Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo S90: Na českém trhu stojí nejméně 1.039.400 Kč, má to ale háček

Vlajková loď automobilky Volvo s karoserií sedan má český ceník. Model S90 nejlevněji pořídíte za 1.039.400 Kč, ovšem až od listopadu.
Zpět na článek
15. 3. 2016 11:57
15. 3. 2016 12:16
15. 3. 2016 12:18
15. 3. 2016 12:51
15. 3. 2016 12:58
15. 3. 2016 13:06
15. 3. 2016 16:29
19. 3. 2016 01:03
15. 3. 2016 13:12
15. 3. 2016 14:51
15. 3. 2016 15:58
15. 3. 2016 17:26
15. 3. 2016 17:52
15. 3. 2016 18:07
15. 3. 2016 14:50
15. 3. 2016 14:53
15. 3. 2016 15:01
15. 3. 2016 15:15
15. 3. 2016 15:28
15. 3. 2016 13:25
15. 3. 2016 14:55
15. 3. 2016 15:19
15. 3. 2016 15:42
15. 3. 2016 16:31
15. 3. 2016 17:30
15. 3. 2016 17:36
15. 3. 2016 19:43
15. 3. 2016 19:57
15. 3. 2016 15:16
15. 3. 2016 15:29
15. 3. 2016 16:08
15. 3. 2016 17:31
15. 3. 2016 18:11
15. 3. 2016 19:59
16. 3. 2016 04:33
16. 3. 2016 12:56
15. 3. 2016 21:41
16. 3. 2016 04:34
15. 3. 2016 12:39
15. 3. 2016 12:55
15. 3. 2016 13:07
15. 3. 2016 13:55
15. 3. 2016 14:11
15. 3. 2016 14:43
15. 3. 2016 15:18
15. 3. 2016 18:13
15. 3. 2016 18:14
15. 3. 2016 19:00
15. 3. 2016 15:04
15. 3. 2016 15:23
15. 3. 2016 15:36
15. 3. 2016 13:12
15. 3. 2016 14:15
15. 3. 2016 15:25
15. 3. 2016 20:11
15. 3. 2016 15:10
15. 3. 2016 15:29
15. 3. 2016 13:17
15. 3. 2016 15:27
15. 3. 2016 16:20
15. 3. 2016 15:30
18. 3. 2016 16:49
15. 3. 2016 12:20
15. 3. 2016 14:35
18. 3. 2016 16:55
15. 3. 2016 14:46
15. 3. 2016 15:32
15. 3. 2016 15:55
15. 3. 2016 12:20
15. 3. 2016 15:12
15. 3. 2016 15:32
15. 3. 2016 16:04
15. 3. 2016 16:16
15. 3. 2016 16:36
15. 3. 2016 12:25
15. 3. 2016 13:05
15. 3. 2016 13:09
15. 3. 2016 15:13
15. 3. 2016 17:08
15. 3. 2016 13:33
16. 3. 2016 09:28
15. 3. 2016 14:21
15. 3. 2016 15:16
15. 3. 2016 14:42
15. 3. 2016 15:26
15. 3. 2016 15:31
15. 3. 2016 15:34
15. 3. 2016 15:51
16. 3. 2016 09:01
Avatar - Magister
15. 3. 2016 11:57
Motory
Tak pěkné auto...a tak malé motory. Se pos*ali v tom Švédsku... 8-s ... přitom kdysi dělali zajímavé motorizace. 5 válce nebo 8 válec.
Rozbalit vlákno
70
Avatar - Dinar
15. 3. 2016 12:16
Re: Motory
Benzinový pětiválec měl jedinou výhodu oproti soudobým čtyřválcům, ve středních otáčkách měl mnohem lepší zvuk. Oproti soudobým šestiválcům neměl ale co nabídnout. Dýzlové pětiválce dtto. Osmiválec od Yamahy byl zajímavý konstrukčně, ale zase ve srovnání s konkurenčními V8 moc nejel a papal. Podobně R6 benziny, celkově Volvo bylo vždy s motory tak nějak o generaci nazpět. Ale souhlas s tím, že teď je hůř, chtít odmachrovat všechno s jedním čtyřválcem v benzinu a jedním v dýzlu je docela legrace, když na druhé straně chtějí být plnohodnotnou premií.
15. 3. 2016 12:18
Re: Motory
o tom jak dobre je to reseni s jen dvema 4 valci rozhodnou zakaznici, urcite ne diskuzni kovbojove co si myslej ze nejlip vedi co svet chce a potrebuje :-!
Avatar - Dinar
15. 3. 2016 12:51
Re: Motory
Aha, takže názory už se nepovolují? Teď budeme všechno hodnotit čistě čísly prodejů? >:D

P.S. Rád ti to v nějaké diskusi připomenu. ;-)
15. 3. 2016 12:58
Re: Motory
ne urcite nebudeme vsechno hodnotit ciste cisly prodeju, ale jsem si 100% jistej ze Volvo to ma posvecene prave cisly z prodeju za posledni roky jejich predchozich modelu a take pruzkumy ktere si jiste nechali zpracovat mezi zakazniky Volva aby vedeli zda se jim vycevalcove motory vubec vyplati vyvyjet a prodavat, a zrejme dospeli k zaveru ze se jim to nevyplati

zakaznik ktery ma 40-50 let a ma dnes V6 V8 je pro automobilku nijak zvlast lukrativni zakaznik, je to povetsinou zaostalej "duchodce" kterej zamrznul ve sve dobe a dobudoucna pro nej bude problem s novejma technologiema a liniema v autech asi podobmej, jako je pro dnesni skutecne duchodce 70+ platebni karta, svet jde momentalne extremne rychle kupredu v technologiich a za nejakych 6-8-10 let bude V6 V8 V12 v urcitych kruzich sproste slovo, a Volvo jiste nepredpoklada ze bude dane modely vyrabet jen treba 4 roky, ale ze s nimy bude chtit vydrzet treba dalsich 6-8-10 let ;-)
Avatar - Dinar
15. 3. 2016 13:06
Re: Motory
To je nějaká interní studie marketingu volva? Myslím, to že S90 nemá být autem pro čtyřicetiletého důchodce? >:D

"...svet jde momentalne extremne rychle kupredu v technologiich" promiň, tohle je věta dvacetilétého zobáka. Ti sedmdesátníci, kteří se narodili v době, kdy vrcholem informační techniky bylo rádio, za svůj život zažili takový technologický úprk, že nějaká změna z V6 na R4 s elektromotorem je nemůže vzrušit. Chápu, že každému připadá doba, ve které žije, překotná a plná technicky přelomových záležitostí, ale to je prostě jen subjektivní pocit. ;-)
Avatar - CHerokee
15. 3. 2016 16:29
Re: Motory
Občas se neshodneme, ale tady se s tvými slovy ztotožňuji. Kromě toho si myslím, že lidé středního věku na vrcholu karuiéry jsou právě lukrativními zákazníky pro prémiové značky....proto jsou D3 ve vyšších třídách značně konzervativní.

