Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dlouhodobý test: Honda CR-V 1.6 i-DTEC/118 kW 9AT

Na začátku února jsme převzali na půlroční test Hondu CR-V se vznětovou šestnáctistovkou a devítistupňovým automatem. Je čas na první dojmy.
Zpět na článek
14. 3. 2016 15:47
14. 3. 2016 20:04
15. 3. 2016 04:33
15. 3. 2016 10:01
15. 3. 2016 10:44
15. 3. 2016 10:55
15. 3. 2016 11:00
15. 3. 2016 11:07
15. 3. 2016 11:39
14. 3. 2016 20:05
15. 3. 2016 10:03
16. 3. 2016 00:51
17. 3. 2016 11:48
18. 3. 2016 12:09
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2016 10:36
Předjíždění
Docela by mě zajímala ta modelová situace předjíždění, kdy 118 kW nestačí. Zvláště kolem 90 km/h... S ohledem na to, že takové věci jsou schopna podstatně slabší auta, mě zajímá způsob předjíždění, který praktikujete.
Rozbalit vlákno
40
14. 3. 2016 11:34
Re: Předjíždění
Zalezi, na co jsi zvykly. Ja jsem treba nedavno jel Octavii 1,6 TDI z pujcovny a nadaval jsem na to, jak je to pomale a nepruzne, no kolega, dlouholety ridic Pola 1,2 si liboval, jak to hezky tahne.
Umim si predstavit, ze clovek, ktery behem roku vyzkousi hormady ruznych aut (jako redaktor automagazinu) proste nebude ze zatahu tehle 1,6 v tezkem aute nadseny, ja osobne bych ji na 160 koni netipnul ani pri startu z krizovatky, natoz pri pruznem zrychleni, moje papirove podstatne slabsi auto s CR-V dynamicky zametlo na pozadani - s obstaroznim automatem se sesti kvalty a s pohonem vsech kol, ktery funguje kdykoliv a se svetlou vyskou 20cm...a s trochu nizsi cenovkou :-)
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2016 11:38
Re: Předjíždění
Proto mě zajímá ten styl předjíždění. Protože pokud je to česká klasika "tam se nacpu, i kdyby to ty okolo mělo zabít", chápu, že jim je 118 kW málo. Jenže to žádný z pissálků nepřizná.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 12:02
Re: Předjíždění
To bude jistě úhlem pohledu, jak píše Mariachi, protože pokud jsi zvykly jezdit se slabšími auty, předjíždíš s nějakým očekáváním a rozmyslíš se, kde a jak to tam "šoupneš", když jsi zvyklý na auto co je za pár vteřin před 2ma kamiony, tak ti to přijde slabé. Možná zkoušeli auto naložené, to u downsizované 1.6 bude také jistě znát. Je to poznat u všech takových motorů, Honda nebude výjimkou...
Avatar - Emel
14. 3. 2016 12:50
Re: Předjíždění
Tu rovnici silné auto = bezohledné předjíždění nechápu. Mně naopak silnější auto umožňuje předjíždět bezpečně i tam, kde by to se slabším autem bylo o ústa, protože není vidět dostatečně daleko... a nebo bezpečněji ve všech těch dalších situacích, kdy je prostě výkonová rezerva bonus - třeba pokud se předjížděný rozhodne, že trošku přidá.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 12:53
Re: Předjíždění
Ale to je přesně ono, pokud bys jel se slabším vozem, tak v takové situaci budeš předjíždět nebezpečně, protože na to nejsi jednoduše řečeno zvyklý. Když jezdíš se slabým autem, předjíždíš jen na volném přehledném úseku a s větším rozmyslem, aby si měl rezervu s ohledem na tvůj výkon. Takže když někdo, zvyklý předjet rychle ze silného auta sedne do něčeho slabšího a zkusí stejný manévr, už se dostane do té nebezpečné situace, aby to stihl :-)
Avatar - Ronault.
14. 3. 2016 13:11
Re: Předjíždění
Tak ono to není bráno z pohledu predjizdejiciho, ale predjizdeneho ta bezohlednost. Stává se mi častěji na státní, že spíše majitel silnějšího auta predjizdi kolonu 20 aut za kamiónem, protože on přece má dostatek výkonu na to aby bezpečně předjel, ale že si do té doby držím příjemný odstup mezi auty abych jel co nejplynuleji a on mě nutí brzdit, to je spíše ta neohleduplnost...
Avatar - Emel
14. 3. 2016 13:50
Re: Předjíždění
Hm, tady se neshodneme. Že ty chceš jet ve vláčku za kamionem je tvoje volba. Pokud někdo nechce, je to zase jeho volba a pokud ty sám předjíždět nechceš, měl bys to umožnit / usnadnit ostatním. Co chci říct... co by podle tebe měl ten majitel silnějšího auta dělat? Pokud máš dostatečný odstup nebo ho při spatření předjíždějícího auta automaticky prodloužíš, obejde se to bez nějakého divokého brzdění.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 14:06
Re: Předjíždění
Tak nějak souhlasím s vámi oběma, protože se mi už také mockrát stalo, že jsem předjížděl a auta táhnoucí se za kamionem mi neumožnila se zařadit, na druhou stranu jsou tu zas prasata, co opravdu omezí a bezohledně se vyřítí a zapadnou před tebe i když tam místo není (třeba se chystáš předjíždět). Podstatou je, že každý by se měl seznámit s možnostmi svého vozu a předjíždět tak, aby měl tu výkonovou rezervu, ať už jede ve Ferrari, či ve Fabii a nemusel ohrožovat nikoho :-) Mne dost dalo to, že jsem začínal právěn a HTP a manévr jsem si musel rozmýšlet, se silnějším vozem je to pak o mnoho bezpečnější. Určitě downgrade vyškolí řidiče daleko hůře.
Avatar - Emel
14. 3. 2016 14:10
Re: Předjíždění
Jasně, bezohledně se dá jet snad v libovolné situaci v libovolném autě... samozřejmě se najde spousta situací, kdy třeba ty sám nepředjíždíš, protože auta před sebou jsou tak nalepená, že se tam nevmáčkne ani jezdec na Segwayi, před ně bys to nestihl... a pak tě naštve auto, co se vejde před tebe. Ale nejde o život... teda měli bychom se snažit aby nešlo :-)
Avatar - Ronault.
14. 3. 2016 21:16
Re: Předjíždění
Samozřejmě, že i já předjedu klidně 5 aut najednou a """prokličkuji""" vláček kolony za jedním kamionem, není to často, ale občas jo.
Jde spíše o situace, kdy toto předjíždění kolony vůbec nedává smysl. Modelová situace je ranní odpolední špička na silnici první třídy u velkého města, auta prostě jedou v koloně, která se táhne až do centra města. Samozřejmě vždy se najde nějaký idiot, který nutně musí spěchat a kličkovat aby ušetřil vteřin, které pak nechá na prvním semaforu. A tam se stávají zbytečné a často tragické nehody. 8-s
Avatar - Emel
14. 3. 2016 21:22
Re: Předjíždění
Ty jsi vůbec rebel :-)
15. 3. 2016 12:14
Re: Předjíždění
Je důležitý si uvědomit jeden fakt. Tím že pojedu jako blázen a budu předjíždět při každý vhodný i nevhodný příležitosti do cíle výrazně dřív nedorazím. Proto osobně jezdím pomalu a v klidu. Rychle jezdím jen když mám chuť a není provoz, ne proto abych byl někde dřív, ale pro radost z rychlý jízdy. Pokud je ale někdo jiného názoru a potřebuje se drát dopředu ochotně ho před sebe vždycky pustím a když už je vedle mě, tak i uberu, aby byl přede mnou rychle a bezpečně.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 12:38
Re: Předjíždění
Souhlas, zejména to platí o těch rychlících v obcích a městech co to valí 70 a pak je dojedeš na semaforu.
Jezdit rychle ano,ale pro zábavu někde na okresce a nejlíp někde kde to člověk zná.
Avatar - TeeJay
14. 3. 2016 14:26
Re: Předjíždění
Nechápeš? Já ano. Vesměs platí, že majitel slabšího auta jede způsobem, odpovídajícím jeho schopnostem, zatímco řidič silného vozu, zvyklý na rychlejší cestovní tempo, se dostane i přes větší výkonovou rezervu do potenciálně krizových situací častěji. Nemá cenu dělal blbého, tohle přece víme všichni. Pokud jsi řidič, jezdící podle předpisů a dynamiku využívající pouze k nutnému předjetí, musíme se někde sejít, abych si tě mohl vyfotit. >:D
Avatar - Emel
14. 3. 2016 16:31
Re: Předjíždění
Předpisy? Předjíždět podle předpisů a předjíždět bezpečně je z mého pohledu neslučitelné. Kamion jedoucí po normální silnici 80km/h podle mě nejde normálně předjet bez překročení rychlosti 90km/h. Takže já tu rovnici jezdit podle předpisů = jezdit bezpečně neberu, naopak, snažím se v levém pruhu trávit co nejméně času.

