Bezpečnost
A teraz sa ukázala tá najlepšia kvalita!!! Tomu hovorím naozaj dobré auto!!!!! Iba naozaj veľký tupec začne porovnávať toto naozajstné auto s nejakou francúzskou plečkou. A ten dizajn! Super plasty, kolenný airbag v základe!!! Renault sa môže schovať!!!!! Auto tisícročia!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes😒br />
...toľko oficiálne. Súkromne len jednou vetou😒br />
Volkswagen si poctivo splnil povinnosť premianta triedy.
...toľko oficiálne. Súkromne len jednou vetou😒br />
Volkswagen si poctivo splnil povinnosť premianta triedy.
parkovací senzor, mekčené plasty, DSG a pohon všetkých kolies!!! GTI a R32 a tie maloobjemové motorčeky... lentaký tupec nevie oceniť tieto kvalyti... >😒]
Pierro a kde sú natáčacie svetlá! A tie maloobjemové motorčeky? To čo má znamenať! Si navážaš do druhého najlepšieho motora na svete! Do najlepšieho motora vo svojej kategórii! Kamoško, nech ťa tu už nevidím, bo zle skončíš :-! >😒]
..uvedené jen tak btw. je komické, auto o třídu níže s podstatně menší deformační zónou, to se sem opravdu hodí :yes😒br />
Jinak od Golfu očekávaný skór, podobně jako od dalších účastníků této vlny testů, je to dobře, že se bezpečnost zlepšuje. Snad se to postupně pozitivně projeví i na úmrtnosti při nehodách.
Jinak od Golfu očekávaný skór, podobně jako od dalších účastníků této vlny testů, je to dobře, že se bezpečnost zlepšuje. Snad se to postupně pozitivně projeví i na úmrtnosti při nehodách.
leda že by automobilky zapracovali ještě na tom článku mezi sedadlem a volantem....
Jinak myslím, že vetšina smrťáků je buď ve vysokých rychlostech, nebo když prostě narazíš na jinou váhovou kategorii. Ale je určitě pozitivní, že třeba po bouračce ve městě vylezeš akorát s obtiskem od airbagu místo abys měl půlků údů v sádře a zuby rozsypané přes půlku ulice :yes:
Jinak myslím, že vetšina smrťáků je buď ve vysokých rychlostech, nebo když prostě narazíš na jinou váhovou kategorii. Ale je určitě pozitivní, že třeba po bouračce ve městě vylezeš akorát s obtiskem od airbagu místo abys měl půlků údů v sádře a zuby rozsypané přes půlku ulice :yes:
No tak řidiči podle mě nikdy výrazně nezmoudří, chybuje sice každý, ale stačí když se objeví jeden moula a bere sebou případnou posádku a kolikrát bohužel i posádku ve vozidle jiném. Ne že bych věřil tomu, že je moulů málo, bohužel.. Počítám s tím, že běžně užívaná auta už zrychlovat příliš nebudou, stejně tak se sice nezvedne inteligence řidičů, ale bezpečnost by měla jít nahoru. Toť co jsem chtěl říct.
tak rychlost na těch přecpaných silnicích skutečně asi už nemá kam jít výš. Škoda, že jsi toho nevšimnou i ti "neohrožení" závodníci, co si myslí že "já jezdím rychle, ale bezpečně".... ;-\
Najideálnejším smerom by bolo znižovanie hmotnosti pri zachovaní pevnosti konštrukcie. Dôsledky - nižšia spotreba a možno aj znižovanie výkonov motorov, keď na rovnaké jazdné výkony auta budú stačiť menšie, ľahšie, slabšie pohonné jednotky.
Teraz sú kvôli bezpečnosti autá stále ťažšie, nároky na výkony motorov stúpajú a auta rastú a rastú a tučnejú a pýtajú stále viac výkonu. Dnes majú vozidlá rovnakej triedy rádovo o 500 kg viac ako pred 20 rokmi, takmer dvojnásobne výkonné motory, o 2-3 litre nižšiu spotrebu. Keby sa tak podarilo obrátiť trend, autá by mohli o 20 rokov mať o pol tony menej, stačil b o tretinu nižší výkon, a spotreba by bola možno polovičná... Kua kua, už fantazírujem... >😁
Teraz sú kvôli bezpečnosti autá stále ťažšie, nároky na výkony motorov stúpajú a auta rastú a rastú a tučnejú a pýtajú stále viac výkonu. Dnes majú vozidlá rovnakej triedy rádovo o 500 kg viac ako pred 20 rokmi, takmer dvojnásobne výkonné motory, o 2-3 litre nižšiu spotrebu. Keby sa tak podarilo obrátiť trend, autá by mohli o 20 rokov mať o pol tony menej, stačil b o tretinu nižší výkon, a spotreba by bola možno polovičná... Kua kua, už fantazírujem... >😁
A netuzis nahodou iba po Facelitovanej Fabke vo farbe Corrida Uni?
To az ked sa tu matelko objavi, bude mat radost... :-!
To az ked sa tu matelko objavi, bude mat radost... :-!
Čelní sloupek je posunul o méně než 10 mm vzad – stejného výsledku dosáhl souběžně testovaný Renault Mégane (pro srovnání Ford Fiesta vykázal posun o 44 mm).
No nekde mate chybu. >😁
Euro NCAP: Ford Fiesta [odkaz]
Čelní náraz
U zkoušky čelního nárazu sdružení Euro NCAP zjistilo posunutí čelního sloupku pouze o 4 mm dozadu.
Tak o 44 mm nebo 4 mm? :no:
No nekde mate chybu. >😁
Euro NCAP: Ford Fiesta [odkaz]
Čelní náraz
U zkoušky čelního nárazu sdružení Euro NCAP zjistilo posunutí čelního sloupku pouze o 4 mm dozadu.
Tak o 44 mm nebo 4 mm? :no:
Každopádně pro majitele Golfu je to dobrá zpráva, při střetu se Sanderem mají o něco vyšší šanci, že neskončí doživotně na vozíku a vyhnou se exkurzi interiéru komínu malešické spalovny..
P.S. Pierro, tak toho Mégana nedostanu dřív, než v půlce ledna... 😒
Nikdo tu, Dinare, pochopitelně nezpochybňuje vynikající výsledek Golfu. Ten je teď na tom spolu s Méganem nejlépe ve třídě, což je ovšem pochopitelné. Jiný výsledek by byl nepřijatelný (u obou 😉 ).
Cesty Páně jsou nevyzpytatelné a i v trezoru na kolech se jednoho dne můžeme proměnit ve světlo a teplo.. O to ale nejde, jsem za sebe upřímně rád, že se výrobci snaží něco dělat a existují takové věci, jako aktivní opěrky hlavy, předpínače, deformovatelné zóny... Kdo zažil, ocení :-!