Jakej je pro tebe vzor tvarů sportovního auta, aby taky tak vypadalo? Mně přijde celkem přitažený za vlasy tvrdit, že sportovně nevypadá.. a líbí se mi, no.
Vystačim:)
On upřímně řečeno celej ten pojem "sportovního" auta je pro mě takovej minimálně zvláštní. Představa že si sednu, čapnu volant a jedu do provozu "sportovat" mi vždy vyloudí úsměv na tváři..
je to tupe na predok.. nepaci sa mi naraznik a komplet predny previs ani pri pohlade zboku .. cele to doraza ta tuctova megamaska ktora na takomto stihlom supersporte posobi ako past na oko
Mě by zajímalo, jak bude naživo působit ta nová forma singleframe, protože na tom bílém exempláři mi to nic moc pěkného nepřijde, zejména z toho úhlu na titulní fotografii.
z tohto pohladu [odkaz] na mna posobi hodne divne ta masa plechu/plastu vo farbe karoserie oddelujuca tu velku masku od svetiel aj tych nasavacich otvorov pod nimi .. cely naraznik mi tam v tejto podobe nepasuje aj s tou maskou a nasavacimi otvormi ( svetla su pritom ok ) ... trosku mi to pride take tvarovo tupe na predok a trosku aj bezradne ... mozno ski kludne ten singleframe mohli odpustit a spravit sipovity predok s peknym previsom ako ine sportiaky a capnut hore na kapotu 4 kruhy ... asi by to vyzeralo daleko lepsie ako tlacit velku megamasku klasickeho sedanu na stihly supersport ..
Ty si dneska nesáš pokoj?
Zavolej do Audi, že to dělaj blbě.
Je to tady strašná partička. Jeden napíše. že R8 nevypadá sportovně a má :yes: nepočítaných, druhej , kterýmu se líbí. dostává jen :no: .
připadám si jako na cizí planetě.
bude se prodávat stejně dobře, jako předchozí generace. Na rozdíl od pravděpodobně většiny z vás ji vlastním a tak můžu napsat něco z vlastní zkušenosti - je to skvělé auto. Slinty lidí, co ho znaj jen z internetu jsou fakt ubohý. Tohle auto se kvalitou zpracování a jízdy pohybuje světelný roky od vašich mouder z fotek. Ubožejší diskusi jsem ještě nikde neviděl, babráci. :-!
nepacia sa mi predne partie R8 a nie som jediny .. tak zbytocne sa hecujes ... navyse kazdy mame svoj nazor... ja ti neberiem tvoj... dizajn je subjektivny.... mna sa predne partie R8 nepozdavaju... ta implementacia masky je priserna .. bodka... nemam s tebou o com diskutovat
hlavne palcovaci.
Ked sa vies vyjadrit slovne, netreba palcovat.
Samotny fakt, ze sa ti nieco nepaci ( maska, naraznik...) neznamena, ze je cele auto zle.
Predny previs je aky je, podobny ma aj F458 / 488 - to je totiz pri supersportoch s motorom v strede bezne. Potrebuju mechanicky aj aerodynamicky pritlak na predok pri svojich rychlostiach.
Maska - no co uz... Naraznik som aj ja kritizoval - nepacia sa mi ale len tie vertikalne listy v nasavacich otvoroch. Na e-trone su horizontalne a tam je to ok.
A sideblady - boli by fajn, keby boli spojene ako v min. gen.
Takze secteno a podtrzeno, min. generacia bola krajsia, svojskejsia.
Lenze nova nemoze byt ako ona - musi sa posunut dizajnovym smerom, akym sa ubera cele Audi a cely svet aut - zhranatovanie - bohuzial. Aj ja som proti. :-!
neviem co sa pise vyssie ale ja tu netvrdim ze je cele auto zle.... nepisal som to nikde.. pisem ze je to tupe na predok a implementacia masky sa mi nepozdava.... komplet by som prepracoval predny naraznik... navyse ak si vsimnes... pisal som vyssie ze svetla su ok....
