Testy
Na jedné straně velmi povedená Vitara, na druhé straně designové hrůzy typu Baleno, dost zvláštní
To je jednoduchý, pro Suzuki je hlavní trh Indie. Takže má jak evropské modely (Vitara...) tak Indické modely (Baleno). No a proste zkousi prodávat všechno všude pokud to jen trochu jde (třeba ten dvouválcovej diesel co maj v Indii tady fakt nezkoušej).
no ja som cakal kedze mame uz tu zenevu ze tu o balene bude nejaka solidna fotogalaria aj nejake podrobnejsie dojmy .... akosi nic nikde .... vlastne ani ine znacky akosi bida... samy chiron .. same koncepty ale o nomalnych vozoch docela nenajdes nic... rovnako facelift ASX .. hadam ani fotecka... pritom u nas aj u vas velmi oblubene auto
baleno by sa malo u nas v eu predavat uz coskoro ... bude trosku zvlastne posadene lebo defakto patri zo swiftom do jednej a tej istej triedy malych aut.. aj ked su medzi nimi iste fyzicke rozdiely .... uvidime ako to poriesia cenovo... baleno ale bude tazit z velkeho kufra ... co je slabina swiftu takze snad nedojte ku vzajomnemu pozieraniu .... mne sa baleno paci.... moze byt zaujimava volba.... s kufrom ako hatche o triedu vyssie a litrovym turbom ( alebo beznou atmo ) to moze byt za dobru cenu solidny kus auta...
baleno by sa malo u nas v eu predavat uz coskoro ... bude trosku zvlastne posadene lebo defakto patri zo swiftom do jednej a tej istej triedy malych aut.. aj ked su medzi nimi iste fyzicke rozdiely .... uvidime ako to poriesia cenovo... baleno ale bude tazit z velkeho kufra ... co je slabina swiftu takze snad nedojte ku vzajomnemu pozieraniu .... mne sa baleno paci.... moze byt zaujimava volba.... s kufrom ako hatche o triedu vyssie a litrovym turbom ( alebo beznou atmo ) to moze byt za dobru cenu solidny kus auta...
a čo potom facelft S cross [odkaz]
facelift S-Crossu je alespoň z mého pohledu katastrofou. Už tak těžce designově ujeté ztvárnění světlometů do blatníků, utopených pod kapotou, působí těžkopádně. A FL to ještě víc podělal... Měli to odlehčit, ale jak píšu, je to jen můj názor.
nebo spíše oříšek pro konkurenci. Byl jsem si ji prohlédnout a ten interiér samozřejmě není prémiový, ale z pohledu pořizovací ceny přeci jen dobrý, možná i chvalitebný v intencích hodnocení jako ve škole. Krátká předváděcí jzda taky napověděla. Tohle auto je zkrátka opravdu výborně navržené, solidně poskládané a pěkně naceněné. Kdybych býval bychařil, bych ji koupil 😉 :yes:
Ano, s cenami to Suzuki docela umí a to Vitara není rozhodně výběhový model. Tenhle cenový jemnocit některým Japonským a dnes i Korejským automobilkám chybí 😉
vlastně by mě samotného zajímalo, jaká má teď Vitara konkurenci ? CX-3, Juke a co dalšího ? za 540.000,- čtyřkolka s turbobenzínem a takovouhle výbavou ? mě se to líbí, držím palce a ještě tu 1,4T dát do Swifta >😒] :yes:
aj yeti ... ten je k vitare razvorom velkostne aj terenne snad asi najblizsie z vsetkych sucasnych SUVeciek
CX3 a juke su uz skor nepriami konkurenti... svojim zameranim su to vlastne uplne odlisne modely ... to su uz skor mestske crossy ... kym vitara je solidne SUV ako aj yetina
tazko si predstavit ze sa niekto rozhoduje medzi kabelkou CX3 ktora urcite nie je do terenu a dozadu ktorej posadis maximalne deti... a medzi vitarou do ktorej sa vzadu posadi aj 2 metrovy chlap.... a ktora ma ozaj solidne terenne schopnosti a aj slusny kufor...
CX3 a juke su uz skor nepriami konkurenti... svojim zameranim su to vlastne uplne odlisne modely ... to su uz skor mestske crossy ... kym vitara je solidne SUV ako aj yetina
tazko si predstavit ze sa niekto rozhoduje medzi kabelkou CX3 ktora urcite nie je do terenu a dozadu ktorej posadis maximalne deti... a medzi vitarou do ktorej sa vzadu posadi aj 2 metrovy chlap.... a ktora ma ozaj solidne terenne schopnosti a aj slusny kufor...
