Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Důchodce ve Fabii způsobil na Svitavsku nehodu hasičské cisterny (video)

Jsou tomu dva dny, co Svitavsko zasáhla vlna hustého sněžení. To pochopitelně způsobilo komplikace v dopravě, jako vždy měl ale poslední slovo lidský faktor.
Zpět na článek
10. 3. 2016 19:04
10. 3. 2016 19:27
10. 3. 2016 19:36
10. 3. 2016 19:39
10. 3. 2016 19:42
10. 3. 2016 20:14
10. 3. 2016 20:49
10. 3. 2016 20:56
10. 3. 2016 21:23
10. 3. 2016 21:34
10. 3. 2016 23:26
11. 3. 2016 06:47
11. 3. 2016 12:33
11. 3. 2016 10:23
11. 3. 2016 12:34
11. 3. 2016 13:59
11. 3. 2016 16:01
11. 3. 2016 12:01
11. 3. 2016 12:28
10. 3. 2016 20:59
10. 3. 2016 21:23
11. 3. 2016 07:12
11. 3. 2016 07:49
11. 3. 2016 10:09
11. 3. 2016 10:59
11. 3. 2016 13:34
10. 3. 2016 23:38
11. 3. 2016 12:41
Avatar - Uživatel_5340709
10. 3. 2016 19:02
Datum na kameře
je špatně, nebo se to celé stalo minulý rok?
Jinak video je kouzelné, dědeček by si už za volant sedat neměl, když dělá taková fatální rozhodnutí, stát se to v létě při trochu větších rychlostech, tak už možná nežije. Hlavně že má vpravo luxusní záliv, nebo snad odbočku, kde se mohl otáčet celej den.
;-)
Hasiči to zvládli na 1. :yes:
Rozbalit vlákno
17
10. 3. 2016 19:05
Re: Datum na kameře
Datum je nejspíš špatné na kameře, protože to video bylo včera nahráno na YT
Avatar - _Karel_
10. 3. 2016 19:55
Re: Datum na kameře
Na první pohled je vidět, že to není žádný nemohoucí dědeček, který by snad neměl na to, řídit auto. Je to jen docela obyčejný kripl, a navíc za to, jak se zachoval po havárce rozbít držku, důchodce-nedůchodce.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 3. 2016 20:06
Re: Datum na kameře
Souhlas :yes: , ale nechtěl jsem být vulgární.
Avatar - AUDIRS6
10. 3. 2016 20:22
Re: Datum na kameře
Toho by som hnal......az by zcernal !!! :-!
Zistil by som, na aky zasah isli ti hasici, a ci sa tym, ze sa tam nedostali vcas, nestala nejaka ujma na zdravi alebo majetku niekoho dalsieho a vsetku tuto ujmu by som este staremu naparil ako bonus ku tej buracke co sposobil !!!!
KR€T€N JEDEN !!!!! :-!
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 20:46
Re: Datum na kameře
Přesně tak, já když jedu někde, kde není moc vidět, tak si trochu stáhnu okénko, abych případně slyšel blížící se vozidlo.
Avatar - 3_diamanty
10. 3. 2016 20:56
Re: Datum na kameře
v noci by si videl uz z dialky osvetleny priestor ( svetelny luc ) od svetiel prichadzajuceho auta... vtedy paradoxne by tento dedov manever bol lahsie uskutocnitelny ako takto cez den... ale ozaj neviem kam sa v tychto podmienkach ( sneh, mokro, avia pred nim cez ktoru nic nevidi ) potreboval otacat....
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 21:10
Re: Datum na kameře
Tak v noci se dá paradoxně orientovat lépe, protože všechna vozidla svítí a víš o nich mnohem dříve. Spíš jsem to myslel tak, že třeba někde jsou úzké uličky apod. do kterých nevidíš, takže motor či pneumatiky slyšíš. Pokud je okénko zavřeno, neslyšíš ani ň.
Avatar - 3_diamanty
10. 3. 2016 21:24
Re: Datum na kameře
v ulickach pocujes ano... lebo sa zvuk odraza od stien... nie je pohlcovany... ale takto na snehu sa plaziaci nakladak z dialky vo volnej prirode by si mozno ani nemusel pocut ... k tomu ak fuci este nejaky kruty severni vitr :-) .... ale chapem co chces povedat... v uzkych ulickach sa zvuk dokonale odraza a pocujes ho a intuitivne vies predpokladat ze kde asi moze byt "prekazka"
Avatar - AUDIRS6
10. 3. 2016 20:57
Re: Datum na kameře
Aj tato situacia bola sofersky riesitelna, lenze to by dedo nesmel byt vypatlany. :-!
Ked uz sa otacal, mal sa otocit este väcsim oblukom - zo strany krajnice a do cesty mal vojst pod uhlom tak, aby mal vyhodny smer pri rozjazde do protismeru.
V momente ked by sa rozhodoval vojst do protismerneho pruhu, riadil by sa pohladom do svojho praveho spätneho zrkadla. V tomto momente by presahovala len minimalna cast jeho vozidla do protismerneho pruhu a hasici by kludne presli okolo. A mozno by ani nepresahoval.
