Váš web má neuvěřitelnou rychlost zobrazování obrázků v galerii a přehrávání videa. Asi to množství reklamy už je za čárou a pak Vám servery nestíhají s obrázky a videem...amatérismus! :-!
Nic nového. Přednášky z řečnického pultíku o tom, jaké úžasné elektrotechnologie už brzo začnou vyrábět, hned poté tvrdošíjně následuje naftová a benzínová realita. Tento scénář se opakuje již mnoho let. No nic, je to jejich problém. Když né oni, tak to holt vyrobí někdo jiný. Brzdili to tak dlouho, že vzniklý prostor začínají obsazovat již i firmy, které nikdy automobily nevyráběly. Lepší důkaz, že elektrotechnologie uměle brzdily, asi těžko nalézt.
Martine, koncernů je spousta. Tohle nesmyslný, až hloupý užívání mají někteří diskutéři. Buďte tý lásky a udávejte názvy koncernů, tohle nadutý "Koncern" je znakem malosti... :no:
Já si právě myslím, že nejzásadnější otázkou zůstává, zda je vůbec Phideon nástupcem Phaetonu (což zatím patrně nikdo oficiálně nepotvrdil) nebo jde o zcela samostatný model. Očividně nejsem jediný, kdo v tom nemá jasno.
Prodeji Phideonu v Evropě zatím nic nenasvědčuje. I VW jej prezentuje jako model pro čínský prémiový trh.
Nevypada nejhure, ale porad je to jen nafoukly Passat. Hyundai Genesis vypada o tridu lepe, je z toho citit luxus. Phideon je jen takovy Skodovacky natazeny Passat. Jeste ze je to jen pro Cinu.
Fur tady chybí ten zvracecí smajl... Teď by se opravdu hodil...
Nevybral bych si ani jedno, vždyť dneska (dle mého skromného názoru) má hezčí auta i Renault...
Ale tak většina těchto aut se nekupuje, ale fasuje jako pracovní nářadí... Vyjma teda toho Porsche, to je hezká vyjímka :-)
Dohledával jsem o něm teď nějaké info a nejsem z toho úplně moudrý. Na některých webech jej považují pouze za předskokana nového Phaetonu (např. Autocar: "VW design boss, Klaus Bischoff, says the distinctive front end styling of the Phideon will heavily influence the look of future luxury models from the German car maker, including the second-generation Phaeton.")...Někde zase tvrdí, že Phaeton by měl být u ledu. No a na Autoforu prezentují Pigeon jako jeho nástupce.
kdyby měli u VW baterie alespoň jako má Tesla S, kde kapacita 1 kWh vychází na cca 6 kg, tak by to docela šlo. Problém je, že u VW váží baterie o kapacitě 1 kWh skoro 14 kg... což je vážně prakticky nepoužitelné.
Přitom ale baterie Tesly S nejsou žádná převratná kosmická technologie, ale běžné baterie Panasonic. Tak nevím, kde dělají němečtí člověci chybu...
Auto s délkou přes 5 metrů a rozvorem přes 3 metry na platformě MLB s podélně uloženými motory asi Passat nebude. Je to evidentně nástupce Phaetonu. Sice všichni "odborníci" tvrdili, že Phaeton mít nástupce nebude, ale jak vidno odborníci míní, VW mění.
spíš jde o narychlo splácaný model pro Čínu podle toho designu, ale je stejně tak možné, že jde o projekt původního nástupce Phaetonu, který po skandálu s emisema v Evropě odložili k důkladnějšímu přepracování ( pokud nakonec vůbec vyjde ) Není to nakonec jedno ? Stejně se to v Evropě prodávat nebude ;-)
PS: vypadá to dost podobně jako ten nový Citroen C6 pro čínu
nevidim v tom problem - myslim, ze sam pises, ze viac-menej kazdy diskuter ( aj my hlupejsi :-! ) hned maju jasno, ze co v motoristickom slangu KONCERN predstavuje.
To ako ked niekto pred rokmi o sportovych autach napisal, ze vyslo nove Turbo, tak nam je jasne, ze sa myslelo Porsche Turbo... etccc...
Zaujala me ta prvni audina a Phideon ... ma to byt nastupce Phaetonu nebo novy Passat? Ta druha moznost by se me asi dost zajimala.
U Kodiaqu jsem zvedav, co z toho atraktivniho interieru zustane do realne produkce. Digitalni kaplicka pristroju asi bude maximum.
Co to je zase za značku " KONCERN " nebo VW .
Dřív se psalo normálně Volkswagen a byla to pravda a dnes
už " Volks" to moc není a kdyby nepodváděli tak už
ani " wagen" . Samé iluze......!
Už to ani na auto nenapíšou jako by se za to styděli . Jen nějaké " kolečko ".
No zrovna Phideon by se mohl zfleku prodávat i v Evropě, jestli má jednu chromovou lištu kolem prahů navíc, tak to je asi tak jediné. Jinak je to prostě Passat ve velikosti Phaetonu.
k tomu Phideonu - koncern zřejmě pochopil, že idea celosvětového auta (na kterou právě dojíždí v Evropě Ford) má své limity a že čínským a evropským člověkům nelze nabízet stejné modely (když čínští člověci například milují tuny chromu, evropští naopak) a tak bude nabídku pro číský a evropský trh diferencovat. Phideon přece nemůže jít na evropský trh... to by byla další koncernová blamáž.
Jak by mohl být u ledu, když jej evidentně oficiálně představili na koncernovém večeru a řekli, že jde v září v Číně do prodeje. Jediná otázka může být zda a kdy se objeví v Evropě.