Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Mustang 2010: Modernizace automobilové legendy

44 komentářů

zlysoused
na syrovost Challengera to nemá. Challenger je pro mě ztělesnění současnývh svalovců. S tímhle autem bych chtěl vyrazit na Západ a třeba nikdy nedojet k pobřeží.
Avatar - T613
T613
to platí pořád? v tom případě muscle car je vcelku směšná kategorie
V skratke posobi taliansky ako nejaky nepodareny Fiat alebo Ferrari a nie ako prave USA car 😉
Krásný Mustang. Dík za odkaz :yes:
Mustang od Giuggiho Jr. odkazuje ke klasice, přitom působí neskutečně stylově a svěže :yes:
Deadlift
To plati porad 😉

Na pohon sekacky? To nevim Hondu nemam.
Avatar - chetoos
chetoos
Pěkný mustang,ale strarší se mi líbil víc
Tak ten od Giugiara vobec nepacil a aani vacsinue Mustang pozitiv ludom, neviem envidim v tom nejaky zmesel ako muscle car, u mna to evokuje skor pocit ako "nacancany" talian ktory sa snazi byt pokracovatelom americkej legendy menom Mustang 😉 Keby tnetno concpet niekedy vyliezol zo serie tak to bude nieco ako z rokov 74-94 co bola ta zla era Stangov. No nechajme sa prekvapit 😉
oIoo
:yes: tady je [odkaz]
...mě už to retro nebaví
oIoo
se šestiválcem jedině poník :-! navždy
Avatar - T613
T613
jo to platilo začátkem šedesátých let. Teď ti sto koní stačí tak akorát pro pohon sekačky.
Mě se velice líbila studie Mustango od mladého Giuggiarra...
Deadlift
Ale prd, modernized neznamena facelift, facelift je jen o designu.

Tuha naprava bude vzdy i v modelu 2012/13.
Zadni naprava je sice tuha ale tlumice stabilizator je vse nove.

Tak ze je to novy model.
FMC LOS ANGELES, Nov. 18, 2008 – Thanks to Ford’s extensive racing and special program initiatives, customers can look forward to a nimbler, more-responsive Ford Mustang.
Extensive improvements to the 😄 next-generation 😄 Mustang, readily apparent on the exterior design and interior content and material upgrades, will be felt in the ride and handling of the 2010 model. Taking a cue from the successful Mustang Bullitt and Ford Racing vehicles, many of those enhancements are carried through the full Mustang lineup.
AdvanceTrac®, new for 2010, traction control and anti-lock brakes also are standard. AdvanceTrac uses sensors to detect and measure yaw, or side-to-side skidding conditions, by monitoring the vehicle's speed, throttle position and steering wheel angle. When AdvanceTrac senses wheel slippage, it reduces engine torque and applies the brakes as needed.
AdvanceTrac can be run on or off with the V-6. In the GT, AdvanceTrac, can be run in on, off or Sport mode, which allows drivers to push it more while still retaining control.
“We adjusted the springs, stabilizer bars and shocks to better balance the ride, steering and handling for all models, which results in a more engaging driving e😜erience,” said Vehicle Engineering Manager Tom Barnes. “The 2010 Mustangs feel more controlled for steering and handling, yet retain a good ride balance.”
Tires are increased by an inch across the Mustang line, with 17-inch tires standard on the V-6 and 18-inch tires standard on the V-8. A 19-inch Pirelli Summer tire is late available as an option for those seeking higher performance.
The proven chassis from the Bullitt series serves as the base for the GT. A tower-to-tower brace pioneered on the Bullitt lends additional torsional and lateral stiffness to the chassis to improve cornering for those selecting the 19-inch tire.
“You're getting the best-handling, best-balanced Mustang ever as the base GT,” said Chief Nameplate Engineer Paul Randle.
Design and engineering teams spent a lot of time honing the aerodynamics of the 2010 Mustang, ensuring that both the aerodynamic drag and lift balance were improved for better overall efficiency.
“We've reduced the drag coefficient, which measures the ability of the Mustang to slip through the air, by 4 percent in the V-6 models and 7 percent in the GT models,” said Product Design Engineer Steve Parks. “In addition, we reduced the front aerodynamic lift for the 2010 Mustang by 37 percent for V-6 models and 23 percent for GT models, which significantly improves steering feedback and driver confidence at higher speeds.” 😄
Deadlift
Tak to mas smulu >😁
Spíš není dost důvodů, aby byla. I Ford o něm mluví jen jako o "modernized". Už když se chystalo Camaro, Challenger, vědělo se, že odpověď Fordu nebude NOVÝ Mustang ale jen refresh. To je odpověď i na častou otázku "proč tam je zase ta tuhá osa?" - bude až v novém Mustangu kolem roku 2012.
Ano, 210 mi na muscle car opravdu přijde málo.
Deadlift
Proc by nebyla.
Deadlift
>😁 A proc by mel, 210 koni ti pride malo? Muscle car je V-8 nad 73 kW.
Mustang je oficialane kategorie "Pony car muscle".
Pony, nebo muscle oboje je spravne 😉
Deadlift
presne tak
Pony Car je trieda ktoru vytvoril v roku 1964 Ford Mustang ako prvy tato trieda sa vyznacovala dlhou prendou kapotou a kratkou zadnou, odpovedou na Mustang bolo Camaro, atd.
Podla mna bola krajsia generacia predtym ale tak hold treba ist s dobou ale asi si na to casom zvykneme ale tie zadne svetla si fakt mohli odpustit 😒 za to pristrojovka a otvory klimy sa viac podobaju na klasicke 67-68 GT-CS (California Special) A nemyslim si ze 320 konikov by bolo nejako malo 😄 myslim ze je to ako prvy stupienok velice fajne >😒]
Není to ovšem new model ve smyslu "nová generace".
Nečekáš, že si výrobce pro svůj výrobek vybere slabší označení, viď? 😊
Deadlift
Mustang a F-150.
Deadlift
Ftipe >😁 Kuga i Fiesta se bude prodavat v US. Tak ze bude mit.
Deadlift
:yes: :yes:
Deadlift
No jedno to neni facelit se dela vecinou po 2lech a Mustang tehle generace je uz 4 roky v prodeji par faceliftu uz mel pokud se nepletu roce 06 a 08 tak ze facelift to neni, je to new model, uz proto ze u V-8 je vse nove at motor tak podvozek tak interier i karoserie.
Deadlift
Sam vyrobce rika V-6 tak V-8 muscle Cars.

