky jsou v tu dobu emise zdaleka nejvyšší..... i já když nakopnu ráno V8 benzín, tak prvních 20 vteřin je zvuk, chování, odezva a smrad daleko jinej než po cca minutě a pokud ty motory po 10C běžej na "zimní režim" tak to asi bude vysvětlení. Každopádně já osobně tady vidím rozdíl v tom, že tohle funguje na základě externích vlivech a ne na to aby podváděl při homologačních testech, který se dělaj při určité teplotě atd atd.
19. 2. 2016 16:34
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
preco o tom teda automobilky neinformuju a nie je to oficialne zohladnovane pri testovani automobilov?

"Pozrite nas automobil kym sa rozohreje tak prvych 5 minutu vypusta 50x viac splodin ako je povolene, kontrolny urad o tom vie a akceptuje to."
19. 2. 2016 19:48
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Kdyby chtěli, aby se to testovalo, tak se to bude testovat. Není to žádné tajemství. Například pro SCR je předepsané, pokud vím, jak se má chovat za nízkých teplot (kdy močovina klidně může být zmrzlá). Většinu zákazníků takové detaily nezajímají. Povětšinou ani neví, kolik bude jejich auto vážit, a to má praktický dopad (a ani se nebude obtěžovat si ho zvážit, takže klidně bude jezdit přes limit).
19. 2. 2016 21:37
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
A taková informace by jako zákazníka měla zajímat? Od doby kdy se zavedly v autech automatický sytiče řidiče už nezajímá jak si motor řídí složení směsi ke svýmu chodu. Prostě funguje tak funguje. To jestli funguje správně nebo ne ti sdělí na emisích. Pokud emise udělá tak řešíme neexistující problém.
20. 2. 2016 17:34
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
MarTin1: Mám pocit, že pleteš dohromady dvě rozdílné věci.

Provoz motoru pouze neohřátého na provozní teplotu a provoz motoru již ohřátého na provozní teplotu, ale při teplotě pod 10°C.
Avatar - MarTin1
20. 2. 2016 21:30
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Jasně asi určitě pletu, to nepopírám....snažil jsem se tím ale popsat rozdílné chování motoru, které je zapříčiněné jiným "přepnutím" ŘJ. Tzn. pokud okolní teplota klesne pod 10, tak na základě toho ŘJ upraví funkce tak, aby dosáhla nějakých proklamovaných parametrů ať už výkonových apod....
19. 2. 2016 21:32
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Blbě čtu sorry. :-|
19. 2. 2016 20:52
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
tak tobe je jedno i to ze ti blbe brzdi auto a zamaznes to na technicky dvouma stovkama
19. 2. 2016 21:39
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Ty máš ale mizernou paměť. Mě to brzdí jak víno. Novej posilovač, kapalina, kotouče, desky, vzadu i třmeny, tak ještě aby to nebrzdilo ;-)
19. 2. 2016 15:59
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Je to tak! Jsem zde. Ale tentokrát si myslím, že při emisích dieselů šiděj všichni. Včetně Mercedesu. Und das ist ein Skandal! :-)

Před chvílí jsem s kalouskem opravoval nesmyslná antifyzikální data ve článku o Pluh-In Optimě. Čímž chci jenom říct, že se podvádí i s výkonem atd. Je to hrůza.

A teď extra pro Tebe, abych Tě nezklamal:
Díval ses ve článku o C-kabriu na rozlohu stánku Mercedesu v Ženevě? S úspěchem by se tam vešly všechny Lexusy prodané v Čr v roce 2015. >:D >:D >:D

btw Momentálně mám Audi. Dopoledne mi šlo o rekord v palcovačce a taky že jo - teď je tam myslím 16. Bingo
19. 2. 2016 16:21
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
No zrovna o Toyotě žádné takové zprávy nepadly ;-)

Nedíval jelikož je mi to putna a víš, že kdyby MB chtěl prodat tolik co Toyota/Lexus prodala celosvětově za celý rok 2015, tak by musel 5x přidat :-)

