Ženeva 2016
moc ergonomie to sice nepobralo, ale lidem už bude řízení vozidel stejně brzy zakázáno, takže to nebude tolik vadit. Řízení strojům!
auto vyvinuté sw inženýry = plný obrazovek, ale životnost do 100 tis km... lidičky, to vážně tohle chcete?
😒
😒
Zajimave a vcelku neotrele, ta bila (kremova?) barva se mi libi (i kdyz prakticketo neni). Co z toho nakonec zustane, je samozrejme otazka. Ja bych byl rad treba za digit. kaplicku pristroju. Pokud by v nejake vyssi vybave byly monitory v operkach, bylo by to (hlavne pro detske pasazery) asi fajn. Ten tablet na miste airbagu spolujezdce moc realne nevidim a dotykovou obrazovku ve stredove konzole ... nevim, mel bych tam radsi tlacitka. Jsem stara skola a podle me haptiku nenahradis. To same ve dvernich operkach.
Nemusíš spekulovat o tom, co zůstane. Nezůstane nic.
Spolujezdec je nevyužitý, mohl by mít nějaký multimediální systém, nebo aspoň nějakou konektivitu pro svůj tablet. Kaplička vypadá jak unifikace pro LHR a RHD. Tvary jsou uvnitř trošku futuristické záměrně. Pokud je to zatím jako nástřel třeba od studentů školy Škoda Auto, tak realita finálu nemusí být zlá. Za mě OK :yes:
bude to mít taky u víčka nádrže škrabku?
Krátkej [odkaz] a Dlouhej [odkaz] ovšem jen v případě že já nejsem Krátkozrakej 😉
Zvenku prakticky finální auto, stačí přidat kliky, uvnitř futurismus, což dnes znamená displej kam se podíváš, a celkem originální ztvárnění palubky a okolí. Sušný. 😄 :yes:
Presne, az na to, ze si nemyslim, ze vnitrek je nejaky futurismus. Layout palubky je jasny, vyduchy, dva velke displaye, uprostred ovladace. Levnejsi verze budou mit misto praveho displaye skodovacke tapety - obrazky, v levem displaye nejakou odlehcenou variantu.
Levnější verze bude mít obrázky a dražší se nebudou vyrábět.
Myslím, že věta " uvnitř futurismus, což dnes znamená displej kam se podíváš" je celkem jasná, tak velké pokrytí palubky displeji dnes auta běžně nemají, ale mít budou, tj. futurismus. O tom, že by to byl futurismus tvarově, nic nepíšu.
po dlouhé době něco co se mi od škodovky líbí. interiér hodnotím jako super povedený (hlavně displej před spolujezdcem)
a už se těším, jka místní redaktoři budou mít konečně co sepsout i na škodovce (kompletní dotykové ovládání) >😒]
a už se těším, jka místní redaktoři budou mít konečně co sepsout i na škodovce (kompletní dotykové ovládání) >😒]
je hodně těžkopádný. mně se teda nelíbí
ked bude predstaveny seriovy model. Kaban sice bude recnit o naznacenych trojuholnikoch, ktore vidite, ked chcete, ale zazrak to nebude.
Osud predchadzajucich studii je navodom - seriove auto bude unifikovany skodovacky lowcost.
Osud predchadzajucich studii je navodom - seriove auto bude unifikovany skodovacky lowcost.
jestli je Skodovka lowcost - a pritom obstoji proti konkurenci ve vsech ohkedech, VW za o neco nalo vyssi cenu je premie?
proc ze vsech tvych komentaru cisi takova zatuchlost.. Sam jezdis v Toyote a podle svych slov resis kazdou desetinu litru kterou ti tvuj neekologicky vyrobeny a cenove nerentabilni, dokonce i oproti Skodovce nudne se ridici a spatne vybaveny, nevykonny hybrid umi usporit. Bravo 😄
proc ze vsech tvych komentaru cisi takova zatuchlost.. Sam jezdis v Toyote a podle svych slov resis kazdou desetinu litru kterou ti tvuj neekologicky vyrobeny a cenove nerentabilni, dokonce i oproti Skodovce nudne se ridici a spatne vybaveny, nevykonny hybrid umi usporit. Bravo 😄
Kodiaq vyzerá byť typickou škodovkou v tom najlepšom zmysle slova. Žiadna extravagancia (až na tie svetlá), krabicoidné tvary a veľa priestoru. Toto auto bude starnúť ako víno - čím bude staršie, tým bude lepšie vyzerať.
U mňa by bol už teraz veľmi vážnym kandidátom na kúpu.
U mňa by bol už teraz veľmi vážnym kandidátom na kúpu.
Interiér... mám rád moderní tvary a technologie, ale tohle je prostě děsný úlet... Ne, takhle ne.