Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
co to je za modu dneska??
Náhodou je to super. Stačí to doladit tím, že tam dám vyjímatelný tablet od apple/samsung a nazdar.
V autě si pak rád připlatím za obrazovku 20 000, když vlastně i dostanu tablet v hodnotě 18 000.
V autě si pak rád připlatím za obrazovku 20 000, když vlastně i dostanu tablet v hodnotě 18 000.
do ruky nemuzu vzit mobil aniz bych ńeriskoval pokutu a tady si budes hrat piškvorky, nebo sledovat porno
To můžeš i na mobilu nebo tabletu ... volba je snad na tobě ne ? To že na to lidi kašlou a 90% lidí v městské dopravě imrvere čumí do mobilu aby jim na FB něco neuteklo, to už není věc infotaimentu.
IPace
tahle technika by udelala vice parady v modelech Auris a Avensis, bejt v jednom z techto modlu ve verzi kombi a s neprehnanou cenou (prehnana bude, muj odhad za Prius PI tak 950+) tak bych byl jejich, ta technika v Priusech je spolehliva a to ze tam neni baterka nad 10kWh by me ani tak nevadilo, casem az dozraje cas tak pujde vymenit za vetsi
Asi máš pravdu so zabudovaním hsd do ostatných tried má podla mna Prius zmysel len ako mpv....
Řekl bych, že k tomu časem dojde. Nicméně toyota má prius jako výkladní skříň. Vlajková loď technologie.
Je to prostě dizajnované od začátku až po konec na tuto technologii. Aerodynamika, materiály, ekologická výroba apod. , Kdežto auris/ avensis/yaris apod. jsou primárně auta se spalovacím motorem s možností volby hybrdiního pohonu.
Je to prostě dizajnované od začátku až po konec na tuto technologii. Aerodynamika, materiály, ekologická výroba apod. , Kdežto auris/ avensis/yaris apod. jsou primárně auta se spalovacím motorem s možností volby hybrdiního pohonu.
marvyskocil
Vypadá to celkem efektně, ale kvůli tomu prohnutí tam pravděpodobně nebude stěrač a to už by mi v praxi dost vadilo ;-\
Dylan McKay
Bravo Toyota! :yes:
Viem si predstavit, ze by som si v tom aute pustil Pink Floyd - The Endless River [odkaz] Finally, Prime Time 😄
AUDIRS6
...potom sa nebudem cudovat zakaznikom klasickeho Priusu, ktori schvalne naburaju predok a pocas opravy nejako "poriesia" ( za nejaky uplatok alebo podobne... >😒] ) nahodenie tohoto predku na svoj voz ! >😁 :yes:
Nie, stale sa mi uplne nepaci ( teda nie velmi ), ale je to asi tak 1 000 000 000 000 000 krat lepsie, ako ten nedavno predstaveny votrelec ! >😁
Nie, stale sa mi uplne nepaci ( teda nie velmi ), ale je to asi tak 1 000 000 000 000 000 krat lepsie, ako ten nedavno predstaveny votrelec ! >😁
Toyota okoukala příplatkovou strategii Volkswagenu - dáme tam tak ošklivý základ, aby si všichni připlatili (za kola, za xenony) >😁
ved ale zaklad vyzeral tak brutalne, ako nejaky " R performance clubsport paket ", tak toto bude " luxus paket " ? >😁
Velikonoce jsou až v pondělí a vy už si tady koledujete! >😁 😉
[odkaz]
edit: podarilo sa ti... 😉
a ja som mylsel toho Priusa - klasickeho. 😉
no a to co si postol... :😉 8-s >😒] - brutaaal ! >😁
a ja som mylsel toho Priusa - klasickeho. 😉
no a to co si postol... :😉 8-s >😒] - brutaaal ! >😁
To jen k mé spiklenecké teorii, že VW & Škoda občas ten základ schválně udělají tak, aby si zákazník připlatil za lepší... a teď to tak zřejmě začala dělat Toyota s celým Priusem >😒]
No brutaal... takhle jezdí po většinu času nejprodávanější auto u nás 😄
No brutaal... takhle jezdí po většinu času nejprodávanější auto u nás 😄
3_diamanty
na to nech si kazdy spravi nazor sam... mne sa ale aspon z fotiek zda ze predny previs je docela velky a nizko polozeny nad zemou.... otazne tiez bude aku ma to auto svetlu vysku.... ak je pod 13cm tak to uz za tie peniaze radsej nejaky sportiacik...
