Novinky
Jo a ten vnitřek je fakt nádhernej. Všiml jsem si zajímavosti😒br />
Podívejte se na ten vypiplaný kryt repráku u vrcholného Burmestru. A pak si klikněte zpátky na test RR Wraith a podívejte se na ten kousek levného plastíku - takovej měla babička v sedmdesátkách na krystalce v kůlně >😒]
Podívejte se na ten vypiplaný kryt repráku u vrcholného Burmestru. A pak si klikněte zpátky na test RR Wraith a podívejte se na ten kousek levného plastíku - takovej měla babička v sedmdesátkách na krystalce v kůlně >😒]
přesně, posunuli vyšší střední třídu (i nižší v podobě C) na úroveň RR, až mne to mrzí mám E 2 roky a měním auta po 6 a asi to nevydržím ... 😄
Babička má v kůlně solidní hifi :yes: >😁
Absolutní většina takový nemá ani doma >😒]
Nic proti Burmesterovi = solidní hifi a 111 [odkaz] center.html je fenomenální stroj co fakt předběh dobu :yes: 😄
Absolutní většina takový nemá ani doma >😒]
Nic proti Burmesterovi = solidní hifi a 111 [odkaz] center.html je fenomenální stroj co fakt předběh dobu :yes: 😄
Jšlo mi jen o kryt, jako to víčko, pod kterým je reprák. u toho RR mě to úplně *...lo do očí a jak jsem viděl tohle, vzpomněl jsem si na to. Ale psal to i redaktor o tom RR - třeba víčko nádrže atd.
Já dělám do hifi takže sem víc na to pod víčkem 😄
Ale [odkaz] mě fakt bere :yes: :yes: 😄
Ale [odkaz] mě fakt bere :yes: :yes: 😄
Chápu. 😄 ale mě šlo o víčko. BTW když děláš do hifi - trochu mě některý apecy v autech zklamávaj. Har.Kar. v SLK a teď jsem čekal víc i od B/O v Audině...právě jsem na ten Bur. v MB zvědavej.
Samozřejmě se bavíme v nuancích high-endu >😁 >😁 >😁
Samozřejmě se bavíme v nuancích high-endu >😁 >😁 >😁
Poslední dobou je straně znát jak se šetří na výrobě = musíš jít jen do nejdražších možností [odkaz]
Výbornej je ten Naim v Bentley :yes😒br />
Burmester ty auta mívá na největší evropský High End výstavě v Mnichově. A každej rok tam i sám bejval - letos asi ne = loni umřel 😐
Výbornej je ten Naim v Bentley :yes😒br />
Burmester ty auta mívá na největší evropský High End výstavě v Mnichově. A každej rok tam i sám bejval - letos asi ne = loni umřel 😐
Jako ve všem. V rychlosti jsem zapomněl - har.Kar se vykoupil v mým posledním MB. Ale muselo to bejt hudební DVD v DTS. Jinak ne.
Člověče, budeš se smát, ale kámoš má Alfu GT a tam to Bose hraje srovnatelně s těma B/O v Audi atd. 😄 Nebo mě to tak přijde - nejsem ale fachman.
Člověče, budeš se smát, ale kámoš má Alfu GT a tam to Bose hraje srovnatelně s těma B/O v Audi atd. 😄 Nebo mě to tak přijde - nejsem ale fachman.
