Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda předala vodíkové Clarity prvnímu zákazníkovi

Rok poté, co se začala prodávat vodíková Toyota Mirai, se na japonském trhu objevuje její konkurent od Hondy. Papírově vypadá lépe, ale je dražší.
Zpět na článek
24. 3. 2016 10:08
24. 3. 2016 10:51
24. 3. 2016 12:51
24. 3. 2016 13:13
24. 3. 2016 13:54
24. 3. 2016 22:25
Avatar - Stewee
24. 3. 2016 10:08
Clarity
Držím palce, aby sme Clarity poznali a videli nie len z internetu, ale aj z bežného života. Honda go!
Rozbalit vlákno
2
24. 3. 2016 10:51
Re: Clarity
no jo, jenže o prodeji se neuvažuje, vše budou JEN PRONÁJMY. To za prvé.
Za druhé tlak ve vodíkových nádržích je 700 atmosfér. To je docela dost (já bych z toho měl asi dost respekt).
O ceně vozu 1.4 mil. Kč (přepočet, po započtení nákladů na dovoz a ceských daní to bude tak 1.7 mil. Kč) velikosti cca Toyoty Prius... No, říkám opět, je to celkem dost.
Avatar - TeeJay
24. 3. 2016 12:51
Re: Clarity
Nikdo vodíková auta neprodává, je to vcelku logické, při těch výrobních číslech.

Dělá ti starost tlak v bytelných, téměř nezničitelných nádržích, ale prudce hořlavý benzin v plastové skořápce tě nechává klidným? ;-)

Auto s délkou jako Mercedes E a větší šířkou ti za 1,4-1,7 mega přijde moc? Vždyť za 1.3 mega máš holé éčko s blbým naftovým čtyřválcem... :-O
Avatar - TeeJay
24. 3. 2016 13:13
Zajímavé
Podobný výkon, podobné nádrže, podobná hmotnost a Honda o třetinu delší dojezd? Asi je v tom vodíku opravdu o kus dál :yes: jsem opravdu zvědavý, co vzejde ze spolupráce s GM po roce 2020.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jopino
24. 3. 2016 13:54
me se to libi
Tohle je po dlouhe dobe auto s pohonem na "alternativni paliva", ktere se mi libi. Mirai uz testovali polaci na autocentrum.pl, takze clovek si mohl udelat usudek, "vo co go". Ovsem Honda se mi alespon z obrazovky libi mnohem vic. Bravo :yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2016 22:25
Budoucnost
Pořád si myslím, že tato technologie má budoucnost. Baterky budou dobré tak do města na kratší trasy. Ale pokud si vezmu, kolik dnes jezdí aut, a ty by měly akumulátory, a ty akumulátory by se nabíjely třeba 100x déle, než probíhá tankování benzínu, tak si prostě nedokážu představit počet nabíjecích stanic a kapacitu rozvodné sítě, která by musela najednou dodávat tolik energie pro nabíjení.
Rozbalit vlákno
0