Dalsia vec, vdaka takemuto najazdu na cestu, by sa dostal dalej od toho kamionu co bol pred nim, a zase by mal väcsi vyhlad...
A uz v momente ked by hasici presli okolo, mohol by sa vdaka lepsiemu uhlu postavenia na ceste rychlejsie zapojit do protismernej premavky nakolko v momente pripojenia sa by mal predne hnane kolesa (takmer a mozno aj ) rovno a rozbehol by sa tak o dost rychlejsie nez ked musi mat kolesa vytocene do brutalneho uhlu v pripade defakto kolmeho odbocovania. :-!
Hovorim to dlho - väcsinu nehod zapricini spatne vyhdnotenie situacie vodicom.
Bud nemaju prax, alebo reflexy, alebo oboje...atd...
Preto treba zlepsit vyucbu v autoskolach, a pre taketo rizikove kategorie treba robit povinne preskolenia a kondicne jazdy, kde by odbornici skumali schopnosti tychto pacientov a vedeli spravne urcit, ci su este sposobili viest motorove vozidlo alebo uz nie... :-!
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 21:05
Re: Datum na kameře
Děda měl hlavně couvnout na tu odbočku, následně by vyjel až po té, co by panovaly na obou stranách příznivé rozhledové podmínky.
Avatar - wakantanka
11. 3. 2016 13:30
Re: Datum na kameře
Ja tam vidím problémov pri tom jeho manévri oveľa viac ako si načrtol ty. Nehovorím, že riešenie s otáčaním sa vpravo za kamiónom a do ostrovčeka je zlé, ale to by musel byť ten vodič schopný pohnúť hlavou a sledovať spätné zrkadlá. Tento sa očividne ani neunúval dať vedieť tomu za ním čo má v úmysle, teda ani smerovky ani nič. V takejto situácii (teda aspoň ja) čumím hlavne dozadu (ak viem že ja bezpečne zabrzdím), pretože odzadu to nemusí dobrzdiť niekto podstatne väčší, rýchlejší alebo oboje. On sa mal pri približovaní sa ku kolóne trošku vystrčiť, omrknúť situáciu, či sa stojí, prečo sa stojí a či niekto oproti neide, + ak to vyhodnotil, že sa otočí, tak zapnúť štyri smerovky. Takto vystrčený by tých hasičov určite videl a na spiatočku by si cúvol pekne za kamión a hlavne videli by ho aj tí hasiči. Takto ako to urobil, urobil najhoršie čo mohol urobiť. Otázka je či to bolo spôsobené vekom, praxou/nepraxou, alebo nízkou mierou predvídavosti.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 3. 2016 21:01
Re: Datum na kameře
V intencích zákona 361/2000, pokud tam nevidí, měl dědek vyslat bábu, respektive náležitě způsobilou a poučenou osobu, aby mu ukázala. :-!
11. 3. 2016 11:58
Re: Datum na kameře
Hlavně není možný začít se takovým způsobem otáčet na takovým místě. Nemuseli tam jet hasiči ale normální auto. Tohle prostě nesmí udělat. Sebral bych mu papíry pro jistotu už nafurt.
11. 3. 2016 06:32
Re: Datum na kameře
"...docela obyčejný kripl, a navíc za to, jak se zachoval po havárce rozbít držku.."
Co presne drazdi tve emoce?
11. 3. 2016 10:53
Re: Datum na kameře
Moc bych to nerozmazaval. Deda ma uz pomalejsi reakce, snezilo a za kamion nevidel. Za 50 let prace vydelal statu dost na nove schudky na hasicskou Tatru. Horsi jsou 20leti kluci na rychlich autech, pripadne jeste pod vlivem.
Avatar - JohnyRnR
11. 3. 2016 11:29
Re: Datum na kameře
No jistě, vjet někam naslepo, to se přece může stát každému a není to nic odsouzeníhodného. Jakmile ale dojde k překročení povolené rychlosti, což je prvních deset nejčastějších příčin všeho od nehod po globální oteplování, tak je potřeba řidiče okamžitě zastřelit a ještě k tomu dát trest smrti a zabavit auto.
Pokud to není ironie, v což doufám, tak je to ukázka neskutečné úspěšnosti mediální propagandy.
11. 3. 2016 07:36
Re: Datum na kameře
Datum je na 100% spatne, asi 2 dny zpatky bylo video na pozary.cz ;-)
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 19:04
LOL
Řidič Fabie mi prodloužil život o půl hodiny, toto mne dnes nejvíc pobavilo. Naštěstí budou všichni zdraví a oprava půjde z pojištění. Ta neschopnost, natvrdlost a bláhovost důchodce je příšerná, ale nemohl jsem se udržet, ještě k tomu ten komentář posádky :-) . Ten dědek, to je materiál!!!