To bych i věřil. Na klasický domácí hifi bych Bose sice nechtěl ale ten prostorovej trik s vyzařováním reproduktorů na kterej kdysi starej Dr. Amar Bose přišel byl geniální a zbytek světa to dohání až dneska s digitálníma procesorama. V oboru mu to pálilo asi jako Piechovi v autech
U B/O dost záleží na období = měli už hodně silný i relativně slabý chvilky
Za 14 dní bude pražská výstava [odkaz]
U B/O dost záleží na období = měli už hodně silný i relativně slabý chvilky
Za 14 dní bude pražská výstava [odkaz]
mas to tam... 😉
btw.: najkrajsie Audi, ktore sa Audi ostycha vyrobit, robi tento sialenec ! 😒br /> [odkaz]
:-! :yes: :yes: :yes: :yes:
Lenze to je uz trosku doooost nad moj rozpocet... 😒
Vsimni si stvarnenie interieru - proste RS-style dotiahnuty do dokonalosti ! Nemozem si pomoct, ale tieto aktualne RS prvky - vcelie plastvy, 2 ovalne koncovky vyfukov... - zboznujem tieto prvky ! Takto vie prerobit aj RS6, ale na sedan ju nepreraba. ;-\
btw.: najkrajsie Audi, ktore sa Audi ostycha vyrobit, robi tento sialenec ! 😒br /> [odkaz]
:-! :yes: :yes: :yes: :yes:
Lenze to je uz trosku doooost nad moj rozpocet... 😒
Vsimni si stvarnenie interieru - proste RS-style dotiahnuty do dokonalosti ! Nemozem si pomoct, ale tieto aktualne RS prvky - vcelie plastvy, 2 ovalne koncovky vyfukov... - zboznujem tieto prvky ! Takto vie prerobit aj RS6, ale na sedan ju nepreraba. ;-\
Do R8 myslím dávají ten "low-end" systém B&O jako je v A3 nebo A4 (alespoň v minulé generaci). Do A8 nebo Q7 dávají něco jiného, za úplně jiné peníze. Nevím, jestli se něco nezměnilo, ale B&O dělal dvě úrovně a rozdíl v ceně u Audi byl prakticky řádový (řekněme 800 € vs. 6.000 €, samozřejmě záleží na konkrétní konfiguraci). Burmester má myslím také levnější řadu.
Jinak je to moc krásné auto, vevnitř vypadá opravdu skvostně, bude určitě velmi pohodlné, jak mají Mercedesy ve zvyku. Jediné, co jim (kromě AMG divize) chybí, je požitek z jízdy. Ano jízda je vždy pohodlná, bezpečná, rozhodně neunaví, jen prostě k smrti nudí, ale hodně zákazníků to jistě ocení právě proto...
P.S. Ten interiér je opravdu nádherný!!! :yes:
Pôžitok z jazdy - aj tu Ti budem oponovať - čo by mal zákazník E-Klasse dostať iné ako pohodlie, bezpečnosť, pohodu aj na dlhých cestách? Fakt by som najradšej poslal do prĐele tie pseudoautá hrajúce sa na športové! Nemajú ani výkon, ani podvozok, len niekto hodil nápis "Sport" k výbave, ktorá obsahuje iný volant, tvrdé, výraznou niťou obšité sedadlá s bočnicami akoby si bežne jazdil jednu zákrutu za druhou na hranici priľnavosti! Verím, že MB-E zostane presne tým, čím má byť, pohodlný koráb na dlhé cesty.
Za mňa super, tento rok mi príde, že sa autá o kusisko posúvajú, potešila nová A4, sedma sa mimoriadne podarila a verím, že v reáli ani éčko nebude sklamaním!
Co se týká sportovnosti - když chceš Mercedes - chce to hodně prachů a (jak píšeš) AMG. A stejně na to jdou humpoláckou silou 😊...a to zákazníci taky chtěj. Filigránský lehkonohý sporťák nemůžeme čekat. Trochu srandy bylo s SLK a šokoval mě A45AMG, jak zašlapal všechny ostré hatche světa do prachu, když vyjel. Ale Lotus nebo R8 ve Stuttgartu neudělaj. Není to jejich styl.
Stejně jako nová A4 vs C200 = interiér paráda ale ty jízdní vlastnosti >😒]
A6 vs Jaguar XF vs BMW 5 - zadokolky vs předokolka
Nechce se mi to hledat ale myslim že s těma 10% si to fakt hodně podcenil 😉
Drviva väcsina vsetkych predanych verzii su quattra, takze zase places na nespravnom hrobe. Alebo si onbucman tych par % FWD-ckarov ? >😁
Takze este raz a pre poriadok, nech sa k tomu uz nemusim vracat😒br /> S tymi 2.0 TDi-ckarmi som sa myslim dost dobre trafil, este nejake drobne % urobia 2.0 TFSi ale tym to hasne. Ostatne su quattra s V6 et+ :-!
