Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 tajemství Audi R8: Lasery a speciální výbava pro ČR

Nové Audi R8 je v české specifikaci vybaveno lépe než v té německé. Použitý motor je stejný jako v Lamborghini Huracán.
Zpět na článek
23. 3. 2016 12:25
23. 3. 2016 12:44
23. 3. 2016 13:40
23. 3. 2016 13:48
23. 3. 2016 13:16
23. 3. 2016 20:19
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
23. 3. 2016 13:08
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
23. 3. 2016 13:15
23. 3. 2016 13:47
23. 3. 2016 12:10
Zajímavé vylepšení Haldexu
R8 přináší docela zajímavé vylepšení haldexu - zejména chlazení. Je to zajímá cesta k možnosti konfigurace dělení výkonu...
Rozbalit vlákno
1
24. 3. 2016 05:54
Re: Zajímavé vylepšení Haldexu
Pokud spojka potřebuje chladit, je zřejmě přetížená prokluzem. Jaká bude její životnost ?
Avatar - Googlit
23. 3. 2016 12:25
Vzhled
Proč k tomu audi nepustí někoho kdo má zkušenosti s designem sportovních aut. Tyhle unisex vw tvary sportovně nebudou vypadat nikdy.
Rozbalit vlákno
4
23. 3. 2016 12:44
Re: Vzhled
Jakej je pro tebe vzor tvarů sportovního auta, aby taky tak vypadalo? Mně přijde celkem přitažený za vlasy tvrdit, že sportovně nevypadá.. a líbí se mi, no.
Avatar - Googlit
23. 3. 2016 13:40
Re: Vzhled
Vzor sportovního auta je pro mě Lamborghini Miura ale s tím si asi nevystačíš že? >:D
23. 3. 2016 13:48
Re: Vzhled
Vystačim:)
On upřímně řečeno celej ten pojem "sportovního" auta je pro mě takovej minimálně zvláštní. Představa že si sednu, čapnu volant a jedu do provozu "sportovat" mi vždy vyloudí úsměv na tváři..
Avatar - 3_diamanty
23. 3. 2016 13:16
Re: Vzhled
je to tupe na predok.. nepaci sa mi naraznik a komplet predny previs ani pri pohlade zboku .. cele to doraza ta tuctova megamaska ktora na takomto stihlom supersporte posobi ako past na oko
Avatar - Pekelná Micinka
23. 3. 2016 12:53
Heinlein Edition?
Mě by zajímalo, jak bude naživo působit ta nová forma singleframe, protože na tom bílém exempláři mi to nic moc pěkného nepřijde, zejména z toho úhlu na titulní fotografii.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 3_diamanty
23. 3. 2016 12:59
Re: Heinlein Edition?
z tohto pohladu [odkaz] na mna posobi hodne divne ta masa plechu/plastu vo farbe karoserie oddelujuca tu velku masku od svetiel aj tych nasavacich otvorov pod nimi .. cely naraznik mi tam v tejto podobe nepasuje aj s tou maskou a nasavacimi otvormi ( svetla su pritom ok ) ... trosku mi to pride take tvarovo tupe na predok a trosku aj bezradne ... mozno ski kludne ten singleframe mohli odpustit a spravit sipovity predok s peknym previsom ako ine sportiaky a capnut hore na kapotu 4 kruhy ... asi by to vyzeralo daleko lepsie ako tlacit velku megamasku klasickeho sedanu na stihly supersport ..
23. 3. 2016 13:12
Re: Heinlein Edition?
Ty si dneska nesáš pokoj?
Zavolej do Audi, že to dělaj blbě.

Je to tady strašná partička. Jeden napíše. že R8 nevypadá sportovně a má :yes: nepočítaných, druhej , kterýmu se líbí. dostává jen :no: .

připadám si jako na cizí planetě.

