Novinky
Ja si počkám na 2.0 TDI 140 KW 😉 >😁
Já myslím, že by tam měli dát rovnou 3 hrnek 1,0 TSI . Tak nějak mi toto přijde zbytečné. Pokud nemáš na 6 válec, tak nekupuj Porsche.
Treba si zvykať. Aj v USA bolo nemysliteľné mať menej ako 6-valec. Teda okrem budget-tragačov.
V USA dělají hromadu zajímavých a docela dostupných aut....
Jistě, kterými jezdí všichni a čtyřválci nikdo 😉
Neprodávanější sou pikapy a tam fakt R4 nejsou, dále se prodává di dost muscle cars a to sou většinou všechno V6 a V8, minivany taky všechno V6, a k tomu se daj V6 koupit v řadě dalších aut
Hm a kolik procent amíků lítá v (hlavně japonských/korejslých) "plechovkách" s R4?
Pro český trh je to prakticky zbytečná motorizace, taky proto tu dosud nebyl v nabídce.
V článku se sice píše, že stojí podstatně méně, než eSkové V6, ale opak je pravdou, vzhledem k cenám Macanu (včetně příplatků) je to rozdíl naopak nepodstatný.
Aktuálně je u Macanu velký zájem o GTS.
V článku se sice píše, že stojí podstatně méně, než eSkové V6, ale opak je pravdou, vzhledem k cenám Macanu (včetně příplatků) je to rozdíl naopak nepodstatný.
Aktuálně je u Macanu velký zájem o GTS.
...po přečtění prvního testu revidovanýho Boxsteru s novým čtyřválcem se člověk trochu rozesmutní. Věřím, že aspoň špičkový verze dostanou klasiku.
[odkaz]
[odkaz]
Škoda je, že Boxster, kterému by mohl zůstat atmosférický motor, bude Spyder a zatímco osobně nic proti jeho střeše nemám, je to extrémnější a méně pohodlné řešení. I když druhá generace má střechu přívětivější k uživateli, uvidíme tedy, s čím přijdou v další evoluci. Rád bych viděl atmosféry i v GTS modelech, ale nepočítám s tím.
EA 888 z Audi A4 a vyssich.
Píšu jen na tabletu = to 288 byla automatická oprava který sem si nevšim.
Škoda že se neobtěžovali použít nový B4 vyvinutý pro 718 a jen lehce potunili VW techniku 😐
Je mi blivno z Porsche bez Porsche motorů. Je mi blivno z Mercedesů s Renaultím motorem, je mi blivno z Volvo bez Volvo motorů ... a je mi jedno, že jsou ty motory dobré, úsporné, nebo výkonné. Prostě to tam nepatří. Obrácený postup, kdy se z prémiového vezme část pro obyčejné je akceptovatelný - viz Citroën s Maserati motorem, Lancia nebo Alfa s Ferrari atp. Koneckonců i Ford ST/RS s oturbeným pětiválcem od Volvo je pecka.
Je to jako kdyby jsi do 24k prstenu vsadil skleněnou atrapu briliantu a prodával to za fullprice (no dobře, za "akční" cenu). Trapné. Na druhou stranu briliant vypadá dobře i na levnějším nerezovém prstenu.
Macan však nejezdí jako Audi. A pořád si to "správné" srdce můžeš koupit. Lidé by je měli kupovat, aby je nakonec nepřestali dělat (naštěstí není po dieselech mimo EU moc poptávka, jinak bychom byli v loji).
Audi pre A1,A3, Q3, TT - teda MQB-ckove modely, pouziva tiez motory inac naladene, nez tie pre MLB ( A4 et+, Macan ).
btw.: Ten boxer by tam bol zaujimavy a vcelku ked tak rozmyslam, tak by ho tam aj mohli dostat, keby sa im chcelo, kedze motor je pred poloosami...Asi nechceli moc e😜erimentovat a predrazovat ho. 😄