Ano, asi by bylo bezpečnější nepředjíždět mimo dálnice vůbec, při dojetí kamionu se prostě zařadit a ztratit pár minut... jenže kdo z řidičů slabších aut to dělá? Minule jsem jel chvíli za nějakou starší Corsou a vstávaly mi vlasy hrůzou na hlavě když jsem viděl do čeho se paní řidička klidně pustila.
Avatar - TeeJay
16. 3. 2016 11:58
Re: Předjíždění
Čemu přesně jsi nerozuměl na "jezdící podle předpisů a dynamiku využívající pouze k nutnému předjetí"? ;-)
Avatar - Emel
16. 3. 2016 14:33
Re: Předjíždění
Vlastně ničemu. Které předjetí je nutné? Proč je v pořádku rozjet to na 120km/h při předjíždění, ale je zavrženíhodné rozjet to na stejnou rychlost na úplně prázdné silnici?
14. 3. 2016 19:42
Re: Předjíždění
Když předjíždíš, tak po dosažení 90kph sundáváš nohu z plynu? To jsi asi jediný typ svýho druhu a obzvlášť mezi hondaři >:-[]
Avatar - Ronault.
14. 3. 2016 21:04
Re: Předjíždění
Hlavně je zvláštní, že je stále živý >:D
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2016 14:34
Re: Předjíždění
Potrefená husa, či co? Vidíš rudě, sotva někdo zmíní takové chování, takže zjevně ano...
Já prostě nevím, jak by mi při rozumném (tj. nikoho neomezuju ani neohrožuju, jak říká zákon) předjíždění, měly být parametry Hondy slabé... Z toho usuzuju, že to bude vadit jen těm, kdo mají nutkání jezdit jako hovada a předjíždět bez ohledu na to, jak musí reagovat okolí na jejich chování.
14. 3. 2016 14:46
Re: Předjíždění
Ja nevim, ale pokud se nebavime o dalnici, tak na beznych okreskach se pri predjizdeni dostanes do situace, kterou tve okoli muze povazovat za "praseni" celkem casto. Jde spis o to, jestli casto predjizdis. Ja treba nedavno jel v Transitu nekam na Vysocinu a instrukce znely jasne - ty veci vzadu se nesmi porozbijet. Podle toho jsem jel, predjel jsem jen jeden autobus, ktery se neumel vydrapat na kopec, jinak nic, protoze brzdeni pri vjeti mezi auta po predjizdeni by uz mohlo byt pro naklad neakceptovatelne. Pokud mas slabsi auto, patrne jezdis podobne, proste predjizdis, az mas dost mista. No ja treba cestou z prace potkavam skoro kazdy den manika v modre Fabii 1.gen., je to nejaka 1,4 benzin, kazdopadne nic moc silne auto, ale predjizdi vylozene stylem "ja se tam narvu, vsak oni uhnou". Nedavno jsem se rozhodl neuhnout, tos mel videt ty posunky, co na me z auta hazel. Jakmile jsme se koukali jeden druhemu z oci do oci, uz byl jako beranek. A minuly patek v zrcatkach to same - Fabia se cpe dopredu za kazdou cenu, no jakmile byl za mnou, uz se nikam necpal, asi blbe vzpominky...
A co tim chci rict?
Na * narazis kdekoliv, je fuk, jestli ve slabem aute, nebo v silnem, to neni o autech,ale o lidech.
14. 3. 2016 14:54
Re: Předjíždění
Dobrý den,
snažil jsem se na příkladu předjíždění vysvětlit, že v určitých jízdních situacích byste 118 kW jednotce netipovali ani náhodou. Opravdu, vzhledem k udávaným parametrům CR-V není tak svižné, jak byste čekali. Jinak si troufám říct, že předjíždím slušně a s rezervou...
Martin
14. 3. 2016 14:57
Re: Předjíždění
Ja to chapu, jen ta diskuse se dostala trochu jinam...
Avatar - skejpa
15. 3. 2016 13:58
Re: Předjíždění
Ono to bude taky tím, že to má dynamiku skoro stejnou jako Octavia 1.6TDI se 77kW... Takže od toho můžete očekávat i stejně "snadné" předjíždění. Prostě kilowatty nejsou všechno, velkou roli hraje také hmotnost, výška apod. vždyť to znáte. Podle mě by ten motor třeba v Civicu s manuálem byl hodnocen daleko lépe.
Avatar - Emel
14. 3. 2016 16:42
Re: Předjíždění
Hele, je to úplně jednoduché. Jede kamion, před ním prázdná silnice, ty za ním, dohled je xxx metrů, pak zatáčka nebo horizont. Auto o výkonu A tam předjede s bohatou rezervou, 80%A tak akorát, 70%A už je to o ústa. Když ten kamion předjedu s tím silným autem, tak nikoho nijak neomezuju ani neohrožuju. Když se do toho pustím s tím slabým autem, tak potenciálně ohrožuju nebo omezuju auta v protisměru, která se tam mohou objevit a budou mi muset uhýbat nebo zpomalit. A že takových potkávám dost...
14. 3. 2016 19:44
Re: Předjíždění
Předpokládám, že svý teorie můžeš něčím podložit. Ve středu mám volněji, kde budeš, stavím se pro nějakou CRV s tímto motorem. ;-)
Avatar - TeeJay
14. 3. 2016 14:23
Re: Předjíždění
1.6BT jede extrémně hladce a plynule, což dynamiku poněkud zkresluje. Souhlasím, že dole by se dalo čekat od malé turbíny s VTG více živosti, místo toho je naladěná tak, aby zlikvidovala turboefekt, jakmile přijde ke slovu větší turbo, je ale dynamika naprosto bezproblémová. Jede o poznání lépe, než předešlé 2.2, tedy velmi dobře. Však tu také byl srovnávák, ukazující stejnou dynamiku jako má 180k ropák od Kie. Dá se s ním pospíchat velmi slušně. ;-)
Avatar - _Karel_
14. 3. 2016 17:35
Re: Předjíždění
Opravdu jede 1,6 líp než stará 2,2? Mě ta stará dvadvojka přišla, že jede jak z praku (měl jsem nijak lehkou FR-V), to se mi nechce věřit..... :-)
14. 3. 2016 19:46
Re: Předjíždění
2,2 jsem jezdil jak v geniální FR-V, tak v CR-V. Na svý udávaný parametry mi přišla mnohem dynamičtější než bych si před ježděním myslel. :-) :yes:
14. 3. 2016 20:36
Re: Předjíždění
Nejlepší by bylo mít možnost srovnat si ty motory vedle sebe, půjčit si 1.6 není problém, ale starou 2.2 asi jedině jako ojetinu od nějakého majitele. Nicméně Vaculík to udělal (Diesel 3/2015) a proměřil a projel 1.6 i-DTEC biturbo i starou 2.2 i-DTEC a zjistil, že dva dvojka má lepší průběhy výkonu i maximum.
u 1.6 naměřil maximum 112,5 kW místo udávaných 118 kW
u 2.2 naměřil maximum 119,5 kW místo udávaných 110 kW
Z hlediska průběhu výkonu šla 2.2 daleko rychleji za plynem už od nízkých otáček (v 1500 měla už přes 300 Nm) a prakticky u ní nebyla žádná díra dole, kdežto 1.6 byla dole lemrovatá (v 1500 ot měla cca jenom 150 Nm). Takže absolutní dynamiku označil za podobnou (7 kW navíc u 2.2 likviduje v běžných rychlostech její nadváha a větší výkon by se projevil až v nezákonných rychlostech), ale chování v běžných otáčkách, když řidič nestojí na plynu jak na rýči, označil za daleko příjemnější u 2.2
Avatar - _Karel_
14. 3. 2016 21:01
Re: Předjíždění
Já měl ještě první, 103kw verzi. A i z té jsem byl na větvi.
Jinak zajímavé poznatky, dík.
Avatar - Ronault.
14. 3. 2016 21:08
Re: Předjíždění
Viděl jsem podobné srovnání 1,6 TDI a 1,9 TDI ve Fabii II, oba samozřejmě 77 kW. Subjektivně se všem zdála lepší 1,9 TDI, až objektivní výslekdy ukázaly srovnatelné výsledky, hodně dělal velmi jadrný zvuk motoru 1,9 TDI, kdy spíše než reálné zrychlení byl dostupný reálný kravál...čili pocit.
Avatar - TeeJay
16. 3. 2016 12:05
Re: Předjíždění
Napadá mě strašlivá myšlenka: že by nové a zajeté auto? ;-) Jak už jsem psal, na biturbo opravdu motor dole moc nejede, sice nemá lag, ale ani Nm. Přemýšlím, jestli někdo jezdí s dieselem v 1500 otáčkách. Zhruba od 2500 jedou motory stejně s tím, že 1.6 rychleji reaguje a od 3500 už jede 1.6 lépe.
17. 3. 2016 10:20
Re: Předjíždění
Dobrý den, CR-V jsme přebírali s dvaceti tisíci kilometry, aktuálně má přes pětadvacet, syrová tedy Honda není,
díky,
Martin
14. 3. 2016 13:12
Re: Předjíždění
1.7 tuny pohotovostní hmotnosti a 118kW, to je odpověď. Auto je příliš těžké. Druhá věc je charakter naftového motoru, kterému v otáčkách klesá točivý moment a řidič to vnímá jako "nechuť" zrychlovat.
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2016 14:32
Re: Předjíždění
Je to menší nepoměr, než 1,1 tuny a 55 kW, takže ne, nesouhlasím. Ale stále mi nikdo nedal tu odpověď, na který způsob předjíždění ten výkon nestačí. Akorát to různé chození kolem a kolem mě utvrzuje v mém názoru, napsaném výše.
14. 3. 2016 14:54
Re: Předjíždění
Ale on prece nikde v testu nepsal, ze vykon na predjizdeni "nestaci", pokud se nepletu, tak psal, ze pri potrebe zrychleni z 90 "treba pri predjizdeni" bychom netipovali 118kW a 350Nm. Jinymi slovy pruznost cekal lepsi, nez jaka realne je, nevidim tam nikde psano, ze nestaci na predjizdeni...

