Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Proboha
| 28. 3. 2016 10:41
Auto stranou - neznám ho. A jestli to má být nástupce Fusionu, své zákazníky si jistě najde.
Ale proč proboha i tahle krabice musí mít v názvu Sport? Musí to být? Co je na tom sportovního? Opravdu si lidi, co si kupujou něco takovýho myslí, že mají něco sportovního a fakt se jich jako prodá víc? Za chvilku bude nápis sport i na kávovaru nebo pračce.
Proboha
| 28. 3. 2016 12:08
To je eco sport. To je jiná sportovní disciplína. Plníš ekologické úkoly:)
Avatar - fostek
Proboha
| 28. 3. 2016 12:36
Áááááááha! >:-[] 8-s
Už tu jezdí
| 28. 3. 2016 11:23
Už jsem v Praze potkal tři kusy. U dvou si pamatuju, že měli německou SPZ.
Na nástupce Fusionu bych ho nepasoval, protože to určitě nebude za tak lidovou cenu.
Avatar - wakantanka
Už tu jezdí
| 28. 3. 2016 12:46
Tak ono aj ten Fusion bol lacny az na sklonku svojho zivota, kedy sa vcelku slusne vybavene skladovky predavali ako teple rozky. Dovtedy v nasich koncinach vela vody nenamutil.
Avatar - Ada je zase tady
Už tu jezdí
| 28. 3. 2016 18:13
A hlavně ty Fusiony byly navýsost praktické. Dobrý příklad toho, o co lépe se prodává auto s normální světlo výškou ve srovnání s vozy, které mají světlo výšku nesmyslně sníženou...
Tohle se moc dobře prodávat nebude. Vypadá to rozhodně o hodně hůř, než ten Fusion.
Avatar - wakantanka
Už tu jezdí
| 29. 3. 2016 09:31
Ja ti neviem či praktické, v podstate prech. Fiesta na vyššom podvozku so všetkými pozitívami či negatívami modelu z ktorého vychádzal. Môj otec hľadal koncom roku 2004 nové auto a vo Forde mu Fusiona s 1,6 benzínom, manual. klímou a prednými elektr. oknami nacenili na vtedajších cca 500 tis. SVK. Tak som prevrátil oči, zašiel s ním do Fordu a kúpili sme za tie prachy lepšie vybaveného Focusa s rovnakým motorom, ďaleko lepším interiérom a automatickou klímou, vyhrievaným sklom atď. k tomu. Preto hovorím, že Fusion začal dávať zmysel až keď mu výrazne padli ceny.
Už tu jezdí
| 28. 3. 2016 13:37
Tak je jedno jestli nástupce nebo ne, ale co si budem povídat, Fusion je snad jedinej Ford co se mi vůbec nelíbil ve svý době a tohle je oproti němu doslova mistrovské dílo >:D
Avatar - Ada je zase tady
Už tu jezdí
| 28. 3. 2016 18:15
Fusion byl snad jediný Ford, který se mi v posledních letech líbil! :yes:
Škoda že se nedělal i se zvýšenou světlou výškou a pohonem 4x4.
zkusenost
| 28. 3. 2016 13:04
Tak, moc hezky neni, byt ted vypada lepe nez predtim...na druhou stranu je to ohromne velky auto uvnitr, vzadu je mista tak na urovni stredni tridy....jen kufr by mohl byt vetsi. ja jsem s nim moc spokojeny. uvidime kolik bude u nas stat v AT...
Kdo chce kam...
| 28. 3. 2016 15:44
Zdá se, že Ford chce ze svého rumunského závodu udělat specialistu na propadáky. Nejdřív B-Max s nesmyslně malým zavazadlovým prostorem pro rodinné použití a naopak nevhodným designem pro lifestylový model - zákonitým výsledkem jsou jeho mizerné prodeje. A nyní další šílenost - malý crossover se zdaleka nejškaredším designem v segmentu, který má ponton karoserie minimálně o 15 cm vyšší, než je pro oko snesitelné. Navíc už se vlastně jedná o pomalu výběhový model. Když si uvědomíme, jak rychle se segment malých crossoverů zaplňuje novými atraktivními modely, je rozjezd evropské výroby jihoamerického modelu se stupidním jménem "EcoSport" opravdu "logickým" krokem, který na starém kontinentu zajistí jeho dobré prodeje... >:D >:D >:D Hlavně, že to bude levné, díky geniální globalizační strategii "One Ford", která už se tak "osvědčila" v případě současné generace Mondea... 8-s :-( :'-( :no:
Avatar - 3_diamanty
Kdo chce kam...
| 28. 3. 2016 17:18
ono mozno to znie divne ale ecosport este moze v eu prekvapit.... minuly rok predal v eu uz okolo 40 tisic aut .... a to je vysledok si myslim uz nijako tragicky ... navyse tento rok ( ako pozeram na jeho januarove predaje ) ... by mozno ani cislo okolo 50-60 tisic nemuselo byt nerealne.... a to uz teda nie je ziadna kusovka do poctu ale slusne sa predavajuce auto ... ono sice mnohym z nas sa pacit vizualne nemusi ale ja jeho predajom v eu vcelku verim a vsetko nasvedcuje tomu ze tento rok jeho predaje voci minulemu este slusne porastu .... ford rozhodne vie co robi a SUV/crossy akehokolvek druhu su v eu skratka v oblube.... videl som ecosport nazivo a aj ked to samozrejme nie je ziaden krasavec ... predsa len nazivo je podstatne pohladnejsi a skusnutelnejsi ako na fotkach... a este moze prekvapit..... urcite ma do buducna lepsie sance ako sucasny B max ktoreho predaje z roka na rok uz padaju dole a ktory pravdepodobne dost mozno uz skonci bez nastupcu ... nechajme sa prekvapit
Kdo chce kam...
| 28. 3. 2016 17:39
Zahajovat v Evropě výrobu generace, která už se blíží ke konci životního cyklu příliš smysl nedává, to vypadá spíše na to, že zde budou vyrábět následovníka. V článku bohužel není nic o tom, kdy výroba začne resp. v jakém stadiu se to vlastně nachází.
Avatar - wakantanka
Kdo chce kam...
| 29. 3. 2016 08:38
Myslím si že nemáš pravdu s tým B-Maxom, u nehot o celé stojí a padá na cene, kde je oproti konkurencii drahší. Konštrukcia dverí bez stredného sĺpika je síce praktická a zaujímavá, ale očividne drahá na výrobu. A vzhľadom k určeniu auta výhody neprevýšia nevýhodnú cenu. Ak postavia EcoSport cenovo inak, rozumej lacnejšie, bude sa to predávať dobre, vzhľad nevzhľad. Toľko dookola omieľaný Fusion sa tiež začal predávať až vtedy keď mu ceny výrazne padli, teda na konci jeho modelového života.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku