Novinky
se otci podařilo vyšmelit od jeho kamaráda jedenáctku ve verzi GTD stříbrné barvy, [odkaz] . Doma jsme na to koukali jako na zjevení. Vůbec nám nevadilo, že to auto má na krku už 150 tisíc, že žhavící svíčky už to měly za sebou a v zimě jsme měli furt vybitou baterku, že v interiéru jsme pořád nějaké kousky plastu lepili na svá místa, a že sedačka řidiče to už měla za sebou. Jedině co mě teď napadá, tak zadní zkrutka byla celkem v kondici a a když to auto jelo, tak to byl pořád zážitek o level výše než jízda ve š 120, nebo žigulíku, popř. dacii. 😉
(Takže R11 je moje srdcovka z mládí a doufám, že kolega Ozzman to ocení 😄 )
(Takže R11 je moje srdcovka z mládí a doufám, že kolega Ozzman to ocení 😄 )
Ádo, já to auto zas tolik neoslavuji, spíš svůj příspěvek míním jako ilustraci, jak jsme byli socialismem deformovaní.
Jinak sis naklikal /nebo ti někdo naklikal/ moc palců. Tolik lidí článek o R11 ani nevidělo. 😉
Jinak sis naklikal /nebo ti někdo naklikal/ moc palců. Tolik lidí článek o R11 ani nevidělo. 😉
Těší mne, že si redakce vzpomněla na tento vůz. Byl to tátův sen jezdit v R11, když byl můj otec v mém věku. Tehdy mu však kamarád poradil, aby raději koupil Š 120, model M, v nějaké vyšší výbavě a to kvůli dílům. Táta škodovku později prodal a v r. 97 přijel s bílou, ojetou, pětidveřovou R11, tuším rv. 89. Pamatuju si, jak jsem byl unešen z tohoto vozu kvůli jeho pohodlí. Těžko jsem chápal jako malý kluk, že doma máme novou Felicii a že ta je mnohem méně pohodlná a hbitá na rozdíl od Renaultu. Táta měl 1,7l, tuším 54 kW se vstřikováním. Tolikrát omílaná spolehlivost byla, na rozdíl od Š120, příkladná. Jen jednou se vybila baterka, když jsme byli na Slapech. Myslím, že to byla navíc naše vina. Táta měl R11 deset let než se odebrala do věčných lovišť. Rád na ní vzpomínám. Renaultu čest a slávu!
Jestli víš jak jezdí Uno Turbo, tak zhruba podobně jede R11 Turbo. Ve zkratce: jako hovado. Měli jsme krátce jeden bílý kousek a jelo to jako z praku, i když z toho cákal olej jak z friťáku. Na pohled nenápadné auto, ovšem na zadku s velkým nápisem TURBO. Srandovní bylo, jak se s tím furt chtěl někdo honit, protože v dnešní zblblé době si myslel že je to turbodýzl >😁
Přesně, ušetřil jsi mi práci s psaním! 😄 I když je nutno říci, že řada 9/11 vlastně nahradila i tu dvanáctku, protože ta se udržela v Evropě ve výrobě až do roku 1980.
Dost by mě zajímalo, jak R11 Turbo jezdí 😉 R11 celkově se na silnicích už nevidí, ani nevim kdy naposled jsem ji viděl, ale pěkný kousek z Renaultí historie :yes:
Když to auto jelo... tím je řečeno vše! Horší krám jsem neměl! 8-s :no: :no: :no:
Auta to byly symaptická, tedy až na tu přehnanou světlou výšku a hlavně tu obrovskou mezeru mezi vozovkou a zadkem auta v nenaloženém stavu... :-!