Moooozno sa niekde na "juhu" najde niekto, komu staci slabsie V6 TDi bez quattra, ale to uz je uplne minoritne percento.
A lepší to už nebude
U A6 neni o čem = jednoznačně jen jako 4x4
A ak myslis pocet valcov, tak aby si nebol fakt prekvapeny - u A6 je V6 v drvivej prevahe ( narozdiel od konkurencie - tam ale R4 s RWD praveze este dava zmysel, preto sa zase necudujem. _MT_ to vyjadril asi najkrajsie - BMW v zaklade je praveze velmi zaujimava kupa z hladiska value/money, u Audi sa zase oplati priplacat...)
Audi A6 musí mít 4x4 protože přední pohon je problém. A viz test nejen teoretickej :-!
4válce sou neodvratnou realitou i v týhle třídě = v mě bližšim benzinů má A6 tři 4válce vs 1 V6
Sice to už skoro neni kde využít ale za motor bych si určitě furt ešte připlatil = za V8 4.0 TFSI :yes: 😉
Som zvedavy, ako to vlastne dopadne s novym Phaetonom - ci im da Audi MLB, alebo MLB-evo, nech si ho mozu znova skusit postavit a predavat... >😁
MSB ( Porsche ) by bolo pre nich asi az mooooc drahe, takze to skrtam hned. 😄
Neviem, ale nieco mi hovori ( zeby Audi Rightsizing ? ), ze je dokonca mozne, ze ubudnu R4 na ukor V6. 😄 ( vid V6 TDi a jej naladenia v A7 ).
Takze je to este trochu daleko, ale aj tak tipujem motorizacie nasledovne😒br /> verzie "ultra" ako zaklad - 2.0 TFSi s Millerom - generacne obmeneny a vystegleny na rovnych 200 PS, mozno aj "ultra-quattro". Zvysok novy V6 3.0 turbo, prip. biturbo ako konkurencia pre buduce 540i, co bude tiez biturbo 3-liter.
Gro predajov V6 TDi v asi novych specifikaciach, ja tipujem zaklad - lacny - cca 220-230 PS s 1 klas. turbom. Stred cca 300 +/- PS, 1 turbo, 1 E-Lader, top V6 TDi bude asi biturbo + E-Lader ako konkurencia pre "540d", takze okolo 360 +/- PS.
A mnou ocakavana S6 TDi - 4.0 V8 BiTDi, E-Lader , a 435 et+ PS - proti 3-litrovemu 550d s x turbami. 😄
S6 benzinova - asi uz novovyvinuty 4.0 TFSi spolu s Porsche, do 500 PS a RS6 nad 600 PS. 😉
Interierově audi zašlapalo svět do země s 80kou od roku 86 nebo 87 - nevím přesně a nemám chuť to googlit a dělat chytrýho. Z toho náskoku těží dodnes.
Jinak s tou S6TDi to bude asi dost pozdě. Ale zanechme prognóz - uvidíme. Ale když už jsme u toho😒br /> Já si myslím, že přijde jedno Audi RWD. Nesměj se. Čuchám novej základ pro R8, RWD a nafouknutej pětihrnek. Ale je to jen můj tušák, nemám info ani indicie - teda indicie jo - zadokolní huracan... Co myslíš
btw, nepotřebuju, abys mi přikyvoval(třeba s tím interiérem) nemusíš. Ale klidně piš, co si myslíš, jako to dělám já. Zajímá mě to, protože jsi v obraze.
btw - máš RS6? Kterou generaci?! Je to peklo
>😁 >😁
Jinak tohle je soukromá diskuse, neboť nové E ani audiny tady nikoho moc neberou. všichni už chrčí nad tou hnusnou Toyotou, co se vyloupla jako poslední článek.
A odvtedy sa snazi cely svet len dohnat nimi nasadenu latku !
RS6 nemam, to co vidis na avatare bola A6 4.2 quattro s Hoffele design predkom - vcelku narocna prestavba, pricom Hoffele zobralo za zaklad diely z tehdajsej RS4 - singleframe, atd... Ja som dorobil aj zadok, vyfuky, naraznik z RS6 a bol som spokojny, nakolko som vtedy nemal dost love na to, kupovat origo RS6, pricom som chcel skor S6 manual a tu takto prerobit, ale nebola ani ziadna taka v dobrej cene. ;-\
Tak som sa s nou chvilu potesil, potom pozlostil nad odidenou automatickou prevodovkou, vymenil, a znovu sa tesil, znovu prevodovka KO...az kym ju nejaky vandrak neukradol. :-!
