Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ozzman
Nikdy jsem ceníky CR-V nezkoušel porovnávat, ale cena vozu přes milion mne dost vyrazila dech. Že tu každý nadává na Renaulty s 1.6Dci za mega (Espace/Talisman), to jsem si zvykl, přecijen jakž takž jsou to o třídu větší vozy ( i když za mega je to prostě moc v ohledu motorizace), ale že i CR-V přehoupne tuhle hranici... no sakra 😄 Ja vím, takhle 1.6 je zázračná, ale reálně za tu cenu jdou koupit daleko výkonnější vozy a s trochou toho umu třeba i skladovky takového VW Touarega s 3.0 TDI....
Ona CR-V je přece jen o kousek větší než její kompaktní SUV konkurenti... a nakonec Tiguan 2.0TDI 110kW DSG 4x4 je v Highline 955. Prostě kombinace nafta + automat + 4x4 umí vyhnat vysoko každé auto.
To je pravda, já nepopírám, že u jiných výrobců se tam taky nedostaneš, (jezdil jsem dokonce i v Octavii za více, než mega), ale jde o to ,že je tam jen 1.6, která jak píšou v testu, není zrovna ideálem, což by u vrcholné motorizace snad platit mělo.
Ona totiz ta 1,6 neni u Hondy problem, to u vsech ostatnich vyrobcu je to katastrofalni megaprusvih, zejmena u tech z Nemecka.
Taky mi to tak nějak přijde >😒] Ale největší problém je to u Renaultu.. zvláště, když jsou na cestě i dvoulitry >😁 Což u Hondy asi není tak zřejmě že?
Neres, Honda ma proste absolutne uplne nejlepci motory na svete, a je uplne jedno, o jakem motoru se mluvi, proste Honda je nej nej nej, takze 1,6 staci na to, aby si se zbytkem sveta vytrela a to klidne i se vsemi dvoulitry 😉
Kdybys nechapal, prijde TJ a vysvetli ti jedinou pravou viru >😁
Kdybys nechapal, prijde TJ a vysvetli ti jedinou pravou viru >😁
Já vím.... už jsem byl párkrát "přesvědčen" >😁
Jistě, nejlépe je dominance Hondy na poli konstrukce vysokovýkonných motorů patrná v současné F1. 😄
F1 je v souvislosti s naftovym "SUV" trochu mimo, sorry. Ale i tohle TJ jiste vysvetli, kdyztak mu pomuze jeho honadclub guru.
Tak nevim na co ekáte, protože až přijde stejně napíše, že to tak neni, motor je dostatečný, vynika spolehlivostí, interiér je prémiový a tvojé BMW se může jít klouzat, a to i jízdníma vlastnostma, vždyť Honda je odjakživa konkurentem pro D3, žejo no a navíc je hezčí výhodnější ... Nemužu si pomoct, ale za 700 tisíc proč ne, za cenu přes mega? No way... :-!
Jaka konkurence pro D3?
Honda je samozrejme vysoko nad D3, to je kategorie sama pro sebe 😉
Honda je samozrejme vysoko nad D3, to je kategorie sama pro sebe 😉
>😁 Koukám, že tě někde v temné uličce napadl Hondaklub, ne? >😒] >😁 Ale jako fakt jsem slyšel, teda četl, že Accord je konkurentem 3er 😁 A to by šlo možná ještě dohledat 😁
Ja nevim, na me Hondy pusibi dost rozpacite.
Na jedne strane se mi libi, ze ta firma si dela vsechno sama - tedy vetsinu veci si navrhuje a vyrabi sama, malokdy pouziva neco prekoupeneho. Motory, prevodovky a dalsi dulezite veci, vetsinou ma v autech kvalitni a dobre zpracovane materialy, ale na druhe strane je fakt, ze design je prinejmensim podivny a pokud to mam napsat slusne tak "nelibivy" a jako celek jsou ta auta ladena dost podivne. Treba to horni CRV - pry je to SUV, no svetlost je jen 16cm, a ctyrkolka funguje jen v liche dny sudych tydnu, pokud zrovna neni mokro, neni vedro a auto stoji a teplota, tlak i rosny bod nejsou dal, nez pet procent od prumeru. Pod kapotoru maly, ale vykonny motor, kteremu sekunduje devitistupnova pravodovka, pritom cele auto vazi 1,7tuny... Proste rozporuplne auto, jinak to neumim nazvat. Mene by mozna mohlo byt ve vysledku vice.
Na jedne strane se mi libi, ze ta firma si dela vsechno sama - tedy vetsinu veci si navrhuje a vyrabi sama, malokdy pouziva neco prekoupeneho. Motory, prevodovky a dalsi dulezite veci, vetsinou ma v autech kvalitni a dobre zpracovane materialy, ale na druhe strane je fakt, ze design je prinejmensim podivny a pokud to mam napsat slusne tak "nelibivy" a jako celek jsou ta auta ladena dost podivne. Treba to horni CRV - pry je to SUV, no svetlost je jen 16cm, a ctyrkolka funguje jen v liche dny sudych tydnu, pokud zrovna neni mokro, neni vedro a auto stoji a teplota, tlak i rosny bod nejsou dal, nez pet procent od prumeru. Pod kapotoru maly, ale vykonny motor, kteremu sekunduje devitistupnova pravodovka, pritom cele auto vazi 1,7tuny... Proste rozporuplne auto, jinak to neumim nazvat. Mene by mozna mohlo byt ve vysledku vice.
Mám na to uplně stejný názor 😄 Ale psst, už se nebudeme rouhat >😁 Psal jsem to u nového Civicu, kdy auto sice z 2/3 vypadá už hodně zajímavě, ale pak to někde přeženou a dotáhnout až za hranici vkusu... třeba ten zadek.. Totéž tady. Z určitých úhlů pohledu to není ošklivé, ale pořád mi tam chybí něco, co by mne oslovilo a řekl jsem si, jo, to auto chci proto, že .....
Jojo, predek uz je u CRV peknej, no pak se to nejak lame a dozadu uz se to jen nafukuje a je z toho bachrata obludka. Pritom prvni generace CR-V podle me presne definovala celou SUV kategorii, no kde je ji konec..?
:yes:
ta 1.6 ale neni konkurenci tech novejsich motoru u konkurence. je to opravdu "jiz" od jednoduchy nenarocny motor. Jinak ma stale 2.0, od 100kw vic a ty jsou v pohode. Ze srovnani s konkurenci 1.6 v tom obsahu vychazi blbe ale to je spis dane rozdilnou filozofii a tim ze jinde mohou nabizet vyspelejsi motory v teto kubature o libovolnem vykonu. Takze on to takovy problem neni. U VW si nekoupis solidniho chcipaka, u ostatnich znacek si nekoupis nic lepsiho nez prumer (solidni maly objem s. vykonem do 100 kw )
Mimo Hondu mne nenapadá jiná značka, co má jen ty chcípáky (Renault už nepočítám, ten přehodnotil situaci a nasazuje pomalu dvoulitry).
Ozzmane, nerad tě zklamu, ale Renault nic nepřehodnotil... Bohužel.
Jakto? Vždyť už jsou ohlášeny dvoulitry, psalo se o tom i zde, takže to byl jen informační šum?
No tady se o tom psalo, ale teď o víkendu jsem byl pozvanej na předváděčky Megana a Talismana, kde jsem se na to vyloženě ptal. A bylo mi řečeno, že s dvoulitry se nepočítá. Ačkoliv Renault už teď má povedený. Bohužel. A ten můj zdroj zatím nikdy nezklamal. Ale vůbec bych se nezlobil, kdyby to bylo poprvé. 😄 I když ta 2xvyturbená 1,6 dCi jede výborně a stačí. Teda mně by stačila, většině závodníků tady ne. 😉
U Hondy jsou dvoulitry na cestě... do věčných lovišť 😄
Ale u toho Renaultu to teda asi taky není tak jasné jak jsem myslel.