A to stále mluvíme o evropském trhu. Nevím nevím, jak 4 válec bude fungovat na trhu americkém.
19. 3. 2016 01:03
Re: Motory
No jo, ale co má Volvo společnýho s premií?
Avatar - AUDIRS6
15. 3. 2016 13:12
Re: Motory
Aha, takze RR, Bentley, Ferrari, Aston.... - to su a budu proste zli hlupaci >:D >:D >:D >:D
15. 3. 2016 14:51
Re: Motory
je videt ze jsi to necel a jen zbrkle reagoval ;-) celkem ti unilo "v urcitych kruzich" ano jsou automobilky kde to bude trvat dele, ale nakonec dojde i na ne a pravdepodobne pak primo presedlani na plug-in hybridy a cista EV :-!

zrejme tu nekterym nedochazi ze tak jako temer zanikli postupne analogove pristroje, CRT, VHS, a podobne, tak postupne temer zaniknou i spalovaci/zazehove motory proste proto, ze o ne nebude zajem, je jen otazka kdy ta doba nastane ;-) svetove odhady jsou 30-60 let, tedy pravdepodobne doba ktere se nekteri z nas i dozijou
Avatar - AUDIRS6
15. 3. 2016 15:58
Re: Motory
Ale cital.
Len ty si to extremne nemotorne napisal.
Proste a jednoducho to ber tak, ze aj dnesny nejaky mlady zbohatlik, pokial aj casom "dospeje" ( v uvodzovkach koli tebe ), tak bude povazovat mnou uvedene znacky ( a to su len priklady znaciek, da sa to slusne doplnit ) za nieco vynimocne. A k tej ich vynimocnosti bude patrit aj pohonna sustava.
...ktora aj v pripade ze väcsina aut bude EV, alebo v lepsiom pripade EV s RE alebo Plug-in hybrid ( s nejakym R3 ako i8 - napr.), bue proste stale existovat a svoju existenciu si aj za cenu nejakych pokut za CO2, proste obhaji !
Je to proste motorarske umenie a tak k tymto autam zakaznici pristupuju a pristupovat budu.
Takisto aj brutalny audiofil si kupi platnu a pusti si ju cez klasicky zosik a nie ze si stiahne MP3-ku z netu a pusti si ju cez kadejake DSP procesory. :-!
15. 3. 2016 17:26
Re: Motory
cetl jsem jisty dotaznik delany na univerzitach mezi budoucima absolvenatama v EU, a v kolonce jake auto by si chteli poridit a s jakou motorizaci se vetsinou objevovalo BMW, Audi a Tesla, a v kolonce u motorizace se z cca 80% zasktravalo zaskrtavalo ze nevedi, ale asi TDI (a cehos i blbemu musi dojit ze ty lidi nevedi a nepotrebujou vedet co to ma za motor a jen maji odnekud vsugerovanou jakousi "pravdu" ze TDI je asi dobre) a temto lidem bude tedy suma fuk co za motor tam bude, hlavne kdys bude uspornej, a vzhledem k faktu ze v EU cena fosilnich paliv nijak zavratne jiz klesat nemuze kvuli danim, neb by se museli snizovat dane coz je samozrejme realne ze? >:D a cena Ev neustale klesa a zlepsuji se jejich "sledovane" parametry, tak do par let proste zacnou lide EV vnimaj jako neco co je usporne a v urcitych kruzich je to jiz dnes brane jako neco dobreho pro PR osobnosti

takze je ti asi jasne kam to cele smeruje i bez tech "ekologu" ze ;-)

mimochodem na Ceskych skolach vysla t tom pruzkumu Tesla jako vytez s vice nez 60% zvlastni co? a ja si rikam ze ani ne, neb kaslou na PR a to PR pro ne delaji pouze majitele tech aut pomoci modernich multimedii, tech multimedii na ktere klasicke automobilky neskutecne zapominaj a neustale se snazi o PR v mediich ktere dnes mladi jiz temer nesledujou :-)

hardcore priznivci nemuzou maintreamovou automobilku zachranit, tak jako nezachrani hardcore priznivci zadne z medii co jsi jmenoval, takze se to udrzuje jen diky extremnim cenam ;-) viz to co pises o tom zvuku
Avatar - AUDIRS6
15. 3. 2016 17:52
Re: Motory
Cele zle. Bud nechapes, alebo nechces pochopit.
to, ze dnesni mladi uz by mali aj problem urobit autoskolu - teda tu cast, kde by museli vysvetlit princip prace spalovacieho motora, berem len ako dosledok doby a ich neuctu k inzinierom a vedcom, ktori stale este na tomto poli pracuju a vdaka comu este spalovacie motory ( ale obohatene o fakt nove technologie, ktore sa ale len pomaly dostavaju do seriovych motorov ) nepovedali svoje posledne slovo.
Kedy ak nie dnes a v najblizsej buducnosti je/bude mozne urobit ozajstne technicke skvosty v oblasti spalovacieho motora ? To, ze tvoje studie ukazuju, ze mladi sa o to nezaujimaju je len smutny fakt. Cas, ked ale zbohatnu a budu mat vyssie ambicie v ramci spolocenskeho postavenia ich ale dotlaci k tomu, aby si nieco zistili o tom, aky motor pod kapotou akeho auta je ten najprestiznejsi, a ti, ktori na to fakt budu mat, si ho proste kupia. Uz ked koli nicomu inemu, tak z hladiska zberatelskej hodnoty ( teda ked sa bavime o dnesnych vysokoskolakoch, ktori musia este dospiet a potom zbohatnut, tak sa bavime o dobe za nejakych 10-30 rokov...)
Takze len absolutny ignorant bez vseobecneho rozhladu bude klasicky spalovaci motor zavrhovat tak, ako naznacujes ty v tebou prezentovanych studiach.

Za mna poviem jedno: Niesom proti E-mobilite. Najkrajsi priklad z minulej doby je priklad z minuleho roku a jeho najkrajsieho konceptu v podobe Porsche Mission E !
:yes:
Vraj uz je odklepnuty do faze dalsieho vyvoja a pripravy serioveho modelu.
A vraj si ma zachovat zakladny tvar aj väcsinu jeho detailov a tech. rieseni.
A kedze som vzdy snival o 4-dverovom supersporte, ktory mi naramne pripomina, a v buducnosti sa hadam vytvori aj nejaka 800V dobijacia siet na jeho nabijanie na 80% za 15 minut, bola by to pre mna alternativa.
Ale opakujem - len alternativa k dnes cim dalej tym pokrocilejsim spalovacim motorom, ktore v najblizsich rokoch este slusne prehovoria do vyvoja v automobilizme.
Next on agenda: Odstranenie turbodiery turbami preplnovanych motorov. :-)
Prva lastovicka: Audi SQ7
A dalsi budu velmi ryyyyychlo pribudat a zase bude chvilku veselo pri honbe za co najlepsim vykonom, jeho priebehom, spotrebou...
Takze kasli na svoje studie. Este nas caka kopec srandy aj s benzinom a naftou ! :-)
( ok, v Amerike asi s naftou uz menej..., alebo teda "inej srandy"... :-! )
15. 3. 2016 18:07
Re: Motory
Pleteš se...zaniknou, protože je politická lůza zakáže. Tedy ne evolučně, ale násilně revolučně.
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 14:50
Re: Motory
Zapomněl jsi na to, že ve Volvu teď práskají bičem čínští soudruzi......kde asi udělali chybu? ;-)
15. 3. 2016 14:53
Re: Motory
podle me nikde, a o tom jestli udelali nebo neudelali chybu rozhodnou jen zakaznici, urcite ne ty nebo ja ;-)