Edit: No prosim, uz to vlastne i vysvetlil sam.
Avatar - Blue Sun
14. 3. 2016 15:16
Re: Předjíždění
OK, uznávám, nenapsal jsem to zrovna šťastně, spíš jsem měl napsat, kdy dynamika nestačí. Z vysvětlení redaktora zase trošku mám dojem návyku na "kopancové" TDI, které dávalo dynamiku najevo dost nevybíravě (a pro mě třeba nepříjemně), zatímco hladký náběh klame.
Avatar - skejpa
15. 3. 2016 14:02
Re: Předjíždění
To nebude o kopanci TDI. To je prostě o té váze, jak píše Oldass. Octavia 1.6TDI má 77KW a skoro stejnou dynamiku (zrychlení, maximálku apod.). To není tím, že by měla tak dobrej motor a naopak. Je to tím, že má o půl tuny míň... A Octavia 1.6TDI není žádný sprinter, to mi věřte (jezdím s ní skoro denně). Nicméně na předjíždění to bohatě stačí, jen se u toho musí trochu přemýšlet a ne jet nalepenej někomu za zadkem těšně před předjetím a pak předjíždět ze stejné rychlosti... tak jak to u nás v republice spousta umělců dělá.
A to tím chtěl i autor říci. Jede to solidně a předjedete ale že by to byl nějaký fofr (jak naznačuje těch 118kw), to ne.
Avatar - TeeJay
14. 3. 2016 14:56
Re: Předjíždění
Stačí, neboj, ale ber to tak, že každý má trošku jiné vnímání toho, co je dostatečná dynamika. Už to, že CR-V jede jako 180k Sportáš, což je potvrzené empiricky, myslím hovoří samo o sobě, ale jak už jsem tu psal, obě 1.6D trošku klamou. Ostatně podobně je na tom benzinová 1.8. Máš pocit, že vůbec nejede, dokud ji nesrovnáš s něčím podobným head to head. ;-)
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 10:45
Cena testovaného vozu
Nikdy jsem ceníky CR-V nezkoušel porovnávat, ale cena vozu přes milion mne dost vyrazila dech. Že tu každý nadává na Renaulty s 1.6Dci za mega (Espace/Talisman), to jsem si zvykl, přecijen jakž takž jsou to o třídu větší vozy ( i když za mega je to prostě moc v ohledu motorizace), ale že i CR-V přehoupne tuhle hranici... no sakra :-) Ja vím, takhle 1.6 je zázračná, ale reálně za tu cenu jdou koupit daleko výkonnější vozy a s trochou toho umu třeba i skladovky takového VW Touarega s 3.0 TDI....
Rozbalit vlákno
65
Avatar - Emel
14. 3. 2016 10:52
Re: Cena testovaného vozu
Ona CR-V je přece jen o kousek větší než její kompaktní SUV konkurenti... a nakonec Tiguan 2.0TDI 110kW DSG 4x4 je v Highline 955. Prostě kombinace nafta + automat + 4x4 umí vyhnat vysoko každé auto.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 11:02
Re: Cena testovaného vozu
To je pravda, já nepopírám, že u jiných výrobců se tam taky nedostaneš, (jezdil jsem dokonce i v Octavii za více, než mega), ale jde o to ,že je tam jen 1.6, která jak píšou v testu, není zrovna ideálem, což by u vrcholné motorizace snad platit mělo.
14. 3. 2016 11:26
Re: Cena testovaného vozu
Ona totiz ta 1,6 neni u Hondy problem, to u vsech ostatnich vyrobcu je to katastrofalni megaprusvih, zejmena u tech z Nemecka.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 11:31
Re: Cena testovaného vozu
Taky mi to tak nějak přijde >:-[] Ale největší problém je to u Renaultu.. zvláště, když jsou na cestě i dvoulitry >:D Což u Hondy asi není tak zřejmě že?
14. 3. 2016 11:36
Re: Cena testovaného vozu
Neres, Honda ma proste absolutne uplne nejlepci motory na svete, a je uplne jedno, o jakem motoru se mluvi, proste Honda je nej nej nej, takze 1,6 staci na to, aby si se zbytkem sveta vytrela a to klidne i se vsemi dvoulitry ;-)
Kdybys nechapal, prijde TJ a vysvetli ti jedinou pravou viru >:D
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 11:43
Re: Cena testovaného vozu
Já vím.... už jsem byl párkrát "přesvědčen" >:D
14. 3. 2016 12:34
Re: Cena testovaného vozu
Jistě, nejlépe je dominance Hondy na poli konstrukce vysokovýkonných motorů patrná v současné F1. :-)
14. 3. 2016 13:37
Re: Cena testovaného vozu
F1 je v souvislosti s naftovym "SUV" trochu mimo, sorry. Ale i tohle TJ jiste vysvetli, kdyztak mu pomuze jeho honadclub guru.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 13:41
Re: Cena testovaného vozu
Tak nevim na co ekáte, protože až přijde stejně napíše, že to tak neni, motor je dostatečný, vynika spolehlivostí, interiér je prémiový a tvojé BMW se může jít klouzat, a to i jízdníma vlastnostma, vždyť Honda je odjakživa konkurentem pro D3, žejo no a navíc je hezčí výhodnější ... Nemužu si pomoct, ale za 700 tisíc proč ne, za cenu přes mega? No way... :-!
14. 3. 2016 13:42
Re: Cena testovaného vozu
Jaka konkurence pro D3?
Honda je samozrejme vysoko nad D3, to je kategorie sama pro sebe ;-)
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 13:48
Re: Cena testovaného vozu
>:D Koukám, že tě někde v temné uličce napadl Hondaklub, ne? >:-[] >:D Ale jako fakt jsem slyšel, teda četl, že Accord je konkurentem 3er :D A to by šlo možná ještě dohledat :D
14. 3. 2016 13:58
Re: Cena testovaného vozu
Ja nevim, na me Hondy pusibi dost rozpacite.
Na jedne strane se mi libi, ze ta firma si dela vsechno sama - tedy vetsinu veci si navrhuje a vyrabi sama, malokdy pouziva neco prekoupeneho. Motory, prevodovky a dalsi dulezite veci, vetsinou ma v autech kvalitni a dobre zpracovane materialy, ale na druhe strane je fakt, ze design je prinejmensim podivny a pokud to mam napsat slusne tak "nelibivy" a jako celek jsou ta auta ladena dost podivne. Treba to horni CRV - pry je to SUV, no svetlost je jen 16cm, a ctyrkolka funguje jen v liche dny sudych tydnu, pokud zrovna neni mokro, neni vedro a auto stoji a teplota, tlak i rosny bod nejsou dal, nez pet procent od prumeru. Pod kapotoru maly, ale vykonny motor, kteremu sekunduje devitistupnova pravodovka, pritom cele auto vazi 1,7tuny... Proste rozporuplne auto, jinak to neumim nazvat. Mene by mozna mohlo byt ve vysledku vice.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 14:02
Re: Cena testovaného vozu
Mám na to uplně stejný názor :-) Ale psst, už se nebudeme rouhat >:D Psal jsem to u nového Civicu, kdy auto sice z 2/3 vypadá už hodně zajímavě, ale pak to někde přeženou a dotáhnout až za hranici vkusu... třeba ten zadek.. Totéž tady. Z určitých úhlů pohledu to není ošklivé, ale pořád mi tam chybí něco, co by mne oslovilo a řekl jsem si, jo, to auto chci proto, že .....
14. 3. 2016 14:18
Re: Cena testovaného vozu
Jojo, predek uz je u CRV peknej, no pak se to nejak lame a dozadu uz se to jen nafukuje a je z toho bachrata obludka. Pritom prvni generace CR-V podle me presne definovala celou SUV kategorii, no kde je ji konec..?
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 14:27
Re: Cena testovaného vozu
:yes:
14. 3. 2016 14:38
Re: Cena testovaného vozu
ta 1.6 ale neni konkurenci tech novejsich motoru u konkurence. je to opravdu "jiz" od jednoduchy nenarocny motor. Jinak ma stale 2.0, od 100kw vic a ty jsou v pohode. Ze srovnani s konkurenci 1.6 v tom obsahu vychazi blbe ale to je spis dane rozdilnou filozofii a tim ze jinde mohou nabizet vyspelejsi motory v teto kubature o libovolnem vykonu. Takze on to takovy problem neni. U VW si nekoupis solidniho chcipaka, u ostatnich znacek si nekoupis nic lepsiho nez prumer (solidni maly objem s. vykonem do 100 kw )
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 15:09
Re: Cena testovaného vozu
Mimo Hondu mne nenapadá jiná značka, co má jen ty chcípáky (Renault už nepočítám, ten přehodnotil situaci a nasazuje pomalu dvoulitry).
14. 3. 2016 17:41
Re: Cena testovaného vozu
Ozzmane, nerad tě zklamu, ale Renault nic nepřehodnotil... Bohužel.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 19:14
Re: Cena testovaného vozu
Jakto? Vždyť už jsou ohlášeny dvoulitry, psalo se o tom i zde, takže to byl jen informační šum?
14. 3. 2016 20:12
Re: Cena testovaného vozu
No tady se o tom psalo, ale teď o víkendu jsem byl pozvanej na předváděčky Megana a Talismana, kde jsem se na to vyloženě ptal. A bylo mi řečeno, že s dvoulitry se nepočítá. Ačkoliv Renault už teď má povedený. Bohužel. A ten můj zdroj zatím nikdy nezklamal. Ale vůbec bych se nezlobil, kdyby to bylo poprvé. :-) I když ta 2xvyturbená 1,6 dCi jede výborně a stačí. Teda mně by stačila, většině závodníků tady ne. ;-)
Avatar - Emel
14. 3. 2016 12:41
Re: Cena testovaného vozu
U Hondy jsou dvoulitry na cestě... do věčných lovišť :-)

