Novinky
Poprvé to byl VW, potom Opel, Renault teď zase Mercedes.....jako by všichni od začátku nevěděli, že celý downsizing je absolutní nesmysl stejně jako celá EU >😁 ;-\
diesel to ma v USA snadne a jak se bzrzo v diskuzi docteme od jednoho specialisty, v USA se chysta doslova booom v uvadeni dieselovich modelu :-! amerika bude doslova zaplavena naftaky
Jojo, už se na ty jeho perly těším.
Kdo tam má diesel mimo dodávku a pickup je podivín a on nám to tu servíruje jako že je to tam boom, zvláště po dieselgate, kdy se tam některé diesly dodnes nesmí prodávat >😁 >😁
Kdo tam má diesel mimo dodávku a pickup je podivín a on nám to tu servíruje jako že je to tam boom, zvláště po dieselgate, kdy se tam některé diesly dodnes nesmí prodávat >😁 >😁
Hm, perlička - věděli jste, že v Aténách nesmíš mít v osobáku diesel? teda aspoň před pár lety to tak bylo.
Uź to pravda není... A už se tam prodává 65% aut v dieselu. 😄 A teď už jen pozor na to aby nepraskla žilka ...........
Kdo tady šíří, že v USA je dieselovej boom? To je peklo i na mě.
ma nick jako jeden hlavni herec z takove te filmove rychle serie o autech >😁
Je tam dieselový boom, nedávno na tamním trhu "vybuchlo" TDI, teď pro změnu CDI... a uvidíme kdo další bude součástí toho "boomu"... 😉
evropských testů a jedou podle seznamu. Těch 10 stupňů už jsme někde slyšeli, asi stejný dodavatel řídících jednotek.
[odkaz]
😉
😉
A co si takhle vzit par aut a premerit zplodiny, at to taky rozhybate v EU, chytry pane Fokte?
..se sebestupidnějším a populistickým nařízením nedonutí zeměkouli točit se obráceně. Jediný kdo na tom vydělá jsou právníci.
Videl bych menší rozdíl mezi chovanim VW a MB.
U VW slo o softwarove nastaveni, aby za specifických podmínek (které byly namodelovany a na miru site na podmínky které panuji pri testovani emis), MB jen nastavil motor tak, ze za beznych podmínek, tudíž, když je teplota vzduchu nad 10 C, coz je asi 80-85% to ma nizke emise, a jakmile klesne teplota vzduchu pod 10 C, toto omezeni se vypne...
Ja v tom tedy vidim celkem markantni rozdil, kterej třeba jen tkvi v sofistikovanosti MB, jelikož z pohledu mereni emisi, je výsledek stejny.
U VW slo o softwarove nastaveni, aby za specifických podmínek (které byly namodelovany a na miru site na podmínky které panuji pri testovani emis), MB jen nastavil motor tak, ze za beznych podmínek, tudíž, když je teplota vzduchu nad 10 C, coz je asi 80-85% to ma nizke emise, a jakmile klesne teplota vzduchu pod 10 C, toto omezeni se vypne...
Ja v tom tedy vidim celkem markantni rozdil, kterej třeba jen tkvi v sofistikovanosti MB, jelikož z pohledu mereni emisi, je výsledek stejny.
a nebude problém, třeba v tom, že MB používá SCR, které začíná fungovat někde od 180°C? Tedy při nízké teplotě okolí se může SCR v určitých režimech ochladit pod tuto hranici a jednoduše nefunguje s dostatečnou účinností. Navíc představa, že motor funguje konstantně za všech podmínek (teplota, tlak / nadmořská výška, zatížení ....) je obecný omyl, který jaksi popírá 3D kartografii řízení motoru.
Vidím, že marketéři volkswagenu se velmi snaží odpoutat pozornost od jejich podvodů směrem jinam. Tak jako vždy.
Může za to dodavatel, může za to USA, ostatní to taky dělají, může za to EU, všichni podvádí ...
A tak se český člověk zamyslí a nerušeně pokračuje v kupování skvělého TDíčka dál.
Může za to dodavatel, může za to USA, ostatní to taky dělají, může za to EU, všichni podvádí ...
A tak se český člověk zamyslí a nerušeně pokračuje v kupování skvělého TDíčka dál.
Zatímco u VW šlo o záměrný podvod pouze při měření, Mercedes upřednostňuje zachování výkonu motoru v chladném počasí. Nevím, ale připadá mi to poněkud odlišné. Typický majitel Mercedesu určitě řeší vyšší emise...
Jak jsem říkal, VW z toho nakonec vyleze nejlépe, protože vyšel na světlo dobrovolně, první a kal se. Ještě se budou dít věci 😄
Dobrovolne? A kajal sa?
Clovece, dufam, ze nie si pravnik so specializaciou na sexualne zlociny, pretoze tvoj vyklad dobrovolnosti a kajania sa je v rozpore nielen s konceptom prava ako takeho, ale aj so sedliackym rozumom.