ano minula generaia bola tak nejak pohladnejsia... a akoby menej hranata co mi k sportiaku viac pasovalo... tento geometricko-kubicky dizajn mi na predku novej generacie R8 uz ale skratka nesedi ... auto je fajn ale predne partie su uz na pohlad zvlastne ... cela ta maska mi tam posobi nejako neprirodzene napasovana
Ahoj,
mě zaráží, že tady zoufalec napíše o technicky dokonalým středomotorovým supersportu, ž není podle jeho gusta sportovní a plebs se míní upalcovat. Jenom KO palce
A ty- nemusí se ti líbit. Ale víš o něm kulový. Audi i majitelům a fanouškům je tvůj jalovej názor u pr...e, tak už to pochop
Sorry, alety jsi tady dneska za chudáčka, jak napsal RS. Ráno ses probral a pod svým pseudonymem (Hyundai, KIa) jsi stihl poplivat Mercedes a Audi. Ne nemáš se mnou o čem diskutovat. A už vůbec ne o autech, který znáš jen z parkoviště nebo časopisu. Na to máme přísloví: Psí hlas do nebe nevolá. :-!
Váhal jsem, jestli tohle odeslat, ale musel jsem. Pro dnešek jsem s tebou skončil. Někdy mrknu, jestli ses z toho vyhrabal - a já se snad do tý doby uklidním. Dneskas mě fakt neskutečně vytočil. :no:
Ale uznávám, že se ti líbit nemusí.
Až se probereš, dej vědět, jestli pojedeš do česka, půjčím ti R8, abys pochopil, jak daleko je ten vesmír, o kterým pleskáš, od tvých představ.
btw nová je super, decentní faceliftík dokonalého (v podstatě už legendy) a hlavně potřebovala ten vnitřní (infotainment starej 12 let v autě za 4míče byl out)
tvoje neakceptovanie inych nazorov sa tu uz prejavuje... mne sa predne partie R8 nepacia... a je fajn vediet ze kvoli tomu som zufalec... takto asi moc nepodebatime... ale vdaka za nazor ...
Hele chlapi, už se uklidňuju. Nabídka platí. Dál přes soukromky.
Jinak HK to schytal za všechny. Nechápu svět, ve kterým když někdo napíše, že se mu R8 nelíbí a že není sportovní (což naprosto chápu) dostane jenom :yes: a to hodně. A ani jeden :no: . Vlastně mě to nenaštvqlo jako kvůli mě nebo autu, ale "Ku...a kam ten svět spěje!
Tímto se HK omlouvám za chudáčka, protože prostě napsal, že se mu nelíbí a moje frustrace celým osazenstvem padla na něj.
Jinak o R8 bych toho mohl napsat tuny. Ale počkám, až bude čas a chladná hlava.
Jinak singlefareme - málokdo to ví a chápe, ale je to vlastně strašný retro. A vzhledem k autounionu je to bomba. Taky ta geneze - Type C,D Rosemeyer pilot. Rosemeyer retro koncept. LeMans 2003, R8. Jestli teda vaše designový mudrování má jít do hloubky, jsem ochoten vám pomoci. >:D >:D >:D
Jinak HK - až budou chtít kapotu sklopit dolů atd, vznikne jim z toho Huracán, a toho už dělaj.
R8 je R8 a málokterý auto dneška má tak charakteristický a originální a nezaměnitelný design - čímž se dostáváme k dalšímu tématu pro designové diskuse - co říkáte na absenci velkejch sidebladů - dřív to bylo jen na Spyderu...
Hm, taky mě to štve. BTW koukal jsem na MB AMG GT-S a jezdil s ním. Moc nerad to píšu...nechci to napsat....nééé....
Nemohu přejít k MB. R8 je lepší. O hodně lepší.
Dneska jsem už zdeptanej...čili... Prosím názory a reakce a názory enom od lidí, kteří obě auta řídili. Jsou strašně odlišná a na ten dlouhej čumák do zatáček a kola pod zadkem nemám koule, jako měl Ruda Karačola....Na komentování fotek jděte na nějakej veb o focení.
Prvá R8 mi prišla ako zjavenie,no a po rokoch sa troska okuká(aj keď ich človek nevidí 5xdenne) aj ked je troška hranatejšia. Tie sideblady boli parádne.