Ale u toho Renaultu to teda asi taky není tak jasné jak jsem myslel.
Avatar - Emel
14. 3. 2016 12:42
Re: Cena testovaného vozu
Ale tak zase že je Hondí 1.6 lepší než VW je fakt...
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 12:56
Re: Cena testovaného vozu
Co tak čtu, tak jsou všechny 1.6d lepší, než stejně objemné VW TDI >:D Bude to asi ale tím, že u VW je tahle kubatura jen okrajovou na nabídku "již od" a nebo pro menší modely. Nikdy jsem ji nejel, ale prý je to horší než 1.9TDI, je alespoň kultivovanější?
14. 3. 2016 13:14
Re: Cena testovaného vozu
Mě jistě nebudeš podezřívat ze zaujatosti proti koncernu. Ale i já si myslím, že současné 1.6TDI je nejhorší motor své kategorie na trhu. Vyšperkováno pětikvalty v Golfech (i Sportsvanech) a Oktávkách.
Jízda ve Sportsvanu 1.6TDI dálničních 130: je děsivej, řve, žere , nejede. Opel, co nikdy pořádnej diesel neudělal je s 1.6CDTi o světený roky jinde, Zrovna tak PSA/Ford nebo Rencek. :-!
14. 3. 2016 13:21
Re: Cena testovaného vozu
No, asi tak. 1.6TDI pod 1.500 otáček nejede (jen bručí a rachotí), ale pak už to není tak špatné. Problém je v převodovce, kde je ohromný přeskok mezi 2 a 3. Takže dvojka se musí pořádně vytočit, aby to trojku vzalo (hlavně do kopce). Spotřeba je malá jen při velmi klidné jízdě na 5 po silnici, na dálnici motor točí myslím tak kolem 2.500 a i spotřeba jde rapidně nahoru. Celkově je takové podivné. S 2.0TDI se dá jezdit možná úsporněji a mnohem pohodověji.
14. 3. 2016 14:27
Re: Cena testovaného vozu
se vsim souhlasim, krome te spotreby. ta je o neco nizsi nez 2.0TDI. Jeste aby ne kdyz ji chybi 30kw. Kultivovanejsi nez 1.9TDI ale je a po chvili zvykani se mi, ve meste, s tou 1.6 66kw jezdilo vlastne dobre. Zvyknout je nutne si na ty prevody.
14. 3. 2016 19:49
Re: Cena testovaného vozu
Na dálnici bude mít při reálných 130km/h větší spotřebu než naftový šestiválce ;-)
Avatar - skejpa
15. 3. 2016 14:24
Re: Cena testovaného vozu
Pánové, je třeba rozlišovat. My máme ve firmě 1.6TDI v Octaviích 77kw (někdo se tu totiž baví i o 66kw z rapida). Když to srovnám s 1.9TDI 77kw, co byly dřív, tak 1.6TDI je o poznání kultivovanější ale nejede "odspodu". Do 1500ot je mrtvá. Já jsem benzínovej, takže mě to nevadí to trochu vytočit. Je fakt, že zpřevodování je hrozné. Dvojka dole nejede takže často musíte dát ve městě i jedničku aby se to rychle rozjelo. Nicméně dálnice je pohoda. Pětka celkem jede od 120ti a 150kmh na tempomat je v pořádku i hlukově. Spotřeba i s klimatizací je v tu chvíli kolem 5.8-6.5l. Obecně se nám zdá, že na dálnici je 1.6TDI možná i úspornější než 1.9TDI ale tím jak se musí víc točit, tak kombinovaná spotřeba je lehce vyšší. Já jí nešetřím, tak mám průměrnou 6l ale kolega jezdí "defenzivně" a jezdí asi za 5, to mi nepřijde tak špatný. Kdybych si měl vybrat 1.6TDI nebo 1.9TDI a nemusel řešit spolehlivost, bral bych jasně 1.6TDI. Je to kultivovanější motor. Jenže je velkou otázkou co tenhle motor udělá po 200.000km... Velká škoda je, že to nemá šestikvalt (mohlo být lepší zpřevodování a nemusel být omezený kroutící moment).

A ještě k dvoulitru, ten máme taky (ten 103kw nebo kolik to ma). Spotřeba skoro stejná, tedy kolem 5.5-6.5 litru. Dynamika samozřejmě lepší...

A konečně proč to celé píšu. Ta 1.6ka (jak už jste asi poznali), podle mě není tak špatný motor. Měl jsem tu čest i s Focusem 1.7 diesel a 1.6 diesel (oboje kolem 66kw nebo 70kw tak nejak) a to proti Octavii nejelo a pocitově to pro mě bylo ještě slabší svezení než 1.6TDI koncernu. S tím Renaultím 1.6 jsem nejel ale koncerní 1.6TDI určitě nebude tak špatná, jak tu popisujete. Kamarád, co má staršího Passata 2.0TDI byl sám překvapenej, jak to na dálnici pěkně jede. Do té doby si z toho prý dělali v práci srandu... :-) Spíš než o projev a sílu se ale bojím o výdrž...
Avatar - Emel
15. 3. 2016 14:49
Re: Cena testovaného vozu
OT: Jen tak mimochodem - z konfigurátoru i ceníku vypadla silnější 1.2TSI...
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 13:29
Re: Cena testovaného vozu
A jel jsi i tou modernizovanou verzí s 81Kw (Golf a spol) potažmo 88kw (Passat a spol) ? Nebo tou původní, co byla výkonově identická s 1.9 Tdi? Takže, "zlatá jednadevítka"?

Já jezdil jen PSA 1.6 (respektive ve Fokusu jakožto TDCI) a motor sice nebyl dravec, ale na druhou stranu jezdil za necelých 5 litrů kombinovaně a byl o generaci kultivovanější, než motory TDI (4válce) a pak tím Dci od Renaultu a ten byl fakt super na danou kubaturu jak výkonem, tak i průběhem.
14. 3. 2016 13:59
Re: Cena testovaného vozu
Jel jsem se vším, o čem píšu v příspěvku. Opel 1.6CDTi v Merivě, staré a nové Astře, s renckem v Grand Scenicu. A nebyly to zkušební jízdy 10km okolo dealerství. Je až šokující, o kolik jsou konkurenční motory proti VW lepší, hlavně na dálnici. btw s 81kW jsem jel asi v pěti modelech koncernu a ve všech je hrozná. Jedinej novej Touran jí má s šestikvaltem, ale furt se na Grand Scenica absolutně nechytá (130koní, ticho a spotřeba o litr míň).
Avatar - Ronault.
14. 3. 2016 13:18
Re: Cena testovaného vozu
Ja s ní jel, když jsem vybíral auto a kultivovanost v pohodě, ale po jízdě jsem si jasně řekl, že nutně budu potřebovat 2,0 TDI, pokud půjdu do Oktavky ;-)
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 13:30
Re: Cena testovaného vozu
Ty si s tou Škodovkou nedáš pokoj? >:D
Avatar - Ronault.
14. 3. 2016 21:19
Re: Cena testovaného vozu
Ona nedá pokoj mě, zítra mě s HTP čeká km po okreskách a má sněžit 8-s >:D
Avatar - Ozzman
15. 3. 2016 09:04
Re: Cena testovaného vozu
Zase je to lehký na předek, to pojede jak sáňky >:D Bez volantu >:D Já sem s HTP na sněhu moc nenajezdil, ale dalo se >:D
Avatar - simon_sez
14. 3. 2016 14:49
Re: Cena testovaného vozu
tak najvacsi problem je "dunenie" v urcitych (nizkych) otackach + prevodovka a jej dlhe stupne, kedy napr. zrychlit na 5ke pri 80km/h je prekticky nemozne
14. 3. 2016 13:39
Re: Cena testovaného vozu
Netvrdim, ze neni, no uz jsem to tu psal pred par lety, kdy se tu do me pustil nejaky hvezdny komunista, ze VW zatim nema potrebu delat vysokovykonne 1,6d, kdyz ma na vyssi vykony k disposici 2,0 a vetsi motory. A stejne vykonne verze 1,6d od Hondy, VW, Renaultu, Mercede...ehe, vlastne tam je to taky Renault >:D >:-[] , BMW...ty se budou lisit maximalne v odstinech sedi.
14. 3. 2016 11:48
Re: Cena testovaného vozu
No on i takový Cherokee, což je přímý konkurent, stojí se stejnou 9st převodovkou kolem 1,2M, ale ten má zase 2,2D.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 11:51
Re: Cena testovaného vozu
Za 1.2M se dá koupit i skladový Grand s V6 ;)
14. 3. 2016 14:08
Re: Cena testovaného vozu
Bingo!
Nejen s V6. Z jiný ligy...sportu...světa. :-!
14. 3. 2016 14:23
Re: Cena testovaného vozu
No jo, ale to jsou zase ceny skladovek, to je jiná věc.
Avatar - Individualita
14. 3. 2016 12:10
Re: Cena testovaného vozu
Ona konečná realita bude cca 850tis a to je řekl bych cena přiměřená :-!
Avatar - Dinar
14. 3. 2016 12:21
Re: Cena testovaného vozu
U každého testu škodovky se tu přetřásá cena toho konkrétního novinářského auta, argument, že v reálu se daný typ kupuje za půlku, v diskusi neobstojí. Stejným pohledem je cena CR-V s jednašest dýzlem hrubě mimo mísu.
14. 3. 2016 13:41
Re: Cena testovaného vozu
Ne, Honda je za ty prachy velice levna, to jen koncern dela predrazene kramy... Zapominas o jake znacce se bavime >:D
14. 3. 2016 14:22
Re: Cena testovaného vozu
Za ty řeči tady si dáš pětkrát zdrávas Honda, až přijde TJ.
Avatar - Dinar
14. 3. 2016 14:25
Re: Cena testovaného vozu
Ano, je to rouhač, a myslím, že ho stihne trest, bude protažen sáním vysokootáčkového atmosferického motoru honda aktuálního civicu type-r. >:-[]
14. 3. 2016 14:36
Re: Cena testovaného vozu
No ty si taky koleduješ s tou atmosférou >:D , TJ už je tady!
Avatar - Dinar
14. 3. 2016 14:52
Re: Cena testovaného vozu
Cože, hondy už nejsou atmosféry? Od kdy? To není možné, vždyť přece vždycky, teda nikdy... a vůbec... to je jistě jen nějaký komplot. ;-)
14. 3. 2016 14:37
Re: Cena testovaného vozu
Tak na to si pockam >:D
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 14:40
Re: Cena testovaného vozu
Taky jsem nebyl hodný, začínám se bát, před budovou teď zastavilo CR-V >:-[]
14. 3. 2016 14:47
Re: Cena testovaného vozu
Ses v pytli, kamo uz te maj >:D
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 14:49
Re: Cena testovaného vozu
>:-[]
Avatar - Aoyagi
14. 3. 2016 15:14
Re: Cena testovaného vozu
Narozdíl od foukaných pekáčů VAGu ale do tohohle auta nebude nejspíš třeba nic kromě spotřebních kapalin.
15. 3. 2016 09:59
Re: Cena testovaného vozu
A z čeho čerpáš? ;-) u 2,2 po čase odcházely vstřiky i turbo není nesmrtelný. Problémy s EGR ventilem.

