Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Půvabnému tudoru Škoda 1000 MBX je padesát

Slavné „embéčko“ z Mladé Boleslavi neexistovalo jen ve čtyřdveřové tříprostorové podobě. O dva roky později po základním sedanu se oficiálně představil tudor MBX.
Zpět na článek
8. 3. 2016 15:57
8. 3. 2016 17:38
8. 3. 2016 18:04
8. 3. 2016 22:14
9. 3. 2016 09:02
8. 3. 2016 18:03
8. 3. 2016 20:08
Avatar - Londonbridge
8. 3. 2016 15:57
Tudor
Hezoun... Krajsi ako S 100 , OK dvere sa otvarali a auto sa jemne krutilo ale to len pri tychto kuskoch sedany boli v ako takej pohode :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
8. 3. 2016 22:14
Re: Tudor
Tudor je dříve používané označení pro dvoudveřový sedan.
9. 3. 2016 09:02
Re: Tudor
foneticky prepis z anglickeho "two door" sedan = dvoje dvere... :-!
Avatar - Barry Lyndon
8. 3. 2016 16:34
nelíbí se ani trochu
základní 1000 MB je dle mého názoru mnohem hezčí. Ty podivné obrovité dveře v kombinaci s daným tvarem Csloupku původní čtyřdveřový model opravdu nevylepšují, nýbrž naopak. A kroucení papírové karoserie je potom jako bonus...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Uživatel_5340709
8. 3. 2016 16:46
Re: nelíbí se ani trochu
Asi to tu schytám, ale taktéž tuhle verzi /jestli to vůbec byla verze/ nepovažují za povedenou, spíš je to takový nedodělek. Lehce to připomíná tohle [odkaz] a to byl nejškaredší citroen široko daleko. ;-)
Avatar - Bubáq
8. 3. 2016 16:49
Re: nelíbí se ani trochu
Ne, ne, schytávat to není třeba :-) ale hned spěchám, abych vyjádřil svůj obdiv k oběma vozům: MBX i Ami 6 jsou rozhodně vhodné pro nákup (oldtimers) a rozhodně majitele potěší. Jistě, že ne jízdními vlastnostmi nebo v případě MBX málo pevnou karosérií, ale stylem a půvabem rozhodně!
Avatar - Uživatel_5340709
8. 3. 2016 17:03
Re: nelíbí se ani trochu
Raději zůstávám u "erka" a felicie.
8. 3. 2016 21:00
Re: nelíbí se ani trochu
No, amina je zvláštní, svá... :-)
8. 3. 2016 18:03
Titulky
jsou dokonalé "slavné embéčko". Co na tisíc Malých Bolestí bylo slavného?
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2016 20:06
Jako bývalý majitel tohoto
strašlivého mučidla mohu s čistým svědomím prohlásit,že Dacia byla proti tomu neskutečná raketa.Opravdu nechápu glorifikaci těchto komoušských popelnic.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
8. 3. 2016 23:57
Formulace věty je poněkud nešťastná:
815 kg lehký automobil s pohotovostní hmotností 815 kg dosahoval největší rychlosti 127 km/h.
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2016 07:59
Pěkné, ale zlobivé...
"Embéikso" bylo na svou dobu jistě půvabné auto, ale právě kvůli tragicky měkké, kroutící se karoserii (a neustálého zatékání skrz bezrámová boční skla) se jich vyrobilo tak málo... I tak díky za milou vzpomínku! ;-)
Rozbalit vlákno
1
9. 3. 2016 23:23
Re: Pěkné, ale zlobivé...
v dvoubarevném provedení to auto opravdu mělo svůj půvab. Ale jezdit s tím přes železniční přejezdy prý byla trošku loterie - zlomí se či nezlomí :-)
9. 3. 2016 08:00
Pěkné, ale zlobivé...
Erko bylo opravdu mnohem líbivější, a hlavně tužší... :-!
Rozbalit vlákno
0