Clovece, dufam, ze nie si pravnik so specializaciou na sexualne zlociny, pretoze tvoj vyklad dobrovolnosti a kajania sa je v rozpore nielen s konceptom prava ako takeho, ale aj so sedliackym rozumom.
zkus si to položit takto. Je automobilka, která se snažila auta vybavit všemi dostupnými technologiemi pro redukci NOx, namontovala kaskádu SCR a LNT a za některých podmínek to stále není dostatečné a nefunguje to, ty podmínky jsou však mimo požadované hranice určené testem. Pak je automobilka, která se na to všechno vybodla, nechala tam jenom EGR, který nemůže nikdy v požadovaném rozsahu fungovat, vybavila auto falšujícím softwarem, ušetřila spoustu prachů za vývoj a výrobu a zlomek z toho vrazila do rozsáhlé reklamní kampaně. Tak jaké věci se asi budou dít?
Nejlepe to jde poznat v zime za mraziveho slunecneho pocasi, kdy si majitel turbodieselu ohriva kabinu stanim s nastartovanym motorem. Kolem auta je kysela aroma.
Tak dieselgate vážně dopadl i na Mercedes?
To skutečně nedokážete rozlišit cílený podvod... a změnu charakteristiky chování motormanagementu podle venkovních podmínek?
Že se skupinka amerických právníků pokusí svézt na ostudě VW je sice hnusný, ale pochopitelný... ale že to obec "odborných" novinářů šíří dál je na pováženou.
To skutečně nedokážete rozlišit cílený podvod... a změnu charakteristiky chování motormanagementu podle venkovních podmínek?
Že se skupinka amerických právníků pokusí svézt na ostudě VW je sice hnusný, ale pochopitelný... ale že to obec "odborných" novinářů šíří dál je na pováženou.
Dovoluji si reagovat na vzkaz, co mi tady bliká... současná podoba webu se mi nelíbí a z toho důvodu nemám v úmyslu vypínat AdBlock.
Že je to váš jediný zdroj příjmů mě nedojímá...
Nereagujete na zdvořilou a konstruktivní kritiku, naháníte "kliky" za každou cenu - i za cenu nečitelnosti článků.
Dosahujete "sledovanosti" tak nekalými praktikami, jako je například automatické spouštění videí... aniž bych měl možnost zjistit, o čem to video je a jestli ho tedy chci vidět.
A z toho důvodu si nezasloužíte podporu vašich aktivit vypnutím blokace reklam. Už proto, že těch reklam pouštíte takové množství, že je to vyloženě obtěžující...
Howgh.
Že je to váš jediný zdroj příjmů mě nedojímá...
Nereagujete na zdvořilou a konstruktivní kritiku, naháníte "kliky" za každou cenu - i za cenu nečitelnosti článků.
Dosahujete "sledovanosti" tak nekalými praktikami, jako je například automatické spouštění videí... aniž bych měl možnost zjistit, o čem to video je a jestli ho tedy chci vidět.
A z toho důvodu si nezasloužíte podporu vašich aktivit vypnutím blokace reklam. Už proto, že těch reklam pouštíte takové množství, že je to vyloženě obtěžující...
Howgh.
PS nezapomeň se opět trapně a mimo mísu pokusit pohanit Toyotu/Lexus :yes:
"Pozrite nas automobil kym sa rozohreje tak prvych 5 minutu vypusta 50x viac splodin ako je povolene, kontrolny urad o tom vie a akceptuje to."
Provoz motoru pouze neohřátého na provozní teplotu a provoz motoru již ohřátého na provozní teplotu, ale při teplotě pod 10°C.
Před chvílí jsem s kalouskem opravoval nesmyslná antifyzikální data ve článku o Pluh-In Optimě. Čímž chci jenom říct, že se podvádí i s výkonem atd. Je to hrůza.
A teď extra pro Tebe, abych Tě nezklamal😒br /> Díval ses ve článku o C-kabriu na rozlohu stánku Mercedesu v Ženevě? S úspěchem by se tam vešly všechny Lexusy prodané v Čr v roce 2015. >😁 >😁 >😁
btw Momentálně mám Audi. Dopoledne mi šlo o rekord v palcovačce a taky že jo - teď je tam myslím 16. Bingo
Nedíval jelikož je mi to putna a víš, že kdyby MB chtěl prodat tolik co Toyota/Lexus prodala celosvětově za celý rok 2015, tak by musel 5x přidat 😄
PS jezdi v čem se ti chce, já to dělám rovněž.
Vlastně kdybych měl jet nějakou tvrdou dlouhou e😜edici, uvažoval bych o Land Cruiseru. Ale nejsem až takovej odborník na tohle. Ale na spoustu dalších věcí jo, tak bacha. >😁 >😁 >😁
Například já jsem skromný a klidně bych se spokojil s ojetinou.
Veyron by mi úplně stačil.