PS jezdi v čem se ti chce, já to dělám rovněž.
19. 2. 2016 16:25
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Jo, však já vím. Mě kojota nevadí, i když si to myslíš.
Vlastně kdybych měl jet nějakou tvrdou dlouhou expedici, uvažoval bych o Land Cruiseru. Ale nejsem až takovej odborník na tohle. Ale na spoustu dalších věcí jo, tak bacha. >:D >:D >:D
19. 2. 2016 16:31
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Vono se řekn,: Jezdi v čem se ti chce! Ale kde já mám splašit tu vatu na Chirona? Můžeš mi to jako říct? >:D >:D >:D
Avatar - trapid
19. 2. 2016 16:39
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Nesmíš být nenažraný.
Například já jsem skromný a klidně bych se spokojil s ojetinou.
Veyron by mi úplně stačil.
19. 2. 2016 16:40
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
:yes: >:D
21. 2. 2016 22:00
Re: Fakt to vadí zákazníkům?
Vždyť, kór teď v zimě, není problém to zkontrolovat. Kolikrát na STK dělají emise při otevřených vratech a venku je klendra. To by asi medáci neprošly, že ano??? Tak ať to někdo teď rychle otestuje (než se udělá teplo) a budeme mít jasno a nemusí nikdo čekat na nějaké právníky z USA...
Avatar - Inferius
19. 2. 2016 15:15
Dieselgate
Poprvé to byl VW, potom Opel, Renault teď zase Mercedes.....jako by všichni od začátku nevěděli, že celý downsizing je absolutní nesmysl stejně jako celá EU >:D ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - fOE
19. 2. 2016 15:28
Re: Dieselgate
Je skutecne zarazejici, ze po tech tisicich clanku se furt najde nekdo kdo celou kauzu nepochopil. >:D
19. 2. 2016 15:41
Re: Dieselgate
Jenže tady nejde o downsizing, takhle to dopadá když někdo od začátku neví o co jde.
Avatar - trapid
19. 2. 2016 16:42
Re: Dieselgate
Už jsem delší dobu mimo mísu. O co tedy jde?
19. 2. 2016 15:17
Dieselgate
Pravda je v minulosti :
Rozbalit vlákno
1
Avatar - trapid
19. 2. 2016 16:32
Re: Dieselgate
Co tím neexistujícím videem chtěl básník říct?
19. 2. 2016 15:20
nojo
diesel to ma v USA snadne a jak se bzrzo v diskuzi docteme od jednoho specialisty, v USA se chysta doslova booom v uvadeni dieselovich modelu :-! amerika bude doslova zaplavena naftaky
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Barrichello
19. 2. 2016 15:23
Re: nojo
Jojo, už se na ty jeho perly těším.
Kdo tam má diesel mimo dodávku a pickup je podivín a on nám to tu servíruje jako že je to tam boom, zvláště po dieselgate, kdy se tam některé diesly dodnes nesmí prodávat >:D >:D
19. 2. 2016 16:01
Re: nojo
Hm, perlička - věděli jste, že v Aténách nesmíš mít v osobáku diesel? teda aspoň před pár lety to tak bylo.
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2016 18:36
Re: nojo
Uź to pravda není... A už se tam prodává 65% aut v dieselu. :-) A teď už jen pozor na to aby nepraskla žilka ...........
20. 2. 2016 06:20
Re: nojo
Co jsem videl statistiku, tak v Recku jede benzin, co je zvlastni, kdyz v bohate Belgii nebo Britanii peferuji naftu. Jenomze to bude mozna tim, ze napr v Britanii dotuji auta s nizkym CO2. Recko na dotace penize nema.
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2016 18:38
Re: nojo
Tobě bylo stejně nejlíp za komunizmu viď >:D
19. 2. 2016 18:53
Re: nojo
Co to tady blekotáš? Ty jsi chudák.
19. 2. 2016 16:07
Re: nojo
Kdo tady šíří, že v USA je dieselovej boom? To je peklo i na mě.
19. 2. 2016 17:08
Re: nojo
ma nick jako jeden hlavni herec z takove te filmove rychle serie o autech >:D
19. 2. 2016 19:18
Re: nojo
Ja už toho klauna znám...
Je na tom hůř, než jsem si myslel.
Bože můj...chudák
Avatar - speedfred
20. 2. 2016 07:38
Re: nojo
myslíš Vínco Nafta? Ten herec?
Avatar - white label
19. 2. 2016 19:12
Re: nojo
Je tam dieselový boom, nedávno na tamním trhu "vybuchlo" TDI, teď pro změnu CDI... a uvidíme kdo další bude součástí toho "boomu"... ;-)
19. 2. 2016 20:53
Re: nojo
v tom ma vyhodu renault, ten se tam necpal. a jako jeden z mala nedostane flastr >:D
Avatar - WinDiesel
19. 2. 2016 18:37
Re: nojo
Budeš mít ráno mokrý trenky? >:D
19. 2. 2016 15:38
Amíci si asi vzali výsledky
evropských testů a jedou podle seznamu. Těch 10 stupňů už jsme někde slyšeli, asi stejný dodavatel řídících jednotek.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
19. 2. 2016 15:47
Nechápu co se tu furt řeší
[odkaz]

;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
19. 2. 2016 16:08
Re: Nechápu co se tu furt řeší
V tychto pripadoch sa riesi ucinnost motora a to, kolko energie sa spotrebuje na prepravu jednotky hmotnosti medzi bodmi A a B.
Avatar - rohYpnol
19. 2. 2016 18:36
Re: Nechápu co se tu furt řeší
[odkaz]

>:-[]
Avatar - martas2005
19. 2. 2016 16:28
US vs EU
A co si takhle vzit par aut a premerit zplodiny, at to taky rozhybate v EU, chytry pane Fokte?
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2016 16:52
Ani milion úředníků...
..se sebestupidnějším a populistickým nařízením nedonutí zeměkouli točit se obráceně. Jediný kdo na tom vydělá jsou právníci.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2016 18:25
Re: Ani milion úředníků...
Tim myslíš konkrétně jaký populistický nařízení? :-!
19. 2. 2016 16:57
Zaměrné ochcání kontroly vs. systémové nastavení
Videl bych menší rozdíl mezi chovanim VW a MB.

U VW slo o softwarove nastaveni, aby za specifických podmínek (které byly namodelovany a na miru site na podmínky které panuji pri testovani emis), MB jen nastavil motor tak, ze za beznych podmínek, tudíž, když je teplota vzduchu nad 10 C, coz je asi 80-85% to ma nizke emise, a jakmile klesne teplota vzduchu pod 10 C, toto omezeni se vypne...

Ja v tom tedy vidim celkem markantni rozdil, kterej třeba jen tkvi v sofistikovanosti MB, jelikož z pohledu mereni emisi, je výsledek stejny.
Rozbalit vlákno
1
20. 2. 2016 10:02
Re: Zaměrné ochcání kontroly vs. systémové nastavení
a nebude problém, třeba v tom, že MB používá SCR, které začíná fungovat někde od 180°C? Tedy při nízké teplotě okolí se může SCR v určitých režimech ochladit pod tuto hranici a jednoduše nefunguje s dostatečnou účinností. Navíc představa, že motor funguje konstantně za všech podmínek (teplota, tlak / nadmořská výška, zatížení ....) je obecný omyl, který jaksi popírá 3D kartografii řízení motoru.
19. 2. 2016 17:40
Vrtěti medvědem ...
Vidím, že marketéři volkswagenu se velmi snaží odpoutat pozornost od jejich podvodů směrem jinam. Tak jako vždy.
Může za to dodavatel, může za to USA, ostatní to taky dělají, může za to EU, všichni podvádí ...

A tak se český člověk zamyslí a nerušeně pokračuje v kupování skvělého TDíčka dál.
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2016 17:58
Podvod versus zachování výkonu
Zatímco u VW šlo o záměrný podvod pouze při měření, Mercedes upřednostňuje zachování výkonu motoru v chladném počasí. Nevím, ale připadá mi to poněkud odlišné. Typický majitel Mercedesu určitě řeší vyšší emise...
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2016 18:14
VW
Jak jsem říkal, VW z toho nakonec vyleze nejlépe, protože vyšel na světlo dobrovolně, první a kal se. Ještě se budou dít věci :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
19. 2. 2016 21:35
Re: VW
Dobrovolne? A kajal sa?

Clovece, dufam, ze nie si pravnik so specializaciou na sexualne zlociny, pretoze tvoj vyklad dobrovolnosti a kajania sa je v rozpore nielen s konceptom prava ako takeho, ale aj so sedliackym rozumom.
20. 2. 2016 10:06
Re: VW
zkus si to položit takto. Je automobilka, která se snažila auta vybavit všemi dostupnými technologiemi pro redukci NOx, namontovala kaskádu SCR a LNT a za některých podmínek to stále není dostatečné a nefunguje to, ty podmínky jsou však mimo požadované hranice určené testem. Pak je automobilka, která se na to všechno vybodla, nechala tam jenom EGR, který nemůže nikdy v požadovaném rozsahu fungovat, vybavila auto falšujícím softwarem, ušetřila spoustu prachů za vývoj a výrobu a zlomek z toho vrazila do rozsáhlé reklamní kampaně. Tak jaké věci se asi budou dít?
Avatar - Ja Prvni 123
20. 2. 2016 18:13
Re: VW
Přesně tak.
Ale tenhle web je buď financován přímo skupinou VW Group a nebo neschopen vlastní myšlenky.
A nepochybně existuje skupina diskutérů, která je nějakým způsobem ke správnému pohledu na věc motivována.
;-)
20. 2. 2016 07:28
10 stupnu
Nejlepe to jde poznat v zime za mraziveho slunecneho pocasi, kdy si majitel turbodieselu ohriva kabinu stanim s nastartovanym motorem. Kolem auta je kysela aroma.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
20. 2. 2016 18:01
To už je ale vážně síla... tihle pseudonovináři jsou neuvěř
Tak dieselgate vážně dopadl i na Mercedes?

To skutečně nedokážete rozlišit cílený podvod... a změnu charakteristiky chování motormanagementu podle venkovních podmínek?

Že se skupinka amerických právníků pokusí svézt na ostudě VW je sice hnusný, ale pochopitelný... ale že to obec "odborných" novinářů šíří dál je na pováženou.
Rozbalit vlákno
1
20. 2. 2016 18:50
Re: To už je ale vážně síla... tihle pseudonovináři jsou ne
Na tomto webu jasně vidíš, kolik oveček jin na ty jejich lži skočí. VW své zákazníky zná velice dobře.
Avatar - Ja Prvni 123
20. 2. 2016 18:05
Vzkaz redakci
Dovoluji si reagovat na vzkaz, co mi tady bliká... současná podoba webu se mi nelíbí a z toho důvodu nemám v úmyslu vypínat AdBlock.
Že je to váš jediný zdroj příjmů mě nedojímá...

Nereagujete na zdvořilou a konstruktivní kritiku, naháníte "kliky" za každou cenu - i za cenu nečitelnosti článků.
Dosahujete "sledovanosti" tak nekalými praktikami, jako je například automatické spouštění videí... aniž bych měl možnost zjistit, o čem to video je a jestli ho tedy chci vidět.

A z toho důvodu si nezasloužíte podporu vašich aktivit vypnutím blokace reklam. Už proto, že těch reklam pouštíte takové množství, že je to vyloženě obtěžující...

Howgh.
Rozbalit vlákno
0