Ale u toho Renaultu to teda asi taky není tak jasné jak jsem myslel.
Ale tak zase že je Hondí 1.6 lepší než VW je fakt...
Co tak čtu, tak jsou všechny 1.6d lepší, než stejně objemné VW TDI >😁 Bude to asi ale tím, že u VW je tahle kubatura jen okrajovou na nabídku "již od" a nebo pro menší modely. Nikdy jsem ji nejel, ale prý je to horší než 1.9TDI, je alespoň kultivovanější?
Mě jistě nebudeš podezřívat ze zaujatosti proti koncernu. Ale i já si myslím, že současné 1.6TDI je nejhorší motor své kategorie na trhu. Vyšperkováno pětikvalty v Golfech (i Sportsvanech) a Oktávkách.
Jízda ve Sportsvanu 1.6TDI dálničních 130: je děsivej, řve, žere , nejede. Opel, co nikdy pořádnej diesel neudělal je s 1.6CDTi o světený roky jinde, Zrovna tak PSA/Ford nebo Rencek. :-!
Jízda ve Sportsvanu 1.6TDI dálničních 130: je děsivej, řve, žere , nejede. Opel, co nikdy pořádnej diesel neudělal je s 1.6CDTi o světený roky jinde, Zrovna tak PSA/Ford nebo Rencek. :-!
No, asi tak. 1.6TDI pod 1.500 otáček nejede (jen bručí a rachotí), ale pak už to není tak špatné. Problém je v převodovce, kde je ohromný přeskok mezi 2 a 3. Takže dvojka se musí pořádně vytočit, aby to trojku vzalo (hlavně do kopce). Spotřeba je malá jen při velmi klidné jízdě na 5 po silnici, na dálnici motor točí myslím tak kolem 2.500 a i spotřeba jde rapidně nahoru. Celkově je takové podivné. S 2.0TDI se dá jezdit možná úsporněji a mnohem pohodověji.
se vsim souhlasim, krome te spotreby. ta je o neco nizsi nez 2.0TDI. Jeste aby ne kdyz ji chybi 30kw. Kultivovanejsi nez 1.9TDI ale je a po chvili zvykani se mi, ve meste, s tou 1.6 66kw jezdilo vlastne dobre. Zvyknout je nutne si na ty prevody.
Na dálnici bude mít při reálných 130km/h větší spotřebu než naftový šestiválce 😉
Pánové, je třeba rozlišovat. My máme ve firmě 1.6TDI v Octaviích 77kw (někdo se tu totiž baví i o 66kw z rapida). Když to srovnám s 1.9TDI 77kw, co byly dřív, tak 1.6TDI je o poznání kultivovanější ale nejede "odspodu". Do 1500ot je mrtvá. Já jsem benzínovej, takže mě to nevadí to trochu vytočit. Je fakt, že zpřevodování je hrozné. Dvojka dole nejede takže často musíte dát ve městě i jedničku aby se to rychle rozjelo. Nicméně dálnice je pohoda. Pětka celkem jede od 120ti a 150kmh na tempomat je v pořádku i hlukově. Spotřeba i s klimatizací je v tu chvíli kolem 5.8-6.5l. Obecně se nám zdá, že na dálnici je 1.6TDI možná i úspornější než 1.9TDI ale tím jak se musí víc točit, tak kombinovaná spotřeba je lehce vyšší. Já jí nešetřím, tak mám průměrnou 6l ale kolega jezdí "defenzivně" a jezdí asi za 5, to mi nepřijde tak špatný. Kdybych si měl vybrat 1.6TDI nebo 1.9TDI a nemusel řešit spolehlivost, bral bych jasně 1.6TDI. Je to kultivovanější motor. Jenže je velkou otázkou co tenhle motor udělá po 200.000km... Velká škoda je, že to nemá šestikvalt (mohlo být lepší zpřevodování a nemusel být omezený kroutící moment).
A ještě k dvoulitru, ten máme taky (ten 103kw nebo kolik to ma). Spotřeba skoro stejná, tedy kolem 5.5-6.5 litru. Dynamika samozřejmě lepší...
A konečně proč to celé píšu. Ta 1.6ka (jak už jste asi poznali), podle mě není tak špatný motor. Měl jsem tu čest i s Focusem 1.7 diesel a 1.6 diesel (oboje kolem 66kw nebo 70kw tak nejak) a to proti Octavii nejelo a pocitově to pro mě bylo ještě slabší svezení než 1.6TDI koncernu. S tím Renaultím 1.6 jsem nejel ale koncerní 1.6TDI určitě nebude tak špatná, jak tu popisujete. Kamarád, co má staršího Passata 2.0TDI byl sám překvapenej, jak to na dálnici pěkně jede. Do té doby si z toho prý dělali v práci srandu... 😄 Spíš než o projev a sílu se ale bojím o výdrž...
A ještě k dvoulitru, ten máme taky (ten 103kw nebo kolik to ma). Spotřeba skoro stejná, tedy kolem 5.5-6.5 litru. Dynamika samozřejmě lepší...
A konečně proč to celé píšu. Ta 1.6ka (jak už jste asi poznali), podle mě není tak špatný motor. Měl jsem tu čest i s Focusem 1.7 diesel a 1.6 diesel (oboje kolem 66kw nebo 70kw tak nejak) a to proti Octavii nejelo a pocitově to pro mě bylo ještě slabší svezení než 1.6TDI koncernu. S tím Renaultím 1.6 jsem nejel ale koncerní 1.6TDI určitě nebude tak špatná, jak tu popisujete. Kamarád, co má staršího Passata 2.0TDI byl sám překvapenej, jak to na dálnici pěkně jede. Do té doby si z toho prý dělali v práci srandu... 😄 Spíš než o projev a sílu se ale bojím o výdrž...
A jel jsi i tou modernizovanou verzí s 81Kw (Golf a spol) potažmo 88kw (Passat a spol) ? Nebo tou původní, co byla výkonově identická s 1.9 Tdi? Takže, "zlatá jednadevítka"?
Já jezdil jen PSA 1.6 (respektive ve Fokusu jakožto TDCI) a motor sice nebyl dravec, ale na druhou stranu jezdil za necelých 5 litrů kombinovaně a byl o generaci kultivovanější, než motory TDI (4válce) a pak tím Dci od Renaultu a ten byl fakt super na danou kubaturu jak výkonem, tak i průběhem.
Já jezdil jen PSA 1.6 (respektive ve Fokusu jakožto TDCI) a motor sice nebyl dravec, ale na druhou stranu jezdil za necelých 5 litrů kombinovaně a byl o generaci kultivovanější, než motory TDI (4válce) a pak tím Dci od Renaultu a ten byl fakt super na danou kubaturu jak výkonem, tak i průběhem.
Jel jsem se vším, o čem píšu v příspěvku. Opel 1.6CDTi v Merivě, staré a nové Astře, s renckem v Grand Scenicu. A nebyly to zkušební jízdy 10km okolo dealerství. Je až šokující, o kolik jsou konkurenční motory proti VW lepší, hlavně na dálnici. btw s 81kW jsem jel asi v pěti modelech koncernu a ve všech je hrozná. Jedinej novej Touran jí má s šestikvaltem, ale furt se na Grand Scenica absolutně nechytá (130koní, ticho a spotřeba o litr míň).