POZOR na červené Fabie. To si koupí člověk, který ví o autech zpravidla velké houno. Nejčastěji se to děje takto (případy z mého okolí), dědovi umře máma, po ní prodá domek a nenapadne ho nic lepšího, než si koupit Fabku. Bere Fabii, protože Škoda, jinou značku nezná. Červená, protože je bez příplatku. No a samozřejmě v HTP, pardon MPi, ať nám zbyde víc kaček na paštiky v Kauflandu, bábo.

Jinak je to samozřejmě k na---ní, když jedete pomáhat a nějaký blb vám to znemožní.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 3_diamanty
10. 3. 2016 19:27
Re: LOL
podla mna prave v cervenej farbe tato generacia fabie najlepsie maskuje svoje disproporcie... u nas parkuje jedna tmava s bielou strechou a aj cervena a viem vcelku porovnat... kym tmava s bielou strechou vyzera hodne "disproporcne" tak ta cervena je vcelku pohladna.... povedal by som ze aj verzia monte carlo v cervenej na tejto generecii fabii vcelku usla a vizualne bola nakoniec az pekna ... ale naopak napriklad v bielej farbe uz vyzera tato fabia hodne disproporcne a perfektne vynikne jej nepomer vysky k sirke... takze z pohladu farby len tolko odomna ;-)
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 19:36
Re: LOL
Pouze píšu svou zkušenost. Opravdu těm řidičům bych nedovolil sednout ani na tříkolku. Kdybych se měl rozepsat, bylo by to na dlouho, tak snad jen ten nejvíc zážitek. Čirou náhodou stojím večer na balkoně a najednou vidím, jak sousedčina fabka se rozjela z mírného kopečka dolů (paní byla v domě) a samozřejmě po nějakých 20 metrech najela do jiného domu - rána jak z děla. Takovej záchvat smíchu.... neuděláš nic. >:D

Prosím palečky dolů, děkuji. ;-)
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 19:39
Re: LOL
Já na místě automobilky Škoda, bych dal bez příplatku místo červené barvy oranžovou, aby ti exoti byli rozpoznatelní ještě z větší dálky. >:-[]
Avatar - rohYpnol
10. 3. 2016 19:42
Re: LOL
tvoje názory se ubohostí přibližují tomu důchodci na dohled ... 8-s

Červenou Fabii si koupí kdokoliv, komu se líbí.
Dědovi bába neumře, protože je to obvykle naopak, takže bábě umře dědek.
K pobavení to opravdu není, je to spíš k zlosti, že takovýhle paka sedají za volant.