Ostane to moja lasocka a z avataru nezmizne, kym tam nebudem moct dat znova fotku Audi, najradsej RS6 min. gen. tiez sedan, lebo nepredpokladam, zeby sa v Ingolstadte este odhodlali urobit mi RS6 z aktualnej generacie, aj ked si nic krajsie ani do buducnosti neviem anilen predstavit !
Ono, stacila by aj RS4, ale to by musela mat V8 ako konkurent C63 AMG, alebo R5 turbo. Zatial ale vsetky indicie smeruju len ku V6 biturbo, rovnako ako aj u tebou uvazovanej R8 - vid ten casovy harmonogram noviniek uvadzanych pre US trh.
Ano, logika veli, ze hlavne koli Cinskemu trhu by tam mala byt 2.5-ka, kedze toto je danovo hranicne pasmo v Cine...
R8 / RS4 - spominas na 1.gen ? Tiez mali spolocny zakladny motor. Bojim sa, ze znova to bude tak, takze co potvrdia pre jedno, bude aj pre druhe... :-!
A ci bude RWD ? 😄 No neviem, ono asi by sa aj klientela nasla, ale isli by proti svojej tradicii. Nejake kg dole a emisie - to nieje zrovna pri supersporte to, co by hralo rolu, pokial sa jedna uz o legendu. 😉
Takze za mna - Mozno skoncim nakoniec spokojny s mojim vyse 2,2 tonovym atmo 4.8 V8 "koza" povozom a ak Pan da, tak kludne by ma zspokojila stara dobra R8 V8 a manual ! 😄
Myslim, ze by to bolo pekne - jubilejna 10-ta atmo V8-icka v najkrajsom moznom baleni. 😄 :yes:
este aj biela !!!!! a cierne sideblady ?
Ak ano, tak si ju asi rezervujem za cca rok aj cosi... 😉
- to aby som mal cas, ked zistim, ze RS4 a RS6 nebudu podla mojeho gusta... ;-\
Škoda že se takhle nezajímáš o jiný automobilky, občas bys byl překvapenej 😉
Lexus LC :yes: :yes: 😄
Jestli chceš zůstat ve třídě tak GS :yes: 😉
Už mám těch keců vo lexusech do dost.
Ač to vypadá nemožně, není to osobní. >😁
Vorsprung durch Technik Lexus LC :yes: 😄
..trocha špčkování neuškodí, ne >😁
Preco by som sa mal nejako extra zaujimat o auta, ktore sa mi hnusia zvonku aj zvnutra ???
Technika - OK, maju atmo 5-liter V8. A ? Nasi maju atmo 5.2 V10 >😒]
Ako nic v zlom >😒]
V6 2.7 TDi sa dala tiez kupit aj FWD / AWD - ti, co kupovali FWD to kupovali koli kulture chodu motora ( proste V6 a R4 sa nikdy nebude dat porovnavat ) a aj koli nizsej spotrebe - cim starsia verzia, tym vyssi rozdiel v realnej spotrebe. 😉
Chci Ti jen říct, že to nemá cenu. Zkus pablbovi v kšiltovce ve votuněným Civicu vysvětlit, že je to jen kastrol na rejži - nemá to cenu Vybodni se na to. já už to vzdal.
Jinak nejradši mám Mercedes, ale teď jezdím v Audi a jsem nadšenej. >😒]
Proste FWD-ciek je absolutne minimum, a ked sa pozries ku konkurencii, tak 5er s RWD by si tiez asi dlho hladal. U MB to asi bude tiez podobne.
Jazdis Audi - dufam ze s quattrom, inac je to len polovicne Audi. :-!
