Koncept pohání hybridní technika slučující dvoulitrový čtyřválec a elektromotor. Sériová verze si na mušku vezme například Audi A4, BMW řady 3 nebo Infiniti Q50.
Ano, hodně povedený design! Nějak si neumím představit, že jde o střední třídu (pravděpodobně 4,7 m), vypadá jako mnohem větší vozidlo.
Byť vykazuje jistou disproporčnost mezi přísně hranatou maskou chladiče, ostrými hranami předních blatníků a velmi fuidním a zaobleným zbytkem karosérie, nesmírně se mi i tak líbí. Hyundai ještě nikdy neměl tak povedený design ani v případě konceptu, a v případě sériového auta už vůbec...
dnesna stredna trieda sa uz hodne rozmerovo posunula.... ono 4,7 metra ma dnez uz astra kombi ktore je o triedu nizsie.... napriklad nove infiniti Q50 ma uz 4,8 metra... a nejake take podobne dlzkove rozmery cakam aj od tohto genesisu.... len si zoberme aky dlhy je superb ci talisman... ozaj ta stredna trida je dnes uz inde ako si pamatam za mojich mladsich cias ... a aj ta premiova stredna trieda nam uz rastie ( vid nova A4 a Q50 ) ... a nepotrva uz dlho a aj nove bmw 3 v dalsej generacii pojde opat rozmerovo hore... tak to chodi... dnesna stredna trieda uz operuje ozaj rozmermi inde ako pred 15 rokmi... a tak je jasne tento genesis uz tiez nebude ziadny drobcek ... tiez ma ten narast rozmerov dnesnych aut uz doslova desi ( cakam kedy sa to zastavi ) ale s tym asi nic nspravime
Pokial sa sériovka nebude moc líšiť aspoň z vonku, tak JE MOJE !! :-))) Interier sa takmer vždy zmení na tuctovku a je jedno u akej značky to je , ale je to veľká škoda !
V dnešnej dobe možností a predvádzania sa , stále robiť kokpit ako spred 15 rokov !
Toto by bol taký cukrík medzi autami dostupnými aj medzi nie zrovna boháčmi , aj keď sa zaraďuje medzi luxusné značky ako LEXUS a tak. Nechám sa prekvapiť , alebo sklamať produkčnou verziou ! :-))))