Novinky
Nevíte někdo zda dostane Octa a Golf LED světla při FL?
mohli jich tam dát jetě více... A chybí mi popisek, jak zrovna 1mil ocka byla v nejvyšší výbavě, 2.0T atd..
Ono to vzdy vyjde na nabusenou verzi, holt nahoda >😁
Hm... Tých objednávok majú online k dispozícii toľko, že vybrať niečo TOP a zapasovať to výroby tak, aby to sadlo na tak okrúhle číslo, nie je žiadny problém 😉
Preto, náhoda to určite nie je (to je jasné každému), ale tej "náhode" sa dá pomôcť a tak toto môže byť pokojne a skutočne Okta s číslom 1 mega 😄
Preto, náhoda to určite nie je (to je jasné každému), ale tej "náhode" sa dá pomôcť a tak toto môže byť pokojne a skutočne Okta s číslom 1 mega 😄
Od prvopočátku byl záměr jasný...nabídnout velký auto za rozumný peníze. Dodnes perfektně fungující model, který se nemusí stydět před konkurencí.
Nejsem cílovka, ale že bych se styděl jezdit OIII, to tedy rozhodně ne a vybírat v téhle kategorii bude Octa ve výběru stát hodně nahoře. 😉
Nejsem cílovka, ale že bych se styděl jezdit OIII, to tedy rozhodně ne a vybírat v téhle kategorii bude Octa ve výběru stát hodně nahoře. 😉
je to tak... rozhodne ide o solidne auto ... dokonca mi pride octavia v priemere este drahsia ako golf... takze v tomto smere je dokonca este nad golfom ... a taka RS octavia je aj vizualne vazne moc pekna a atraktivna co sa uz ale o naslapanejsich golfoch neda dvakrat povedat ( teda aspon z mojho pohladu ) ... inak podla mna uspech octavie predcil aj ocakavania samotneho koncernu vw..... tak fungujuce a dobre predajne auto v praxi ozaj nema hocikto .... tah s liftbackom sa vydaril .... aj ked uprimne ma trosku mrzi ze klasicky dlzkou kompaktnejsi hatch skoda tym padom v tejto triede nadalej nema ( ak teda neratam konstrukcne zastaraly rapid ktory ale ozaj nie je konkurent golfa alebo astry )
Sice nejsem cilova skupina pro Octavii, z velky casti je to kvuli vnimani RS modelu lidmi, protoze tyhle dve pismena ve me probouzi uplne jine predstavy nez to, co Octavie nabizi, i kdyz podle toho co jsem slysel od majitelu RS TDI tak je to skoro rally special >😒]
Nicmene, za milion vyrobenych aut rozhodne palec nahoru :yes:
Nicmene, za milion vyrobenych aut rozhodne palec nahoru :yes:
Jedna věc je vnímání některých majitelů, druhá pak směřování auta jako takovýho. RS beru jako svižný cestovní auto...tečka 😉
No pamatuju si jak mi kamarád půjčil jedničkový RS. To auto umí být hodně rychlý. Podvozkově to není žádná hitparáda, ale pár detailů jako tužší podvozek, 17 palcový široký kola, rozpěry zvyšující tuhost kastle, v kombinaci se silným motorem dělají z RS auto, který se s dobrým řidičem za volantem hodně špatně dohání a to nejen na rovině, ale i v zatáčkách. Vede se výrazně líp než obyčejná civilní oktávka. Paradoxně mě nadchnula daleko víc než O2 RS TDI anebo O3 RS TDI, který jsem taky proháněl. To jsou už ale jen obyčejný těžkopádný civilní auta se silným TDIčkem a kufrem jako kráva.
Když přišla OIRS, porovnávali jsme ji se skoro stejně výkonnou Celicou 2,0. Atmo plnění se projevilo počátečním náskokem Octy, Toyota jí následně pomalu stahovala. Ale rozdíl při fláknutí autem do curvy byl jasně patrný. Celica díky nižšímu těžiště, širšímu rozvoru kroužila oblouky s daleko větší jistotou, nicméně Octa nebyla úplně marná. 😉
Celica bylo jedno z těch japonských aut, které šlo trošku mimo mě... ale nějaký kousek s 4x4 ve válečných barvách Castrolu bych si představit uměl.