Nebo vagón zmrzliny...
aku ma svetlost novy prius? vie niekto? z fotiek to auto vyzera ozaj hodne pri zemi ... uz na prvy pohlad mi to udrelo do oci ze to doslova bruchom lize zem
Klasicky HSD Prius tejto novej generacie ma DVE svetle vysky.
Normalna 123 mm.
Vo verzii pre cesky trh je to 136 mm.
Nerobim si srandu.
Normalna 123 mm.
Vo verzii pre cesky trh je to 136 mm.
Nerobim si srandu.
a jazdi za 1,4l/100km >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Klasicky HSD ma normu okolo 3 litre na 100 km. Ak plug-in prejde 50 km na elektrinu, 3:2 = 1.5. Co zhruba sedi 😄
Presne rovnakou metodikou je vypocitana spotreba hybridnej S-Klasse a ta tiez nejazdi za normovanych 2.8 ci kolko to je.
Presne rovnakou metodikou je vypocitana spotreba hybridnej S-Klasse a ta tiez nejazdi za normovanych 2.8 ci kolko to je.
Při dojezdu na baterie 50 km a schopnosti projet NEDC čistě na elektřinu je výsledná spotřeba třetinová, ne poloviční.
a pre nas slovensky dufam ze ma aspon 150mm >😁 vzhladom na nase cesty
vdaka za info :yes:
vdaka za info :yes:
Jopino
Pockal bych si az na vzhled v realu, treba to nazivo nebude takova divocina, jak z obrazku. Predchozi Prius byl na obrazcich podivnym stvorenim a na vlastni oci.... No, vypadal urcite lepe.
z autosalonu NY [odkaz]
pokud jsi s tim vubec nekdy jel :-!
Pakliže s ním budeš jezdit jinak než s orientací na nízké provozní náklady a ekologický provoz, pak nebude fungovat...
Dle tvého existuje na světě jen jedna třída aut. jmenuje se - ,,jakékoliv jiné auto ,, >😁
Zvládne obtížný terén a je to čistě mechanická záležitost - k čertu s LC a LR defendery = auta k ničemu
Zvládne jezdit za 3,5 litru - k čertu s priusem a hybridy obecně - fuj !
Zvládne převést 10 lidí i s bagáží - adié VW transportére a ostatní dodávky
Stojí 200 000 kč v základu - proč kupovat Dácii ?!
Zaparkuje na pětníku a má retro vzhled - Smrt fiatu 500
Nechybí luxusní interiér a pohodlí - S classe ist caput !
Má V10 a 800 koní - sbohem supersporty.
atd. atd.
Prostě na světě je milion aut. Jedno je pro to a jedno pro ono. Když si koupím VW transporter asi nemůžu tvrdit, když s ním lítám po poli a zničených okreskách a on se mi po 20 tkm rozpadne, že je nahouby. Když budu jezdit s priusem neekologicky a bez ohledu na funkci hybridní soustavy asi se těžko můžu divit, že je neekologický a má vyšší spotřebu.
S auris Hybridem jsem jezdil bez problému za udávanou spotřebu a níže. ( jsem zvyklý z CVT převodovky subaru - ta taky uměla za 8,0 a nebo za 12 - a rychlost se neměnila jen způsob jízdy )
Odpoved je jednoducha - ina filozofia a konstrukcia. Ak sa niekto na hybride stazuje, ze zajazdil 5.2L a k tomu palce dole, tak nejazdil tak, ako sa s nim ma. Ono, vybit baterky dokaze kazdy, nabit a pouzit ich len mala cast. A o tom to je.
Právě proto jsou v Evropě kritizovány oprávněně metody měření spotřeby.