[odkaz] tady to berou jako konkurenci 😉 :yes:
ano samozrejme najdeme porovnania rozneho druhu .... tusim aj tu uz bolo taketo podobne porovnanie ... ale v reale su tie dve vozy svojim zameranim dost odlisne ... za mna jednoznacne vitara
obe auta cielia na inych zakaznikov a inu pouzitelnost auta ... ale cast mnoziny sa moze prekryvat to je mozne ... kazdopadne bude to hodne maly prienik...
obe auta cielia na inych zakaznikov a inu pouzitelnost auta ... ale cast mnoziny sa moze prekryvat to je mozne ... kazdopadne bude to hodne maly prienik...
Opel Mokka , Honda H-RV , Yeti , FIAT 500X ..není toho málo..a nyní i SEAT ATECA.
Pro mě Jeep Renegade. Osobně mám tahle dvě auta momentálně ve hledáčku. Konkrétně Renegade Limited a Vitara S - dost podobné motory (1.4t), výbavy, výkony i ceny. Beru to jako stylovější a zároveň praktická malá SUV. Praktičnost myslím ve smyslu, že označení SUV si aspoň trochu zaslouží a přinášejí něco víc než jen zvýšené ekvivalenty modelů nižší střední.
A co konkurence od FIATU 500X,třeba taková 1.4 MULTIAIR .
nojo, ale 1,4 M-air ve čtyřkolce jen s 9aut. za 655.000,- + nějaké to dorovnání na výbavu Vitary a 700.000,- ani nevíš jak 😉
...tak ukladejte to holení na prednich sedadlech. Nebo se holte doma v koupelne. 😉
>😁 >😁 Potešilo
OBRAŽENÝ HOLENE VZADU NEPOTĚŠÍ NIKOHO.. 8-s
To je toto auto vzadu jen pro děti..?
To je toto auto vzadu jen pro děti..?
Novou Vitaru považuji za jeden z nejsympatičtějších kompaktních crossoverů s překvapující prostorností. Když jsem vybírali naše nové rodinné auto, manželka chtěla ji také vyzkoušet. Mě i jí se totiž po designové stránce moc líbila (nesmí ovšem mít černá kola, naopak moc ji sluší dvoubarevné lakování). Dealer nás nechal projet s benízem 1.6 4x4. Podvozek byl na okresce super, ale na dálnici to auto bylo šíleně hlučné, dost citlivé na boční vítr a taky lenivé (při snaze o slušné zrychlení z 90 na 130 jsme musel ze šetky podřazovat na čtyřku a ani potom se nic moc nedělo). Tento turbomotor na tom jistě bude mnohem lépe, jenže to auto dost prodraží, nemluvě o nemožnosti individuální konfigurace výbavy. Takže jsme se pak raději rozhodli po klasický kombík nižší střední třídy, byť ve městě ta Vitara bude šikovnější. Ale na dálnici je to přesně obráceně. :-!
suhlas... dvojfarebne lakovanie z nej robi dokonca paradnu stylovku ( mne sa paci ovela viac ako povedzme vajicko CX3 ) ..... a samozrejme to chce normalne "strieborne" disky... tmave kola tu na vitare vizualne zlyhavaju ... kedze v kontexte s tou velkou hranatou kabinou sa doslova az stracaju ( tomu boomu tmavych kol absolutne nechapem .. ved to ani nevyzera dobre ) ... chce to normalne kolesa... a bude to parada... paci sa mi cerveno-cierna kombinacia alebo modro-cierna.... alebo aj ta zlatista s bielou strechou ... je z coho vyberat :yes😒br />
na nejake to rodinne jazdenie na dlhsie trasy k moru a podobne bude klasicky kombik rozhodne lepsia volba ... takze pri vitare s tym treba ratat ze to nie je zrovna auto na dlhe trasy ani na denno dennu jazdu po dialniciach ci rychlostnych cestach .. ale vzhladom na bezne potreby ake mam ( v tyzdni mesto.. cez vikend okrsky v prirode ) .. by som si vitaru vedel predstavit ako normalne auto na kazdy den.... zaroven tym ze je kompaktne nebude clovek ani v meste s nim posobit nevkusne a neprakticky ... ja mu davam jasnych 5 hviezd a uplne nestranne vitaru hodnotim ako dokonale auto ... >😁 :😉 :yes:
na nejake to rodinne jazdenie na dlhsie trasy k moru a podobne bude klasicky kombik rozhodne lepsia volba ... takze pri vitare s tym treba ratat ze to nie je zrovna auto na dlhe trasy ani na denno dennu jazdu po dialniciach ci rychlostnych cestach .. ale vzhladom na bezne potreby ake mam ( v tyzdni mesto.. cez vikend okrsky v prirode ) .. by som si vitaru vedel predstavit ako normalne auto na kazdy den.... zaroven tym ze je kompaktne nebude clovek ani v meste s nim posobit nevkusne a neprakticky ... ja mu davam jasnych 5 hviezd a uplne nestranne vitaru hodnotim ako dokonale auto ... >😁 :😉 :yes:
Že se Vitara s 1.6 mírně trápí na dálnici souhlasím, ale je tu jedno ALE... Vzpomeňme si na doby, kdy jsme jezdili k moři se Škodami 120, Favority... Poláci sjeli s malými Fiátky 126P celou Evropu.. -) To bylo teprve utrpení. Myslím, že když přizpůsobíš jízdní tempo danému vozidlu, v daném případě tedy Vitaře, nemyslím, že by třeba k moři musela být notně utrpením, hm? Podle mě i tohle by Vitara zvládla, včetně posádky... 😄
no tak suv bez rezervy nikdy.