Jak moc se liší od standartní O1 1.8T 110Kw ? I podvozkově, nebo jen většími koly a tužšími tlumiči? Jezdil jsem kombik i lift s tímto motorem a auto to umí i na dnešní poměry být celkem rychlé, ale ty zatáčky byly katastrofa, rychlé průjezdy klikatou okrskou nebyla uplně parketa pro tohle auto a rozbitá silnici jakbysme. Ale bylo to teda trochu lepší, než 1.9TDi, které je ještě k tomu těžké na předek a je to dost znát 😄
Auto bylo posazený níž a bylo celkově tužší, tlumiče, péra, stabilizátor, jiný brzdy, výztuhy kastle zvyšující torzní tuhost v konečným důsledku to zapříčinilo, že to zdaleka nebyl takový houpající se kočárek jako běžná O1 1,8 turbo. O1 s běžným podvozkem trpí na to, že když jí pošleš rychle do zatáčky tak se položí na vnější přední kolo a pravý zadní se ti začne zvedat k nedotáčivosti se ti tak přidá nestabilní zadek. O1 RS na to díky svým vylepšením netrpěla, takže v zatáčce mnohem líp seděla všema 4 kolama na asfaltě a líp se vedla. 😉
Tak Celica je jinak postavený auto. Proti tomu RS 1 nemá šanci, ale přesně jak píšeš O1 RS nebyla marná. 😉
...a O2 RS výrazně lepší a O3 RS zase 😉
Nemyslím, že výrazně lepší. Jediná výhoda, kterou na O2RS a O3RS vidím je krom silnýho motoru, nezávislý zavěšení vzadu. Jízdně mě ty auta teda nenadchly.
A nemluvíš náhodou pořád o naftě 😄 ?
Pravda v benzínu jsem nejel. Možná by mě překvapil, ale specielně O3 je s tou přerostlou * už moc velký auto a ztrácí mrštnost, kterou bych u sportovního auta čekal.
Aha 😄 .
Mrštnost, hm... podle mě je O3 agilnější auto než O1 jak v RS tak normálně, i díky důstojnému rozvoru... ale může to být otázka názoru.
Mrštnost, hm... podle mě je O3 agilnější auto než O1 jak v RS tak normálně, i díky důstojnému rozvoru... ale může to být otázka názoru.
Superb má taky důstojný rozvor a je to těžkopádný auto, ale možná se mi to zdálo těžkopádný díky tomu těžkýmu TDI motoru. Bohužel v benzínu jsem to neměl možnost vyzkoušet.
Koukal jsem do konfigu a ceníku; oni už nenabízí žlutou pro RS? 😲
Nějak potichoučku ten ceník proškrtávají... silnější 1.2TSI taky zmizelo docela nepozorovaně.
V principu je to škoda, zajímavých barev je málo... osobně mi ale žlutá chybět nebude.
V principu je to škoda, zajímavých barev je málo... osobně mi ale žlutá chybět nebude.
Kam se podělo to TSI? Zůstala po něm v nabídce pěkně velká mezera. 😲 Že by už příprava na "litřík" nebo jen dočasný výpadek?
Určitě příprava na litřík, ale zaráží mě forma, prostě v tichosti vypustit jednu z nejoblíbenějších motorizací a nechat ji bez náhrady...
To je dost zvláštní taktika, myslel sem, že jen podraží...... bojim se ale těch testovacích žvástů, jak litřík naprosto dokonale nahradí tu jednadvojku a nemusíme se vůbec bát 😐 Snad bude i test výjezdu auta na Ještěd!
To je nezodpovedne z hladiska bezpecnosti na cestach, jelito v zltej vRS vidno uz zdaleka a clovek vie, ze si ma davat pozor....
