Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentáře10 tajemství Maserati Levante: Je libo hedvábný interiér nebo tažné zařízení?
14 komentářů
JohnDeere8320R
6
Mit na to a chtit tuhle kategorii, tak pred konkurenci nevaham ani vterinu. Co na tom, ze to nebude nejspis mit tolik modernich technologii jako treba nemci (koneckoncu je to potreba?), ale urcite to bude kvalitne postaveny atraktivni SUV, nerikam, ze bude lepsi, ale zajimavejsi a stylovejsi urcite :yes:
jury088
4
:yes: ja by som ho bral tiez, uplna paradicka, auta ako Q7 vyzeraju pri tomto ako chudobni pribuzni, i ked cenovkou to tak mozno nie je 😄
Sumi2000
Tak takové SUV je sen.. :yes😒br />
Italové se opět vytáhli. 😄
Italové se opět vytáhli. 😄
Jak opět ... italové jsou popředu již od starověku.
A proto předvedli první SUV patnáct let po konkurenci... Opatrně, zobecňování jsou ošidná. 😉
Maserati přišlo na SUV již v roce 1928, ale nechtělo se jim ho vyrábět ! :-!
Nee, bylo to už na podzim 1927, ale nic si z toho nedělej, je to obvyklá chyba. 😉
Je to možné. Byly dokonce vyrobeny tři prototypy. Jeden na podzim roku 1929, druhý v roce 1930 s karoserií od renomovaného karosáře, který už zanikl a nakonec třetí s upraveným motorem a šasi ke konci roku 1931, ale nikdo už neví kde jsou. Slavnostní odhalení bylo 19.června roku 1931 ve 11😁0, ale pak se šlo na oběd. Nakonec prý údajně vznikla jedna fotografie v pondělí 22.června 1931, ale ta se taky ztratila. Bratři maserati se pak rozhodli model s názvem, který pak zapoměli ,nevyrábět, protože by se museli v srpnu 1931 vrátit z jachty do fabriky a tuto skutečnost tam někomu oznámit. A to se jim nechtělo.
Takže jak vidíš ... italové jsou vždy napřed.
Takže jak vidíš ... italové jsou vždy napřed.
kalousek
Opavdu se v případě ztráty trakce změní rozložení točivého momentu na 50:50 mezi nápravy ? V tom případě se auto zastaví.
Bubáq
Řeči se vedou and voda teče... Je přirozené, že chvalozpěvy (tj. vyzdvihování technických parametrů a technologických fines) jsou přijímány s despektem, italská schopnost věnovat pozornost detailům je pověstná. Nicméně, nejméně dvě věci stojí za úvahu: SM může sice působit navenek poněkud chaoticky, ale obdivuji jeho tvrdohlavost, se kterou odkládá prezentace nových modelů (údajně) kvůli cizelování techniky a testování spolehlivosti. Pokud tomu tak je, a pokud se tato nezvykle rozsáhlá péče projeví v jízdních vlastnostech a v alespoň standardní (když už ne nadprůměrné) spolehlivosti nových Alf a Maserati, bude to skvělé pro všechny fanoušky aut a pro potenciální zákazníky zvláště. To je ten druhý bo😜 trh potřebuje rozšíření výběru v luxusní třídě jako sůl: D3 + JRR jsou skvělou nabídkou, ale auta charakteru Maserati hodně, hodně chybí. Volvo rozhodně do skupiny luxury nepatří a patřit nebude.
Bylo by hezké, kdyby maserati měla nějaký charakter, který by je odlišoval od ostatních, jenže, třebaže akt. generace Qporte a Ghibli jsou jízdně zajímavá auta, v některých jednotlivostech i vynikající, mají problém, aby celkově, v souhrnu všech kvalit, vůbec na konkurenci ve svých segmentech stačila. V mých očích je ten charakter současných maserati zajištěn čistě použitím motorů z Ferrari, to je prostě specialitka, jenže vyndej ferrari motor, a mase ztrácí kouzlo, viz. např. ghibli v dýzlu... 😉