Tyhle obecný soudy jsou tak nesmyslý a vždy se najde někdo, kdo je tu bude hlásat.
Avatar - Ozzman
15. 3. 2016 10:26
Re: Cena testovaného vozu
Je to marný >:D Když jsem kdykoliv zmínil, že i Honda má své mouchy, začne série vytáček a obvinění jiných značek.... Bohužel je tu fakt, že spolehlivostí se tu vždy ohání každý Hondař, přitom realita je jiná.... už i VAG ultras postupně přestávají spolehlivost dávat jako hlavní důvod, proč jsou ti ostatní tak slepí a kupují si vůbec něco jiného :-)
15. 3. 2016 10:42
Re: Cena testovaného vozu
Je to o chování k vozu. Měl jsem kolegu, který ničil turba jako na běžícím pásu bez ohledu na značku ;-)
Avatar - _Karel_
15. 3. 2016 10:45
Re: Cena testovaného vozu
Že nemá Honda mouchy může tvrdit jen trotl, (sám jsem dokonce u jednoho acco měnil motor), ale špičkovou spolehlivost dle statistik považuji za fakt, stejně jako vysoký počet fatálních průserů vinou konstrukčních ojebávek u VW.
To jsou fakta.
Ale přesto je spolehlivost jen jedním z mnoha faktorů při výběru auta. :-)
15. 3. 2016 10:48
Re: Cena testovaného vozu
Jakákoliv technická věc může mít poruchu. Nemá smysl o tom moc diskutovat. ;-)
Avatar - _Karel_
15. 3. 2016 10:53
Re: Cena testovaného vozu
Jakože je jedno, jestli si do auta koupíš náhradní díl Starline nebo Brembo? To je sice trochu nadsázka, ale .....
;-)
15. 3. 2016 12:54
Re: Cena testovaného vozu
Naprosto jinak... I Brembo se může porouchat, stejně jako cokoliv jinýho ;-) . A říkat, že něco se nekazí a něco apriori ano... :-)
Avatar - _Karel_
15. 3. 2016 13:15
Re: Cena testovaného vozu
Já bych poopravil na "říkat, že něco se kazí daleko méně než něco jiného".
Když jsme pod Hondou, tak motor Honda 1:344 vs. Audi 1:27 (pravděpodobnost poruchy) , to už nebude statistická chyba, ani vliv "hovadského řidiče Audi" vs. "uvědomělého řidiče Hondy". ;-)
Ale ani tím samozřejmě neříkám, že se Honda nikdy nepokazí a Audi vždycky.
16. 3. 2016 07:02
Re: Cena testovaného vozu
Na A3 SB 1,9TDI jsem odjel bez poruchy 175tkm, na A4 2,0TDI B8 pak 300tkm dtto. Neříkám, že k poruchám nedochází, ale tvrdím, že vyjma špatnýho konstrukčního řešení se dá mnoha z nich předejít ;-)
Avatar - AUDIRS6
15. 3. 2016 10:47
Re: Cena testovaného vozu
Asi si do toho čajíčku primiesal nejaké halucinogény >:D
Avatar - Aoyagi
15. 3. 2016 11:02
Re: Cena testovaného vozu
Ze zkušeností osobních a komunitních, z globálních průzkumů (carcomplaints, consumer reports), a tak.

Samozřejmě, že NSX bude na údržbu dražší, než Fabia s trojhrnkem, ale snažím se to brát s ohledem na kategorie :-) .
Avatar - Jaros71
14. 3. 2016 11:04
Škoda že už to prakticky není SUV.
PĚKNÝ TEST..
Při testovací jízdě jsem měl podobné pocity , není to špatné auto , ale má dost chybiček a to i zásadních.
Motoricky ujde, asi postačí většině zájemců , a raději bych manuál...ten má Honda dobrý.
Interier ?
Přední sedadla nemají boční vedení , což tedy vadí docela dost v jakékoliv větší zatáčce..
Telefon jsem nepároval..ale pokud je to problém , není to dobrá vizitka.
Zadní sedadla pro dospělé jsou maximálně na chvíli , spíš ideální pro autosedačky s dětmi.
Velmi chybí dělení zadní sedadel , které bylo u starší CR-V , na 40-20-40 , lyže ve 4 lidech už nepřevezete! Ani hokejky a cokoli jiného.. :-!
Vadí mi malá světlá výška , opravdu jde už spíš o zvýšený croosover-kombík , navíc nynější pohon 4*4 se Hondě moc nepovedl a je dobrý sotva na polní cestu..což auto zvládne , a to je vše.
Od SUV čekám víc..
Např.konkurent , nový Nissan X-Trail , má sv.výšku 21 cm , i s menším nájezdovým úhlem , to auto je opravdu SUV , a někam dojede.
Také má sklápení uprostřed sedadel na lyže..DOBRÉ !
Navíc dostává dle info od prodejce Nissanu , příští měsíc 2.0 dci , přes 170k..
To byl jen jeden příklad..

Honda by měla příští generaci víc udělat opět jako SUV..
Pak bude dobrá.
Rozbalit vlákno
21
14. 3. 2016 11:25
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Snad jen poznámka - minulý rok byla Honda CR-V celosvětově nejprodávanějším SUV (nebo crossoverem nebo čertvíco), prodáno celkem téměř 700.000 ks. Vím, že pro specifické nároky asi CR-V nestačí, nicméně celosvětově asi Honda svojí cílovou skupinu trefila přesně.
Avatar - Dinar
14. 3. 2016 13:40
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Je to bezpochyby úspěšné auto, hlavně na us trhu. Podstatná pro prodeje je vždy cena, a na příkladu cr-v je to vidět hezky, zatímco v EU nám honda podsouvá cr-v prakticky za cenu auta premiové značky, na us trhu se s cenou od 23tis. pere se sportagí o roli nejlevnějšího ve třídě.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 13:44
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
To je trochu dvousečné, protože i to CR-V se dá sehnat jako skladovka lehce nad pul mega, sice je očesané, má atmosferický dvoulitr a 4x2. Tam bych se na něj šel i podívat, v porovnání třeba s obdobným Tucsonem těch pár tisíc navrch vysolil. Ale nesmíš jít po výbavě :/ Jak jdu ceníkem výš, nevidím jediný důvod proč nedat přednost jinému SUV.
Avatar - Dinar
14. 3. 2016 14:22
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Mluvme o ceníkových cenách, ceny skladovek nemají v podobné diskusi smysl, jako skladovku koupíš za půlku i auto s pův. cenou dvě mega.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 14:30
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Jasné, to se nepřu, jen pokukazuji na to, že pro někoho to CR-V může dávat smysl i ekonomický.
14. 3. 2016 14:30
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Může být, CR-V stojí v USA přibližně tolik, jako Passat. A na našem trhu není Passat taky právě úplně laciné zboží, cena bude tak +- podobná jako u Hondy. Otázka je, jestli je to úplně ideální příklad, ale Honda se s cenou nikdy nepodbízela a ani nějaké konkurenční nabídky jí nějak nezajímají.
Avatar - Dinar
14. 3. 2016 14:50
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Podstatné je, že je na us trhu levnější než tiguan, passat raději srovnávej s accordem.
Jinými slovy, na EU trhu se honda cenově tlačí k premii, a paběrkuje, v USA je to plnohodnotný mainstream, spíše levnější a... jede.
14. 3. 2016 15:06
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
O moc ne, Tiguan začíná s motorem 2.0T na nějakých $25.000, Honda s úplně základním LX na $23.745, ale ceny jdou pak rychle nahoru. Takže bych klidně vzal ty ceny jako plně srovnatelné, musel bych porovnávat výbavy atd.
Ostatně u nás je nejnižší ceníková cena nového Tiguana poměrně nemalých 739.000 Kč, což je rovněž podobné jako Japonec. Jak říkám, Honda se ale opravdu nijak nepodbízí, nepodléza cenu konkurence atd. Evidentně jí těch pár prodaných aut kdesi na divokém východě nijak zvlášť netrápí.
14. 3. 2016 19:59
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Nejnizsi cena NOVEHO Tiguana zacina na 735 900,- a je to cena za 2,0 TDI 110 kW, jedna se o novy model, takze se da cekat, ze levnejsi verze teprve prijdou.
Avatar - Jaros71
14. 3. 2016 19:25
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Ano , je střižená pro USA.
Tam je moc úspěšná..v EU ztratila dost zákazníků ,ale zase ji víc kupují rodinky s předním pohonem místo MPV..
Pro mne , je ale tento model po předchozí generaci zklamání..
Navíc např. ani nemá šíbr..jen skleněnou střechu!
Proč se grilovat , že? >:D
14. 3. 2016 14:45
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Lyze nepatri do auta ale na strechu ... kdyz uz si kupuju auto za milion, tak si snad na takove veci poridim k tomu ucelu urcene nadobicko. Predstava, ze do me zezadu na zasnezene dalnici nekdo tukne a me budou v interieru letat lyze ... ne, opravdu ne.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 14:51
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Proboha proč ne? Naco budu mít rakev, nebo držák na lyže, pokud nemam plné auto lidí? Je to daleko pohodlnější, nemusíš nic montovat, aerodynamický hluk i spotřeba je nižší, zvláště na dálnici.
14. 3. 2016 15:17
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Protoze je to sakra nebezpecne. Cokoliv, co je v aute a neni napevno uchycene, dokaze nadelat v pripade nehody takovou neplechu, o jake se ti ani nesnilo (staci plechovka od coly, volne polozeny telefon, navi na okne, super je taky notebook na zadnim sedadle).
Zkratka v aute ma byt v prosotru pro cestujici co nejmene veci, ktere muzou nekontrolovane zmenit svoji pozici.
Ono je fajn, ze je v aute 6+ airbagu a tuny asistentu, ale kdyz te trefi u zdanlive banalni nehody, pri ktere by se jinak nic nestalo, do hlavy predmet, ktery lezi jinak bez povsimnuti na zadnim sedadle nebo lezi nekde ve stredove konzole, tak uz ho tam proste priste nedas.
Lyze (i kdyz budou v nejakem fusaku) funguji jako taras, zkratka jdou dopredu. A ze ti pri nejakem vetsim narazu muzou prepulit operadlo ridice, taky hovori spise pro onu rakev (na strese) a vyssi spotrebu.
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 15:22
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Ale jo, jenže, to by si v autě pak nesměl vozit vůbec nic .... :/
14. 3. 2016 15:40
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Tak ono tam v podstate nic byt nemusi. Krome lahve s vodou a kartonoveho kelimku na kafe me nic nenapada. Telefon muze do uzaviratelnych schranek, kabat nebo sako mi nic zleho neprovede, navi uz je vlastne vsude napevno zabudovana. Vsechno vetsi patri do zavazadloveho prostoru a nebo pripasat bezp. pasem.
Avatar - martas2005
14. 3. 2016 16:27
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Lyze jsem temer vzdy vozil uvnitr a vzdy pripoutane pasy - omotat napevno a zacvaknout. Ditko drzici ipad ve svych drobnych ruckach mi dneska prijde mnohem nebezpecnejsi. Nicmene to co by delalo bez nej je jeste horsi :-).
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 12:06
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
V interiéru by se skutečně nic moc povalovat nemělo no. Kufr je něco jiného, tam toho vozím docela dost třeba léta 2t dílenskej hever na kolečkách a škatuli s nářadím a dalšíma věcma na drobné opravy.
17. 3. 2016 17:21
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Co to znamená napevno? Vaky na lyže mívají popruhy, kterými je lze zajistit za oka v kufru. Jinak souhlasím, věci by se neměly válet po kabině. Bohužel možnosti zajištění nákladu bývají u osobních aut omezené (ani v kufru by neměly být věci volně ložené, sedadla nevydrží všechno).
Avatar - Jaros71
14. 3. 2016 19:29
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Rakev si montuj na střechu vysokého SUV sám..
Když se rozhodnu jet na 1 den na lyže , rozhodně to nehodlám absolvovat.
Dám tam lyže , přikurtuji a za 5 minut jedu.
Navíc rakev musíš někde skladovat..třeba v bytě v obyváku , že? >:D
Nesmysl..
Všechny premiové SUV mají tunel nebo sklopné střední sedadlo na lyže!
15. 3. 2016 15:54
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Garaz, sklep?
Avatar - Sumi2000
17. 3. 2016 00:15
Re: Škoda že už to prakticky není SUV.
Sklepy v bytech jsou sotva na zavařeniny.. :-)
A kolik lidí má u bytu garáž..? >:D
Tunel na lyže čí sklápění střední sedačky je u SUV povinnost!
Avatar - Barrichello
14. 3. 2016 15:47
Těšte se
[odkaz]