Můj tolik opalcovaný komentář nahoře ale nic neříká o tom že R8 není sportovní. Podle mě je to technicky dokonalé sportovní auto, kterému se může málo co rovnat. Jen jsem si povzdechl nad jeho vzhledem. Sportovním autům odjakživa patřila stejná péče o exteriér jako o techniku uvnitř, exotické, nekonvenční tvary, experimentální prvky... a ne na tisickrat recyklovana, bezpohlavni, koncernova alternace na téma kavovar z 90 let!!! Proto s tím příspěvkem spousta lidí souhlasí.
ved v pohode.... zase fakt nema zmysel sa tu kvoli tomu hecovat vidis to sam... kazdy mame nejaky nazor a v oblasti dizajnu je to najprekernejsie .... takze to uz neries... vsetko v poriadku .... nic sa nedeje predsa
Co te tu na tom tak prekvapuje?
Vzdyt tu je zvykem, ze jakmile nekdo napise "Audi je sh*t", tak okamzite dostane hromadu bejmennych OK palcu, podobne pak dostane palce dolu, jakmile napise, ze sh*t je Honda. Jakobys tu byl dnes poprve...
Kua,ze si tie palce vôbec všímate. Ja som dal iba jeden-jediný pri nejakom hlasovaní.
To asi preto,ze nemam FB a podobne socky,tak mi palce nič nevravia :-)
...ale vedúci,nemusíš sa až tak rozčuľovať (ale chápem ťa), dizajnom sa nezavďačiš-u jedného krásne u iného hnus.
PS : ja som v CZ skoro furt tak R8 môžeš požičať aj mne a ja mu to pretlmočím. >:D
e-tron je tiez quattro, takze neviem kde zobral autor, ze su motory len vzadu :-!
A dalsia vec - nechce sa mi lustit nemecky konfigurator, ale neverim, ze by pri skoro rovnakom razvore ako pri predchodcovi, pouzitych motorch a koncepcii, vycarovali za zadnymi sedackami zrazu o vyse 100 litrov viac >:D
Myslim, ze tych 220 l to bude spolu a za sedackami to nebude o moc viac ako doteraz.
(nehovoriac o tom, ze V8 mala za sedackami miesta viac nez V10 )
Dobrý den,
cituji oficiální český press kit k autu:
Dva elektromotory na zadní nápravě poskytují nejvyšší výkon dvakrát 170 kW a maximální točivý moment dvakrát 460 N.m. Systém rozdělování hnací síly mezi jednotlivá kola zaručuje maximální stabilitu a dynamiku.
Pod předním víkem je k dispozici zavazadlový prostor o objemu 112 litrů. Za sedadly, kam lze odložit i golfový bag, zůstává ještě 226 litrů.
Takze, pozrel som sa pre istotu ku Nemcom a odpadavam ! >:D
Vam sa tymto padom ospravedlnujem. ;-)
Pani v Ingolstadte asi potrebovali oslovit aj Ceskych a Slovenskych "chaluparov" a pripadny porovnavaci test s Octov RS TDI teda bude napinavy, kedze R8 uvezie aspon polovicu batoziny pre (mensiu) polovicu posadky. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
K pohonu R8 e-tron - moje 2. ospravedlnenie - splietol som si to s Forschungsprojekt e-perfomance, kde boli e-motory 3 a teda aj vpredu a bolo to tym padom quattro.
Takze Audi prepisuje historiu a prvy model RWD v novodobej historii je elektro supersport... :-!
........"Manuál už k dispozici nebude, důvodem je malý zájem zákazníků o tuto převodovku" >:D >:D >:D Zájem by byl, ale zájemci o manuál se jaksi rozcházejí s danou cenovou hladinou.... >:D >:D >:D. Takže zbyli jen bohatí lempli, kteří to s fofrklackem neumí a nebo ti, na kterých artroza vykonala své zhoubné dílo... ;-\ Jo, a nassrrali mě, chtěl jsem zítra objednat 10 těchto vozů, ale o tu převodovku pro kriple a mrtvoly nemám zájem.... >:D