Ja s ní jel, když jsem vybíral auto a kultivovanost v pohodě, ale po jízdě jsem si jasně řekl, že nutně budu potřebovat 2,0 TDI, pokud půjdu do Oktavky 😉
tak najvacsi problem je "dunenie" v urcitych (nizkych) otackach + prevodovka a jej dlhe stupne, kedy napr. zrychlit na 5ke pri 80km/h je prekticky nemozne
Netvrdim, ze neni, no uz jsem to tu psal pred par lety, kdy se tu do me pustil nejaky hvezdny komunista, ze VW zatim nema potrebu delat vysokovykonne 1,6d, kdyz ma na vyssi vykony k disposici 2,0 a vetsi motory. A stejne vykonne verze 1,6d od Hondy, VW, Renaultu, Mercede...ehe, vlastne tam je to taky Renault >😁 >😒] , BMW...ty se budou lisit maximalne v odstinech sedi.
No on i takový Cherokee, což je přímý konkurent, stojí se stejnou 9st převodovkou kolem 1,2M, ale ten má zase 2,2D.
Ona konečná realita bude cca 850tis a to je řekl bych cena přiměřená :-!
U každého testu škodovky se tu přetřásá cena toho konkrétního novinářského auta, argument, že v reálu se daný typ kupuje za půlku, v diskusi neobstojí. Stejným pohledem je cena CR-V s jednašest dýzlem hrubě mimo mísu.
Ne, Honda je za ty prachy velice levna, to jen koncern dela predrazene kramy... Zapominas o jake znacce se bavime >😁
Za ty řeči tady si dáš pětkrát zdrávas Honda, až přijde TJ.
Ano, je to rouhač, a myslím, že ho stihne trest, bude protažen sáním vysokootáčkového atmosferického motoru honda aktuálního civicu type-r. >😒]
No ty si taky koleduješ s tou atmosférou >😁 , TJ už je tady!
Cože, hondy už nejsou atmosféry? Od kdy? To není možné, vždyť přece vždycky, teda nikdy... a vůbec... to je jistě jen nějaký komplot. 😉
Narozdíl od foukaných pekáčů VAGu ale do tohohle auta nebude nejspíš třeba nic kromě spotřebních kapalin.
A z čeho čerpáš? 😉 u 2,2 po čase odcházely vstřiky i turbo není nesmrtelný. Problémy s EGR ventilem.
Tyhle obecný soudy jsou tak nesmyslý a vždy se najde někdo, kdo je tu bude hlásat.
Tyhle obecný soudy jsou tak nesmyslý a vždy se najde někdo, kdo je tu bude hlásat.
Je to marný >😁 Když jsem kdykoliv zmínil, že i Honda má své mouchy, začne série vytáček a obvinění jiných značek.... Bohužel je tu fakt, že spolehlivostí se tu vždy ohání každý Hondař, přitom realita je jiná.... už i VAG ultras postupně přestávají spolehlivost dávat jako hlavní důvod, proč jsou ti ostatní tak slepí a kupují si vůbec něco jiného 😄
Je to o chování k vozu. Měl jsem kolegu, který ničil turba jako na běžícím pásu bez ohledu na značku 😉
Že nemá Honda mouchy může tvrdit jen trotl, (sám jsem dokonce u jednoho acco měnil motor), ale špičkovou spolehlivost dle statistik považuji za fakt, stejně jako vysoký počet fatálních průserů vinou konstrukčních ojebávek u VW.
To jsou fakta.
Ale přesto je spolehlivost jen jedním z mnoha faktorů při výběru auta. 😄
To jsou fakta.
Ale přesto je spolehlivost jen jedním z mnoha faktorů při výběru auta. 😄
Jakákoliv technická věc může mít poruchu. Nemá smysl o tom moc diskutovat. 😉
Jakože je jedno, jestli si do auta koupíš náhradní díl Starline nebo Brembo? To je sice trochu nadsázka, ale .....
😉
😉
Naprosto jinak... I Brembo se může porouchat, stejně jako cokoliv jinýho 😉 . A říkat, že něco se nekazí a něco apriori ano... 😄
Já bych poopravil na "říkat, že něco se kazí daleko méně než něco jiného".
Když jsme pod Hondou, tak motor Honda 1😁44 vs. Audi 1:27 (pravděpodobnost poruchy) , to už nebude statistická chyba, ani vliv "hovadského řidiče Audi" vs. "uvědomělého řidiče Hondy". 😉
Ale ani tím samozřejmě neříkám, že se Honda nikdy nepokazí a Audi vždycky.
Když jsme pod Hondou, tak motor Honda 1😁44 vs. Audi 1:27 (pravděpodobnost poruchy) , to už nebude statistická chyba, ani vliv "hovadského řidiče Audi" vs. "uvědomělého řidiče Hondy". 😉
Ale ani tím samozřejmě neříkám, že se Honda nikdy nepokazí a Audi vždycky.
Na A3 SB 1,9TDI jsem odjel bez poruchy 175tkm, na A4 2,0TDI B8 pak 300tkm dtto. Neříkám, že k poruchám nedochází, ale tvrdím, že vyjma špatnýho konstrukčního řešení se dá mnoha z nich předejít 😉
Ze zkušeností osobních a komunitních, z globálních průzkumů (carcomplaints, consumer reports), a tak.
Samozřejmě, že NSX bude na údržbu dražší, než Fabia s trojhrnkem, ale snažím se to brát s ohledem na kategorie 😄 .
Samozřejmě, že NSX bude na údržbu dražší, než Fabia s trojhrnkem, ale snažím se to brát s ohledem na kategorie 😄 .
Jaros71
PĚKNÝ TEST..
Při testovací jízdě jsem měl podobné pocity , není to špatné auto , ale má dost chybiček a to i zásadních.
Motoricky ujde, asi postačí většině zájemců , a raději bych manuál...ten má Honda dobrý.
Interier ?
Přední sedadla nemají boční vedení , což tedy vadí docela dost v jakékoliv větší zatáčce..
Telefon jsem nepároval..ale pokud je to problém , není to dobrá vizitka.
Zadní sedadla pro dospělé jsou maximálně na chvíli , spíš ideální pro autosedačky s dětmi.
Velmi chybí dělení zadní sedadel , které bylo u starší CR-V , na 40-20-40 , lyže ve 4 lidech už nepřevezete! Ani hokejky a cokoli jiného.. :-!
Vadí mi malá světlá výška , opravdu jde už spíš o zvýšený croosover-kombík , navíc nynější pohon 4*4 se Hondě moc nepovedl a je dobrý sotva na polní cestu..což auto zvládne , a to je vše.
Od SUV čekám víc..
Např.konkurent , nový Nissan X-Trail , má s😱ýšku 21 cm , i s menším nájezdovým úhlem , to auto je opravdu SUV , a někam dojede.
Také má sklápení uprostřed sedadel na lyže..DOBRÉ !
Navíc dostává dle info od prodejce Nissanu , příští měsíc 2.0 dci , přes 170k..
To byl jen jeden příklad..
Honda by měla příští generaci víc udělat opět jako SUV..
Pak bude dobrá.
Při testovací jízdě jsem měl podobné pocity , není to špatné auto , ale má dost chybiček a to i zásadních.
Motoricky ujde, asi postačí většině zájemců , a raději bych manuál...ten má Honda dobrý.
Interier ?
Přední sedadla nemají boční vedení , což tedy vadí docela dost v jakékoliv větší zatáčce..
Telefon jsem nepároval..ale pokud je to problém , není to dobrá vizitka.
Zadní sedadla pro dospělé jsou maximálně na chvíli , spíš ideální pro autosedačky s dětmi.
Velmi chybí dělení zadní sedadel , které bylo u starší CR-V , na 40-20-40 , lyže ve 4 lidech už nepřevezete! Ani hokejky a cokoli jiného.. :-!
Vadí mi malá světlá výška , opravdu jde už spíš o zvýšený croosover-kombík , navíc nynější pohon 4*4 se Hondě moc nepovedl a je dobrý sotva na polní cestu..což auto zvládne , a to je vše.
Od SUV čekám víc..