bude se prodávat stejně dobře, jako předchozí generace. Na rozdíl od pravděpodobně většiny z vás ji vlastním a tak můžu napsat něco z vlastní zkušenosti - je to skvělé auto. Slinty lidí, co ho znaj jen z internetu jsou fakt ubohý. Tohle auto se kvalitou zpracování a jízdy pohybuje světelný roky od vašich mouder z fotek. Ubožejší diskusi jsem ještě nikde neviděl, babráci. :-!
Avatar - 3_diamanty
23. 3. 2016 13:15
Re: Heinlein Edition?
nepacia sa mi predne partie R8 a nie som jediny .. tak zbytocne sa hecujes ... navyse kazdy mame svoj nazor... ja ti neberiem tvoj... dizajn je subjektivny.... mna sa predne partie R8 nepozdavaju... ta implementacia masky je priserna .. bodka... nemam s tebou o com diskutovat
Avatar - AUDIRS6
23. 3. 2016 13:16
Re: Heinlein Edition?
neries chudacikov. :-!
Avatar - 3_diamanty
23. 3. 2016 13:17
Re: Heinlein Edition?
kto ti je chudacik? nieco k teme nemas?
Avatar - AUDIRS6
23. 3. 2016 13:26
Re: Heinlein Edition?
hlavne palcovaci.
Ked sa vies vyjadrit slovne, netreba palcovat.
Samotny fakt, ze sa ti nieco nepaci ( maska, naraznik...) neznamena, ze je cele auto zle.
Predny previs je aky je, podobny ma aj F458 / 488 - to je totiz pri supersportoch s motorom v strede bezne. Potrebuju mechanicky aj aerodynamicky pritlak na predok pri svojich rychlostiach.
Maska - no co uz... Naraznik som aj ja kritizoval - nepacia sa mi ale len tie vertikalne listy v nasavacich otvoroch. Na e-trone su horizontalne a tam je to ok.
A sideblady - boli by fajn, keby boli spojene ako v min. gen.
Takze secteno a podtrzeno, min. generacia bola krajsia, svojskejsia.
Lenze nova nemoze byt ako ona - musi sa posunut dizajnovym smerom, akym sa ubera cele Audi a cely svet aut - zhranatovanie - bohuzial. Aj ja som proti. :-!
Avatar - 3_diamanty
23. 3. 2016 13:31
Re: Heinlein Edition?
neviem co sa pise vyssie ale ja tu netvrdim ze je cele auto zle.... nepisal som to nikde.. pisem ze je to tupe na predok a implementacia masky sa mi nepozdava.... komplet by som prepracoval predny naraznik... navyse ak si vsimnes... pisal som vyssie ze svetla su ok....

ano minula generaia bola tak nejak pohladnejsia... a akoby menej hranata co mi k sportiaku viac pasovalo... tento geometricko-kubicky dizajn mi na predku novej generacie R8 uz ale skratka nesedi ... auto je fajn ale predne partie su uz na pohlad zvlastne ... cela ta maska mi tam posobi nejako neprirodzene napasovana
23. 3. 2016 13:34
Re: Heinlein Edition?
Ahoj,
mě zaráží, že tady zoufalec napíše o technicky dokonalým středomotorovým supersportu, ž není podle jeho gusta sportovní a plebs se míní upalcovat. Jenom KO palce
A ty- nemusí se ti líbit. Ale víš o něm kulový. Audi i majitelům a fanouškům je tvůj jalovej názor u pr...e, tak už to pochop
Sorry, alety jsi tady dneska za chudáčka, jak napsal RS. Ráno ses probral a pod svým pseudonymem (Hyundai, KIa) jsi stihl poplivat Mercedes a Audi. Ne nemáš se mnou o čem diskutovat. A už vůbec ne o autech, který znáš jen z parkoviště nebo časopisu. Na to máme přísloví: Psí hlas do nebe nevolá. :-!
Váhal jsem, jestli tohle odeslat, ale musel jsem. Pro dnešek jsem s tebou skončil. Někdy mrknu, jestli ses z toho vyhrabal - a já se snad do tý doby uklidním. Dneskas mě fakt neskutečně vytočil. :no:

Ale uznávám, že se ti líbit nemusí.

Až se probereš, dej vědět, jestli pojedeš do česka, půjčím ti R8, abys pochopil, jak daleko je ten vesmír, o kterým pleskáš, od tvých představ.

btw nová je super, decentní faceliftík dokonalého (v podstatě už legendy) a hlavně potřebovala ten vnitřní (infotainment starej 12 let v autě za 4míče byl out)
Avatar - 3_diamanty
23. 3. 2016 13:37
Re: Heinlein Edition?
tvoje neakceptovanie inych nazorov sa tu uz prejavuje... mne sa predne partie R8 nepacia... a je fajn vediet ze kvoli tomu som zufalec... takto asi moc nepodebatime... ale vdaka za nazor ...
23. 3. 2016 13:51
Re: Heinlein Edition?
Hele chlapi, už se uklidňuju. Nabídka platí. Dál přes soukromky.