Zbytek nestojí za komentář :-!
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 20:14
Re: LOL
Neumíš číst, řekněme, že 70-ti letému umře 90-ti letá matka, chápeš? No a místo toho, aby si koupil po Favoritu něco z bazaru a zbytek dal dětem/vnoučatům, tak si musí nutně koupit novou Fabii, i když v holotě.....
Avatar - rohYpnol
10. 3. 2016 20:49
Re: LOL
číst právě umím a 70-letý důchodce má mámu bohužel dávno zakopanou. Ve dvaceti rodí jen cigáni nebo retardi.
Avatar - _Karel_
10. 3. 2016 20:56
Re: LOL
"cikáni nebo retardi" - fíííha! Ty zase perlíš! To, že dnes se první těhotenství kvůli penězům přesouvá často za třicítku, nijak nesouvisí s tím, kdy ženy rodily děti v první půlce minulého století.
Avatar - rohYpnol
10. 3. 2016 21:23
Re: LOL
ano, dnes ve 20 nikdo soudný nerodí. A že to bylo dřív jinak? Bylo, no a co?
Avatar - _Karel_
10. 3. 2016 21:34
Re: LOL
Chtít dítě ve 20-ti je mnohem "soudnější" a rozumnější, než ho chtít v 35-ti.
Ale to se týká ženských. Je fakt, že 20-ti letí kluci jako ty na to mají času dost.
Avatar - Hammunasakra
10. 3. 2016 23:26
Re: LOL
Buď rád že tu nediskutuje žádná ženská ;-)

Co House of Cards? :-)
Avatar - _Karel_
11. 3. 2016 06:47
Re: LOL
Bezva seriál. Má krásnou starou! ;-)
11. 3. 2016 10:23
Re: LOL
Kylie, ty se jako už za ženu nepovažuješ ?
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2016 12:34
Re: LOL
Ty to máš v hlavě dost free co? >:D >:-[]
11. 3. 2016 13:59
Re: LOL
tvl další? Já myslel, že jen Gilgit ti nechával narůst kozy >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2016 16:01
Re: LOL
Kdepak první kdo si vším že máme sloučený účty byl WL >:-[]
11. 3. 2016 12:01
Re: LOL
To máš bohužel pravdu. Problém je že ty ženský, který na to přijdou v 35 pak zoufale pobíhají po různých vyšetřeních a zbytek života stráví frustrovaný, že nemají dítě.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2016 12:28
Re: LOL
Tak tohle na Kylii zrovna nesedí ;-)
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 20:59
Re: LOL
Ty jsi asi z jiný planety, před 70 lety bylo zcela běžné mít dítě ve 20 letech. A že se nyní důchodkyně dožívají 90 je poměrně časté.
10. 3. 2016 21:23
Re: LOL
Vy jste se tu v te nazorove ubohosti potkali...
11. 3. 2016 07:12
Re: LOL
Jsi moudry muz s sirokym prehledem a mimoradnym projevem rohYpnole, az je te zde skoro skoda. To, ze ten, kdo mel sedmdesati lety dite, byl vyhradne cikan ci retard, je cista pravda a jsem rad, ze jsi sem vnesl trochu univerzitni demografie.
11. 3. 2016 10:59
Re: LOL
HTP dedovi v pohode staci. Na jizdy kolem komina je to idelani motor. 5L spotreba, nizka cena, ted uz solidni spolehlivost. Nove auto je pro nej luxus na desitky let, ne jako dneska spotrebak na 2-4 roky.
Avatar - wakantanka
11. 3. 2016 13:34
Re: LOL
Ono takéto zovšeobecňovanie stojí vieš za čo. Svojho času u nás išla taká hláška, že autá s EČ v ktorých je S riadia totálni blbci, truľovia a chmuľovia a čo ja viem čo ešte. Tak isto by sa to čo si popísal dalo implikovať aj na prevažnú väčšinu vodičov strieborných Octavií I. gen. a iste by sa našlo dosť aj iných vozidiel od rôznych značiek a môžme takto pokračovať do nekonečna.
Avatar - Uživatel_5340709
10. 3. 2016 19:06
A tato událost
mi připomněla tohle staré už klasické video >:D : [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jimmbo205
10. 3. 2016 19:23
sebrat řidičák na doživotí
jak může mít řidičák někdo, koho napadne se otáčet, když před nim jede kamion a nemůže přes něj vidět vůbec nic... dementovi sebrat řidičák, nechat ho zaplatit veškerou škodu.. Respekt k řidiči hasičů. Kdyby to neposlal do škarpy, tak by z fabie byla hromada šrotu a nejspíš by to odnesli i pánové z videa...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
10. 3. 2016 19:46
Stane se, ale co ta ignorace???
Ano, dědek je * a totálně to p0sral, slušná slova se nehodí. Řidičák by měl jít odevzdat rovnou na odbor dopravy...

Ale co ta pohrdavá ignorace?? Málem vyklopí cisternu a ani neráčí vysypat svou línou * z toho vehiklu a jediné, co ho zajímá, je , jak si poškrábal nárazník a co s upadlou značkou...??

Věřím tomu, že kdyby tam nebyly lidi a neseběhli se, tak dědek vezme roha 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
10. 3. 2016 19:56
Re: Stane se, ale co ta ignorace???
a potom sa cudujeme ze preco to vsetko smeruje k autonomnym vozom... ono pokial budu ludia schopni na ceste takehoto niecoho ( ci uz vedomi si toho co robia .... alebo omylom spanikarenim a podobne ) tak sa ani necudujem... ze smerujeme kam smerujeme .... ono za vsetko moze ludsky faktor ... a ne ze ze ... lebo keby ludia jazdili normalne a zodpovedne a pritom aj rozmysalali tak ziadne autonomne vozy by nebol dovod vyvijat... lebo by boli k nicomu ze jo a ani by o ne nebol zaujem... a to ani zo strany vyrobcov
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 20:21
Re: Stane se, ale co ta ignorace???
Kdo uteče, ten vyhraje - mentalita Čechů. Ujet mohl, nechápu, proč na to nešlápnul?? >:-[] Ale když ani neuměl couvat, tak je mi to jasné.
Avatar - pumpkin
10. 3. 2016 21:05
Re: Stane se, ale co ta ignorace???
Človeče, ja mám pocit, že si to hádam ani nevšimol. Alebo ak áno, tak to mohl byť jednoducho skrat.

V každom prípade, na tomto videu naozaj nie je nič vtipné. Takýto adepti na Darwinovu cenu ma skôr desia. 8-s
Avatar - rohYpnol
10. 3. 2016 21:22
Re: Stane se, ale co ta ignorace???
přesně, vědomí že mezi námi v provozu jsou takováhle individua mě děsí.
Avatar - Peca6
10. 3. 2016 19:56
senioři druhé pořadí v závažnosti nehod
na Chomutovsku
Základní poznatky statistických ukazatelů dle věku:
- nejvíce dopravních nehod zavinili řidiči motorových vozidel ve věkové kategorii 35 – 44 let,
naopak nejméně řidiči ve věku 15 – 17 let
- tato věková kategorie (15 – 17 let) však vykazuje nejvyšší závažnost dopravních nehod –
19,7 usmrcených osob na 1 000 nehod!
- druhou nejvyšší závažnost dopravních nehod (12,9 usmrcených osob na 1 000 nehod)
vykazují viníci ve věku 65 a více let
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 20:26
Re: senioři druhé pořadí v závažnosti nehod
Vše by se mělo přepočítávat na počet ujetých km, jinak to není fér. Kór ti důchodci, copak asi najedou a takhle moc bourají. Takhle teď jeden devadesátiletý opět dostal potvrzení řídit, protože doktor se těšil na dovolenou a v dobré náladě mu to napsal :no:
Avatar - twistedTSD
11. 3. 2016 01:13
Re: senioři druhé pořadí v závažnosti nehod
Jeden takový děda, očividně zcela nezpůsobilý k řízení, se přede mnou jednou vysekal. Na úřadě se zdálo, že už je známá firma...Kdyby tehdy někdo jel v protisměru, nestihl by ani brzdit.
10. 3. 2016 20:16
Jenže víte, co je horší než samotné počasí?
Sfetovany duchodce? Globalni oteplovani? Bulvarni auto-moto magacine?
Idioti? Hemeroidy? >:D >:D >:D V lese uz byli, meli ho ti hasici odstrelit, vidte? :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dzakobo
10. 3. 2016 20:30
Re: Jenže víte, co je horší než samotné počasí?
Absurdistáne >:D >:D Zkus to víc rozvést :-)
11. 3. 2016 06:29
Re: Jenže víte, co je horší než samotné počasí?
Vnimas ten sloh, temata, a typ "clanku" a komentare pod nima? ;-)
IV. cenova skupina. Nekdo to ma [treba] rad, heh? ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
10. 3. 2016 20:32
Re: Jenže víte, co je horší než samotné počasí?
Ne, měli si s tou jeho fábií zahrát curling. >:D
10. 3. 2016 21:27
Kuwa, co tam dělá ta cisterna! HTPéčko
má všude přednost!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - habanero1
10. 3. 2016 23:38
dědek
Počkat a koho k tomu zavolali? Hasiče? >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
11. 3. 2016 00:33
Podle způsobu chování toho bIba
bych spíše očekával, že má rendlík blio, resp. jeho tureckou atrapu s přilepeným kufrem
Rozbalit vlákno
1
11. 3. 2016 06:39
Re: Podle způsobu chování toho bIba
Blbost! Jel v 1.2 HTP, Made in CZ. Ale ridic byl urcite delnik od renault.... >:D
11. 3. 2016 06:45
V zimním období je dobré být připraven úplně na všechno.
Opravdu? :-! Na vsechno? :-!
Rozbalit vlákno
0
11. 3. 2016 07:45
Kvůli hasičům
Nestihne slevu v Lidlu... To je snad sakra jasný, že musí pospíchat, když má už tak málo času.... Důchodci patří k nejnaskakanější grupě tohohle národa... Nejvíc pospichaji, nejvic držkují... Jsou na tom nejhůř... A pak je vidim s nacpanejma kosikama kravin a v tabaku si vsadí plnou sportku a koupi stoh prima pestrobarevnejch bulvarnich ano, chvilek, blesků , rytmu apod(tchyni se to furt vali na stole)....
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Dinar
11. 3. 2016 07:55
Re: Kvůli hasičům
Máš v tom trochu guláš, to co popisuješ, je způsob života dvou třetin národa, bez ohledu na věk. Počínání řidiče z videa taky není nic výjimečného, vylézt z té fabie žena, tak tu budeme číst o "babách" za volantem, vylezl důchodce, tak se tu buší do "dědků", legrační je, že většinou se tu hláškami ohánějí řidičští orlové z věkové skupiny, která statistikám nehodovosti s přehledem vévodí. ;-)
Avatar - Shr3k
11. 3. 2016 09:02
Re: Kvůli hasičům
Moje řeč, do důchodu mám 25 let, ale tohle je čistě náhoda, mohlo se to stát komukoliv netrpělivému. A navíc kdoví, jaký řidič budu v důchodu já.
Avatar - Uživatel_5340709
11. 3. 2016 09:13
Re: Kvůli hasičům
Sorry, ale tohle omlouvat tím, že je to náhoda, a že se to může stát komukoliv je nehoráznost. Pokud nevíš kde se můžeš, nebo máš otáčet, tak nemáš co dělat za volantem, a je jedno jestli seš důchodce, nebo smrad s mokrým razítkem na řidičáku.
11. 3. 2016 12:44
Re: Kvůli hasičům
Náhoda to není, ten dement tam najel skoro celým autem, jako kdyby se doprava vůbec nedíval ....
11. 3. 2016 10:49
Re: Kvůli hasičům
Uff. Naštěstí jsem uz par let pres statistiku, ale ne důchodce. Toho veku se nedoziju. Po 19 letech v obchodě ti garantuju, že je to veli specifická skupina. Zase na druhou stranu nutno priznat, ze obchod funguje jako Lurdy...
11. 3. 2016 14:11
Re: Kvůli hasičům
"...co popisuješ, je způsob života dvou třetin národa, bez ohledu na věk." :yes:
Staci vyjet z kotliny na zapad. :-!
Kazdy duchodce byl mlady, ne kazdy mlady bude duchodcem. ;-)
Avatar - Emel
11. 3. 2016 08:04
Re: Kvůli hasičům
Hm, nojo. Holt ne každej stárne jako Chuck Norris... člověk může jen doufat.
11. 3. 2016 10:50
Re: Kvůli hasičům
Chyba... Chuck nestárne...
Avatar - Shr3k
11. 3. 2016 09:03
Re: Kvůli hasičům
Taky budeš jednou nerudnej důchodce, tak z toho nedělej kovbojku...
11. 3. 2016 14:12
Re: Kvůli hasičům
..jestli se toho dozije..... :-!
Avatar - 12Eagle
11. 3. 2016 08:38
Po vojne je každý generál
Keď sa na to človek takto pozerá z kresla kancla či obývaku, hneď vie čo mal či nemal urobiť, že? (Tým sa vôbec nezastávam toho blbého manévru...)
:-)
Rozbalit vlákno
0
11. 3. 2016 10:14
Viník je jasnej,....
.....řidič hasičáku. Jel jako blázen.

