Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2016

Zpět na článek

Pneumatika, nebo koule? Goodyear Eagle-360!

9 komentářů

kalousek
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A jak to budou pohánět? To v celém konceptu nějak chybí.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
A zavěšení na principu magnetické levitace - to Goodyear myslí už hódně do předu.
kalousek
Pro pohon má celké kolo (pardon koule) sloužit jako rotor elektromotoru. Což nemění nic na faktu, že je to celé hrozná kravina
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jasně, jak tam dostanu tu elektřinu? Ztrátovost nikdo neřeší?
Niemand
V kolese mozu byt permanentne magnety. Takze by fungovalo uplne bez prudu. Pripadne by sa tam len indukovalo male napetie koli spominanym senzorom. Lenze magnety su tazke, takze by to malo dost velku zotrvacnost. A s velkou hmotnostou neodpruzenej casti ide aj riziko, ze sa na cestach nasich kvalit nieco rozbije.
Avatar - eLzyx
eLzyx
nějak mi hlava nebere, jakou tohle má mít výhodu. Přilnavost horší (menší styčná plocha), výrobní náklady vyšší, provozní náklady vyšší ...
Chápal bych, kdyby to mělo v každé části koule jiný vzorek a ten se natáčel podle adhezních podmínek. Ale to zjevně nemá
megacruiser
takové auto by spotřebovalo většinu energie na levitaci kol. Větší díra a kolo se roz*ebe o podběh. Sice efektní vzhled, ale jinak o ničem. Zajíždění do řady lze řešit u klasických pneumatik taky - jen to chce trochu změnit konstrukci náprav nebo přimontovat na podvozek další malá vysouvací kola. Konstruktéři koulí počítají jen s ideálními podmínkami, co takhle bláto, extrémně nerovný povrch - nulová možnost křížení náprav, nouzové brzdění, porucha systému? Slepá ulička. To už dřív budou místo aut třeba běhající roboti nebo něco antigravitačního...
kurzové ***, velmi spolehlivé informace 😒br />
www.***.blogspot.cz

[odkaz]