Jelito v zltej? BMW jezdí zásadně přes dva pruhy, ve žlutých RS jezdí jelita...co tam máš dál za perly? 😄
tazko povedat preco tato atraktivna farba v ponuke RSky skoncila.... mozno marketingove oddelenie z statistik usudilo ze o zltu farbu v pripade RSky nie je pri kupe ziaden zaujem..... ale uznajme sami.. aj clio RS alebo ceed GT alebo leon cupra su v zltej ( orandzovej ) ozaj napadite a atraktivnejsie ako v nejakej sedej alebo sivej.... k sportovemu autu atraktivnejsie farby rozhodne pasuju ... inak popravde ked ide o toho leona ( ibizu ) ... neviem ako je to tiez uz s nimi dnes .... lebo v zltych farbach ich dnes uz nevidim... pritom starsie leony cupry ( ibizy ) behaju viacmenej prave len v zltej .... novu cupru od leona ci ibizy som ale v zltej este nevidel... len cervene alebo rozne sede/sive kusy v 50 odtienoch ... pripadne v modnej bielej .. akoby zlta farba bola obecne v koncerne pri sportovo ladenych autach uz na ustupe .. ludia asi radsej sediveho nenapadneho leona ... co mozno najnenapadnejsieho ... este aj tych cervenych leonov je na cestach akosi malo... vsetko same sive kusy... tazko povedat preco je tomu tak .. lebo ja by som volil cerveny alebo zlty leon a u RSky skodovacku sytu peknu tmavozelenu farbu typicku pre RS... tu nie je o com
najde se zde deb*il co si za svoje zdaneny penize koupi oktavku? jeden se tu nasel ale nakonec z nej stejne vypadlo ze je to fasunk. proste nikdo to nekupuje krom firem a tam to jde za jiny peniz. proste levnej sluzebak s mizernou kvalitou, spolehlivosti a hnusnym dizajnem od slovenskyho vandraka.
Vždy se naštěstí najde ještě větší, aby mu to vysvětlil a zajisté to vysvětlí milionu lidí, co OIII už koupili 😉
Na jiném serveru jsou statistiky prodejů v Evropě za rok 2015, ale ani jedna škodovka se nedostala do 1. dvacítky.
Ten jiný server... nebo ty 😉
Tady je odkaz😒br />
*/galerie-top-20-nejprodavanejsich-aut-v…
Aha, Autorevue... pořadí modelů dle JATO je pouze z pěti největších trhů... tomu neříkám Evropa. Autorevue jsou vůbec takoví matlové... ale aspoň to do toho článku dodatečně dopsali 😄 .
Octavia byla loni v Evropě nad 200t, dle left-lane 215.797ks. Žebříček modelů na bestsellingcarsblog je bohužel zpoplatněný, ale v textu se lze dočíst, že si Octavia o místo pohoršila a je 10., zatímco Fabia poskočila na 20. místo.
[odkaz]
Octavia byla loni v Evropě nad 200t, dle left-lane 215.797ks. Žebříček modelů na bestsellingcarsblog je bohužel zpoplatněný, ale v textu se lze dočíst, že si Octavia o místo pohoršila a je 10., zatímco Fabia poskočila na 20. místo.
[odkaz]
Co se týče Octavie/Octavie Combi III, jedná se opravdu o perfektní trefu do černého - vysoce nadprůměrná užitná hodnota zabalená do velmi sympatického kabátu mistra Kabaně, stejně jako velmi široká nabídka různých verzí nese zasloužené ovoce. Tak milá Oktávko, držíme ti palce do dalších milionů! Bravo, Škoda! 😄 :yes: :yes: :yes:
Dneska si za podobný peníze jako koktu v kombajnu s uchrchlaným 1.6Tydýtkem a pětikvaltem každej normální člověk koupí třeba Astru kombi s 1.6CDTi, o parník rychlejší, tišší a úspornější. A ještě ze super výbavou. nebo jiný auto podle gusta.
Místo zoufalýho RS si radši koupím origo Golfa GTI, kterej nepůsobí v zatáčkách tak nemohoucně.
Jó pardón, vlastně ereso musí bejt kombi. pak je to nejrychlejší, největší a nejlepčejší auto na světě!, co?!