Nepřizpůsobil jízdu stavu a povaze vozovky, nezastavil - nejel tak rychle, aby mohl zastavit na vzdálenost na jakou má rozhled, když sněží, tak hasiči nemají vůbec vyjíždět, jel jenom na majáky a nehoukal, kdyby houkal, tak se to nestalo ( málo kdy se stane, že řidič je nejen slepý, ale i hluchý současně), ani jeden z hasičů se pánovi neomluvil za to, že mu odřeli auto a urazili RZ, natož aby mu za poškození nabídli rovnou nějaký prachy, jsou bezcharakterní, bezohlední a jenom se zbytečně projíždějí sem a tam, berou nehorázný vejplaty z našich krvavě vydřenejch peněz.

Do parlamentu návrh zákona na zrušení celého hasičského sboru. Možná zrušit při tom i všechny záchranky a auta sebrat i policii, ti taky všichni jezděj jako blázni.

Každému důchodci přidat měsíčně 13 Kč.

Snad je to všechno, když teda ten bulvár.
Rozbalit vlákno
3
11. 3. 2016 10:27
Re: Viník je jasnej,....
TROLL ALERT
a to mi teda řekněte, že si tendle příspěvek nenapsala redakce sama, aby se tu rozhořela plamenná diskuze, a zvýšil se jim počet komentářů pod články.
11. 3. 2016 10:33
Re: Viník je jasnej,....
Nee, to jsem napsal fakt já. Přišlo mi absurdní, že na věc, která tady, podle mě, nemá vůbec co dělat, bylo do té doby 56 reakcí.
Avatar - pumpkin
11. 3. 2016 11:41
Re: Viník je jasnej,....
Ako veľmi treba byť blbý na takýto príspevok? 8-s
Avatar - JohnyRnR
11. 3. 2016 11:10
Jeden rozvážný, bezpečný a ohleduplný
To jsou ti mladí piráti v silných autech, myslí si, že jsou nesmrtelní. Navrhuji snížit v tom místě povolenou rychlost a nainstalovat radary nebo zpomalovací semafory. Když se nebude překračovat rychlost, nikomu se nemůže nic stát :-!
Rozbalit vlákno
1
11. 3. 2016 12:06
Re: Jeden rozvážný, bezpečný a ohleduplný
:yes: >:D
11. 3. 2016 12:41
Dědek
Ten dědek podle mě potom uvažoval, že ujede ... 8-s
Rozbalit vlákno
0
11. 3. 2016 13:25
A co takhle sirény ?
Nekomentuji teď to co se dělo po bouračce, když dědek málem vzal roha a jediné co ho zajímalo je škrábanec na jeho fábince. ( možná taky fungoval šok ?, ale to nechci až tak hájit )
Ale neměli náhodou hasiči pustit v takovéto situaci sirény. Přeci jenom sníh,provoz, kamion v protisměru apod. Děda sice udělal blbý manévr, ale dokážu si dost dobře představit situaci, kdy například nějaký obdobný mediální miláček - třeba obludný manažer/podnikatel v luxusním voze ,,vykoukne,, čumákem auta co se děje a než si uvědomí co se děje, hasiči jsou opět v pangejtu. A tohle jede zase na novo. Společný jmenovatel je zase jenom ta siréna.

Chápu, že hrdinové republiky - špatně placení hasiči denně nasazující životy ( proto se k nim nedá téměř dostat ... - páč je to taaaaakhle strašný ) sestřelil zmatený důchodce ( zabiják na silnicích ), který prostě udělal chybu. A tak se to na to musí pořádně rozmazat a všem nad 60 sát zabavit řidičáky, ale podle mě to ***i hlavně ti hasiči. Jsou snad nějaké předpisy ne ? A kdo je potom má dodržovat když né oni a nebo policie.

P.s.: Děda byl kdysi taky mladý a my budeme jednou staří ... možná se potom náš pohled na věc změní.
Rozbalit vlákno
2
11. 3. 2016 13:32
Re: A co takhle sirény ?
A co až takhle pojedu já? Nemám na autě sirény a troubit kvůli těmhle debi..m nebudu, žejo...

Prostě má platit, kam nevidím, tam nejedu, není tam místo ani na vystrčení čumáku... Sirény nesirény on tam prostě neviděl, tak tam neměl co jezdit
11. 3. 2016 13:44
Re: A co takhle sirény ?
To nic nemění na tom, že je měli mít puštěné.

Tak předpokládám, že kvůli tobě by se nezastavil provoz a navíc tam Dědek nakouknul zprava.

A co kdyby tam jeli DĚTI ! >:D