udelalo snad tech cca 100 tisic zakazniku chybu ze si poridili Teslu S? a myslis ze ty zakaznici neschazi automobilkam jako je MB, BMW, Audi, Porsche, Jaguar, Cadillac a dalsim kteri prodavaji auta v segmentu $100k+?
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 15:01
Re: Motory
V koncentrácích Židé taky nerozhodovali o tom co bude k obědu... ;-\ A Tesla S? Výstřelek módy, nic jiného... :-!
15. 3. 2016 15:15
Re: Motory
tak jo ty vystrelku mody, si povime za par let az ty tve oblibene automobilky budou nabizet taky jen hybridy, plug-iny a EV v kombinaci se 3 a 3 valci ;-)
Avatar - Hittman
15. 3. 2016 15:28
Re: Motory
Tesla je dítě zelených aktivistů štědře dotovaných US vládou, stejně jako u nás se již rozhodli dotace na nákup vysavačů z našich / mých daní...
Bez dotací by tento projekt ani nevznikl a neměl naději na přežití...
15. 3. 2016 16:32
Re: Motory
Trochu jsi se zapomnel podivat na demografickou krivku (v zap. Evrope obzvlast), rozumbrado. 40-50 lety clovek duchodcem? Hm ... kdyz mu do duchodu zbyva jeste nejakych 25 - 35 (potazmo vice) let? Otocme to, kolik let uz takovy ctyricatnik/padesatnik muze ridit auto? Ano 22 - 32 let. Mysli, nez neco napises.
15. 3. 2016 13:25
Re: Motory
SamanAR, ... co svet chce a potrebuje? Nechcel si napísať, čo chcú a nútia do toho všetkých ekoúradníci?
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 14:55
Re: Motory
Tak tak....ekofašisté, kolaboranti a přicmrdovačí jako SamanAR... ;-\
15. 3. 2016 15:19
Re: Motory
jasne pricmrdovaci >:D hochu ty jsi totalne mimo, skoro az by se dalo rici Mimoň :-! totalne zaslepenej ropou jako by snad nic jineho ani neexistovalo
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 15:42
Re: Motory
Poslouchej stará šavlo, lidi jako ty, co se dnes nechtějí postavit ekofašistům v Bruselu, se nechtěli v 33 postavit Hitlerovi a dobře víme jak to tenkrát dopadlo... ;-\
Avatar - CHerokee
15. 3. 2016 16:31
Re: Motory
Konstruktéry toho Volva to musí neskutečně s*át-vytvořit tak konkurenceschopné a pěkné auto (platí i pro nové velké SUV) a pak ho zku*vit nedostatečnými motory.
15. 3. 2016 17:30
Re: Motory
proc porad pises ze ja neco udelam neudelam? vis o me kulove jak ja bojuju s EU a jejich urednim simlem ;-)

dedo dedo senylnis
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 17:36
Re: Motory
Jo, bojuješ s nimi tím, že jim nahráváš... ;-\
15. 3. 2016 19:43
Re: Motory
cim jim nahravam? a prosil bych konkretnejc :-)
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 19:57
Re: Motory
Z každého tvého příspěvku to číší plus to tvoje nekonečné opěvování nějaké předotované a předražené Tesly je už opravdu ubohé... ;-\
15. 3. 2016 15:16
Re: Motory
stezi nekoho mimo EU muze nutit eurourednik, a ze EU ma dnes jedny z nejtolerantnejsich norem co se emisi tyce ;-)
Avatar - Hittman
15. 3. 2016 15:29
Re: Motory
a velkou podporu "obnovitelných" zdrojů, kterou dotují z veřejných financí... >:-[]
15. 3. 2016 16:08
Re: Motory
= z našich daní ;-)
15. 3. 2016 17:31
Re: Motory
nejvic se v Eu dotuje jaderna energetika, ale to ty nevidis protoze to nemas vypsane na uctu za elektrinu vid? predpokladam ze stejne vidis vsechno ve svem zivote a mediim veris i to ze Elvis se vratil a zije spokojene na svem ostrove :-!
15. 3. 2016 18:11
Re: Motory
Dotuje jaderná energetika? Tak o tom se rozepiš ;-)
15. 3. 2016 19:59
Re: Motory
vystavba Temelina stala cca 120 miliard, dostavba Temelina by mela udajne stat cca 650-750 miliard (kazdy rok tato suuma stoupa o 2-5% rtak jak se zdrazuji technologie okolo jaderne energetiky), po 35+2 letech provozu bude nasledovat asanace temelina za 500-1000 miliard (cena neni jeste jasna protoze CR s tim zkusenost nema a v EU maji tu zkusenost jen Nemci a Slovaci, na Slovensku je odhad asanace A1 okolo 100 miliard eur ) a uskladneni neasanovatelneho odpadu (odhad je cca 3000 tun odpadu ktery nepujde asanovat a bude se muset uskladnit), a ted si spocti kolik za celou dobu tech 37 let vyrobi elektriny (rocni prumer ma Temelin tusim 14TWh za cenu cca 11 miliard korun a po dostavbe by mel rocne dodavat 30TWh za cca 24 miliard) a vpodstate ikdyby celou dobu zivotnosti temelin dodaval tech vysnenych 30TWh s dostavenyma blokama za rok, tak prijem bude necelich 900 miliard, pri soucasnych cenach za elektrinu se proste nema sanci zani zaplatit, natoz neco vydelat, je to extremne ztratovej "podnik"

a ted pocitej jeste jednou, Temelin platili lide ze svych dani a elektrina jim nezlevnila ;-)

a ted to nejvtipnejsi, CEZ ma nejvetsi zisky na OZE, ano sam CEZ totiz vlastni velkou cast instalovaneho vykonu OZE v CR a inkasuje ty ony vyssi vykupni ceny aby nam nasledne danou elektrinu jeste prodal >:D a lid cesky blby mu to diky politikum basti a basti a bastit bude, a as se bude jednat o dostavbe Temelina, tak cesky lid bude jasat a tleskat jak uzasne se utrati dalsi stovky miliard >:D

ale stejne je asi zbytecne to vypisovat, cesky ovcan jako ty to stejne neprijme pac by mu to narusilo dosavadni ovcanstvi, takze ja myslim ze stim asi skoncim a usetrim zdejsi diskutery dalsich postu, aj tak me to jiz neba :-)
16. 3. 2016 04:33
Re: Motory
Ještě jednou a vynech ty ovčany...

"nejvic se v Eu dotuje jaderna energetika" Ptal jsem se na dotování jádra. Přišel jsi s nějakým finančním souhrnem (nekolik důvěryhodným radši nezkoumám) Temelína.
Zajímají mě největší dotace v jádru...

;-)
16. 3. 2016 12:56
Re: Motory
holt je to snadne, ty vlady ktere vidi ze to je drahe od Jadra upoustej, a ty vlady co v tom vydej budoucnost stavej nove jaderky....... kolik ze se v EU za poslednich 10 let postavilo novejch Jaderek ? ....

.... ja ti napovim, jsou to pouze 3 jaderne elektrarny (2 jen dostavby ke stavajicim) a vsechny 3 jiz byli v takove fazi vystavby ze bylo nebo bude "levnejsi" je dostavet a alespon mirne snizit ztratu z nich, ten kdo tezce stavi Jaderky je kuprikladu Rusko, aneb jaderna velmoc kde se to stavi krapet jinak nez v "demokraticke" Evrope, v tom Rusku je to primo statni zakazka a stavi to primo statni firmy, ale i v tom Rusku se zaroven stavi kuprikladu obri precerpavaci a vodni elektrarny ktere maji zajistit az 4x vetsi vyrobni kapacity na vykryti tech jadernych ve vystavbe, ono totiz Jaderna elektrarna ma jednu zasadni nevyhodu krome ceny, je to extremne kapacitni zdroj elektriny a ve chvili kdy se odstavi at jiz planovane treba kvuli udrzbe nebo neplanovane kvuli poruse/cemukoliv, tak se hodne blbe hleda nahrada cim dany vypadek vykrejt, mimochodem prumer u Jader po celem svete je cca 75-80% vyzuitelnosti, a v reci cisel to znamena ze po dobu cca 3 mesicu v roce jaderna elektrarna nedodava elektrinu (v prumeru, ono je to tak ze nedodava treba jen mesic, ale pak treba 4 mesice jede jen na pulku zateze a podobne)

soucasne burzovni ceny elektriny v EU holt jaderkam nenahravaj, 16-22 centu za KWh proste neni cena ktera by jaderkam pomahala
15. 3. 2016 21:41
Re: Motory
Já, jako 40ti letý důchodce, mám Infiniti FX 50 S, má žena s dětmi Infiniti G 37 S. S takovými motory si může Volvo (alias Číňani) vylízat pr.... chlapče :-) Těm Tvým nárorům se jako strojař musím silně vysmát.
16. 3. 2016 04:34
Re: Motory
Vážený důchodče, uvedl jsi se moc hezky. To s lízáním máte domácí tradici nebo tě to naučili v prodejně Infi? :-)
15. 3. 2016 12:39
Re: Motory
Ja jenom aby se pak plnohodnotna premie nedivila, az lidem bude fuk, kolik ma kdo pod kapotou valcu, ostatne podle Volva ta doba uz prisla, myslim, ze svou cilovku maji prokouknutou dobre. Pokud ty ctyrhrnky nebudou delat pod kapotou kraval a budou dobre odfiltrovane veskere vibrace, tak pak muze byt ridici v podstate jedno, z jakeho poctu valcu a jakeho objemu ty kone ve finale dostane.
Avatar - Dinar
15. 3. 2016 12:55
Re: Motory
Klidně může být, jen se mi ta úplná rezignace na motory nelíbí, jakkoliv říkám, že v motorech nebyla volva nikdy žádná špička.
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2016 13:07
Re: Motory
Jenže rezignace na motory je napříč světem. Kde dřív bylo V8, je dnes V6 s turbínou. Kde bylo V12, jsou ty turbíny klidně dvě...
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2016 13:55
Re: Motory
je to tak... miznu nam tie motory doslova pred ocami.... pamatam ked mala M3 od bmw V8 a este sa chvalili ze motor je vacsi ako predchodca... ( ak sa nemylim aj volvo malo nejaky ten V8 este nedavno v XC90 ) ale tie casy uz asi skoncili... za par rokov budeme radi ze auta maju este vobec nejaky motor pod kapotou ... nuz najprv hojno potom hov... hybridizacia je kazdopadne uz neodvratna

mat nejaky melon dva tak uz ani nepozeram po inom len po hybridoch ... lebo tu je cesta
Avatar - Dinar
15. 3. 2016 14:11
Re: Motory
No, nevím, podívej se na třídní konkurenci té S90, tedy mám-li ji brát jako plnohodnotného představitele vyšší střední. Před třiceti lety byl ve třídě vrcholem šestiválec, před dvaceti přišly jako vrchol osmiválce a dnes jsou tam pořád. Ano, dostaly turbo, ale V8 tam je, V6, R6 také. Změnou je, že díky nárůstu výkonnosti čtyřválců, už není R4 ve vyšší střední třídě ryzí z nouze ctnost, ale je důstojně použitelný. A to je karta, kterou hraje Volvo, jenže podle mně trochu podceňují fakt, že ty 520ky si lidé kupují proto, že od 550ky ji rozezná jen málokdo, jinými slovy, image modelu dělají jeho vrcholné verze, Volvu rezignací na víceválce bude chybět ten odlesk véosmiček a eršestek ulpívající na čtyřválcových dvoulitrech. Uvidíme.
15. 3. 2016 14:43
Re: Motory
Ovšem i ta premiérová konkurence nahrazuje více válců přeplňovaním, např. přeplňovaný šestiválec místo osmiválce, přeplnované osmiválce nejsou náhradou osmiválcu, ale ještě víceválcovych motorů. Jinak kdybychom šli více do historie, tak opravdu velký motor byl i dvoulitrový čtyřválec.
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 15:18
Re: Motory
Jinak kdybychom šli více do historie, tak opravdu velký motor byl i dvoulitrový čtyřválec. Jo, a lidi byli taky o dost menší............ >:D
15. 3. 2016 18:13
Re: Motory
Přečti si tu genezi od Dinara znovu...kdy měla vyšší střední víc než V8? myslíš ojedinělé M5 s V10 z F1?
Avatar - Individualita
15. 3. 2016 16:10
Re: Motory
Takže 520 si lidi kupujou, protože vypadá jako 550. A teď tu o Karkulce >:D
15. 3. 2016 18:14
Re: Motory
Prestiž modelu se posuzuje obvykle podle topu. Nevím co je na tom nepochopitelnýho ;-)
Avatar - Individualita
15. 3. 2016 18:41
Re: Motory
Sorry, ale úplně všechno. Auto vypadá stejně a kupuješ si ho většinou proto, protože je úsporné.
Avatar - white label
15. 3. 2016 19:00
Re: Motory
A vo tom to je, většina lidí hlavně chce, aby to relativně moc nestálo a moc nežralo a stačí jim, když to (relativně) draze a rychle vypadá, proto se např. 20d v Mpaketu prodává jak teplé rohlíky.
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 15:04
Re: Motory
Když ti ekofašista přiloží hlaveň revolveru k hlavě, tak taky rezignuješ kámo... :-!
15. 3. 2016 15:23
Re: Motory
Ty dnes pises docela velke pitomosti, zkus vychladnout, nebo vystrizlivet a vrat se ve standartni forme ;-)
Avatar - Hittman
15. 3. 2016 15:36
Re: Motory
Počkej, až ti budou lozit do domu, jestli netýráš svýho psa a nebo králíci dupají po čisté podestýlce.. ;-)
15. 3. 2016 13:12
Re: Motory
Vsak ja to nemyslim ve zlem, je to jak pises - Volvo nebylo v motorech nikdy zadna spicka, tak proc trvat na V6/V8, kdyz muzu dat pod kapotu R4 a utlumit ho tak, ze nbudes vubec tusit, co te zene dopredu? Jinymi slovy si lidi Volvo nikdy nekupovali kvuli motoru, a neni tudiz duvod je k tomu tlacit, prave naopak jim dat to, co si cenili na Volvech uz drive, k tomu nejaky nasup a motor neresit. U volva to chvalim, u BMW, Alfy, Porsche... by me to samozrejme nenadchlo, jiste chapes.
Avatar - Dinar
15. 3. 2016 14:15
Re: Motory
Chápu, ale nejsem si jistý, jestli jim to vyjde, cenově se na premii pasují, ale v této třídě premiová konkurence ještě pořád víceválcové motorizace pilně rozvíjí. Viz. co píšu výše Blue Sunovi. ;-)
15. 3. 2016 15:25
Re: Motory
Viz to, co jsem psal vyse :-) Myslim, ze Volvo ma svou cilovku zmapovanou dost dobre, ostatni premianti by si podobny krok dovolit jiste nemohli.
Avatar - CHerokee
15. 3. 2016 20:11
Re: Motory
To si nejsem právě jistý, Volva žádným prodejním trhákem nejsou.
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 15:10
Re: Motory
Nikdo netuší co je pod kapotou.....toto přesně praktikují muslimové s burkami. Hodíš to přes ženskou a nikdo neví jakou šeredu si s sebou vlečeš domů.... >:D
15. 3. 2016 15:29
Re: Motory
Viz ja dnes 15:23...
Avatar - HitmanPB
15. 3. 2016 13:17
Re: Motory
V tomto má Dinar pravdu. Kúpiť si dvojliter vyhonený na 235 kW - to by som určite neurobil.
Kvoli životnosti by som určite šiel do trojlitra a predpokladám, že to nebude iba môj názor ;-)
15. 3. 2016 15:27
Re: Motory
Vsak ja ti to neberu, sam bych radeji trilitr se sesti valci i bez turba radeji, nez ctyrvalec s turbem, no tu se bavime o Volvu a ti uvazuji asi jinak.
Co se tyka zivotnosti: Fakt nechapu, proc kazdy u nove predstavovanych aut porad vytahuje zivotnost, pokud se nebude jednat o nejaky konstrukcni zmetek ala TSI, tak nevidim duvod, proc by mel ctyrhrnek vydrzet behem standartni zivotnosti vozu u prvniho, maximalne druheho majitele mene, nez vicevalec. A pokud se bavime o ojetine po tretim a dalsim majiteli, no tak to je sazka do loterie kazdopadne, tam je pocet valcu zbytecne resit.
Avatar - HitmanPB
15. 3. 2016 16:20
Re: Motory
Práve kvoli tomu vydrží menej, že je vyhonený na 235 kW. Porovnal som si to schválne u Audi a BMW. Tí majú motory okolo 225 kW konštruované ako trojlitrové šesťvalce.
Myslím si, že nie preto, žeby nedokázali dostať 235kW z dvojlitrového štvorvalca, ale práve kvoli životnosti a kultivovanosti chodu. Lebo tá sa od prémie samozrejme očakáva...
Avatar - Hittman
15. 3. 2016 15:30
Re: Motory
Tak třeba X5 se se čtyřválcem u zákazníků s úspěchem nesetkala vůbec, Q7 ho zatím ani raději nenabízí...
18. 3. 2016 16:49
Re: Motory
Co to člověče meleš, že pětihrnky od Volva nemely oproti šestiválcům konkurence co nabídnout? >:D Teď jsi mě fakt pobavil a ukázal, že nějakou pochybnou teorii máš možná načtenou, ale prakticky si ty auta a motory viděl max katalogu... :-)
Oproti komu bylo Volvo kdy s motory o generaci nazpět? >:D Ty mě opravdu bavíš člověče...
Avatar - speedfred
15. 3. 2016 12:20
Re: Motory
a ty máš čo za motor V8 či V12 ? Výkony nejaké majú, točivý moment tiež slušný a ked to ich zákazníkom stačí. Uvidi sa po roku-dvoch aké budu mat predaje.
15. 3. 2016 14:35
Re: Motory
No Volvo mělo vždycky takovou specifickou (pro mě páprdovskou) imidž a v tomto kontextu jdou i současné modely včetně motorizací. Asi to dělají dobře, že nechtějí jít do přímého souboje s D3, protože tam by stejně neměli šanci, ale dělají si to po svém a oslovují specifickou klientelu.
18. 3. 2016 16:55
Re: Motory
Zkus některou z vyrcholných motorizací nebo rovnou některé z "R" (neplést se stávajícím R-design) a myslím, že tě ta teze o páprdech přejde ;)
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 14:46
Re: Motory
To ještě není tak hrozné jako "u sousedů" co kradou české děti. Tam už mají jen auta na baterky a chystají se ty na zkroucenou gumu... ;-)
Avatar - Hittman
15. 3. 2016 15:32
Re: Motory
Tak oni Norové jsou osvěta sama o sobě, hlavně ať ten optimismus si nechají uvnitř svých hranic a nesnaží se ho šířit do světa jako Merklová své "mateřské" názory na "chudáky" uprchlíky...
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 15:55
Re: Motory
Jo, jen kdyby. Pomocí Norských fondů rozdrbávají rodiny v celé Evropě, breivici jedni... ;-\
15. 3. 2016 12:20
S90
nádherné sú tieto volvá :yes: Hlavne interiér je dokonalý, ak ste boli v ženeve a sedeli ste v ňom musíte uznať že sa fakt podaril.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 15:12
Re: S90
...seděl jsem v tom a smrdělo to rýží.... >:D
Avatar - speedfred
15. 3. 2016 16:04
Re: S90
ale ryža je zdravá,nie?
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 16:16
Re: S90
Je, ale všeho moc škodí. Číňanům i Japoncům s přemíry rýže slábne zrak a ženské mají malá prsa... ;-)
Avatar - speedfred
15. 3. 2016 16:36
Re: S90
plastická chirurgia robí zázraky (občas).
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2016 12:25
sedan
bude to zniet divne ale prave pri sedane a jeho zadnej casti tak nejak na mna viac dycha to klasicke stare volvo... sam neviem cim to je... ale ten sikmo sklopeny kombik aj ked je krasny uz vo mne nevyvolava tu volvacku auru aku citim na sedane.... porovnavam obe verzie a pozeram rozne galerie ale musim priznat ze sedan sa mi zacina pacit viacej ako kombik... obe volva su vizualne krasne... su defakto dokonale.... napriek tomu ma sedan ocaril viac.. z istych uhlov je to famozne posobiace delo [odkaz] nemam slov :yes:
Rozbalit vlákno
5
15. 3. 2016 13:05
Re: sedan
K tomu zadku, pro mě obrovské zklamání, asi designerům došla představivost, (viz foto 53-55) nevím, jak to působí na ostatní, ale nebýt tam nápisu volvo, tak MADE IN CHINA je první co mne napadne. Zadní svítilny a prolis kufru :no: Předek je úplným opakem maska a světla po vzoru XC90 super, interiér taktéž. K motorům si myslím, že je jedno kolik válců, důležitý je projev, hluk, vibrace, zátah. Volvo si nekupijí lidé toužici pro uřvané V8 (tím neříkám, že se mi nelíbí burácející V8).
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2016 13:09
Re: sedan
Mně se tohle Volvo líbí celkově, naopak k té zádi vůbec výhrady nemám. Ano, je hrubá, taková trošku seversky neotesaná, ale má to své kouzlo.
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 15:13
Re: sedan
Je to hezké...takové hezké čínské auto... ;-)
Avatar - twistedTSD
15. 3. 2016 17:08
Re: sedan
Přesně. Je taková 'seversky' hrubá...a mně se líbí! Audi se točí dokolečka kolem osvědčeného receptu, BMW víceméně to samé, M-B jen kopíruje eSko, kterému to IMHO zezadu nesluší....A Volvo pro změnu ukázalo trochu originality.
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2016 13:33
Re: sedan
ten zadok sa kazdemu pacit nemusi .... ale mne naopak dava tomu celemu sedanu prave ten nadych volva aky ale v kombiku uz citim pomenej..... ono tych sikmych lajfstajlovych kombikov mame uz dnes tolko ze razom je to lajfstajlovo tvarovane volvo vcelku neprekvapujuce svojou vizazou... ale ten sedan je ozaj napadity a akysi nizky stihly a hranatoidny s velkymi rovnymi plochami aj vzadu .... ma to v sebe... tie crty ake by som na volve ocenil tam vidim .. ano samozrejme aj kombik je krasny.... suhlasim... obe auta su nadherne a dokonale ..... ale kym vo vacsine pripadov sa kazdemu viac paci kombik tak mne sa tu zacina viac pozdavat uz sedan... ale mozno by to chcelo vidiet nazivo.... a overit si tieto dojmy.... ale ta hranatoidna zadna cast sedanu je podla mna super... aj tym zadnym svetlometom uz prichadzam na chut.... volvo ozaj nemoze vyzerat ako bmw.... a som rad ze sedan je ozaj takyto jedinecny a vcelku aj dost hranaty :yes:

mne to doslova pripomina akoby nejaky starsi hranaty jaguar z minulosti alebo aston alebo taketo nieco aristokraticke... a prave na sedane mi ta aristokracia funguje viac ako na kombiku :yes:
Avatar - eniel lorien
15. 3. 2016 13:36
Prekvapenie
Včera som absolvoval asi 20 km na XC90 D5...

Do volva som sadal nainfikovaný testami /zaručene nestranným a odbornými/ o podmotorovanom aute s prišerne tvrdým podvozkom.
Realita?? Výkonovo plne vyhovujúce auto. Rozhodne omnoho živšie ako som čakal. Výkon začal chýbať v rýchlostich nad 140 km/h. Aby som bol presný výkonu tam bolo dosť ale predsa len menej ako v 3l 6valci. A podvozok? Konkrétne auto malo "vzduchač" a 20ky disky. Ani priame presadnutie z novej Q7 nebol žiaden kulturny šok. Rozhodne jemnejší podvozok ako X5 ka a iba malo tuhš'í ako Q7.

Prosím skúste o aute polemizovať až vtedy ak ho skúsite. Za mňa veľmi príjemne prekvapenie
Rozbalit vlákno
8
15. 3. 2016 14:04
Re: Prekvapenie
Vsak o podvozku XC90 tady nikdo nepolemizuje, tady je tematem S90 a jeji ctyrhrnek >:D
Avatar - Hittman
15. 3. 2016 15:33
Re: Prekvapenie
A přesedals s Fábie? ;-)
Avatar - eniel lorien
15. 3. 2016 16:13
Re: Prekvapenie
Zoznam mnou vlastnených aút za posledných 10 rokov. BMW 530d , x6 30d, Subaru impreza, lexus is250c, Porsche 911. Kedze svoj virtuálny život beriem pomerne ľahkovážne bežne zabúdam hesla a radsej si vytvorím nový nick. Každopádne obe BMW aj Subaru som mal na moje.auto ale pod iným nickom. Lexus a Porsche som bol uz lenivý recenzovať. Do zbierky môžeš započítat cca 2000km na tesle. O tom sa bude pisat blog "ako som teslu nekúpil". Ak pôjdem do histórie hlbšie bude tam este jedno bmw530d dajaka Mazda Nissan patrol. Všetky auta kúpené nové. Vždy. Nájazd cca 1mil km. Toľko k téme Fabia. A jedna skodovka bola. 120 po otcovi. Písal sa rok 1990.
Avatar - Hittman
16. 3. 2016 07:46
Re: Prekvapenie
Tak to jsem utřel nos a beru to zpět ;-\
15. 3. 2016 18:18
Re: Prekvapenie
XC90 se vzduchem na 20" jemnější než X5? Tahle kombinace je u Volva na krátkých nerovnostech znatelně, ale sakra znatelně horší než XF na ocelových perech s 20"!

To jsi netrefil ;-) Jel jsem verzi T6 a jízdní komfort je nedůstojný...
Avatar - eniel lorien
15. 3. 2016 21:14
Re: Prekvapenie
na x 6 som odjazdil viac ako 150 tis km.. Takže viem posudiť ako je na tom s komfortom a poddajnosťou.. omnoho horšie ako volvo.. Xf je uplny ale uplny priemer v tejto kategorii. Prirovnal by som ho k lexu. Pocitovo podobne poddajne auta.. A ano viem o čom hovorim lebo na lexe mi prave naskočilo 70tis. A že by bolo to volvo horšie??? Alebo nedôstojne? Ale tvoj nazor.. no.. neberiem ti ho
16. 3. 2016 04:41
Re: Prekvapenie
Ty srovnáváš se starou generací? To, že jsi měl neadaptivní X6 je šumák, ale srovnávej s poslední gen.
Ano, s poddajností by se dalo XF srovnat s GS. Průměr třídy je takový, že celá D3 neumí jezdit na víc než 19" palcových kolech.

A ano, XC90 neumí bez vyklepání přejet klasický český kanál větší příčné spáry jí otřesou. Pokud jsi jezdil jen na hladkým asfaltu, asi tě pohoupala. U mě je podvozek XC90 špatně.
Avatar - Ji/Ri
16. 3. 2016 09:28
Re: Prekvapenie
Pajo, kde píše o typu podvozku u x6?
Avatar - Jaros71
15. 3. 2016 14:21
Cena?
Auto vypadá pěkně , skoro se blíží prémii.. ;-) Designem tedy ano.

Jenže pouze se čtyřválci si na prémii jen hraje , navíc je to jen Volvo a cena je tedy dost přepálená!

Za podobné peníze si můžete pořídit opravdu prémiové auto..Mercedes, BMW , Audi..nebo Lexus.