Oktavia současné generace je už out, ale ona přijde nová generace. Ale třeba fabka ve své třídě je dobrá.
Ale tohle je článek o předraženým přebrandovaným golfu s óóóbrovským kufrem, kterej za sebou tahá jako brabenec prd..l - což je potřeba, protože se jedéééé do Chorvatskááááá přecé! Jupí!
>😁 >😁 >😁
Na takovou káru se nezmůžu. Tak tohle mi už hlava nebere... >😁 >😁 >😁
Jinak s tou úspěšností privatizace pod křídla VW, ekonomickým úspěchem a tak máš jistě pravdu .Málem to padlo pod rencek.
Ale co se týká současné oktávky, stojím si za svým.
Jsou to čísla která si rozhodně zaslouží respekt a plky o brabenci Chorvatsku apod. to nikdo neokecá. Nemusí se to líbit každému, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat...
Sám nejsem zákazník Škody auto, ale za ta čísla jsem rád a mám k ním (přirozeně) respekt.
uspech octavie na europskom trhu je pozoruhodny a neodskriepitelny ... mna osobne prekvapil ( teda ani nia tak samotny uspech ako skor tie ozaj slusne predajne pocty ) ... ale je to mozno aj tym ze octavia dokaze brat zakaznikov nielen autam typu golf ale kludne aj autam ako povedzme avensis... je akoby na pomedzi segmentov a to jej dozaista dava este vacsie kridla ako by sa mohlo zdat
Hloupé firmy a živnostníci neumí počítat a porovnávat, ještě, že chytré FO to umí :yes:
Je úplně jedno, kdo a za jakých okolností ochcávku kupuje. Kdyby to byl šrot, tak jich nevyrobí za dobu existence pět miliónů (mimochodem pět miliónů je počet obyvatel na Slovensku - tak velké číslo to je). A vyrobit a prodat milion aut za 40 měsíců? Proti takovému argumentu je každá negace marná.
(a to teda po třech měsících užívání Superba nemohu být v žádném případě příznivcem značky)
A ano, myslím si, že RS kombi je geniální model a řekl bych, že cílí na trochu jinou klientelu než klasické hot hatche.
Ale neboj, on Opel taky časem s něčím přijde 😉
Kla😜 Češi mají práci
Zápor: Škoda vyrábí pouze převlečený kopie VW stejně jako Seat a to mi teda nepřijde jako něco, na co by měl být Čech hrdý!!!
😉
Palce jsou max k úsměvu...když už neumím reagovat, aspoň palcuju...to bude to pravý heslo 😉
Ale pokud vím, spousta automobilek bylo taky prodáno (např. Volvo) a stále vyrábí svý a originální auta.
Chápu, že Škoda při privatizaci neměla na čem stavět. Přesto je pro mě Škoda stále jen kopie VW a nikdo mi to nerozmluví, protože kromě disajnu nemá nic svýho a převratnýho (motory, konstrukci atd.), i když i o tom disajnu podobnýmu VW se dá pochybovat :no:
Osobně to neřeším, máme opravdovou domácí automobilku a tak to beru 😉
A Rolls z lesku kvůli bávu tratil.
Rolls ztratil kulový, prodává víc než kdykoliv předtím.
A o "bezporuchových" TSI se nebudu ani zmiňovat
>😒]
Problémům s konstrukcí motorů se můžeme zhusta vysmívat i Subaru, Mazdě, BMW... Kdo nemá máslo na hlavě? Pravděpodobně žádný výrobce. Když to nejsou motory, jsou to jiný komponenty.
Neomlouvám tím VAG, spíš vnímám, že jakákoliv technika může být poruchová...nebo primárně vadně zkonstruovaná.
[odkaz]
Renault měl jakýsi vlažný zájem, ale nijak konkrétní. Teď po létech je jasné, kam by vedla Klausova metoda, nejspíš do Kožených pracek jeho jistého oblíbence a pak mnohem mnohem hlouběji do míst obecně známých...
Jinak já využívání techniky největšího evropského koncernu skutečně nevnímám jako zápor.
Inak v zasade suhlas.