ano - exterier velmi povedený, ano - palubovka nic extra, ale až tak neurazí (barevné vyjádření přístrojovky ladí oku), ano - je tužší, nicméně zaklekává jako každé vyšší auto, slušně kopíruje povrch (ovšem jede na vysokých 17"), a teď POZOR: svezl jsem se a zjistil: kam se hrabe na 1.4 TSI - boosterjet s velmi "krátkým zdvihem pedálu plynu" a velkou prodlevou při řazení nahoru (meziplyn směrem dolů ušel), není ničím vyjímečný a opravdu nijak neexceluje - nemá ani ideálně poskládané rychlosti (šestka je tu opravdu jen kvůli spotřebě) - pravda je, že motor měl najeto cca 3 tisíce, tedy že působil jaksi "utaženě" třeba z tohoto důvodu - je to ZKLAMÁNÍ - ALE nezoufejte, atmosférická 1.6 jezdí skvěle (netrhá asfalt, ale je na 1.6 opravdu živá) a se spotřebou o litr nižší a předčí vaše očekávání...
Zvyšuješ moji zvědavost. Atmo 1.6 se mi dost líbila. BJ vyzkouším a uvidíme.
Už jsem to tady psal, ale pro mě byla 1.6 ve Vitaře super ve městě a na okresce, ale totální průšvih na dálnici - velmi vysoká hlučnost a hlavně v rychlostech nad nějakých 100 km/h kvůli velkým jízdním odporům naprostá mrtvolka při snaze o akceleraci ze středních otáček... 😢
Ano, chce to samozřejmě motor! - tedy diesel!
Svoj život si ľudia vážia našťastie stále viac a preto diesle chválabohu postupne upadajú.
Po několika letech s benzínem TSI se pokorně vracím k dieslu.. :-!
Ta spotřeba je úplně někde jinde.
Benzín má jen velmi tichý chod..a to je vše.
Ta spotřeba je úplně někde jinde.
Benzín má jen velmi tichý chod..a to je vše.
Úplně vše to není... má taky širší využitelné spektrum otáček, i s turbem rychlejší reakce na plyn, míň váží, míň stojí, rychleji se ohřívá, v zimě lépe startuje, má méně poruchových komponent, lépe zní.
Vlastně se dá napsat... diesel má jen nižší spotřebu a to je vše, ve všem ostatním u mě vede benzín.
Vlastně se dá napsat... diesel má jen nižší spotřebu a to je vše, ve všem ostatním u mě vede benzín.
Když už jsi načal hmotnost, trocha zajímavých čísel srovnání 1.6 benzín vs. 1.6 diesel u Vitary. Pohotovostní hmotnost 1.6 benzín manuál FWD 1150 kg, AWD 1235 kg. Diesel manuál FWD 1305 kg, AWD 1370 kg. Nestejný rozdíl nárůstu hmotnosti díky AWD pravděpodobně vyplývá z toho, že diesel AWD je (docela paradoxně) dostupný už v Premium, zatímco s FWD až o výbavový stupeň výše v Eleganci. Tak či tak, nárůst hmotnosti u dieselu je to značný, i když samozřejmě benzín je atmo a diesel turbo a ani manuální převodovky nejsou stejné.
problem turba je prave to turbo... v meste bude atmo 1,6 jasna volba... a vdaka nizkej vahe celeho auta bude aj klasicka atmo na okrskach ziva a zabavna ( co potvrdil nejeden test ) .... ja by som volil ( ak by som si mohol vybrat ) benzin 1,6 s manualom v 4x4... :yes: ale nepochybne aj tato turbo verzia si najde dost fanusikov... malych SUV podobnych dynamickych parametrov ozaj mnoho nenajdeme a ani cena vitary S nie je beznadejna.... slo by to... za mna ale radsej atmo 1,6 a klasicke kola... tie cierne male kola su des .. navyse biela hranata kasna k tomu ... vizualne najnevhodnejsia farebna kombinacia ( co je to za priblbu maniu cerne kola - biela kasna nechapem ) a zvlast na SUV..... ktora oko nielen ze neoklame.. ale naopak zvyrazni vsetky rozmerove a vahove disproporcie ...