Např.konkurent , nový Nissan X-Trail , má s😱ýšku 21 cm , i s menším nájezdovým úhlem , to auto je opravdu SUV , a někam dojede.
Také má sklápení uprostřed sedadel na lyže..DOBRÉ !
Navíc dostává dle info od prodejce Nissanu , příští měsíc 2.0 dci , přes 170k..
To byl jen jeden příklad..
Honda by měla příští generaci víc udělat opět jako SUV..
Pak bude dobrá.
Snad jen poznámka - minulý rok byla Honda CR-V celosvětově nejprodávanějším SUV (nebo crossoverem nebo čertvíco), prodáno celkem téměř 700.000 ks. Vím, že pro specifické nároky asi CR-V nestačí, nicméně celosvětově asi Honda svojí cílovou skupinu trefila přesně.
Je to bezpochyby úspěšné auto, hlavně na us trhu. Podstatná pro prodeje je vždy cena, a na příkladu cr-v je to vidět hezky, zatímco v EU nám honda podsouvá cr-v prakticky za cenu auta premiové značky, na us trhu se s cenou od 23tis. pere se sportagí o roli nejlevnějšího ve třídě.
To je trochu dvousečné, protože i to CR-V se dá sehnat jako skladovka lehce nad pul mega, sice je očesané, má atmosferický dvoulitr a 4x2. Tam bych se na něj šel i podívat, v porovnání třeba s obdobným Tucsonem těch pár tisíc navrch vysolil. Ale nesmíš jít po výbavě 😐 Jak jdu ceníkem výš, nevidím jediný důvod proč nedat přednost jinému SUV.
Může být, CR-V stojí v USA přibližně tolik, jako Passat. A na našem trhu není Passat taky právě úplně laciné zboží, cena bude tak +- podobná jako u Hondy. Otázka je, jestli je to úplně ideální příklad, ale Honda se s cenou nikdy nepodbízela a ani nějaké konkurenční nabídky jí nějak nezajímají.
Podstatné je, že je na us trhu levnější než tiguan, passat raději srovnávej s accordem.
Jinými slovy, na EU trhu se honda cenově tlačí k premii, a paběrkuje, v USA je to plnohodnotný mainstream, spíše levnější a... jede.
Jinými slovy, na EU trhu se honda cenově tlačí k premii, a paběrkuje, v USA je to plnohodnotný mainstream, spíše levnější a... jede.
O moc ne, Tiguan začíná s motorem 2.0T na nějakých $25.000, Honda s úplně základním LX na $23.745, ale ceny jdou pak rychle nahoru. Takže bych klidně vzal ty ceny jako plně srovnatelné, musel bych porovnávat výbavy atd.
Ostatně u nás je nejnižší ceníková cena nového Tiguana poměrně nemalých 739.000 Kč, což je rovněž podobné jako Japonec. Jak říkám, Honda se ale opravdu nijak nepodbízí, nepodléza cenu konkurence atd. Evidentně jí těch pár prodaných aut kdesi na divokém východě nijak zvlášť netrápí.
Ostatně u nás je nejnižší ceníková cena nového Tiguana poměrně nemalých 739.000 Kč, což je rovněž podobné jako Japonec. Jak říkám, Honda se ale opravdu nijak nepodbízí, nepodléza cenu konkurence atd. Evidentně jí těch pár prodaných aut kdesi na divokém východě nijak zvlášť netrápí.
Nejnizsi cena NOVEHO Tiguana zacina na 735 900,- a je to cena za 2,0 TDI 110 kW, jedna se o novy model, takze se da cekat, ze levnejsi verze teprve prijdou.
Ano , je střižená pro USA.
Tam je moc úspěšná..v EU ztratila dost zákazníků ,ale zase ji víc kupují rodinky s předním pohonem místo MPV..
Pro mne , je ale tento model po předchozí generaci zklamání..
Navíc např. ani nemá šíbr..jen skleněnou střechu!
Proč se grilovat , že? >😁
Tam je moc úspěšná..v EU ztratila dost zákazníků ,ale zase ji víc kupují rodinky s předním pohonem místo MPV..
Pro mne , je ale tento model po předchozí generaci zklamání..
Navíc např. ani nemá šíbr..jen skleněnou střechu!
Proč se grilovat , že? >😁
Lyze nepatri do auta ale na strechu ... kdyz uz si kupuju auto za milion, tak si snad na takove veci poridim k tomu ucelu urcene nadobicko. Predstava, ze do me zezadu na zasnezene dalnici nekdo tukne a me budou v interieru letat lyze ... ne, opravdu ne.
Proboha proč ne? Naco budu mít rakev, nebo držák na lyže, pokud nemam plné auto lidí? Je to daleko pohodlnější, nemusíš nic montovat, aerodynamický hluk i spotřeba je nižší, zvláště na dálnici.
Protoze je to sakra nebezpecne. Cokoliv, co je v aute a neni napevno uchycene, dokaze nadelat v pripade nehody takovou neplechu, o jake se ti ani nesnilo (staci plechovka od coly, volne polozeny telefon, navi na okne, super je taky notebook na zadnim sedadle).
Zkratka v aute ma byt v prosotru pro cestujici co nejmene veci, ktere muzou nekontrolovane zmenit svoji pozici.
Ono je fajn, ze je v aute 6+ airbagu a tuny asistentu, ale kdyz te trefi u zdanlive banalni nehody, pri ktere by se jinak nic nestalo, do hlavy predmet, ktery lezi jinak bez povsimnuti na zadnim sedadle nebo lezi nekde ve stredove konzole, tak uz ho tam proste priste nedas.
Lyze (i kdyz budou v nejakem fusaku) funguji jako taras, zkratka jdou dopredu. A ze ti pri nejakem vetsim narazu muzou prepulit operadlo ridice, taky hovori spise pro onu rakev (na strese) a vyssi spotrebu.
Zkratka v aute ma byt v prosotru pro cestujici co nejmene veci, ktere muzou nekontrolovane zmenit svoji pozici.
Ono je fajn, ze je v aute 6+ airbagu a tuny asistentu, ale kdyz te trefi u zdanlive banalni nehody, pri ktere by se jinak nic nestalo, do hlavy predmet, ktery lezi jinak bez povsimnuti na zadnim sedadle nebo lezi nekde ve stredove konzole, tak uz ho tam proste priste nedas.
Lyze (i kdyz budou v nejakem fusaku) funguji jako taras, zkratka jdou dopredu. A ze ti pri nejakem vetsim narazu muzou prepulit operadlo ridice, taky hovori spise pro onu rakev (na strese) a vyssi spotrebu.
Ale jo, jenže, to by si v autě pak nesměl vozit vůbec nic .... 😐
Tak ono tam v podstate nic byt nemusi. Krome lahve s vodou a kartonoveho kelimku na kafe me nic nenapada. Telefon muze do uzaviratelnych schranek, kabat nebo sako mi nic zleho neprovede, navi uz je vlastne vsude napevno zabudovana. Vsechno vetsi patri do zavazadloveho prostoru a nebo pripasat bezp. pasem.
Lyze jsem temer vzdy vozil uvnitr a vzdy pripoutane pasy - omotat napevno a zacvaknout. Ditko drzici ipad ve svych drobnych ruckach mi dneska prijde mnohem nebezpecnejsi. Nicmene to co by delalo bez nej je jeste horsi 😄.
V interiéru by se skutečně nic moc povalovat nemělo no. Kufr je něco jiného, tam toho vozím docela dost třeba léta 2t dílenskej hever na kolečkách a škatuli s nářadím a dalšíma věcma na drobné opravy.
Co to znamená napevno? Vaky na lyže mívají popruhy, kterými je lze zajistit za oka v kufru. Jinak souhlasím, věci by se neměly válet po kabině. Bohužel možnosti zajištění nákladu bývají u osobních aut omezené (ani v kufru by neměly být věci volně ložené, sedadla nevydrží všechno).