>:D >:D
Rozbalit vlákno
66
14. 3. 2016 16:01
Re: Těšte se
Jakoze hura, vsichni budeme jezdit v benzinu a budeme mit cisty vzduch? Hm, zajimava uvaha. A nebo hura, vsichni budeme mit hybridy? Ok, tesim se na ten boom infrastruktury.
Zase jen plane kecy zelenych bezmozku.
Avatar - Barrichello
14. 3. 2016 19:36
Re: Těšte se
Jo budete si muset vybrat jestli benzín nebo samozmet, na kterém Vás řádně osolí. Kdo chce šetřit si holt připlatí, časy se mění >:D >:D
14. 3. 2016 20:04
Re: Těšte se
Lžeš a lžeš nesmyslně. Nejdřív si aspoň pár věcí přečti... Za naftu si připlatíš, za rozum bohužel ne.
Avatar - Barrichello
14. 3. 2016 20:25
Re: Těšte se
čím méně sazometů na silnicích, tím lépe >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
14. 3. 2016 20:30
Re: Těšte se
Seš nepřítel lidu a jménem republiky se odsuzuješ k doživotní deportaci na Kamčatku >:D >:D >:D
15. 3. 2016 04:33
Re: Těšte se
Ty jsi lid a republika? ;-) Hmmm, je vás tu evidentně nemocných víc :-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 04:38
Re: Těšte se
A ještě nemá ani smysl pro humor :-)
15. 3. 2016 10:01
Re: Těšte se
Mě tohle téma nepřijde nijak humorný. Hýkat tu nad náměty politiků a úředníků měnících svý názory jako na obrtlíku je spíš smutný.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 10:06
Re: Těšte se
Hlavně když se Vám to (místní elita klub) nehodí do krámu, že.
Halt si budete muset koupit něco jinýho nebo si připlatit no. Časy se mění a piš si, že se toho časem chytí celá Evropa :-)
15. 3. 2016 10:44
Re: Těšte se
O jakým elita klubu to mluvíš? Že o připlácení mluví někdo, kdo (a budu se opakovat) kupuje z důvodu šetření ojetiny, ale s perfektními jízdními vlastnostmi, nicméně kvůli lakotě jim nedopřeje sezonní obutí, aby si právě řízení vychutnal mi naopak směšný přijde. >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 10:52
Re: Těšte se
Já si ty jízdní vlastnosti vychutnávám v zimě kdy jsou povinné, resp. doporučené zimní gumy.
Nebo nám chceš říct, že vaše uberwageny fungují super jen v létě a jak nasadíš zimáky a padne teplota na 3 nad nulou a méně, tak už je předjede i Zaporožec jo?
>:D >:-[]
15. 3. 2016 10:55
Re: Těšte se
Velmi dobře víš o čem mluvím a nikdo nemusí mít uberwagen, aby ti napráskal v zatáčkách v létě, kdy se tam žvejkáš na zimákách ;-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 10:59
Re: Těšte se
To musí mít pod kapotou nejdřív motor a ne 1,0 a 1,2 benzín nebo upocenej sazomet v dvoulitru.
A nesmí jet kruháč 30 a na okresce 70 >:D >:D
15. 3. 2016 11:00
Re: Těšte se
To víš, ty závodníku :-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 11:06
Re: Těšte se
To víš no, když není motor tak se cyklista objíždí v kopci 65, já když je volno a je vidět ho předjíždím 100-120 v kopci.
Na to ti letní pneu fakt nepomůžou i kdybys měl okruhové Micheliny za 60 táců sadu >:D :-)
15. 3. 2016 11:07
Re: Těšte se
...jsi na dlouhej táhlej, to se asi na zimákách v létě nechá. Jinak objíždím cyklisty podstatně pomaleji, abych je neohrozil. ;-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 11:18
Re: Těšte se
No a na Aleru mam letní, tak si můžu vychutnávat podvozek. Jo vlastně nemůžu, sem je měl už po 3 letech zahodit i se vzorkem 7mm, protože to na nich vůbec nesedí a kloužou, vím, sem bloud >:D >:D Gumárenská lobby ze mě nemá radost no. Sem prostě ničitel gumáren.

Tuhle mi to tak nesedělo, když sem mě tam jeden týpek hodil ve 100 na okresce blinkr přesně v půlce zatáčky se jal vybočovat a předjíždět, já mam čéče takovou blbou povahu že pitomce co předjíždí v zatáčce nepouštím, pokud něco nejede v protisměru a neohrozím ho. Asi se týpek divil, jak jede americká popelnice za 30 táců která nemá sice super podvozek, ale zato je nízká, placatá a má široké gumy >:D
Avatar - Ozzman
15. 3. 2016 11:39
Re: Těšte se
První věc, co mne napdala je, co bude dělat, až nějakej páprda z toho kola spadne ve 120ti pod jeho kola.... Tohle sem nedělal ani v 18ti, sám jezdím na kole docela často a když mě nějakej takovej pablb někde předlítne těsně kolem mě, je to docela o hubu...
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 11:51
Re: Těšte se
Ty ho předjíždíš 30cm vedle nebo co? Já pokud je vidět co jede/nejede v protisměru tak vždy zasádně pruhem protisměru....ne žádným prostředkem jako někdo>:D Mezi náma tak sou 3-4 metry, zas takovej urgán vzduchu to auto nedělá a už vůbec ti nemůže spadnout pod kola. Samo kde není místo nebo je to hoodně úzký nejedu 120, nejsem šílenec.
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2016 16:09
Re: Těšte se
k nicomu takemu hadam ani nemuselo dojst keby sme pred 15-16 rokmi nezacali tlacit dizle vsade do vsetkych segmentov od miniata az po S kladu... velka skoda ze sme si to sami takto zamorili... k comu dizel v malom aute? k comu v E coupe ci 3-kovom sportovom bawu? ... a povedzme si uprimne nakoniec s nimi aj tak ludia jazdia miesto dlhych tras najviac kde? no jasne ze po rusnom meste .... a tu je vysledok .. a dost mozno dizle nakoniec skoncia uplne ( za par rokov ) ... pritom k tomu nemuselo prist keby sa vyrabali s mierou a v segmentoch kde ozaj davaju zmysel.... mame teraz co napravat

za mna radsej benzin alebo benzinovy hybrid... a tych bude coraz viac a podla mna prave tie casom nahradia dizle uz uplne .. je to dost mozne ...
14. 3. 2016 20:05
Re: Těšte se
Tak si ho kup ty hybride... Kolik asi vypouští tvá Felda a glorifikovaný Pajero? ;-)
14. 3. 2016 20:02
Re: Vykladačům bludů
„Lidská činnost vytváří 3,5 procenta CO2 na planetě. Z toho osobní auta vytvoří 5,5 procenta oxidu uhličitého. Celkový podíl osobních vozů na světové produkci emisí CO2 je tedy 0,2%“
Ročně za planetě Zemi vznikne 60 x 1017 tun CO2 a vyrobí se 75 milionů osobních aut. „Domácnosti tvoří stokrát víc CO2 než auta a průmysl pětsetkrát víc,“ dodává Martin Hrdlička. V těch 0,2 procentech připadajících na auta je zahrnuta i výroba komponentů a celého vozu.

Z čehož vyplývá, že neinformovaní bludaři jen šíří nesmysly vládnoucích politiků lačnících po dalším zdanění. Bariku, jsi opravdu formát v bludaření!
:yes: :yes: :yes: :-!
Avatar - Barrichello
14. 3. 2016 20:27
Re: Vykladačům bludů
Mě je úplně jedno kolik co vypouští a znečištuje, mě jde JEN o to aby ze silnic zmizely osobáky z dieslem. Každý kdo nám v tom omůže je nás spojenec, at už je jeho opravdový zájem jakýkoliv

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 3. 2016 21:13
Re: Vykladačům bludů
Hele a co ti osobák s dieslem udělal? Neujelo nejedno TDI tvému US vozu? Nebo jak si to mam vysvětlit? >:-[]
Avatar - Barrichello
14. 3. 2016 21:26
Re: Vykladačům bludů
Nemám rád sazomety z principu, smrdí to, hulí to, maj to všelijaký tuzeři co to čipujou a šetřílci co počítaj jestli to jede za 5,2 nebo 5,5 >:D
15. 3. 2016 09:21
Re: Vykladačům bludů
Určitě! Popsal jsi typickýho majitele S-Klasse 350CDI, nebo RR V8d :-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 09:59
Re: Vykladačům bludů
Jojo, to sou taky šetřílci - aby to nežralo tolik jako benzín a aby se to pak líp prodalo >:D >:D
15. 3. 2016 10:00
Re: Vykladačům bludů
Jasně ;-) Má se kupovat ojetina a v benzínu. Obdiv Bariku :-! >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 10:07
Re: Vykladačům bludů
U některých značek užnení ani co nového v benzínu kupovat vid, takže už jenom ty ojetiny >:D >:D >:D
15. 3. 2016 10:39
Re: Vykladačům bludů
U německý prémie bez trablů třeba ;-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 10:48
Re: Vykladačům bludů
Ty 4 značky - Audi, BMW, MB a Porsche to fakt vytrhnou >:D >:D

A to ještě to slovo umí je u některých motorizací potřeba dát do uzovek >:D Viz slavné BMW 4,4 V8 turbo, to je fakt povedený motor, na netu je o problémeech s ním asi jen tak 600 stránek ve 10 jazycích >:D
15. 3. 2016 10:51
Re: Vykladačům bludů
Ono je to na jiných trzích jiný? Nepovídej ty snílku ;-)

Můj statik má poslední M5, můj obchodní partner pak dtto navíc Competition pack a oba ji používají bez trablů jako daily car. To jsou přesně ta tvá dogmata :-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 10:57
Re: Vykladačům bludů
Na jiných trzích se vyskytují i jiné zančky které umí kvalitní benzínové motory a nemusí jít nutně o prémii. Zase si lžeš do své kapsy ??

Viděl si? [odkaz]

Sranda co, 4 Chevy a 5 Chrysler, krom MB slavný D3 klub za nimi. Blbý co.
A to navíc vašimi D3 uberwageny jezdí jen špičkoví manažeři co nalítaj za 3 roky 400 000 kdežto amerikama jezdí jen zoufalci v neděli. Prča vid.

A škoda že to není statistika z USA, vono před D3 by lehce mohly dostat další značky :-)
15. 3. 2016 10:59
Re: Vykladačům bludů
Bariku, co mi nabídne nového Caddy v Evropě proti 340i? Nebo Chevrolet nebo Chrysler, Lincoln? Co proti dtto 535i?

Moc toho nebude, viď? ;-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 11:08
Re: Vykladačům bludů
Před chvíli si vytáhl jiný trhy a ted zas Evropu? Tak bavíme se o Evropě nebo o jiných trzích? >:D >:D
Avatar - _Karel_
15. 3. 2016 11:08
Re: Vykladačům bludů
Nestačí jen číst, navíc je potřeba umět chápat i to, co čtu. A to je přesně případ tebe a téhle statistiky. Tyhle kilometry klidně najede i Felicia 1,4MPI nebo stará O1 1,9TDI.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 11:11
Re: Vykladačům bludů
Tak že není šáde nebo vw první čéče když sou to tak špičkoví držáci >:D
Krom 1,9 SD a TDI PD žádný držáky VW totiž nemá, benzínový motory už vůbec neumí >:D
Ale žijte si ve falešný blublině >:D
Avatar - _Karel_
15. 3. 2016 11:16
Re: Vykladačům bludů
Možná proto, že nejčastější kupec Audi nebo Volva najede ročně jiný kilometry, než nejčastější kupec Škodovky?
Ale jinak mi vážně potvrzuješ, že nerozumíš psanýmu textu, i když ho umíš přečíst - já s tebou souhlasím, že němci mají zřejmě na háku spolehlivost (viz tebou jmenovaný BMW 4,4i - to není konstrukční omyl, to museli vědět dopředu), jenže když argumentuješ tak nesmyslnou statistikou........
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 11:21
Re: Vykladačům bludů
šáde a vw zas jezdí jako taxíky atd.

Jenže ona to bude statistika jen ze západu vid a tam si šáde kupují důchodci co zrovna 400 tis za 4 roky nenajedou nebo se to kupuje jako druhý třetí auto do rodiny, manželce, milence na vození dítek do školy a nákupy v lidlu.

Ale to tady taky někdo nechce slyšet >:D
Avatar - _Karel_
15. 3. 2016 11:33
Re: Vykladačům bludů
Můžeš to libovolně okecávat, ta tvoje statistika je k ničemu. Jak z ní poznáš, jestli auto najelo 500t bez vážné poruchy, nebo mělo 2x měněný motor a převodovku a bylo 10x ročně v servisu?
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 11:46
Re: Vykladačům bludů
v Holandsku běžně mění každej u starýho auta 2x motor zejména u 15 let starej aut. Vtip roku. Ty už dávno někdo dotáhl sem nebo do polska a tady to Franta v garáži opravil a poslal dál >:D
Avatar - _Karel_
15. 3. 2016 12:03
Re: Vykladačům bludů
Proboha!!! Seš tak hloupej, nebo se jen děláš? U 15 let starýho auta to možná nemá smysl, no a? Ještě jednou, polopaticky: jak poznáš, že u aut z té hloupé statistiky byly nebo nebyly po dobu životnosti vážné problémy? Po dobu životnosti- tj. ne až od 15-ti let stáří. I nejhorší vergl může najet půl milionu km, a je rozdíl, jestli skoro v originálním stavu, nebo je po tom půl milionu skoro celej novej. A to z té statistiky nikde nevyčteš.
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 12:11
Re: Vykladačům bludů
Jenže na západě po záruce do aut krom pár nadšenců nikdo moc neinvestuje, hlavně opravy typu generálka motoru, převodovky, výměny motoru, protože práce je tam pomalu stejně drahá jak materiál a tak se to vůbec nevyplatí. To že někomu vyměnili po roce motor se holt ve statistice neprojeví no, to přežiju, není to zas tak časté.

Hele muj dobrej známej jezdil v ještě za totáče v letech 85-89 opravovat aut do německa a švýcarska.
Kroutil už tehdá očima - prej já jim tady vyklepávám blatník, aby to bylo krásný, tam toho švýcar párskne 5 palicí, napatlá na to tunu kitu, zbrousí a nalakuje a hotovo. Plech hrbolatej jak kráva ale na první pohled super.
A to byly 80 léta, tak si nedělej iluze jak v Holandsku někdo u 6-10 a víc let starý káry mění motory a dělá generálky a zásadní opravy >:D
Avatar - Ozzman
15. 3. 2016 11:34
Re: Vykladačům bludů
Hele a proč ty vlastně řešíš, kolik ty motory najedou, když jezdíš jen svátečně a na dovolenou lítáš? Pak ti těch pár tisíc ročně najede i ten nespolehlivý motor, protože ho nedoženeš na hranici smrti ;)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 11:48
Re: Vykladačům bludů
Ony se ne*erou pouze motory, ale i věci kolem. A to můžeš najet ročně 3 000 a i tak být 7x v servisu víš >:D
Avatar - Ozzman
15. 3. 2016 11:49
Re: Vykladačům bludů
No nevím.... a to překvapivě nejezdím ani prémií, ani benzínem, ale tou hnusnou a zlou naftou! Tak promin, ja tohle neznám a to najedo rozhodně několikrát tolik >:D
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 11:59
Re: Vykladačům bludů
Já to znam od BMW, kdy sem v servisu byl 2x neplánovaně a jedenu další opravu neplánovanou si si dělal sám + 2 plánované (běžná údržba). Za 9 měsíců.

Jaguar byl druhý rok ještě horší, první rok 5x - 2 neplánovaně, druhý rok 5x - a z toho 4x neplánovaně.

S 300C sem tam byl neplánovaně 2x - 1 shifter převodovky a 1x lambdy.
Se Sebringem 1x - housing termostatu tekl
S CTS loni ani jednou neplánovaně.
S Alerem 2x - 1x okno stahovačka, 1 housing termostatu + 1 moje vlastní blbost kdy sem přehlídl zarážkuvrat v ejdnu firmě a počohnil sem trubku od výfuku, ale to nepočítám to není závada auta.