Nemůžu si pomoct, ale z profilu to auto vypadá, jako by už do něčeho vrazilo.... 😉
Jednu Vitaru 1.6 4x4 mame v rodine (sic v automatu) uz zhruba pulrok, nicmene pred koupi jsme meli pujcenou 1.6 4x4 v manualu a to auto me jednoduse ridicsky bavilo svou agilitou. Neni pri sve velikosti nijak zasadne tezsi nez Twingo RS a z meho uhlu pohledu je vykon motoru pro jeji pouziti naprosto dostacujici. Ano, interier neni zadna extra vyhra - ale clovek nemuze za ty prachy chtit zazraky... Spotreba v AT 4x4 verzi, zimni obuti a 90% mestsky provoz lehce pod 7l/100 - dle me velmi slusne skore.
Asi se budu muset projet v te turbine a porovnat 😄
Asi se budu muset projet v te turbine a porovnat 😄
Zaujímali by ma Tvoje skúsenosti s tým automatom. Ako ho hodnotíš? Čo sa týka kultúry chodu, rýchlosti radenia a jeho „inteligencie“. Všetci to tu prezentujú ako, z veľkej časti, mestské auto a nikto nerieši automat? Veď s manuálom je to v meste za trest. Dík za info.
Uprimne receno moc zkusenosti s novymi automaty nemam (par let zpatky mnoho kkm v MB-C 220 s automatem, ale dnes je to jiny svet) a chybi mi meritko jak se chova konkurence v daily provozu - nicmene za me 100% spokojenost. Manualni mod se vubec nepouziva, nejak k tomu proste neni duvod. Radi svizne a celkem hladce, na kolony a mesto ideal. Kazdopadne doporucuju projet a udelat si obrazek.
Podle me perfektni podvozek na takovyto Crossover. Me osobne se s 1.6 Allgrip jelo dobre, i motor tahal v rezimu sport slusne. V Meziplynu p. Koubek hodnotil Vitaru 1.6 Allgrip opravdu velmi dobre, 1.4 BJ trochu kritizoval tvrdsi podvozek a prepracovane rizeni. Vitara je od Suzuki trefou do cerneho, vzdyt cekaci doba na byrobu auta se blizi k 6 mesicum.
u nas ich uz vidim hodne.... pride mi to u nas rovnaky boom ako s modelmi sportage ci asx.... zrazu je aj vitara uz vsade :yes:
Např.v Brně Autoelegance HONDA je velmi vstřícný domluvě 😄
Na servis pak můžeš jezdit klidně doma..cena je cena.
vitara je trefa... tu asi nema zmysel to rozpytvavat... takto si predstavujem male sikovne lahke zabavne a pekne SUV .. dokonala masinka
[odkaz]
PS: malo to byt pre Emela
S tou černou to vypadá mnohem líp a technika vypadá sympaticky.
Ale aj pri hľadaní tejto červenej som teda našiel také uhly, z ktorých je to auto dosť škaredé. Zlatý taliansky dizajn pri SX4/Sedici.
dokonale auto... tak sklbena suhra praktickosti ..pouzitelnosti... dizajnu.. imidzu.. charizmy.... zabavnosti... stylovosti... a aj akejsi terennej chlapackosti ... taku dnes uz nikde nenajdeme... to je na 5 hviezd... a kludne aj na 10 z 10.... to auto je skratka dokonale :yes:
ma malu nadrz - 47L pri spotrebe 7,5
ak budem ratat, ze v nadrzi ostane cca 3L rezerva tak to je nejakych 580km dojazd
v zime ked spotreba stupne cez 8L, tak to bude este menej
to aby som kazde 3 dni tankoval...
cx3 radsej ani spominat nebudem - este horsie 42L
keby sa dalo aspon za dalsich 20L-30L nadrze priplatit, dojazd 1000km by som chcel
nie, diesel nechcem
mala nadrz zamrzi u nejakej limuziny ale nie v malom SUV ktoreho revirom nie su dialnice ani dlhe trasy 😉 .
ak chces 1000km dojazd kup si dizlovy superb ... ale nechci to po malej terennej benzinovej vitare v 4x4 ... nehladaj chyby tam kde nie su... je ti to u tohto auta uplne k nicomu lebo je bezpochyby dokonale
preco mi podsuvas nieco co nechcem?
preco by som mal po dialnici jazdit len limuzinou?
a preco by som mal kazdy 3ti den tankovat? aj ked budem chodit po okreskach tak nechcem kazde 3 dni tankovat
velkost nadrze dimenzuju podla papierovej spotreby