První věta z odkazovaného článku. To, že v evropě a USA vyrábí otřesné hybridy je všeobecně známo.
>😁 Přečti si to alespoň než to sdílíš. Imho prodeje hybridů rostou ...
Prius je dobry krok smerek k autum s nizsimi provoznimi naklady, ale je fakt, ze musi ujit jeste hodne dlouhou cestu.
A to není těžký: stačí na semaforech nešlapat pedálem na podlahu, zbytečně nezrychlovat a zbytečně nebrzdit. To jsou stejně základy plynulý jízdy, který by měl každý dobrý (ne plakátový) řidič umět.
Zkušenosti s priusem mám, rozhodně jsem nebyl brzda provozu a dlouhodobá spotřeba 4.5.
1. Jedinou výjimku tvoří vlastníci nejoblíbenější Toyoty Prius, z těch by si další hybridní vůz koupilo hned 41 procent. ... Hned 60 procent majitelé Priusů se vyjádřilo, že i nadále zůstanou této značce věrní.
Citaty z clanku, na ktory sa odkazujes.
2. Prispevok uzivatela nasua23.
vis lide co si porizuji auto jako je Prius si ho vetsinou neporizuji aby s nim drtili pedal k podlaze a sledovali jak desne jim to pak zere 😉 a to ze nekteri diskuteri to tak musi delat je jejich problem a jejich blbost
Soferujes vobec? Jazdis s kazdym motorom rovnakym sposobom?
Jazdis s dieslom tak, ze radis pri 5000 otackach ako pri atmosferickom benzine? Preradzujes v automate? Budes pri jazde s elektromobilom pustat plyn, aby mohla neexistujuca prevedovka preradit na iny neexistujuci stupen?
I když s myšlenkou souhlasím, je třeba se přizpůsobit, nesouhlasím s představou, že diesely není třeba vytáčet.
To ze ide za 1,4 tomu snad neveris ani ty, trochu objektivity by zase nezaskodilo.
Dakujem
b) Nauc sa jazdit.
1. EU normy pre pluginy su stavane len na 75km, t.j., s nabitou bateriou ide prvych 50km "zadarmo" a zbyvajucich 25km je "spotreba 1.4l". Je to "len administrativny odhad" pre EU uradnikov 😄
2. Jazdil si so starym pluginom, ktory mal bateriu na 15-20km. Ak sa nenabijala, potom to bol normalny Prius hybrid so spotrebou okolo 5l.
3. Ani plugin hybrid na 50km nie je "zadarmo". Treba nabit bateriu a to nieco stoji. Nech nocny prud je cca 0.15 eur (na 1kWh) x bateria 8.8 kWh x 2 (na 100km) a dostaneme 2.64 eur na 100km, co je spotreba cca 2l. Takze v nasich podmienkach jazdia elektromobily za cca 2-3l. V Nemecku je priemerna cena elektriny 2x vacsia, t.j., jazdia za 4-5l, co je na urovni hybridov alebo dieslov.
Nic nie je zadarmo, iba ak by si mal fotovolticku minielektraren, potom by si jazdil na "slnecnu energiu" 😄
To není pravda. Počítají s vyjetím s nabitými bateriemi a pokračování po 25 km po vybití (tedy to je jedno slovní vyjádření použité rovnice). Ano, pokud mu baterie vydrží 50 km, vyjde to na 75. Ale ne každý plug-in hybrid postavili tak, aby ujel 50 km. Také nikde není řečeno, že po těch X kilometrů na baterii musí být spotřeba paliva nulová - vskutku nemusí (některé plug-in hybridy nedokáží dosáhnout potřebných rychlostí v NEDC bez pomoci spalovacího motoru). Proto je výsledné číslo váženým průměrem těch dvou spotřeb.
Starý plug-in Prius měl psanou myslím 2,1. Což bylo dané menším dojezdem na baterie, jak bylo vysvětleno výše (ten výpočet se nezměnil).
Ta soukromá elektrárna také něco stojí.
Přední světla mi připomínají Alfu Zagato... 😄
[odkaz]
Tyoyta se hodne u Hondy inspirovala 😉