Rakev si montuj na střechu vysokého SUV sám..
Když se rozhodnu jet na 1 den na lyže , rozhodně to nehodlám absolvovat.
Dám tam lyže , přikurtuji a za 5 minut jedu.
Navíc rakev musíš někde skladovat..třeba v bytě v obyváku , že? >😁
Nesmysl..
Všechny premiové SUV mají tunel nebo sklopné střední sedadlo na lyže!
Když se rozhodnu jet na 1 den na lyže , rozhodně to nehodlám absolvovat.
Dám tam lyže , přikurtuji a za 5 minut jedu.
Navíc rakev musíš někde skladovat..třeba v bytě v obyváku , že? >😁
Nesmysl..
Všechny premiové SUV mají tunel nebo sklopné střední sedadlo na lyže!
Anonym
[odkaz]
>😁 >😁
>😁 >😁
Jakoze hura, vsichni budeme jezdit v benzinu a budeme mit cisty vzduch? Hm, zajimava uvaha. A nebo hura, vsichni budeme mit hybridy? Ok, tesim se na ten boom infrastruktury.
Zase jen plane kecy zelenych bezmozku.
Zase jen plane kecy zelenych bezmozku.
Jo budete si muset vybrat jestli benzín nebo samozmet, na kterém Vás řádně osolí. Kdo chce šetřit si holt připlatí, časy se mění >😁 >😁
Lžeš a lžeš nesmyslně. Nejdřív si aspoň pár věcí přečti... Za naftu si připlatíš, za rozum bohužel ne.
Seš nepřítel lidu a jménem republiky se odsuzuješ k doživotní deportaci na Kamčatku >😁 >😁 >😁
Ty jsi lid a republika? 😉 Hmmm, je vás tu evidentně nemocných víc 😄
A ještě nemá ani smysl pro humor 😄
Mě tohle téma nepřijde nijak humorný. Hýkat tu nad náměty politiků a úředníků měnících svý názory jako na obrtlíku je spíš smutný.
Hlavně když se Vám to (místní elita klub) nehodí do krámu, že.
Halt si budete muset koupit něco jinýho nebo si připlatit no. Časy se mění a piš si, že se toho časem chytí celá Evropa 😄
Halt si budete muset koupit něco jinýho nebo si připlatit no. Časy se mění a piš si, že se toho časem chytí celá Evropa 😄
O jakým elita klubu to mluvíš? Že o připlácení mluví někdo, kdo (a budu se opakovat) kupuje z důvodu šetření ojetiny, ale s perfektními jízdními vlastnostmi, nicméně kvůli lakotě jim nedopřeje sezonní obutí, aby si právě řízení vychutnal mi naopak směšný přijde. >😒]
Já si ty jízdní vlastnosti vychutnávám v zimě kdy jsou povinné, resp. doporučené zimní gumy.
Nebo nám chceš říct, že vaše uberwageny fungují super jen v létě a jak nasadíš zimáky a padne teplota na 3 nad nulou a méně, tak už je předjede i Zaporožec jo?
>😁 >😒]
Nebo nám chceš říct, že vaše uberwageny fungují super jen v létě a jak nasadíš zimáky a padne teplota na 3 nad nulou a méně, tak už je předjede i Zaporožec jo?
>😁 >😒]
Velmi dobře víš o čem mluvím a nikdo nemusí mít uberwagen, aby ti napráskal v zatáčkách v létě, kdy se tam žvejkáš na zimákách 😉
To musí mít pod kapotou nejdřív motor a ne 1,0 a 1,2 benzín nebo upocenej sazomet v dvoulitru.
A nesmí jet kruháč 30 a na okresce 70 >😁 >😁
A nesmí jet kruháč 30 a na okresce 70 >😁 >😁
To víš, ty závodníku 😄
To víš no, když není motor tak se cyklista objíždí v kopci 65, já když je volno a je vidět ho předjíždím 100-120 v kopci.
Na to ti letní pneu fakt nepomůžou i kdybys měl okruhové Micheliny za 60 táců sadu >😁 😄
Na to ti letní pneu fakt nepomůžou i kdybys měl okruhové Micheliny za 60 táců sadu >😁 😄
...jsi na dlouhej táhlej, to se asi na zimákách v létě nechá. Jinak objíždím cyklisty podstatně pomaleji, abych je neohrozil. 😉
No a na Aleru mam letní, tak si můžu vychutnávat podvozek. Jo vlastně nemůžu, sem je měl už po 3 letech zahodit i se vzorkem 7mm, protože to na nich vůbec nesedí a kloužou, vím, sem bloud >😁 >😁 Gumárenská lobby ze mě nemá radost no. Sem prostě ničitel gumáren.
Tuhle mi to tak nesedělo, když sem mě tam jeden týpek hodil ve 100 na okresce blinkr přesně v půlce zatáčky se jal vybočovat a předjíždět, já mam čéče takovou blbou povahu že pitomce co předjíždí v zatáčce nepouštím, pokud něco nejede v protisměru a neohrozím ho. Asi se týpek divil, jak jede americká popelnice za 30 táců která nemá sice super podvozek, ale zato je nízká, placatá a má široké gumy >😁
Tuhle mi to tak nesedělo, když sem mě tam jeden týpek hodil ve 100 na okresce blinkr přesně v půlce zatáčky se jal vybočovat a předjíždět, já mam čéče takovou blbou povahu že pitomce co předjíždí v zatáčce nepouštím, pokud něco nejede v protisměru a neohrozím ho. Asi se týpek divil, jak jede americká popelnice za 30 táců která nemá sice super podvozek, ale zato je nízká, placatá a má široké gumy >😁
První věc, co mne napdala je, co bude dělat, až nějakej páprda z toho kola spadne ve 120ti pod jeho kola.... Tohle sem nedělal ani v 18ti, sám jezdím na kole docela často a když mě nějakej takovej pablb někde předlítne těsně kolem mě, je to docela o hubu...
Ty ho předjíždíš 30cm vedle nebo co? Já pokud je vidět co jede/nejede v protisměru tak vždy zasádně pruhem protisměru....ne žádným prostředkem jako někdo>😁 Mezi náma tak sou 3-4 metry, zas takovej urgán vzduchu to auto nedělá a už vůbec ti nemůže spadnout pod kola. Samo kde není místo nebo je to hoodně úzký nejedu 120, nejsem šílenec.
k nicomu takemu hadam ani nemuselo dojst keby sme pred 15-16 rokmi nezacali tlacit dizle vsade do vsetkych segmentov od miniata az po S kladu... velka skoda ze sme si to sami takto zamorili... k comu dizel v malom aute? k comu v E coupe ci 3-kovom sportovom bawu? ... a povedzme si uprimne nakoniec s nimi aj tak ludia jazdia miesto dlhych tras najviac kde? no jasne ze po rusnom meste .... a tu je vysledok .. a dost mozno dizle nakoniec skoncia uplne ( za par rokov ) ... pritom k tomu nemuselo prist keby sa vyrabali s mierou a v segmentoch kde ozaj davaju zmysel.... mame teraz co napravat
za mna radsej benzin alebo benzinovy hybrid... a tych bude coraz viac a podla mna prave tie casom nahradia dizle uz uplne .. je to dost mozne ...
za mna radsej benzin alebo benzinovy hybrid... a tych bude coraz viac a podla mna prave tie casom nahradia dizle uz uplne .. je to dost mozne ...
„Lidská činnost vytváří 3,5 procenta CO2 na planetě. Z toho osobní auta vytvoří 5,5 procenta oxidu uhličitého. Celkový podíl osobních vozů na světové produkci emisí CO2 je tedy 0,2%“
Ročně za planetě Zemi vznikne 60 x 1017 tun CO2 a vyrobí se 75 milionů osobních aut. „Domácnosti tvoří stokrát víc CO2 než auta a průmysl pětsetkrát víc,“ dodává Martin Hrdlička. V těch 0,2 procentech připadajících na auta je zahrnuta i výroba komponentů a celého vozu.
Z čehož vyplývá, že neinformovaní bludaři jen šíří nesmysly vládnoucích politiků lačnících po dalším zdanění. Bariku, jsi opravdu formát v bludaření!
:yes: :yes: :yes: :-!
Ročně za planetě Zemi vznikne 60 x 1017 tun CO2 a vyrobí se 75 milionů osobních aut. „Domácnosti tvoří stokrát víc CO2 než auta a průmysl pětsetkrát víc,“ dodává Martin Hrdlička. V těch 0,2 procentech připadajících na auta je zahrnuta i výroba komponentů a celého vozu.
Z čehož vyplývá, že neinformovaní bludaři jen šíří nesmysly vládnoucích politiků lačnících po dalším zdanění. Bariku, jsi opravdu formát v bludaření!
:yes: :yes: :yes: :-!
Mě je úplně jedno kolik co vypouští a znečištuje, mě jde JEN o to aby ze silnic zmizely osobáky z dieslem. Každý kdo nám v tom omůže je nás spojenec, at už je jeho opravdový zájem jakýkoliv
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😒]
Hele a co ti osobák s dieslem udělal? Neujelo nejedno TDI tvému US vozu? Nebo jak si to mam vysvětlit? >😒]
Nemám rád sazomety z principu, smrdí to, hulí to, maj to všelijaký tuzeři co to čipujou a šetřílci co počítaj jestli to jede za 5,2 nebo 5,5 >😁
Určitě! Popsal jsi typickýho majitele S-Klasse 350CDI, nebo RR V8d 😄
Jojo, to sou taky šetřílci - aby to nežralo tolik jako benzín a aby se to pak líp prodalo >😁 >😁
Jasně 😉 Má se kupovat ojetina a v benzínu. Obdiv Bariku :-! >😒]
U některých značek užnení ani co nového v benzínu kupovat vid, takže už jenom ty ojetiny >😁 >😁 >😁
U německý prémie bez trablů třeba 😉
Ty 4 značky - Audi, BMW, MB a Porsche to fakt vytrhnou >😁 >😁
A to ještě to slovo umí je u některých motorizací potřeba dát do uzovek >😁 Viz slavné BMW 4,4 V8 turbo, to je fakt povedený motor, na netu je o problémeech s ním asi jen tak 600 stránek ve 10 jazycích >😁
A to ještě to slovo umí je u některých motorizací potřeba dát do uzovek >😁 Viz slavné BMW 4,4 V8 turbo, to je fakt povedený motor, na netu je o problémeech s ním asi jen tak 600 stránek ve 10 jazycích >😁
Ono je to na jiných trzích jiný? Nepovídej ty snílku 😉
Můj statik má poslední M5, můj obchodní partner pak dtto navíc Competition pack a oba ji používají bez trablů jako daily car. To jsou přesně ta tvá dogmata 😄
Můj statik má poslední M5, můj obchodní partner pak dtto navíc Competition pack a oba ji používají bez trablů jako daily car. To jsou přesně ta tvá dogmata 😄
Na jiných trzích se vyskytují i jiné zančky které umí kvalitní benzínové motory a nemusí jít nutně o prémii. Zase si lžeš do své kapsy ??
Viděl si? [odkaz]
Sranda co, 4 Chevy a 5 Chrysler, krom MB slavný D3 klub za nimi. Blbý co.
A to navíc vašimi D3 uberwageny jezdí jen špičkoví manažeři co nalítaj za 3 roky 400 000 kdežto amerikama jezdí jen zoufalci v neděli. Prča vid.
A škoda že to není statistika z USA, vono před D3 by lehce mohly dostat další značky 😄
Viděl si? [odkaz]
Sranda co, 4 Chevy a 5 Chrysler, krom MB slavný D3 klub za nimi. Blbý co.
A to navíc vašimi D3 uberwageny jezdí jen špičkoví manažeři co nalítaj za 3 roky 400 000 kdežto amerikama jezdí jen zoufalci v neděli. Prča vid.
A škoda že to není statistika z USA, vono před D3 by lehce mohly dostat další značky 😄
Bariku, co mi nabídne nového Caddy v Evropě proti 340i? Nebo Chevrolet nebo Chrysler, Lincoln? Co proti dtto 535i?
Moc toho nebude, viď? 😉
Moc toho nebude, viď? 😉
Před chvíli si vytáhl jiný trhy a ted zas Evropu? Tak bavíme se o Evropě nebo o jiných trzích? >😁 >😁
Nestačí jen číst, navíc je potřeba umět chápat i to, co čtu. A to je přesně případ tebe a téhle statistiky. Tyhle kilometry klidně najede i Felicia 1,4MPI nebo stará O1 1,9TDI.
Tak že není šáde nebo vw první čéče když sou to tak špičkoví držáci >😁
Krom 1,9 SD a TDI PD žádný držáky VW totiž nemá, benzínový motory už vůbec neumí >😁
Ale žijte si ve falešný blublině >😁
Krom 1,9 SD a TDI PD žádný držáky VW totiž nemá, benzínový motory už vůbec neumí >😁
Ale žijte si ve falešný blublině >😁
Možná proto, že nejčastější kupec Audi nebo Volva najede ročně jiný kilometry, než nejčastější kupec Škodovky?
Ale jinak mi vážně potvrzuješ, že nerozumíš psanýmu textu, i když ho umíš přečíst - já s tebou souhlasím, že němci mají zřejmě na háku spolehlivost (viz tebou jmenovaný BMW 4,4i - to není konstrukční omyl, to museli vědět dopředu), jenže když argumentuješ tak nesmyslnou statistikou........
Ale jinak mi vážně potvrzuješ, že nerozumíš psanýmu textu, i když ho umíš přečíst - já s tebou souhlasím, že němci mají zřejmě na háku spolehlivost (viz tebou jmenovaný BMW 4,4i - to není konstrukční omyl, to museli vědět dopředu), jenže když argumentuješ tak nesmyslnou statistikou........
šáde a vw zas jezdí jako taxíky atd.
Jenže ona to bude statistika jen ze západu vid a tam si šáde kupují důchodci co zrovna 400 tis za 4 roky nenajedou nebo se to kupuje jako druhý třetí auto do rodiny, manželce, milence na vození dítek do školy a nákupy v lidlu.
Ale to tady taky někdo nechce slyšet >😁
Jenže ona to bude statistika jen ze západu vid a tam si šáde kupují důchodci co zrovna 400 tis za 4 roky nenajedou nebo se to kupuje jako druhý třetí auto do rodiny, manželce, milence na vození dítek do školy a nákupy v lidlu.
Ale to tady taky někdo nechce slyšet >😁
Můžeš to libovolně okecávat, ta tvoje statistika je k ničemu. Jak z ní poznáš, jestli auto najelo 500t bez vážné poruchy, nebo mělo 2x měněný motor a převodovku a bylo 10x ročně v servisu?
v Holandsku běžně mění každej u starýho auta 2x motor zejména u 15 let starej aut. Vtip roku. Ty už dávno někdo dotáhl sem nebo do polska a tady to Franta v garáži opravil a poslal dál >😁
Proboha!!! Seš tak hloupej, nebo se jen děláš? U 15 let starýho auta to možná nemá smysl, no a? Ještě jednou, polopaticky: jak poznáš, že u aut z té hloupé statistiky byly nebo nebyly po dobu životnosti vážné problémy? Po dobu životnosti- tj. ne až od 15-ti let stáří. I nejhorší vergl může najet půl milionu km, a je rozdíl, jestli skoro v originálním stavu, nebo je po tom půl milionu skoro celej novej. A to z té statistiky nikde nevyčteš.
