Novinky
no jo, jenže o prodeji se neuvažuje, vše budou JEN PRONÁJMY. To za prvé.
Za druhé tlak ve vodíkových nádržích je 700 atmosfér. To je docela dost (já bych z toho měl asi dost respekt).
O ceně vozu 1.4 mil. Kč (přepočet, po započtení nákladů na dovoz a ceských daní to bude tak 1.7 mil. Kč) velikosti cca Toyoty Prius... No, říkám opět, je to celkem dost.
Za druhé tlak ve vodíkových nádržích je 700 atmosfér. To je docela dost (já bych z toho měl asi dost respekt).
O ceně vozu 1.4 mil. Kč (přepočet, po započtení nákladů na dovoz a ceských daní to bude tak 1.7 mil. Kč) velikosti cca Toyoty Prius... No, říkám opět, je to celkem dost.
Držím palce, aby sme Clarity poznali a videli nie len z internetu, ale aj z bežného života. Honda go!
Tohle je po dlouhe dobe auto s pohonem na "alternativni paliva", ktere se mi libi. Mirai uz testovali polaci na autocentrum.pl, takze clovek si mohl udelat usudek, "vo co go". Ovsem Honda se mi alespon z obrazovky libi mnohem vic. Bravo :yes:
Pořád si myslím, že tato technologie má budoucnost. Baterky budou dobré tak do města na kratší trasy. Ale pokud si vezmu, kolik dnes jezdí aut, a ty by měly akumulátory, a ty akumulátory by se nabíjely třeba 100x déle, než probíhá tankování benzínu, tak si prostě nedokážu představit počet nabíjecích stanic a kapacitu rozvodné sítě, která by musela najednou dodávat tolik energie pro nabíjení.
Dělá ti starost tlak v bytelných, téměř nezničitelných nádržích, ale prudce hořlavý benzin v plastové skořápce tě nechává klidným? 😉
Auto s délkou jako Mercedes E a větší šířkou ti za 1,4-1,7 mega přijde moc? Vždyť za 1.3 mega máš holé éčko s blbým naftovým čtyřválcem... 😲