Ženeva 2016
Exkluzivní galerie koncernových novinek: Sáhli jsme si na VisionS, Chiron i VW Phideon!
37 komentářů
Nagano
7
Váš web má neuvěřitelnou rychlost zobrazování obrázků v galerii a přehrávání videa. Asi to množství reklamy už je za čárou a pak Vám servery nestíhají s obrázky a videem...amatérismus! :-!
Přejít do diskuze
Nic nového. Přednášky z řečnického pultíku o tom, jaké úžasné elektrotechnologie už brzo začnou vyrábět, hned poté tvrdošíjně následuje naftová a benzínová realita. Tento scénář se opakuje již mnoho let. No nic, je to jejich problém. Když né oni, tak to holt vyrobí někdo jiný. Brzdili to tak dlouho, že vzniklý prostor začínají obsazovat již i firmy, které nikdy automobily nevyráběly. Lepší důkaz, že elektrotechnologie uměle brzdily, asi těžko nalézt.
Martine, koncernů je spousta. Tohle nesmyslný, až hloupý užívání mají někteří diskutéři. Buďte tý lásky a udávejte názvy koncernů, tohle nadutý "Koncern" je znakem malosti... :no:
Já si právě myslím, že nejzásadnější otázkou zůstává, zda je vůbec Phideon nástupcem Phaetonu (což zatím patrně nikdo oficiálně nepotvrdil) nebo jde o zcela samostatný model. Očividně nejsem jediný, kdo v tom nemá jasno.
Prodeji Phideonu v Evropě zatím nic nenasvědčuje. I VW jej prezentuje jako model pro čínský prémiový trh.
Prodeji Phideonu v Evropě zatím nic nenasvědčuje. I VW jej prezentuje jako model pro čínský prémiový trh.
Koncern FCA, PSA, Daimler, JLR?
Nesouhlasím tedy s tím, že slovo koncern se automaticky rovná VW. Stačilo tam dopsat dvě písmena...
Od Martina hloupá chyba.
Nesouhlasím tedy s tím, že slovo koncern se automaticky rovná VW. Stačilo tam dopsat dvě písmena...
Od Martina hloupá chyba.
Nevypada nejhure, ale porad je to jen nafoukly Passat. Hyundai Genesis vypada o tridu lepe, je z toho citit luxus. Phideon je jen takovy Skodovacky natazeny Passat. Jeste ze je to jen pro Cinu.
Fur tady chybí ten zvracecí smajl... Teď by se opravdu hodil...
Nevybral bych si ani jedno, vždyť dneska (dle mého skromného názoru) má hezčí auta i Renault...
Ale tak většina těchto aut se nekupuje, ale fasuje jako pracovní nářadí... Vyjma teda toho Porsche, to je hezká vyjímka 😄
Nevybral bych si ani jedno, vždyť dneska (dle mého skromného názoru) má hezčí auta i Renault...
Ale tak většina těchto aut se nekupuje, ale fasuje jako pracovní nářadí... Vyjma teda toho Porsche, to je hezká vyjímka 😄
Noooo, toto sa praveze viac podoba na klasicky Passat ( zadne dvere ) 😉
Ale ta C6 sa na Phaeton fakt trochu podoba. >😁
Ale ta C6 sa na Phaeton fakt trochu podoba. >😁
globální Phaeton a vůbec auto podobného ražení a třídy je pro značku jako je Volkswagen při existenci Audi naprostý nesmysl 😉
Ford dojíždí v Evropě na One Ford tím že vylezl z červených čísel a zvyšuje prodej. Vyčisti si registry a upgraduj procesor.
Mně odkaz funguje.
Spíš mně to přijde jako stylovější a hezčí CrossPolo. Ale za tu kopírku světel by se nestyděli ani Korejci >😁
Spíš mně to přijde jako stylovější a hezčí CrossPolo. Ale za tu kopírku světel by se nestyděli ani Korejci >😁
Dohledával jsem o něm teď nějaké info a nejsem z toho úplně moudrý. Na některých webech jej považují pouze za předskokana nového Phaetonu (např. Autocar: "VW design boss, Klaus Bischoff, says the distinctive front end styling of the Phideon will heavily influence the look of future luxury models from the German car maker, including the second-generation Phaeton.")...Někde zase tvrdí, že Phaeton by měl být u ledu. No a na Autoforu prezentují Pigeon jako jeho nástupce.