Jinak HK to schytal za všechny. Nechápu svět, ve kterým když někdo napíše, že se mu R8 nelíbí a že není sportovní (což naprosto chápu) dostane jenom :yes: a to hodně. A ani jeden :no: . Vlastně mě to nenaštvqlo jako kvůli mě nebo autu, ale "Ku...a kam ten svět spěje!

Tímto se HK omlouvám za chudáčka, protože prostě napsal, že se mu nelíbí a moje frustrace celým osazenstvem padla na něj.

Jinak o R8 bych toho mohl napsat tuny. Ale počkám, až bude čas a chladná hlava.

Jinak singlefareme - málokdo to ví a chápe, ale je to vlastně strašný retro. A vzhledem k autounionu je to bomba. Taky ta geneze - Type C,D Rosemeyer pilot. Rosemeyer retro koncept. LeMans 2003, R8. Jestli teda vaše designový mudrování má jít do hloubky, jsem ochoten vám pomoci. >:D >:D >:D

Jinak HK - až budou chtít kapotu sklopit dolů atd, vznikne jim z toho Huracán, a toho už dělaj.
R8 je R8 a málokterý auto dneška má tak charakteristický a originální a nezaměnitelný design - čímž se dostáváme k dalšímu tématu pro designové diskuse - co říkáte na absenci velkejch sidebladů - dřív to bylo jen na Spyderu...

co třeba se bavit normálně. hm?
Avatar - AUDIRS6
23. 3. 2016 13:56
Re: Heinlein Edition?
Moj nazor poznas, uz sme o tom trochu popisali - mne chybaju !
Oni sa tvaria, ze tam su, ale su oddelene a to je zle, velmi zle. :-!
23. 3. 2016 14:03
Re: Heinlein Edition?
Hm, taky mě to štve. BTW koukal jsem na MB AMG GT-S a jezdil s ním. Moc nerad to píšu...nechci to napsat....nééé....

Nemohu přejít k MB. R8 je lepší. O hodně lepší.

Dneska jsem už zdeptanej...čili... Prosím názory a reakce a názory enom od lidí, kteří obě auta řídili. Jsou strašně odlišná a na ten dlouhej čumák do zatáček a kola pod zadkem nemám koule, jako měl Ruda Karačola....Na komentování fotek jděte na nějakej veb o focení.
Avatar - speedfred
23. 3. 2016 14:06
Re: Heinlein Edition?
Prvá R8 mi prišla ako zjavenie,no a po rokoch sa troska okuká(aj keď ich človek nevidí 5xdenne) aj ked je troška hranatejšia. Tie sideblady boli parádne.
Avatar - Googlit
23. 3. 2016 14:24
Re: Heinlein Edition?
Můj tolik opalcovaný komentář nahoře ale nic neříká o tom že R8 není sportovní. Podle mě je to technicky dokonalé sportovní auto, kterému se může málo co rovnat. Jen jsem si povzdechl nad jeho vzhledem. Sportovním autům odjakživa patřila stejná péče o exteriér jako o techniku uvnitř, exotické, nekonvenční tvary, experimentální prvky... a ne na tisickrat recyklovana, bezpohlavni, koncernova alternace na téma kavovar z 90 let!!! Proto s tím příspěvkem spousta lidí souhlasí.
Avatar - 3_diamanty
23. 3. 2016 14:29
Re: Heinlein Edition?
ved v pohode.... zase fakt nema zmysel sa tu kvoli tomu hecovat vidis to sam... kazdy mame nejaky nazor a v oblasti dizajnu je to najprekernejsie .... takze to uz neries... vsetko v poriadku .... nic sa nedeje predsa
23. 3. 2016 14:42
Re: Heinlein Edition?
Co te tu na tom tak prekvapuje?
Vzdyt tu je zvykem, ze jakmile nekdo napise "Audi je sh*t", tak okamzite dostane hromadu bejmennych OK palcu, podobne pak dostane palce dolu, jakmile napise, ze sh*t je Honda. Jakobys tu byl dnes poprve...
Avatar - speedfred
23. 3. 2016 14:47
Re: Heinlein Edition?
Kua,ze si tie palce vôbec všímate. Ja som dal iba jeden-jediný pri nejakom hlasovaní.
To asi preto,ze nemam FB a podobne socky,tak mi palce nič nevravia :-)
Avatar - AUDIRS6
23. 3. 2016 14:59
Re: Heinlein Edition?
FB ? to co je za blbost ? >:D
Tipujem, ze tolko srandy co tu, si tam clovek nema sancu uzit. Preto to tu mam rad >:-[]
Avatar - speedfred
24. 3. 2016 12:19
Re: Heinlein Edition?
FB - fejsbúk
Avatar - AUDIRS6
24. 3. 2016 12:26
Re: Heinlein Edition?
ved viem, ze to je ta xichto-kniha >:D
23. 3. 2016 16:16
Re: Heinlein Edition?
Já zapomněl... >:D
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
23. 3. 2016 20:19
Re: Heinlein Edition?
Nejde o to, kto si mysli, ktore auto je sh-t alebo nie.