Zajímavý co.
Avatar - Ozzman
15. 3. 2016 12:09
Re: Vykladačům bludů
Co na to říct..možná na tom ty čtyřválce v dieslu s manuálem nebudou tak zle :-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 12:14
Re: Vykladačům bludů
co na to říct?

že slavné prémiové závady mají atypické závady, které levnější a proti prémi lowenedové auta nemaj, zejména co se týče topení a klimatizace, dobíjení a audio-video systémů.
Avatar - AUDIRS6
15. 3. 2016 11:29
Re: Vykladačům bludů
ajajaaaaj....... 8-s
Barik sa nam rozohnil >:D
No nic, poviem ti len takto: Z vlastnej skusenosti (hlavne) s motormi 4.2 V8 (40V) a par znamych v okoli s 2.8 30V viem, ze tieto motory su schopne ta pockat na dochodku. :-)
K tomu by som pridal aktualne naftaky 3.0 TDi a 4.2 TDi a od strednej triedy hore mame motorizacie vybavene.
Preco nepisem o modernych benzinoch ? No este som nemal pod zadkom nejaky 3.0 TFSi alebo 4.0 TFSi, ktory by uz mal nalietane 300+ tkm.
Tie starsie mnou uvedene ale kludne urobia pol mega a ani sa nezapotia, pokial im pocas ich zivota pod kapotami aut v ktorych sluzia das beznu udrzbu.
Avatar - Ham.
15. 3. 2016 12:37
Re: Vykladačům bludů
Super statistika Bariku. I ten nejhorší diesel od myšáků v buši najede víc než nejlepší benal. Kteří hlupáci si kupují benal? >:-[]
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 08:37
Re: Vykladačům bludů
[odkaz]

Sranda co, ve všech statistikách spolehlivosti, které nevytvořili sami němci jsou ve spolehlivosti německé značky na štíru. čímpak to asi jenom bude >:D >:D
Avatar - Ham.
16. 3. 2016 08:57
Re: Vykladačům bludů
To je klidně možné, ale i ten nejhorší německý diesel najede víc než kterýkoliv benal, viz tvoje skvělá statistika. Kdy už si konečně koupíš spolehlivý diesel a vyhodíš ty benalové šroty? >:-[]
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 09:04
Re: Vykladačům bludů
Spolehlivé diesly skončily s TDI PD. Neznám jednný spolehlivý CRD, naopak kámoši toho mají denně na dlínách a v ofiko servisu tolik, že bys zíral
Avatar - Ham.
16. 3. 2016 09:41
Re: Vykladačům bludů
Hele včera jsi tady tu svou statistiku vydával za statistiku spolehlivosti, tak to nevokecávej. Kousl jsi se parádně do vlastní zadele. >:-[]
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 09:43
Re: Vykladačům bludů
v té statistice není uváděno staří vyřazovaných aut, klidně tam může dělat statistiku MB 123 a VW Jetta z poč. 90 let >:D
Avatar - Ham.
16. 3. 2016 09:52
Re: Vykladačům bludů
Je mi to jasné, když první stránka té statistiky dokazuje jaký šrot vyrábí Němci, tak tady s ní budeš mávat jak s transparentem na prvního máje, když druhá stránka podle stejné logiky dokazuje, že všechny diesely bez ohledu na značku jsou lepší než jakýkoliv benal, tak jsou v ní najednou samé MB 123. Víš jak se tomu jednoduše říká? Oportunismus.
Avatar - Barrichello
16. 3. 2016 10:39
Re: Vykladačům bludů
Hele OHV V8 najede klidně ten milion taky, ted je otázka kolik lidí ho s tím najede když si to dneska kupují fajnšmekři co s tím rozhodně nekřižují evrpu či usa sem tam
15. 3. 2016 04:36
Re: Vykladačům bludů
Relevantní a inteligentní důvod :-!

Nevadí ti, že při troše přemýšlení přijdeš na to, že spousta politiků a úředníků stála ještě před časem na straně barikády za podporu vznětových motorů?

O šetřílcích radši mlč se svým přístupem k obouvání aut ;-)
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 04:40
Re: Vykladačům bludů
Pozitivní je to ze už nestojí a čím víc jich otočí, tím líp. Na korouhvicky co mění názory jak se jim to hodí do krámu už se si zvykli a je nutné pracovat s tím co máme. Podstatné je na jaké straně barikády stojí aktuálně.
15. 3. 2016 06:56
Re: Vykladačům bludů
Znovu si přečti co jsem napsal, pak zvaž ke komu se přikláníš... K těm, který otočí kdykoliv a kamkoliv.
Avatar - wikinko
15. 3. 2016 08:40
Re: Vykladačům bludů
Bari ty spotrebu riesit nemusis, kedze jazdis iba v nedelu, na zimnych cely rok. ale my co najazdime 50+, holt spotrebu riesit musime. Asi ti nikdy sef neratal vyplatu podla efektivity, do ktorej sa samozrejme naklady na jeden tvoj kilometer zapocitavaju...
Avatar - Barrichello
15. 3. 2016 09:04
Re: Vykladačům bludů
Céče, tedka sem jel i v pátek a tuhle zase ve středu :o))

Ne já se jak delaer s teplou vodou a ani řidič autobusu neživím, takže nekřižuju republiku nebo evropu sem tam a nikdo mě za to neplatí >:D
15. 3. 2016 09:42
Re: Vykladačům bludů
;-) :yes:
Avatar - Ada je zase tady
15. 3. 2016 08:07
to podstatné
jste si nikdo nevšimnul. Tenhle nehezký vůz má stále ruční brzdu. :yes:
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2016 10:03
K NSX...
...k tomu bych se rád dostal! ;-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2016 00:51
Infotainment
Jsem majitelem tohoto vozu a nechápu Vaše připomínky k infotainmentu pane Machalo.Telefon jsem spároval cca za 15 sekund. Hledání v menu je intuitivní. A pokud si s něčím nevíte rady, tak je dobré proštudovat manuál. Chápu, že každému sedí něco jiného, ale myslím si jestli to trochu nepřeháníte.
Rozbalit vlákno
10
17. 3. 2016 10:24
Re: Infotainment
Dobrý den, ano, u toho telefonu by to asi rychle šlo, ale jak píšu, naše testované CR-V má všechny pozice pro připojení obsazené a prostě jsme nepřišli, jak alespoň jeden telefon smazat. Jinak si na infotainment stěžuje každý člen redakce, který se s Hondou svezl. Jde hlavně o srovnání s konkurencí, na Hondu si určitě zvyknete, nepamatuju si ale, že bych podobné problémy v poslední době řešil. Snad kdysi s Mazdou CX-5, to byl taky oříšek,
díky,
Martin
17. 3. 2016 11:48
Re: Infotainment
Vymazání spárovaného telefonu - nastavení telefonu - seznam bluetooth zařízení - vybrat telefon - vymazat toto zařízení - ano. Toto je stručný návod na vymazání spárovaného telefonu - jak jednoduché, neberte to jako urážku, jak jsem psal celkem intuitivní.
17. 3. 2016 12:37
Re: Infotainment
Hned odpoledne vyzkouším a pak dám vědět, jestli jsem uspěl! Zatím díky!
17. 3. 2016 17:09
Re: Infotainment
zrovna dnes ráno jsem to zkoušel, otázka pár vteřin ;-) [odkaz]
nevím, kde by mohl být problém ? :-)
18. 3. 2016 09:37
Re: Infotainment
Dobrý den, tak hotovo! Ale řeknu vám, zapotil jsem se i tak! Vůbec mi totiž ani z vašeho popisu nedošlo, že je celý úkon nutno provádět mimo záložku telefonu, ale přímo v "nastavení", které se navíc nachází mimo hlavní nabídku. Takže, nakonec úspěch, ale vedla k němu přeci jen trnitější cesta. Mazání bych určitě uvítal přímo v "telefonu". A ještě se pokusím najít ty předvolené rozhlasové stanice. Máte tip?
Díky,
Martin
18. 3. 2016 12:09
Re: Infotainment
Nevím z čeho jste se zapotil , když jste měl návod, dokonce i video. Zde je video návod uložení rozhlasových stanic do oblíbených. www.youtube.com/watch?…
18. 3. 2016 15:03
Re: Infotainment
Ještě jednou dobrý den, jak říkám, pohyboval jsem se jen v záložce telefon, to mě mátlo! Jakmile jsem natrefil na nastavení a dále, jak píšete, už jsem byl doma opravdu rychle,
Martin
18. 3. 2016 13:29
Re: Infotainment
nevím, co přesně je myšleno s těmi oblíbenými/předvolenými stanicemi ;-\
tak snad je to jedno z toho... v prvním videu je i tip na přeskakování složek z USB, abych předešel případnému dalšímu dotazu :-)
[odkaz]
[odkaz]
chápu, že je to pro někoho bez návodu a s návyky na jiný systém složité, ale já taky neodsoudil mobil LG jen proto, že má spoustu věcí jinak než Samsung, který jsem měl předtím ;-)
18. 3. 2016 15:01
Re: Infotainment
Výborně! Vyzkouším! Díky!
Martin
22. 3. 2016 09:04
Re: Infotainment
Dobrý den, díky za návod, vyšlo to! Ale řeknu vám, bez něj bych opravdu tápal...
Martin
19. 3. 2018 19:13
Výdrž motora
Dobrý deň, mam v pláne kúpit toto auto do rodiny ako jazdenku ale mám obavy s tohto motora. Nikde som zatial nenašiel čí je tento motor dobrý alebo poruchový. Hlavne mám obavy s toho biturba. Aby som to upresnil nejdena sa mi o štvorkolku a mal by to byt automat. Koli urazu potrebujem vyšší posed a koli rodine väčšie auto za postrehy budem vdačný
Rozbalit vlákno
0