Pořídit Volvo nedává smysl , snad jen pro lidi , co se chtějí odlišit , a bezpečnost jim jízdně stačí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2016 15:16
Re: Cena?
tak by som to nebral.... ja by som naopak radsej S90 ako povedzme nove Ecko alebo 5ku.... je to vec pohladu... uz zakladne turbo ma velmi solidne dynamicke parametre.. povedal by som ze uz to je uplna supa ... premia nepremia... a nie je to dnes jedno ked o premiovom interieri sa docitas uz vsade od mazdy cez kiu opel az po hyundai? ... motoricky je to uz dnes tiez jedno...solidny vykon ti ponukne kdejaky hothatch ..... premiovka ako taka uz dnes nema ziadne hranice ktore jej predurcuju statut premiovosti ... vybava to iste... aj male auto ti ponukne velakrat uz to co udajne premiovky ktore su 4 krat drahsie .. pojem premia uz v case ked auto je len spotrebny produkt a ked uz kazdy ma tu istu vybavu a podobne technicke know-how prestava byt zaujimavy ... premiovky mali svoje caro mozno pred 20 rokmi ale dnes ti aj yaris ponukne lepsiu navigaciu a displej ako nejedna premiovka.... takze ja uz premiovky nerozlisujem.. rozlisujem uz len lacnejsie a drahsie auta a takisto nemam problem s logom... dnes mas to uz uplne jedno ci mas logo mazda ford honda alebo jaguar bmw ci volvo... lebo kazde auto ma nieco do seba a v niecom je lepsie jedno v niecom druhe a kazde z nich je pokazitelne a ani jedno nejazdi zadarmo
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 14:42
S 90
...když nemají pořádný motor, tak vám alespoň nabídnou....... "křišťálová hlavice voliče automatické převodovky"..... >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hittman
15. 3. 2016 15:26
Re: S 90
Tak když to srovnáš s passatem, ten a ani mondeo a ostatní již více jak čtyřhrnky nevedou... >:D
15. 3. 2016 15:31
Re: S 90
Proc s Passatem a Mondeem? Vzdyt to Volvo cenove zacina tam, kde tato auta konci, srovnavej s A6/BMW5/MB-E atd...
Avatar - Hittman
15. 3. 2016 15:34
Re: S 90
Ta cena je asi to jediné, co se dá srovnat s prémií.. ;-)
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 15:51
Re: S 90
Ale bacha, koncern i Ford mají stále 6 a 8 válce v nabídce. Čínské Volvo začíná i končí se čtyřválcovýma svrbínkama... ;-)
15. 3. 2016 16:01
řešení emisních pokut
volvo prostě nechce platit vývoj velkých motorů, které by jen navyšovaly emise a neřeší je jako ostatní prémie výrobou malých modelů s ještě menšímy motory anebo netradičními pohony (FWD). viz MB A & B, BMW 1 & 2, A A1 ...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 16:10
Re: řešení emisních pokut
Volvo vlastní Číňané jestli ti to neuniklo. Takže vývoj i další náklady platí oni. Proč Volvo zkrachovalo a proč ho museli Číňané zachraňovat má spojitost s tím, že chtěli v jednu chvíli hrát durcha, ale měli karty jen na betla... :-!
15. 3. 2016 22:49
Re: řešení emisních pokut
Sorac, ale v tomhle ses bud naprostej ignorant, nebo linej zjišťovat fakta, nebo ti jen z nepochopitelného duvodu vadi, ze volvo dopovany cinskyma prachama slape tak, jako nikdy předtím v historii.

A kreknu ti proc volvo krachovalo, prave diky diletantstvi a neschopnosti predechoziho majitele, Fordu...
Avatar - praděda7
15. 3. 2016 23:07
Re: řešení emisních pokut
Víš houno....když Ford kupoval Volvo, tak to už bylo prožrané rakovinou a na cestě do márnice... :-!
Avatar - white label
15. 3. 2016 23:36
Re: řešení emisních pokut
Ale proč to Volvo dopracovalo do fáze, kdy se "muselo" nechat koupit Fordem?
Avatar - eLzyx
16. 3. 2016 09:05
Re: řešení emisních pokut
vysoká kvalita, lidé nekupovali nová Volva, protože jim ta stará bohatě stačila. Ta dnešní jsou prolezlá rakovinou zvanou koroze elektroniky. Bohužel se začíná objevovat ošklivý nešvar a to netěsnost obalů řídících jednotek. Týká se to staré generace XC90, S60, V70, S80 a dost možná i u XC60, S60/V60.
Avatar - praděda7
16. 3. 2016 09:51
Re: řešení emisních pokut
Švédský socialismus, militantní odbory, vysoké mzdy a mizivé zisky zdaleka nepostačující na pokrytí potřebných investic do vývoje a do provozu. Ford koupil Volvo v roce 2000, ale po marných pokusech udělat z Volva prosperující součást tzv. Prémiové skupiny, Volvo s ohromnou ztrátou v roce 2010 prodal. Bohužel nikoho jiného než Číňany Volvo nezajímalo. ;-\
15. 3. 2016 16:25
K čemu auto
s maximálkou 230km/hod., když jsou rychlosti max 50/90/130? Na dálnici za 3 roky bude kontrolována rychlost kontinuálně, tak závodit nebude možné. Co pak s hardware při zatížení tak na 10% ve městě a na max. 30% na dálnici? Zahřeje se vůbec olej?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2016 19:20
Re: K čemu auto
presne tak.... dopravne predpisy a rychlostne limity su coraz prisnejsie .... navyse radary mas uz na kazdom kroku ( pritom v minulosti si na take nieco nespominam ) ... navyse prichadza usekove meranie rychlosti na dialniciach.... a dialnicny limit u nas je stejne 130.... tak k comu mi na beznu denno dennu jazdu auto co pojde 250 ... akoze kde s nim mam jazdit co i len tou 150tkou? pride mi ze ani nemam kde ... prestavam uz rozumiet tej tuzbe mat co najsilnejsie auto s co najlepsim zrychlenim a najvacsou maximalkou.... dnes uz skor pozeraju ludia v praxi na ine veci ako dynamiku... a pre pol deci nafty su schopni kde coho...ved to pozname ... je to tak.. a sportiaky uz tiez nie su v kurze .. to skor hybridy a elektrouata ktore ale nemaju ciel byt co najrychlejsie a najsilnejsie... osobne mi je vykon aut uz dnes druhorady a pozeram na ine veci.... skor na realnu pouzitelnost a praktickost a zivotnost ...

dnes sa uz viac pozera na spotrebu a ekologiou a styl .. lebo hnat sa za super dynamikou v dnesnej rusnej premavke a este si delit auta na premiu a nepremiu... to je ozaj uz trosku staromodne a vcelku uz primitivne .. kedze dnesny svet aut uz funguje inak.. a pockajme este ked sa predpisy casom kvoli hustej premavke a nevyspytatelnym soferom este viac sprisnia ... este budeme radi spominat aj na tych 130 na dialnici... co mame dnes ;-)
Avatar - twistedTSD
15. 3. 2016 22:04
Re: K čemu auto
Občas vážně nevím, jestli jsem na ACZ nebo někde na emiminu... :-)
Avatar - speedfred
15. 3. 2016 22:43
Re: K čemu auto
Ked pises takto predpisovo,tak neviem preco ti v iných príspevkoch chýbajú 6 a 8 valce u volva. :-O
Avatar - praděda7
16. 3. 2016 09:57
Re: K čemu auto
Tak tak...budeme jen vzpomínat místo toho aby jsme proti nesmyslným předpisům bojovali. Ono je to totiž pohodlnější, že? :-!
Avatar - eLzyx
16. 3. 2016 09:01
Re: K čemu auto
že by to bylo i kvůli pružnosti motoru? Tj. aby byl motor dostatečně pružný, musí mít velký výkon. A pokud má velký výkon, lze dosahovat i velkých maximálních rychlostí.
Avatar - Twingo
15. 3. 2016 16:38
Los/Kombi/Hybrid
Ta fotka losa byla naprosto skvělá :yes:

Ale já bych si koupil spíš Volvo V90 plug-in Hybrid to by byl ideál velký kufr nízká spotřeba (alespoň papírově) a pocit že neškodím tolik planetě. :-) ale i sedan je dost dobrý. Jenom nevím jestli bych si radši nekoupil Mercedes benz protože to je Mercedes. :-)
Rozbalit vlákno
1
15. 3. 2016 17:19
Re: Los/Kombi/Hybrid
Na planetu se vykašli, té oxid uhlíku nevadí, ba dokonce prospívá protože je to potrava pro vše zelené, které by bez oxidu uhlíku okamžitě uhynulo. Zajímalo by mě ale, jak bydlíš, v čem spíš a na čem sedíš, když musíš mít tak drahá auta se zbytečným motorkem a přebytečnou překážející baterkou..
15. 3. 2016 17:46
Těch háčků je víc..
Ten největší je absence aspoň 5 ti válce... Chtít potom cenu blížící se ke dvěma milionům za auto se 4 válcovým motorem mi přijde příliš sebevědomé,přestože to bude kus auta...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Blue Sun
15. 3. 2016 19:21
Re: Těch háčků je víc..
Je zajímavé, jak všichni koukají jen na ty válce... Takže kdyby to byl šestiválec s třeba 130 kW, tak je všechno v pořádku?
Avatar - CHerokee
15. 3. 2016 20:14
Re: Těch háčků je víc..
To ne, ale chce to motor odpovídající ceně, třídě a velikosti.
Avatar - eniel lorien
15. 3. 2016 21:16
Re: Těch háčků je víc..
A smiem sa spýtať na dve veci ? na akom aute jazdíš ? A skúsil si to volvo ?
Avatar - CHerokee
16. 3. 2016 08:20
Re: Těch háčků je víc..
Smíš. V rodině je těch vozů více. Já nejraději, když ne na motocyklu, Mustangem GT momentálně. Volvo nezkusil. Ale se 4 válci mám zkušenost...nic proti nim, ale nepatří do velkých a drahých aut.
Avatar - Ji/Ri
16. 3. 2016 09:25
Re: Těch háčků je víc..
Volvo nezkusil, ale ví, jak jezdí. No... jak výstižné. :yes:
Avatar - Magister
16. 3. 2016 10:00
Re: Těch háčků je víc..
Nevšiml jsem si, že by psal, že ví, jak jezdí. Ale všiml jsem si názoru, že to musí konstruktéry štvát,že postaví pěkné pořádné auto a musí tam dát jen podměrečný motůrek v této třídě. A s tím souhlasím!
Avatar - Ji/Ri
16. 3. 2016 10:39
Re: Těch háčků je víc..
Poraď mi, prosím, jak poznáš z doslechu na auto.cz reálné vlastnosti motoru a jízdy s ním zejména? K podměrečnému motůrku dostaneš stejně hodnotnou odpověď v jeslích.
16. 3. 2016 04:43
Re: Těch háčků je víc..
Proč jsi nenapsal V8 s 20kw? Nedrž se tak při zemi...

Jak tu někdo psal e-mimino.
Avatar - Blue Sun
16. 3. 2016 09:14
Re: Těch háčků je víc..
Tam bys hezky zapadl, to je pravda, s takovými názory.
Já si jen dovolil lehce ťuknout do místního pokrytectví, nic více.
Avatar - eLzyx
16. 3. 2016 08:58
důvod proč zatím nejsou levné verze?
protože nestíhají vyrábět. Brácha dělá u dodavatele komponent na tato nová Volva a Volvo jim už několikrát navyšovalo objednávku. Nestíhají. Největší tlak je na XC90, hned za ním je S90/V90. Navíc začínají rozjíždět výrobu i pro novou XC40. Tlak na dodávky je tak vysoký, že občas posílají pro pár palet vyrobených "navíc" nákladní vrtulník. Což v kontextu s "neexistencí" motorů nechápu, ale asi je to cílové skupině zákazníků jedno.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
16. 3. 2016 09:15
Re: důvod proč zatím nejsou levné verze?
Jak je vidět, neexistence motorů je pouze na papíře a v diskusních fórech fanatiků...
Avatar - Ji/Ri
16. 3. 2016 09:23
Re: důvod proč zatím nejsou levné verze?
:yes:
Avatar - Ji/Ri
16. 3. 2016 09:24
Čím víc válců, tím víc prémie...
.. aha. Tak konečně v tom mám jasno a bylo by dobré vysvětlit všem kupcům v prémii, že jsou úplně mimo, když kupují 4válce. Nebo že třídu určuje nejvyšší model... zřejmě by to chtělo dovysvětlit. Tady výše borec napíše, co mám odježděno a asi většina z nás mu můžeme za zkušenost poděkovat, ale ne, budem se tu hádat o válce a prémii a podobných vajcach. Volvo je dělo, dělá to dobře a za svůj výrobek si účtuje sumu, kterou jsou zákazníci ochotni a rádi zaplatit. Křeče z diskuze acz jim asi obočí nezvedá tak často, jak by si někdo mohl myslet. Nějaký fanda tu napsal, že Volvo není prodejní trhák. No, xc60 bych řekl, např., že se prodává celkem dobře.
Casto se tu vynáší do nebes podvozek xf a jag vůbec. Něco jsem měl možnost teď najet řádově xset km a musím říct, že xf ani náhodou. Byla to verze s 2,2, nové auto, ale jestli tohle je adorováno jako etalon, tak Volvo s třískající nápravou může být vklidu, i kdyby tam byla torzka. Ale je to moje zkušenost a nikomu ji nebudu pchát.
Ale pokud počet válců je pro někoho dogma, tak proč ne. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - simon_sez
16. 3. 2016 11:21
Re: Čím víc válců, tím víc prémie...
tak to s tym KF-kom ma zaujima, ma Jaguar viac typov podvozkov, alebo ladi jeden rozne, podla motorizacie? alebo ako si vysvetlujes tvoju skusenost - kludne ju tu vopchaj ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 3. 2016 20:26
Re: Čím víc válců, tím víc prémie...
Jízda pocitově horší /pohodlím a cestovatelskou pohodou/ než Sup2. Opravdu jsem byl zklamaný. Sedadla placaté a po ujetí zhruba 300 km s přestávkou vylezeš hrbatý a bolí zadek. Po přesednutí do Volva xc60 je to jako z ledové vody do turecké lázně. Jednalo se o dálnici, okresku a nájezd kolem 1000 km. Na tacho zhruba 7000km, kombik, 3 členi posádky a 80kg náklad.
20. 3. 2016 13:23
Mystifikácia spotreby na pokračovanie
U motorizácie D3 Drive-E spotrebu radšej neuviedli. Bola by to drzosť napísať 3,9 litra pri skoro dvojtonovom aute.
Som zvedavý, aké budú poplatky pri výkonných a ťažkých vozidlách, keď im začnú merať emisie podľa novej tzv. reálnej metodiky.
Rozbalit vlákno
0