Jenže na západě po záruce do aut krom pár nadšenců nikdo moc neinvestuje, hlavně opravy typu generálka motoru, převodovky, výměny motoru, protože práce je tam pomalu stejně drahá jak materiál a tak se to vůbec nevyplatí. To že někomu vyměnili po roce motor se holt ve statistice neprojeví no, to přežiju, není to zas tak časté.
Hele muj dobrej známej jezdil v ještě za totáče v letech 85-89 opravovat aut do německa a švýcarska.
Kroutil už tehdá očima - prej já jim tady vyklepávám blatník, aby to bylo krásný, tam toho švýcar párskne 5 palicí, napatlá na to tunu kitu, zbrousí a nalakuje a hotovo. Plech hrbolatej jak kráva ale na první pohled super.
A to byly 80 léta, tak si nedělej iluze jak v Holandsku někdo u 6-10 a víc let starý káry mění motory a dělá generálky a zásadní opravy >😁
Hele muj dobrej známej jezdil v ještě za totáče v letech 85-89 opravovat aut do německa a švýcarska.
Kroutil už tehdá očima - prej já jim tady vyklepávám blatník, aby to bylo krásný, tam toho švýcar párskne 5 palicí, napatlá na to tunu kitu, zbrousí a nalakuje a hotovo. Plech hrbolatej jak kráva ale na první pohled super.
A to byly 80 léta, tak si nedělej iluze jak v Holandsku někdo u 6-10 a víc let starý káry mění motory a dělá generálky a zásadní opravy >😁
Hele a proč ty vlastně řešíš, kolik ty motory najedou, když jezdíš jen svátečně a na dovolenou lítáš? Pak ti těch pár tisíc ročně najede i ten nespolehlivý motor, protože ho nedoženeš na hranici smrti 😉
Ony se ne*erou pouze motory, ale i věci kolem. A to můžeš najet ročně 3 000 a i tak být 7x v servisu víš >😁
No nevím.... a to překvapivě nejezdím ani prémií, ani benzínem, ale tou hnusnou a zlou naftou! Tak promin, ja tohle neznám a to najedo rozhodně několikrát tolik >😁
Já to znam od BMW, kdy sem v servisu byl 2x neplánovaně a jedenu další opravu neplánovanou si si dělal sám + 2 plánované (běžná údržba). Za 9 měsíců.
Jaguar byl druhý rok ještě horší, první rok 5x - 2 neplánovaně, druhý rok 5x - a z toho 4x neplánovaně.
S 300C sem tam byl neplánovaně 2x - 1 shifter převodovky a 1x lambdy.
Se Sebringem 1x - housing termostatu tekl
S CTS loni ani jednou neplánovaně.
S Alerem 2x - 1x okno stahovačka, 1 housing termostatu + 1 moje vlastní blbost kdy sem přehlídl zarážkuvrat v ejdnu firmě a počohnil sem trubku od výfuku, ale to nepočítám to není závada auta.
Zajímavý co.
Jaguar byl druhý rok ještě horší, první rok 5x - 2 neplánovaně, druhý rok 5x - a z toho 4x neplánovaně.
S 300C sem tam byl neplánovaně 2x - 1 shifter převodovky a 1x lambdy.
Se Sebringem 1x - housing termostatu tekl
S CTS loni ani jednou neplánovaně.
S Alerem 2x - 1x okno stahovačka, 1 housing termostatu + 1 moje vlastní blbost kdy sem přehlídl zarážkuvrat v ejdnu firmě a počohnil sem trubku od výfuku, ale to nepočítám to není závada auta.
Zajímavý co.
ajajaaaaj....... 8-s
Barik sa nam rozohnil >😁
No nic, poviem ti len takto: Z vlastnej skusenosti (hlavne) s motormi 4.2 V8 (40V) a par znamych v okoli s 2.8 30V viem, ze tieto motory su schopne ta pockat na dochodku. 😄
K tomu by som pridal aktualne naftaky 3.0 TDi a 4.2 TDi a od strednej triedy hore mame motorizacie vybavene.
Preco nepisem o modernych benzinoch ? No este som nemal pod zadkom nejaky 3.0 TFSi alebo 4.0 TFSi, ktory by uz mal nalietane 300+ tkm.
Tie starsie mnou uvedene ale kludne urobia pol mega a ani sa nezapotia, pokial im pocas ich zivota pod kapotami aut v ktorych sluzia das beznu udrzbu.
Barik sa nam rozohnil >😁
No nic, poviem ti len takto: Z vlastnej skusenosti (hlavne) s motormi 4.2 V8 (40V) a par znamych v okoli s 2.8 30V viem, ze tieto motory su schopne ta pockat na dochodku. 😄
K tomu by som pridal aktualne naftaky 3.0 TDi a 4.2 TDi a od strednej triedy hore mame motorizacie vybavene.
Preco nepisem o modernych benzinoch ? No este som nemal pod zadkom nejaky 3.0 TFSi alebo 4.0 TFSi, ktory by uz mal nalietane 300+ tkm.
Tie starsie mnou uvedene ale kludne urobia pol mega a ani sa nezapotia, pokial im pocas ich zivota pod kapotami aut v ktorych sluzia das beznu udrzbu.
Super statistika Bariku. I ten nejhorší diesel od myšáků v buši najede víc než nejlepší benal. Kteří hlupáci si kupují benal? >😒]
[odkaz]
Sranda co, ve všech statistikách spolehlivosti, které nevytvořili sami němci jsou ve spolehlivosti německé značky na štíru. čímpak to asi jenom bude >😁 >😁
Sranda co, ve všech statistikách spolehlivosti, které nevytvořili sami němci jsou ve spolehlivosti německé značky na štíru. čímpak to asi jenom bude >😁 >😁
To je klidně možné, ale i ten nejhorší německý diesel najede víc než kterýkoliv benal, viz tvoje skvělá statistika. Kdy už si konečně koupíš spolehlivý diesel a vyhodíš ty benalové šroty? >😒]
Spolehlivé diesly skončily s TDI PD. Neznám jednný spolehlivý CRD, naopak kámoši toho mají denně na dlínách a v ofiko servisu tolik, že bys zíral
Hele včera jsi tady tu svou statistiku vydával za statistiku spolehlivosti, tak to nevokecávej. Kousl jsi se parádně do vlastní zadele. >😒]
v té statistice není uváděno staří vyřazovaných aut, klidně tam může dělat statistiku MB 123 a VW Jetta z poč. 90 let >😁
Je mi to jasné, když první stránka té statistiky dokazuje jaký šrot vyrábí Němci, tak tady s ní budeš mávat jak s transparentem na prvního máje, když druhá stránka podle stejné logiky dokazuje, že všechny diesely bez ohledu na značku jsou lepší než jakýkoliv benal, tak jsou v ní najednou samé MB 123. Víš jak se tomu jednoduše říká? Oportunismus.
Hele OHV V8 najede klidně ten milion taky, ted je otázka kolik lidí ho s tím najede když si to dneska kupují fajnšmekři co s tím rozhodně nekřižují evrpu či usa sem tam
Relevantní a inteligentní důvod :-!
Nevadí ti, že při troše přemýšlení přijdeš na to, že spousta politiků a úředníků stála ještě před časem na straně barikády za podporu vznětových motorů?
O šetřílcích radši mlč se svým přístupem k obouvání aut 😉
Nevadí ti, že při troše přemýšlení přijdeš na to, že spousta politiků a úředníků stála ještě před časem na straně barikády za podporu vznětových motorů?
O šetřílcích radši mlč se svým přístupem k obouvání aut 😉
Pozitivní je to ze už nestojí a čím víc jich otočí, tím líp. Na korouhvicky co mění názory jak se jim to hodí do krámu už se si zvykli a je nutné pracovat s tím co máme. Podstatné je na jaké straně barikády stojí aktuálně.