Ford Motor Company LOS ANGELES, Nov. 18, 2008 – Muscle goes modern for 2010 as the Ford Mustang – America’s favorite :-! muscle car for 45 years straight :-! – hits the streets with a new exterior design; new world-class interior featuring well-crafted materials and updated technology; and a V-8 with even more horsepower and an even throatier signature Mustang exhaust sound.
Mám za to, že to je trochu jinak. Tedy hlavně v tom, že pony-car neni označení jen pro Mustanga, ale pro "levné, nepraktické leč stylové auto pro mladé".
Takže můj hlas by šel pro "základní Mustang je pony, GT500 je muscle".
_Teddy_
Ono uz ten "zaklad" v Mustangu (V6/4.0) ma pod kapotou vyse 200 plnokrvnych koni. Take stado si zasluzi lepsi nazov, nie "ponny-car"...
Avatar - jurajos
jurajos
Akurát že tých retro prvkov je tam teraz viac ako predtým.
Avatar - jurajos
jurajos
Ja neargumentujem. Či 7 litrová beštia ale 2,8-čka. Je to legenda a mne osobne je rovnako voľne či medzi pony cars alebo muscle cars. Za tu cenu musí byť človek na hlavu aby to riešil. >😒]
prejt
Půvab novému Mustangu rozhodně nechybí, ale odklonu od původního retrostylu už tolik netleskám... ;-\
Avatar - T613
T613
na Soul a Kugu to stejně nemá!
Avatar - Dinar
Dinar
V zásadě je to jedno, vypadá to dobře, ten facelift, ať se to dá technicky tak označit nebo ne, je spíš pochvala, vyhladil a omladil tvary, teď to auto vypadá líp. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Mě osobně je to fuk, amerikofil by ti to vysvětlil natotata. Ale jinak, argumentovat tím sedmilitrem, to je jako bys řekl, že ač je B-segment označován za nákupní tašku do města, tak třeba Clio nemůže být tou nákupní taškou, protože těžko označit něco za nákupní tašku, když to má třílitrový V6 (myslím Clio Villiams). 😄 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-my Mustang Ford

My Baby she know's I'm on a scene
My baby keeps asking where I've been
My baby's guessing that I'm messing
It's all put together with alligator leather.

My Baby she know's I'm no fool
My baby she says hey keep cool
My baby don't realise I'm hypnotized
It's all put together with alligator leather

m-m-m-m-m-m-m-m-m-m-my Mustang Ford

Marc Bolan, Rest in peace
Asi tak >😒]
Avatar - jurajos
jurajos
Tiež to tak vidím. Monštrum so 7,1 V8 tažko nazvať ponycar. >😒]
Avatar - jurajos
jurajos
Tým faceliftom som si nie až tak istý. Nemám síce oči terminátora ale plechy sú snáď všetky iné. Zase technika je rovnaká. Žeby taký Golf VI? 😉
Muscle by mělo být centrální označení pro tato klasická americká kupátka. Pony je pojem jen u Mustangu...nebo ne?
Avatar - Pierro
Pierro
pony, nebo muscle, nejsem přes tyhle amerikanismy kovaný odborník... každopádně to auto se mi líbí, stejně jako US cena... 😉
Mustang je nezaměnitelná ikona Amerického automobilového průmyslu. Spolu s Grand kaňonem nemá chybu... :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Celkem pěkný facelift, šikovné auto, hlavně v kontextu své ceny.
P.S. jen bacha na pravověrné, ať tě za ten muscle car nenatáhnou na skřipec, Mustang je zakladatelem kategorie pony car. 😉
Avatar - Pierro
Pierro
Motory nic moc, ale jinak to auto vypadá fantasticky. Ve verzi Cobra pak nemá chybu...