Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Macan má nový základní motor, čtyřválec se 185 kW a 370 N.m

Základní verze s dvoulitrovým čtyřválcem bude na trhu dostupná od června. Základní cena byla stanovena na 55.669 eur, což je v přepočtu něco málo přes 1,5 milionu korun.
Zpět na článek
9. 3. 2016 18:41
9. 3. 2016 19:30
9. 3. 2016 19:50
9. 3. 2016 22:47
10. 3. 2016 04:18
10. 3. 2016 12:00
10. 3. 2016 12:08
10. 3. 2016 12:21
10. 3. 2016 12:26
9. 3. 2016 23:01
10. 3. 2016 09:43
9. 3. 2016 23:03
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2016 17:08
Dva roky stará novinka
Tak EA288 z Okty se v porsche VWERI konečně prodává i tady :yes: :-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 17:15
Re: Dva roky stará novinka
zase vedla :-!
EA 888 z Audi A4 a vyssich.
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2016 17:21
Re: Dva roky stará novinka
Takže v Oktě je jiná vwerze EA888? :-)
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 17:30
Re: Dva roky stará novinka
nepozeral som po Octe, ale viem co je v Audi a v Porsche. ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2016 17:38
Re: Dva roky stará novinka
V Oktě RS je ten samej řadovej 4válec - podle mě :-!

Píšu jen na tabletu = to 288 byla automatická oprava který sem si nevšim.
Škoda že se neobtěžovali použít nový B4 vyvinutý pro 718 a jen lehce potunili VW techniku :-|
9. 3. 2016 17:43
Re: Dva roky stará novinka
Každopádně jako základní motor (výkonem) dostačující. Ne? :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2016 17:46
Re: Dva roky stará novinka
Vo tom žádná ;-)
Avatar - eLzyx
10. 3. 2016 06:04
Re: Dva roky stará novinka
výkonem dostačující, rodokmenem nikoliv. Kua, vždyť to má být Porsche a ne Audi se znáčkem Porsche. To je tak trapný :no:
10. 3. 2016 09:39
Re: Dva roky stará novinka
Vsadil bych se, že jsi Macanem nejel. A pokud jsi jím jel, tak jsi nemohl jet Q5. Ten motor není špatný, takže asi jediná věc, která by mě zajímala (věřím, že se Porsche zástavba povedla a všechno bude sladěné), je, jak zní. V A4 nezní zrovna záživně a od Porsche očekávám víc - tedy buď tišší, nebo záživnější.
Avatar - eLzyx
10. 3. 2016 11:32
Re: Dva roky stará novinka
nejel jsem ani s jedním z nich. Ale pokud si kupuji věc od výrobce prémiového zboží, očekávám, že vyrobil podstatnou část celého výrobku. A ne že použije tohle od támhle toho, tohle od někoho jiného, celé to zabalí do hogofogo a patřičně tomu osolí cenovku.
Je mi blivno z Porsche bez Porsche motorů. Je mi blivno z Mercedesů s Renaultím motorem, je mi blivno z Volvo bez Volvo motorů ... a je mi jedno, že jsou ty motory dobré, úsporné, nebo výkonné. Prostě to tam nepatří. Obrácený postup, kdy se z prémiového vezme část pro obyčejné je akceptovatelný - viz Citroën s Maserati motorem, Lancia nebo Alfa s Ferrari atp. Koneckonců i Ford ST/RS s oturbeným pětiválcem od Volvo je pecka.
Je to jako kdyby jsi do 24k prstenu vsadil skleněnou atrapu briliantu a prodával to za fullprice (no dobře, za "akční" cenu). Trapné. Na druhou stranu briliant vypadá dobře i na levnějším nerezovém prstenu.
10. 3. 2016 14:45
Re: Dva roky stará novinka
Bylo by pěkné, kdyby si Porsche udělalo vlastní motor. To by se však zřejmě nevyplatilo, tedy by tahle verze asi nevznikla. Což by na druhou stranu nebylo na škodu. Tedy Porsche by to určitě na některých trzích pocítilo. Ale mně by nechyběl.

Macan však nejezdí jako Audi. A pořád si to "správné" srdce můžeš koupit. Lidé by je měli kupovat, aby je nakonec nepřestali dělat (naštěstí není po dieselech mimo EU moc poptávka, jinak bychom byli v loji).
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 17:59
Re: Dva roky stará novinka
Z podstaty principu MLB / MQB - ak teda vies o com hovorim, tak to nemoze byt uplne totozny motor.
Audi pre A1,A3, Q3, TT - teda MQB-ckove modely, pouziva tiez motory inac naladene, nez tie pre MLB ( A4 et+, Macan ).
btw.: Ten boxer by tam bol zaujimavy a vcelku ked tak rozmyslam, tak by ho tam aj mohli dostat, keby sa im chcelo, kedze motor je pred poloosami...Asi nechceli moc experimentovat a predrazovat ho. :-)
10. 3. 2016 09:27
Re: Dva roky stará novinka
EA888 je navržená jako modulární stavebnice a jde z ní postavit jak motor uložený napříč, tak podél. To však není veškerá modularita, kterou umí. Takže můžou používat různé konfigurace. Stejně jako 2,0 TDI nejsou vždy stejné.
10. 3. 2016 09:21
Re: Dva roky stará novinka
Audi s motorem podél mají 185 kW/ 370 Nm 2,0 TFSI. Z těhle čísel není zřejmé, že něco ladili. A ten boxer není určený pro zástavbu na téhle platformě. Nepoužívají ani šestiválcové boxery a místo nich dělají vidlicové. Ani v Panameře, kterou si dělali od základu sami.
9. 3. 2016 17:46
Re: Dva roky stará novinka
EA288 jsou čtyřválcové TDI motory. V článku se píše o benzínovém motoru. :-!
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2016 18:00
Re: Dva roky stará novinka
17:38 ;-)
9. 3. 2016 18:05
Re: Dva roky stará novinka
Stejně jsi mimo. Škodovka používá příčně uložené motory a převodovky a Porsche podélně. Prostě jsou jiné. :-!
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2016 18:30
Re: Dva roky stará novinka
Děláš si srandu? >:D
Avatar - nardoxx
9. 3. 2016 18:41
...
Ja si počkám na 2.0 TDI 140 KW ;-) >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - CHerokee
9. 3. 2016 19:30
Re: ...
Já myslím, že by tam měli dát rovnou 3 hrnek 1,0 TSI . Tak nějak mi toto přijde zbytečné. Pokud nemáš na 6 válec, tak nekupuj Porsche.
9. 3. 2016 19:50
Re: ...
Treba si zvykať. Aj v USA bolo nemysliteľné mať menej ako 6-valec. Teda okrem budget-tragačov.
Avatar - CHerokee
9. 3. 2016 22:47
Re: ...
V USA dělají hromadu zajímavých a docela dostupných aut....
10. 3. 2016 04:18
Re: ...
Jistě, kterými jezdí všichni a čtyřválci nikdo ;-)
Avatar - Barrichello
10. 3. 2016 12:00
Re: ...
Neprodávanější sou pikapy a tam fakt R4 nejsou, dále se prodává di dost muscle cars a to sou většinou všechno V6 a V8, minivany taky všechno V6, a k tomu se daj V6 koupit v řadě dalších aut
Avatar - white label
10. 3. 2016 12:08
Re: ...
Hm a kolik procent amíků lítá v (hlavně japonských/korejslých) "plechovkách" s R4?
Avatar - Barrichello
10. 3. 2016 12:21
Re: ...
Japonské i koejské plechovky umí taky V6 a dokonce i V8.

R4 hádám budou halvně na východě, zatímco západ budou pikapy, velký sedany jako druhý auta minivany atd.
Avatar - white label
10. 3. 2016 12:26
Re: ...
Některé umí, ale já měl na mysli hlavně ty menší/malé (nižší střední třída).
Avatar - white label
9. 3. 2016 23:01
Re: ...
Pro český trh je to prakticky zbytečná motorizace, taky proto tu dosud nebyl v nabídce.
V článku se sice píše, že stojí podstatně méně, než eSkové V6, ale opak je pravdou, vzhledem k cenám Macanu (včetně příplatků) je to rozdíl naopak nepodstatný.
Aktuálně je u Macanu velký zájem o GTS.
10. 3. 2016 09:43
Re: ...
Podobně jako rozdíl mezi S a Turbem nebyl tak velký, když sis S dovybavil. A GTS jsou známé svou výhodností (dost výbavy navíc s pěknou slevou). I když jsem nekoukal, co zrovna Macan v GTS nabízí.
Avatar - white label
9. 3. 2016 23:03
Re: ...
Nehledě na to, že kdo chce (tzv. za každou cenu šetřit), bere obvykle diesel, Porsche nePorsche.
Avatar - flyboyeda
9. 3. 2016 23:28
Q7 je lepší a větší
macan je blbost
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
10. 3. 2016 10:37
Re: Q7 je lepší a větší
Blbost je srovnávat Q7 s Macanem, namísto s Cayennem.
10. 3. 2016 07:38
Čtyřválce...
...po přečtění prvního testu revidovanýho Boxsteru s novým čtyřválcem se člověk trochu rozesmutní. Věřím, že aspoň špičkový verze dostanou klasiku.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
10. 3. 2016 09:56
Re: Čtyřválce...
Škoda je, že Boxster, kterému by mohl zůstat atmosférický motor, bude Spyder a zatímco osobně nic proti jeho střeše nemám, je to extrémnější a méně pohodlné řešení. I když druhá generace má střechu přívětivější k uživateli, uvidíme tedy, s čím přijdou v další evoluci. Rád bych viděl atmosféry i v GTS modelech, ale nepočítám s tím.
Avatar - white label
10. 3. 2016 10:43
Re: Čtyřválce...
Jo, ztráta atmo u GTS bude škoda, podobně jako u 911.