Znovu si přečti co jsem napsal, pak zvaž ke komu se přikláníš... K těm, který otočí kdykoliv a kamkoliv.
Bari ty spotrebu riesit nemusis, kedze jazdis iba v nedelu, na zimnych cely rok. ale my co najazdime 50+, holt spotrebu riesit musime. Asi ti nikdy sef neratal vyplatu podla efektivity, do ktorej sa samozrejme naklady na jeden tvoj kilometer zapocitavaju...
Skoky
Jsem majitelem tohoto vozu a nechápu Vaše připomínky k infotainmentu pane Machalo.Telefon jsem spároval cca za 15 sekund. Hledání v menu je intuitivní. A pokud si s něčím nevíte rady, tak je dobré proštudovat manuál. Chápu, že každému sedí něco jiného, ale myslím si jestli to trochu nepřeháníte.
Dobrý den, ano, u toho telefonu by to asi rychle šlo, ale jak píšu, naše testované CR-V má všechny pozice pro připojení obsazené a prostě jsme nepřišli, jak alespoň jeden telefon smazat. Jinak si na infotainment stěžuje každý člen redakce, který se s Hondou svezl. Jde hlavně o srovnání s konkurencí, na Hondu si určitě zvyknete, nepamatuju si ale, že bych podobné problémy v poslední době řešil. Snad kdysi s Mazdou CX-5, to byl taky oříšek,
díky,
Martin
díky,
Martin
Vymazání spárovaného telefonu - nastavení telefonu - seznam bluetooth zařízení - vybrat telefon - vymazat toto zařízení - ano. Toto je stručný návod na vymazání spárovaného telefonu - jak jednoduché, neberte to jako urážku, jak jsem psal celkem intuitivní.
Hned odpoledne vyzkouším a pak dám vědět, jestli jsem uspěl! Zatím díky!
zrovna dnes ráno jsem to zkoušel, otázka pár vteřin 😉 [odkaz]
nevím, kde by mohl být problém ? 😄
nevím, kde by mohl být problém ? 😄
Dobrý den, tak hotovo! Ale řeknu vám, zapotil jsem se i tak! Vůbec mi totiž ani z vašeho popisu nedošlo, že je celý úkon nutno provádět mimo záložku telefonu, ale přímo v "nastavení", které se navíc nachází mimo hlavní nabídku. Takže, nakonec úspěch, ale vedla k němu přeci jen trnitější cesta. Mazání bych určitě uvítal přímo v "telefonu". A ještě se pokusím najít ty předvolené rozhlasové stanice. Máte tip?
Díky,
Martin
Díky,
Martin
Nevím z čeho jste se zapotil , když jste měl návod, dokonce i video. Zde je video návod uložení rozhlasových stanic do oblíbených. www.youtube.com/watch?…
Ještě jednou dobrý den, jak říkám, pohyboval jsem se jen v záložce telefon, to mě mátlo! Jakmile jsem natrefil na nastavení a dále, jak píšete, už jsem byl doma opravdu rychle,
Martin
Martin
nevím, co přesně je myšleno s těmi oblíbenými/předvolenými stanicemi ;-\
tak snad je to jedno z toho... v prvním videu je i tip na přeskakování složek z USB, abych předešel případnému dalšímu dotazu 😄
[odkaz]
[odkaz]
chápu, že je to pro někoho bez návodu a s návyky na jiný systém složité, ale já taky neodsoudil mobil LG jen proto, že má spoustu věcí jinak než Samsung, který jsem měl předtím 😉
tak snad je to jedno z toho... v prvním videu je i tip na přeskakování složek z USB, abych předešel případnému dalšímu dotazu 😄
[odkaz]
[odkaz]
chápu, že je to pro někoho bez návodu a s návyky na jiný systém složité, ale já taky neodsoudil mobil LG jen proto, že má spoustu věcí jinak než Samsung, který jsem měl předtím 😉
nestor.kea
Dobrý deň, mam v pláne kúpit toto auto do rodiny ako jazdenku ale mám obavy s tohto motora. Nikde som zatial nenašiel čí je tento motor dobrý alebo poruchový. Hlavne mám obavy s toho biturba. Aby som to upresnil nejdena sa mi o štvorkolku a mal by to byt automat. Koli urazu potrebujem vyšší posed a koli rodine väčšie auto za postrehy budem vdačný
Umim si predstavit, ze clovek, ktery behem roku vyzkousi hormady ruznych aut (jako redaktor automagazinu) proste nebude ze zatahu tehle 1,6 v tezkem aute nadseny, ja osobne bych ji na 160 koni netipnul ani pri startu z krizovatky, natoz pri pruznem zrychleni, moje papirove podstatne slabsi auto s CR-V dynamicky zametlo na pozadani - s obstaroznim automatem se sesti kvalty a s pohonem vsech kol, ktery funguje kdykoliv a se svetlou vyskou 20cm...a s trochu nizsi cenovkou 😄
Jde spíše o situace, kdy toto předjíždění kolony vůbec nedává smysl. Modelová situace je ranní odpolední špička na silnici první třídy u velkého města, auta prostě jedou v koloně, která se táhne až do centra města. Samozřejmě vždy se najde nějaký ***, který nutně musí spěchat a kličkovat aby ušetřil vteřin, které pak nechá na prvním semaforu. A tam se stávají zbytečné a často tragické nehody. 8-s
Jezdit rychle ano,ale pro zábavu někde na okresce a nejlíp někde kde to člověk zná.
Ano, asi by bylo bezpečnější nepředjíždět mimo dálnice vůbec, při dojetí kamionu se prostě zařadit a ztratit pár minut... jenže kdo z řidičů slabších aut to dělá? Minule jsem jel chvíli za nějakou starší Corsou a vstávaly mi vlasy hrůzou na hlavě když jsem viděl do čeho se paní řidička klidně pustila.
Já prostě nevím, jak by mi při rozumném (tj. nikoho neomezuju ani neohrožuju, jak říká zákon) předjíždění, měly být parametry Hondy slabé... Z toho usuzuju, že to bude vadit jen těm, kdo mají nutkání jezdit jako hovada a předjíždět bez ohledu na to, jak musí reagovat okolí na jejich chování.
A co tim chci rict?
Na * narazis kdekoliv, je fuk, jestli ve slabem aute, nebo v silnem, to neni o autech,ale o lidech.
snažil jsem se na příkladu předjíždění vysvětlit, že v určitých jízdních situacích byste 118 kW jednotce netipovali ani náhodou. Opravdu, vzhledem k udávaným parametrům CR-V není tak svižné, jak byste čekali. Jinak si troufám říct, že předjíždím slušně a s rezervou...
Martin
u 1.6 naměřil maximum 112,5 kW místo udávaných 118 kW
u 2.2 naměřil maximum 119,5 kW místo udávaných 110 kW
Z hlediska průběhu výkonu šla 2.2 daleko rychleji za plynem už od nízkých otáček (v 1500 měla už přes 300 Nm) a prakticky u ní nebyla žádná díra dole, kdežto 1.6 byla dole lemrovatá (v 1500 ot měla cca jenom 150 Nm). Takže absolutní dynamiku označil za podobnou (7 kW navíc u 2.2 likviduje v běžných rychlostech její nadváha a větší výkon by se projevil až v nezákonných rychlostech), ale chování v běžných otáčkách, když řidič nestojí na plynu jak na rýči, označil za daleko příjemnější u 2.2
Jinak zajímavé poznatky, dík.
díky,
Martin
Edit: No prosim, uz to vlastne i vysvetlil sam.
A to tím chtěl i autor říci. Jede to solidně a předjedete ale že by to byl nějaký fofr (jak naznačuje těch 118kw), to ne.