Dodge se poslední dobou hodně vrací do minulosti. Nejen designem kupé Challenger, ale také retro barvami. Skalní fanoušci po nich totiž touží a limitky se u prodejců dlouho neohřejí.
Souhlas...já jsme mohl vyzkoušet nové Camaro...a to taky sedí jak přibité. Osobně ale dávám více přednost retru... takže pro mě by spíše byl Challenger, popřípadě Mustang.
Čím více je evropská ekoogická, tím jsou Ameriky zajímavější. A snaží se jít vstříc evropskému zákazníkovi. V Challengeru SRT Hellcat jsme jen seděl - Impexta zelená barva. Je to velké, luxusní pohodlné auto, krásné retro a šílený motor. Je ale taky velké. Podvozek už má moderní. A zajímavost - dostaneš 3 klíče, jeden speciální pro manželku, který omezí výkon na necelých 500 koní >:D . Zvuk zajímaý, ačkoliv já dávám přednost laděné atmosféře. Za mě je to druhý nejzajímavější muscle car!
Ale jinak na předsudky pozor...třeba váhy. Dnešní Mercedes C 63 AMG coupé je těžší a o dost než Mustang GT.
OK, to je zase asi v poho. Jnak ten Hellcat mě dráždí, moc mě dráždí. Ale myslím, že v zatáčkách bude marnej. Ale možná je to předsudek. Nejeli jste s tím někdo, nebo alespoň s SRT?
btw američani se onanujou na VW a sami jsou největší znečišťovatelé ovzduší (tovaárny, vojenská technika, elektrárny, lodě - statisícenásobky těch ropáků z Wolfsburgu). Když už jsme s tím tématem začali. A nejsou ani signatáři kjótského protokolu.
Jinak souhlas. Emeriky muscle- a ponny- káry jsou teď fakt cool!
A ještě dle volby s manuálem nebo bez, atmo nebo s kompresorem...a hlavně jedno pěkné auto pro petrolheady vedle druhého. Corvette, Charger, Challenger, Camaro, Mustang... Pomohla jim krize...vylepšili materiály a začali se zajímat o jiné trhy, vylepšili podvozky a vyvážejí emoce, která jsou v ekologické Evropě už zapovězené.