Ide o fakty a fakt je, ze toto audi nie je vo svoje kategorii zle. A nikomu sa moze pacit aj 'dizajn'.

Ale faktom je, ze napr. Nissan GT-R je po kazdej stranke lepsie auto :-)

[odkaz]
Avatar - speedfred
23. 3. 2016 13:39
Re: Heinlein Edition?
...ale vedúci,nemusíš sa až tak rozčuľovať (ale chápem ťa), dizajnom sa nezavďačiš-u jedného krásne u iného hnus.
PS : ja som v CZ skoro furt tak R8 môžeš požičať aj mne a ja mu to pretlmočím. >:D
23. 3. 2016 13:52
Re: Heinlein Edition?
Už jsem se uklidnil. 8-s 8-s 8-s

Ale málem mi to urvalo palici!
23. 3. 2016 13:36
Re: Heinlein Edition?
Naživo je to pěkný, agresivnější než starej model a hezčí než na fotce - můj názor.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
23. 3. 2016 13:08
Specialna vybava pre CR. Hm, co to tak moze byt
Predpokladam, ze hned vedla 'odstranenie oznacenia modelu' je polozka 'odstranenie smerovych svetiel'
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
23. 3. 2016 13:15
e-tron
e-tron je tiez quattro, takze neviem kde zobral autor, ze su motory len vzadu :-!
A dalsia vec - nechce sa mi lustit nemecky konfigurator, ale neverim, ze by pri skoro rovnakom razvore ako pri predchodcovi, pouzitych motorch a koncepcii, vycarovali za zadnymi sedackami zrazu o vyse 100 litrov viac >:D
Myslim, ze tych 220 l to bude spolu a za sedackami to nebude o moc viac ako doteraz.
(nehovoriac o tom, ze V8 mala za sedackami miesta viac nez V10 )
Rozbalit vlákno
2
23. 3. 2016 13:25
Re: e-tron
Dobrý den,
cituji oficiální český press kit k autu:

Dva elektromotory na zadní nápravě poskytují nejvyšší výkon dvakrát 170 kW a maximální točivý moment dvakrát 460 N.m. Systém rozdělování hnací síly mezi jednotlivá kola zaručuje maximální stabilitu a dynamiku.

Pod předním víkem je k dispozici zavazadlový prostor o objemu 112 litrů. Za sedadly, kam lze odložit i golfový bag, zůstává ještě 226 litrů.
Avatar - AUDIRS6
23. 3. 2016 13:47
Re: e-tron
Takze, pozrel som sa pre istotu ku Nemcom a odpadavam ! >:D
Vam sa tymto padom ospravedlnujem. ;-)
Pani v Ingolstadte asi potrebovali oslovit aj Ceskych a Slovenskych "chaluparov" a pripadny porovnavaci test s Octov RS TDI teda bude napinavy, kedze R8 uvezie aspon polovicu batoziny pre (mensiu) polovicu posadky. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

K pohonu R8 e-tron - moje 2. ospravedlnenie - splietol som si to s Forschungsprojekt e-perfomance, kde boli e-motory 3 a teda aj vpredu a bolo to tym padom quattro.

Takze Audi prepisuje historiu a prvy model RWD v novodobej historii je elektro supersport... :-!
Avatar - praděda7
23. 3. 2016 16:05
R8 bez manuálu...
........"Manuál už k dispozici nebude, důvodem je malý zájem zákazníků o tuto převodovku" >:D >:D >:D Zájem by byl, ale zájemci o manuál se jaksi rozcházejí s danou cenovou hladinou.... >:D >:D >:D. Takže zbyli jen bohatí lempli, kteří to s fofrklackem neumí a nebo ti, na kterých artroza vykonala své zhoubné dílo... ;-\ Jo, a nassrrali mě, chtěl jsem zítra objednat 10 těchto vozů, ale o tu převodovku pro kriple a mrtvoly nemám zájem.... >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
24. 3. 2016 12:18
Re: R8 bez manuálu...
Bavíš ako vždy. :yes: :yes: