Nový Golf prošel nárazovými zkouškami v základní verzi 1,4 Trendline. Jednalo se o pětidveřový hatchback s pohotovostní hmotností 1190 kg, auto bylo vybaveno sedmi airbagy.
Škoda jen, že v nabídce smajlíků chybí nějaký ohňostroj, nebo břišní tanečnice >:-[]
Každopádně pro majitele Golfu je to dobrá zpráva, při střetu se Sanderem mají o něco vyšší šanci, že neskončí doživotně na vozíku a vyhnou se exkurzi interiéru komínu malešické spalovny..
P.S. Pierro, tak toho Mégana nedostanu dřív, než v půlce ledna... :-(
A nebylo to 36,4 bodu? Jen pro přesnost. Mě jsou tyhle "odborné" rozbory Euro NCAP testů akorát pro legraci, ale chápu, že pro typy tobě podobné je důležité si pamatovat kolik dostalo punto za boční náraz v roce 2002. ;-)
A že ale máme brka, co? :-!:-)
Nikdo tu, Dinare, pochopitelně nezpochybňuje vynikající výsledek Golfu. Ten je teď na tom spolu s Méganem nejlépe ve třídě, což je ovšem pochopitelné. Jiný výsledek by byl nepřijatelný (u obou ;-) ).
no ale to do té bariéry nacouval, když ho pustí předkem, tak budou muset vytrhat všechny hvězdy z Hollywoodského chodníku slávy aby ho mohli odměnit :-!
je vidět že jsi ještě řidičsky hodně nevyzrálý. Měl bys studovat pravidla silničního provozu, učit se dopravní značky a více se vyjezdit. Diamantový rider se z tebe stane jen za předpoklau že na sobě budeš ještě hodně makat... >:-[]
Kaji se, kaji... Já studuji, učím se jazyky, postupně zraji... tvrdě na sobě makám (zrovna dnes ráno jsem si na bench docela dost přihodil).. ale stále to asi nestačí.. :*):yes:
Právě proto, rozbory těhle testů jsou k ničemu, fajn, auto má pět hvězd, je tu určitý předpoklad, že něco vydrží, ale šťourat se v tom, jestli má tady o půl bodu víc nebo míň za nějaký předpínač apod., k čemu to je? Tedy vyjma toho, že u podobného tematu můžou obsáhle rozumbradovat i takové typy jako A2, jejichž řidičský obzor se omezuje na dva orezlé a jeden nový Fiat. ;-)
>:-[]
Cesty Páně jsou nevyzpytatelné a i v trezoru na kolech se jednoho dne můžeme proměnit ve světlo a teplo.. O to ale nejde, jsem za sebe upřímně rád, že se výrobci snaží něco dělat a existují takové věci, jako aktivní opěrky hlavy, předpínače, deformovatelné zóny... Kdo zažil, ocení :-!
No viacmenej s Tebou suhlasim, ano to porovnavanie aut, sa v tychto situaciach, a v pripade istych nemenovanych jedincov, sa obmedzuje na tie desatinne rozdiely pri bodovani v NCAP...
Tak,to ze sa to dalo ocakavat, je pravda, ale ze ako najnovsi clenovia tohto segmentu maju dostavat najlepsie hodnotenie, az tak pochopitelne neni, nepochybujem o odbornosti a nutnosti tychto testov, ale objektivne auto, co ma ABS, ESP, a 6-8 airbagov, a relativne modernu konstrukciu, predsa musi zarucit urcitu uroven bezpecnosti. A ci auto dostane 32-33-34-35 bodov je uz zanebmatelny rozdiel podla mna, a v zivotnych situaciach moderne auta maju zrovnatelnu bezpecnost. Takze, mne neako nesedi tato NCAP-vojna, ale ciel tym znacky urcite dosiahli, totiz vo viacerych pripadoch sa hodnotenie aut obmedzuje na take veci ako, ci to auto dostalo a desatinu bodu vyssie hodnoteni, ako to druhe, lebo potom to je aj bezpecnejsie, a mozno aj lepsie... ? Ani netreba ist daleko, aj tuto sa najde par takych diskutujucich.... ;-)
A teraz sa ukázala tá najlepšia kvalita!!! Tomu hovorím naozaj dobré auto!!!!! Iba naozaj veľký tupec začne porovnávať toto naozajstné auto s nejakou francúzskou plečkou. A ten dizajn! Super plasty, kolenný airbag v základe!!! Renault sa môže schovať!!!!! Auto tisícročia!!!!! :yes::yes::yes::yes:
...toľko oficiálne. Súkromne len jednou vetou:
Volkswagen si poctivo splnil povinnosť premianta triedy.
