Musím říct, že tohleuž je teda pořádná rychlost ! :P Něco málo jsem o tomto autě četl už na https://kralmotoru.cz/…tomobil-na-svete , ale nikdy by mě nenapadlo, že by dokázalo jet až tak rychle. Nevím ale jestli bych se odvážil do toho vlézt, v takové rychlosti je jedna chyba ta poslední.
Digitální zpětná zrcátka má kdejaký koncept či dokonce závodní auta (třeba LMP1 v LeMans) už dávno. Ovšem v řadě zemí je problém s homologací, protože je předepsaná klasika, takže nikdo to do street legal produkce nedá dokud nebude změna zákonů pro homologaci vozidel.
..nechápem prečo na tak drahom aute a pri rýchlosti ktorú dosiahne nemontuju ešte spatné zrkadlá v štýle renaultu eolab .. [odkaz] ...
..vie mi to niekto vysvetliť ? ..
Má přinést zisk. Předpokládám, že i to hrálo důležitou roli v rozhodování, jestli ho zaříznout, nebo ne.
Řekl bych, že skoro nikdo nic neví. Čísla, která kolovala, byla odhadnutá lidmi zvenčí. A každý by měl vědět, že zisk je otázka toho, jak věci zaúčtuješ. Jak oceníš například know-how získané během vývoje? Bugatti není osamocená automobilka. Ve chvíli, kdy děláš 50 aut ročně, jsou náklady na vývoj ohromnou položkou. Ve vývoji aut létají miliardy euro a hodně by pomohlo, kdyby část nákladů spolkl VW s tím, že ho dokáže využít jinde. Veyron měl nakonec nějaký zisk přinést a určitě tomu pomohly pozdější dražší provedení, ale jestli se jim to nakonec povedlo (a jak se k tomu dostali), nevím.
Moc tomu nevěřím.
U Veyronu mi vždy bylo divné že obyčejní lidé, kupujicí třeba Polo, vpodstatě dotují bohatému majiteli drahé auto. Nicméně by se stal asi neprodejným s dvojnásobnou cenou.