Ano, tušíte správně, ve speleologii vůči koncernu je Auto.cz první na světě, tak je to takové překvapení? :no: :no: :no:
Souhlasím. Napřed plná ústa životního prostředí a potom jako novinky prezentují TDI...
kdyby měli u VW baterie alespoň jako má Tesla S, kde kapacita 1 kWh vychází na cca 6 kg, tak by to docela šlo. Problém je, že u VW váží baterie o kapacitě 1 kWh skoro 14 kg... což je vážně prakticky nepoužitelné.
Přitom ale baterie Tesly S nejsou žádná převratná kosmická technologie, ale běžné baterie Panasonic. Tak nevím, kde dělají němečtí člověci chybu...
Přitom ale baterie Tesly S nejsou žádná převratná kosmická technologie, ale běžné baterie Panasonic. Tak nevím, kde dělají němečtí člověci chybu...
Auto s délkou přes 5 metrů a rozvorem přes 3 metry na platformě MLB s podélně uloženými motory asi Passat nebude. Je to evidentně nástupce Phaetonu. Sice všichni "odborníci" tvrdili, že Phaeton mít nástupce nebude, ale jak vidno odborníci míní, VW mění.
Elektrotechnologie nikdo uměle brzdit nemusel. Ty brzdí reálná neexistence pořádných akumulátorů
Jedno by to nebylo v případě, že by nás ještě čekal skutečný (globální) Phaeton II...který by mohl být velmi zajímavý. 😄
spíš jde o narychlo splácaný model pro Čínu podle toho designu, ale je stejně tak možné, že jde o projekt původního nástupce Phaetonu, který po skandálu s emisema v Evropě odložili k důkladnějšímu přepracování ( pokud nakonec vůbec vyjde ) Není to nakonec jedno ? Stejně se to v Evropě prodávat nebude 😉
PS: vypadá to dost podobně jako ten nový Citroen C6 pro čínu
PS: vypadá to dost podobně jako ten nový Citroen C6 pro čínu
Dle fotek nejpovedenější Q od Audi. Jen to "kladivo" od Volva si mohli odpustit.
[odkaz]
[odkaz]
nevidim v tom problem - myslim, ze sam pises, ze viac-menej kazdy diskuter ( aj my hlupejsi :-! ) hned maju jasno, ze co v motoristickom slangu KONCERN predstavuje.
To ako ked niekto pred rokmi o sportovych autach napisal, ze vyslo nove Turbo, tak nam je jasne, ze sa myslelo Porsche Turbo... etccc...
To ako ked niekto pred rokmi o sportovych autach napisal, ze vyslo nove Turbo, tak nam je jasne, ze sa myslelo Porsche Turbo... etccc...
Zaujala me ta prvni audina a Phideon ... ma to byt nastupce Phaetonu nebo novy Passat? Ta druha moznost by se me asi dost zajimala.
U Kodiaqu jsem zvedav, co z toho atraktivniho interieru zustane do realne produkce. Digitalni kaplicka pristroju asi bude maximum.
U Kodiaqu jsem zvedav, co z toho atraktivniho interieru zustane do realne produkce. Digitalni kaplicka pristroju asi bude maximum.
srry, meleš kraviny. Tvůj Genésis je taková modernější Omega >😁 To 100x raději i běžný Passat :-! :yes:
Co to je zase za značku " KONCERN " nebo VW .
Dřív se psalo normálně Volkswagen a byla to pravda a dnes
už " Volks" to moc není a kdyby nepodváděli tak už
ani " wagen" . Samé iluze......!
Už to ani na auto nenapíšou jako by se za to styděli . Jen nějaké " kolečko ".
Dřív se psalo normálně Volkswagen a byla to pravda a dnes
už " Volks" to moc není a kdyby nepodváděli tak už
ani " wagen" . Samé iluze......!
Už to ani na auto nenapíšou jako by se za to styděli . Jen nějaké " kolečko ".
No zrovna Phideon by se mohl zfleku prodávat i v Evropě, jestli má jednu chromovou lištu kolem prahů navíc, tak to je asi tak jediné. Jinak je to prostě Passat ve velikosti Phaetonu.
Věcně máš pravdu. Pravda avšak je i, že i já jsem vycvičenej, že když slyším koncern, zcela automaticky mi naskočí VW...
k tomu Phideonu - koncern zřejmě pochopil, že idea celosvětového auta (na kterou právě dojíždí v Evropě Ford) má své limity a že čínským a evropským člověkům nelze nabízet stejné modely (když čínští člověci například milují tuny chromu, evropští naopak) a tak bude nabídku pro číský a evropský trh diferencovat. Phideon přece nemůže jít na evropský trh... to by byla další koncernová blamáž.
No, skoda. Vubec bych se nezlobil, kdyby se zrovna timhle kouskem novy Passat inspiroval.