parkovací senzor, mekčené plasty, DSG a pohon všetkých kolies!!! GTI a R32 a tie maloobjemové motorčeky... lentaký tupec nevie oceniť tieto kvalyti... >:-[]
Pierro a kde sú natáčacie svetlá! A tie maloobjemové motorčeky? To čo má znamenať! Si navážaš do druhého najlepšieho motora na svete! Do najlepšieho motora vo svojej kategórii! Kamoško, nech ťa tu už nevidím, bo zle skončíš :-! >:-[]
ano idem si zadriftovať s bburagom po kuchyni a potom pojdem von poriadne rezať zátačky okolo pieskoviska. Ocko mi totiž kúpil za jednotku zo slovenčiny novú trojkolku a na vianoce dostanem väčšiu detskú sedačku... >:-[]
..uvedené jen tak btw. je komické, auto o třídu níže s podstatně menší deformační zónou, to se sem opravdu hodí :yes:
Jinak od Golfu očekávaný skór, podobně jako od dalších účastníků této vlny testů, je to dobře, že se bezpečnost zlepšuje. Snad se to postupně pozitivně projeví i na úmrtnosti při nehodách.
leda že by automobilky zapracovali ještě na tom článku mezi sedadlem a volantem....
Jinak myslím, že vetšina smrťáků je buď ve vysokých rychlostech, nebo když prostě narazíš na jinou váhovou kategorii. Ale je určitě pozitivní, že třeba po bouračce ve městě vylezeš akorát s obtiskem od airbagu místo abys měl půlků údů v sádře a zuby rozsypané přes půlku ulice :yes:
No tak řidiči podle mě nikdy výrazně nezmoudří, chybuje sice každý, ale stačí když se objeví jeden moula a bere sebou případnou posádku a kolikrát bohužel i posádku ve vozidle jiném. Ne že bych věřil tomu, že je moulů málo, bohužel.. Počítám s tím, že běžně užívaná auta už zrychlovat příliš nebudou, stejně tak se sice nezvedne inteligence řidičů, ale bezpečnost by měla jít nahoru. Toť co jsem chtěl říct.
tak rychlost na těch přecpaných silnicích skutečně asi už nemá kam jít výš. Škoda, že jsi toho nevšimnou i ti "neohrožení" závodníci, co si myslí že "já jezdím rychle, ale bezpečně".... ;-\
Najideálnejším smerom by bolo znižovanie hmotnosti pri zachovaní pevnosti konštrukcie. Dôsledky - nižšia spotreba a možno aj znižovanie výkonov motorov, keď na rovnaké jazdné výkony auta budú stačiť menšie, ľahšie, slabšie pohonné jednotky.
Teraz sú kvôli bezpečnosti autá stále ťažšie, nároky na výkony motorov stúpajú a auta rastú a rastú a tučnejú a pýtajú stále viac výkonu. Dnes majú vozidlá rovnakej triedy rádovo o 500 kg viac ako pred 20 rokmi, takmer dvojnásobne výkonné motory, o 2-3 litre nižšiu spotrebu. Keby sa tak podarilo obrátiť trend, autá by mohli o 20 rokov mať o pol tony menej, stačil b o tretinu nižší výkon, a spotreba by bola možno polovičná... Kua kua, už fantazírujem... >:D
Čelní sloupek je posunul o méně než 10 mm vzad – stejného výsledku dosáhl souběžně testovaný Renault Mégane (pro srovnání Ford Fiesta vykázal posun o 44 mm).
No nekde mate chybu. >:D
Euro NCAP: Ford Fiesta [odkaz]
Čelní náraz
U zkoušky čelního nárazu sdružení Euro NCAP zjistilo posunutí čelního sloupku pouze o 4 mm dozadu.