Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Dzakobo
Místo toho, aby japáni férově přiznali, že sice vyrobili úspornější motor, ale včetně příslušenství o 10 kg těžší, tak kalí vodu.
A Bureš tradičně neví co plácá. O technice má psát p. Dusil, to bychom se snad nedočkali takových "perel". Toto je fakt FAIL, i automobilový analfabet jaksi vycítí, že jsou v článku hlouposti.
A Bureš tradičně neví co plácá. O technice má psát p. Dusil, to bychom se snad nedočkali takových "perel". Toto je fakt FAIL, i automobilový analfabet jaksi vycítí, že jsou v článku hlouposti.
Hmotnost😒br /> Při započtení turba a mezichladiče se však dostaneme na celkovou hmotnost 220,6 kilogramů.
Fajn, takze V6 tazsia, nez nas V8 4.0 TFSi >😁
O tychto "vychytavkach" 😒br /> "...Vyššímu výkonu pomáhá pouze optický snímač otáček, který u silnější verze dokáže rychleji roztočit lopatky turbodmychadla, čímž o 30 % zvyšuje výkon systému přeplňování..."
a
"...Agregát dostal dvě turbodmychadla, a to kvůli hladším a rychlejším reakcím motoru při akceleraci. Turbodíru snižuje také účinný, vodou chlazený mezichladič, který rychle chladí vzduch při jeho přechodu do systému přeplňování..."
- sa ani vyjadrovat neidem >😁
V Evropě si to koupí akorát pár ňoumů. :-!
Takze specialne uznanie vasim motorarom - ich V8 4.0 biturbo je este o cosi lahsia ako nasa. Akurat ze nemaju taku pekne plochu krivku krutiaku ako my. 😉
Třeba k mýmu autu neměl Stuttgart ani Mnichov alternativní nabídku.
A vypada tak, ze ani dlho mat nebudu 😄
jinak souhlas. Ale na životnost obojí jsem zvědavý, protože BMW mělo hodně problémů s podobnou kontrukcí. Je ale fakt, že BMW nikdy (krom legendárních R6 motorů z E30/36 a 46) nemělo motory s takovou životností jako MB.
Co mě trochu překvapuje je, že MB minulý 5,5 V8 biturbo s 700-800Nm pořád dává do těžkých modelů. Mimochodem jeho suchá hmotnost je 204kg.
Dalsia vec je, ze vsetci vieme ako dopadlo ich povestne odlahcovanie retazi a dalsich casti rozovodov.
Je to motor vyvinuty by Quattro GmbH - teda sportovou diviziou Audi.
Vazi 218 kg s turbami ( vnutri V-cka ) a medzichladicmi ( voda/vzduch na zaciatku V-cka ) preto to bolo dost narocne udrzat ho na takej hmotnosti, ale nasi to dokazali.
A rozvody ?
Tu sa nebavime o nejakej 1.2-ke, alebo co za blbost ta napadla, ktore sa robia pre masove pouzitie a tam ked sa to prezenie s cost-cuttingom, tak je problem. :-!
To sa nehadam a hadam sa uz vo VW poucili.
Tu sa ale bavime o motore, ktory najdes u aut s cenovkou cca 70+ k€ :-!
Takze ver, ze tu nejake rozvody nehraju rolu.
Kludne hladaj po nete, ci vobec je nejaky problem s tymto motorom.
Trochu sa zapotis a dnes to uz asi nestihnes. 😄
Tieto auta tazia len z toho, ze prvy majitel sa toho zbavi este v zaruke. A ten co taketo auto za lacne prachy kupi je prilis nateseny z toho ako "vyhodne" kupil 400-500 konove auto.
Poznam borca co dovliekol jazdenu RS6 a nakoniec bol rad, ze sa toho zbavil. A to pritom nebol nijak stary kus. Ale tak to je dan, za to ze sa to tlaci na limity a vyrobca vie ako dlho to ma fungovat.
Ja uz som tych motorov mal par k dispozicii a to co tvrdis je blbost.
Problemy boli, ale ine ako si myslis. Tie motory je mozne praveze sponovat este o dost vyssie - vid MTM a ABT a dalsi maloseriovi vyrobcovia, ktori ich pouzivaju vo svojich exkluzivnych modeloch.
4.0 TFSi sa pouziva v slusnom pocte modelov, ktorych sa uz aj slusne mnozstvo predalo. Ale je pravda, ze asi by sa tazko hladal taky, co ma 200+ tkm.
Cas ukaze. Dovtedy nemaj starosti. 😄
Ostatne v tomhle byla strasne zabavna minula generace D3 kde M3, C63 AMG i RS4 vsechny pry meli ten nejlehci V8 ve tride. 😄 A ja jim to v duchu hesla "neverim mereni ktere jsem si nezfalsoval sam" i budu verit. 😄
OK, ale ved sranda musi byt, noooo... 😄