Len ked si spomeniem na prvy den s mojou prvou A8-ou... 😄 😄 😄 😄 - v zime... >😁
Odvtedy AWD preferujem - ani nie koli sebe, ale koli druhym ! Kolko som uz ja aut vytiahol, alebo odtiahol... Alebo hned v prvy den s A8😒br /> nasnezilo cca 30cm snehu. Cesta uzucka na 1 auto, vpravo nahrnuty sneh minuly ( cca 70 cm - no vybehol mi az na kapotu ).
Oproti ujo na O I - vidi mna na A8 - smrt v ociach... a ja veselo blinker doprava, sup do toho zaveja s A8ou ! komplet som sa do toho nahrnuteho snehu zapichol, ujovi zamaval, nech prejde, ten s vyvalenymi ocami ziral a presiel okolo mna a pyta sa, ze a co ja...
A ja mu na to, ze nech sa pozera😒br /> Na automate "D", pol plynu a VPRED ! Jemna korekcia volantom do lava a uz som bol znova spät na ceste defakto za jeho zadkom 😄
Takze aj na toto je dobre quattro a podobne zivot sprijemnujuce vychytavky. 😉
edit: Takze sa nasiel opiciak, ktory mi aj za moj dobry skutok dal :no: >😒]
No dobre opiciacik, teba keby som stretol, tak ta odtlacim do priekopy ty vandrak ! >😒]
Len 2 najbeznejsie verzie 3.0 TDi-cka (1 turbove) tvoria vyse 60% predajov.
Navic, na kazdou jednu zemicku vychodni evropy jako CR nebo SR pripadne dalsi zemicka zapadni evropy kde jsou emisema vetsi kubatury penalizovane a spis se da predpokladat ze pomer 2L bude zase vetsi (ostatne i proto se nabizi i takova A7 s 1.8tsi).
Takze diky tomu nejslabsimu V6 tdi pomer vyrazne lepsi nez u BMW, ale o 10-15% (v evropskem meritku) pro 2L si muze i audi nechat jen zdat. 😉
Takze ano, neviem ani ci sa jednalo o Nemecko, alebo EU, alebo co...
Ale ako aj ty pises a pripustas - zrovna cisla CR/SR budu v tomto este "krajsie" - myslim dominanciu V6.
Takze neidem sa tu hadat za to na dren, kludne este nejake to % zozere verzia 2.0 TDi bez paketu ultra a plus R4 benziny.
Co som ale vyzdvihnut chcel, to ani ty asi nebudes popierat, a teda ze z D3 sa A6 moze s prehladom vytiesat z najväcsieho % predaja viacvalcov, nakolko MB aj BMW kryju to cca 200 PS naftove pasmo s R4, v Audi mas R4 190 PS a V6 218 PS a asi je to sikovnostou predajcov, alebo skusenostami zakaznikov, alebo obojim, ze si za lahodnost prejavu V6 su ochotni priplatit. 😉
btw.: A7 1.8 TFSi ??? Zase mi nieco uniklo ? 8-s - kedze A6 ma uz miesto neho 2.0 TFSi s Millerom a 190 PS...
U BMW se pry 25d prodava taky dobre, vykonem je na tom jako A6, ale ten priplatek mi uz takovy smysl proti 20d nedava, prave kvuli tomu ze si clovek pomuze jen vykonem a Nm, ale furt zustane u r4.
K tomu right sizingu audi a tomu jak prodava nejvic vicevalcu >😒]
[odkaz]
Naproti tomu 6er pokud vim jeste furt zacina na 6 valcich z minimalne 3L objemu v benzinu i v dieslu. 😉
ja som pozrel teraz D konfigurator a nieje tam nic mensie nez😒br /> [odkaz]
teda 2.0 TFSi 252 PS - co ma teda prekvapuje, cakal som aj ten 190 PS... 😉
Ale ta 1.8-icka konci / skoncila. Uz ju davaju len do MQB-ckovych zalezitosti. 😉
No a vy ste teda "firma"... :-!
>😒]
A tohle bude stale castejsi obrazek, dnesni 2L s 190k proste staci, a pohon 4x2 v nasich klimatickych podminkach staci zrovnatak. Zlata era V6/R6 uz byla, ted uz to pujde (i diky pokrokum ve vykonech 4 valcu) jen strme dolu. ;-\