stačí jediný dôvod - jazdci riskujú svoje zdravie a dokonca aj životy!!! Oveľa bezpečnejšia je napríklad autodráha, i keď aj tam hrozí riziko poranenia elektrickým prúdom. Takže nakoniec zostaneme pri klasickom "šurganí" autíčok, samozrejme v prilbách a s chráničmi.
4) Nedostatečná genderová vyváženost a jakožto závodění monopostů taky nedostatečná podpora hromadné dopravy, což je problém především při VC Monaka. Dílčí náprava je možná zavedením safety-busů na zemní plyn, kvót pro ženy, výstavbou zpomalovacích ostrůvků na okruzích a instalací omezovačů rychlosti monopostů na 100 km/h pro snížení spotřeby.
... z hlediska pasivní bezpečnosti to určitě přínos je,...ale výhled v 300km/h rychlosti bude k nezaplacení,.....je šílené, co odborníky z F1 dnes napadá,......ještě že máme ty motorky,..motoGP,..SBK,...atd
V 300km/h to bude - myslim - v pohode, no pri brzdeni a zataceni pusobi na hlavu jezdce v prilbe neskutecna pretizeni a v tu chvili vidi dost rozostrene, mlhave, a ted se jeste bude muset zamerit na spravny vyhled pres ten pilir vpredu... Tak my, normalni ridici nesmime mit na celnim skle ani skrabanec, jinak nam berou papiry a platime pokuty a v F1 muze mit jezdec pred sebou repliku Brooklynskeho mostu a nevadi to?!
Chci videt Kimiho s timhle bazmekem v Eau Rouge v plnem kalupu...
Chlapi, delame to pro vasi bezpecnost, co na tom, ze vidite prd a tak budete casteji bourat? I kdyby to zachranilo jediny zivot bla bla bla... 8-s