Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda vyrobila miliontou Octavii třetí generace

107 komentářů

Arese
Ač se to některým patologicky závistivým a zamindrákovaným Čecháčkům nelíbí, privatizace Škody Auto koncernem VW je jeden gigantický úspěch a na Škodovku můžeme být právem hrdi. Uvědomme si, jak její rozvoj v roce 1990 začínal - jediným modelem v ne zrovna příkladné kvalitě a roční produkcí kolem 200 000 vozů! Tehdy se jednalo o skutečně lokálního výrobce, dnes je to suverénní člen světové automobilové elity se zastoupením v téměř všech hlavních segmentech trhu.
Co se týče Octavie/Octavie Combi III, jedná se opravdu o perfektní trefu do černého - vysoce nadprůměrná užitná hodnota zabalená do velmi sympatického kabátu mistra Kabaně, stejně jako velmi široká nabídka různých verzí nese zasloužené ovoce. Tak milá Oktávko, držíme ti palce do dalších milionů! Bravo, Škoda! 😄 :yes: :yes: :yes:
Anonym
Pěkně vylizuješ, jen co je pravda.
Dneska si za podobný peníze jako koktu v kombajnu s uchrchlaným 1.6Tydýtkem a pětikvaltem každej normální člověk koupí třeba Astru kombi s 1.6CDTi, o parník rychlejší, tišší a úspornější. A ještě ze super výbavou. nebo jiný auto podle gusta.

Místo zoufalýho RS si radši koupím origo Golfa GTI, kterej nepůsobí v zatáčkách tak nemohoucně.

Jó pardón, vlastně ereso musí bejt kombi. pak je to nejrychlejší, největší a nejlepčejší auto na světě!, co?!

Oktavia současné generace je už out, ale ona přijde nová generace. Ale třeba fabka ve své třídě je dobrá.
Ale tohle je článek o předraženým přebrandovaným golfu s óóóbrovským kufrem, kterej za sebou tahá jako brabenec prd..l - což je potřeba, protože se jedéééé do Chorvatskááááá přecé! Jupí!

>😁 >😁 >😁
Arese
Ano, první človíček, o kterém jsem mluvil v první větě svého příspěvku, už je tady! Že sis tedy pošpíšil! >😒] >😒] >😒]
Avatar - zaplosak
zaplosak
má pravdu tak co tu brbleš.... 😉
Anonym
Ano, já jsem tak strašně závistivý. Všem strašně závidím jejich oktávky.
Na takovou káru se nezmůžu. Tak tohle mi už hlava nebere... >😁 >😁 >😁

Jinak s tou úspěšností privatizace pod křídla VW, ekonomickým úspěchem a tak máš jistě pravdu .Málem to padlo pod rencek.

Ale co se týká současné oktávky, stojím si za svým.
Avatar - white label
white label
Co by sis koupil ty (nebo já) tady teď přece není vůbec podstatné. Prodala Škodovka za cca 40 měsíců milion Octavií? Prodala! Je Octavia v evropské! TOP 10 modelů? Je!
Jsou to čísla která si rozhodně zaslouží respekt a plky o brabenci Chorvatsku apod. to nikdo neokecá. Nemusí se to líbit každému, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat...
Sám nejsem zákazník Škody auto, ale za ta čísla jsem rád a mám k ním (přirozeně) respekt.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes😒br />
uspech octavie na europskom trhu je pozoruhodny a neodskriepitelny ... mna osobne prekvapil ( teda ani nia tak samotny uspech ako skor tie ozaj slusne predajne pocty ) ... ale je to mozno aj tym ze octavia dokaze brat zakaznikov nielen autam typu golf ale kludne aj autam ako povedzme avensis... je akoby na pomedzi segmentov a to jej dozaista dava este vacsie kridla ako by sa mohlo zdat
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jistě, ale to, že Oktávka za české ceny pro FO je totálně nekonkurenceschopná, taky neokecáš >😒] :-! České prodeje dělají firmy, popř. živnostníci.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Držíš si svou stabilní úroveň :yes: :yes:
Hloupé firmy a živnostníci neumí počítat a porovnávat, ještě, že chytré FO to umí :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Držíš si svoji stabilní úroveň - opět úplně špatně... Firmy a živnostníci umí počítat moc dobře, jen nakupují za krapet jiné ceny >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Rozdíl mezi slevou pro živnostníka a FO i přes tvé zbožné přání nedělá z Octávie "totálně nekonkurenceschopné" auto.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Dělá - a odpovídají tomu i prodeje. FO nepodnikající Octavie takřka nekupují a raději volí i30ky, Ceedy, Mégany nebo Astry >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Zkus čísla místo smajlíků.
XTad
Chtelo by to si rozsirit obzory. Ten milion oktavek neni ani zdaleka pouze na ceskem trhu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
chtělo by to číst. Já se bavil o českém trhu :-!
Sky for everybody
A to je právě tvoje chyba... když se budeš dívat pořád jen na špičku nosu, zbytek světa budeš mít stále rozmazaný a snadno pak ztratíš kontakt s realitou.
Je úplně jedno, kdo a za jakých okolností ochcávku kupuje. Kdyby to byl šrot, tak jich nevyrobí za dobu existence pět miliónů (mimochodem pět miliónů je počet obyvatel na Slovensku - tak velké číslo to je). A vyrobit a prodat milion aut za 40 měsíců? Proti takovému argumentu je každá negace marná.
(a to teda po třech měsících užívání Superba nemohu být v žádném případě příznivcem značky)
Avatar - white label
white label
:yes:
pavkin
tobě někdo rozjel Oktávkou bábovičku 😄 nebo, že by mindráček? Pro tvůj klid Oktávku nemám ani ji neplánuji >😒]
Anonym
Tak nemel o ničem. :-!
pavkin
No já jen jestli ta astra se 70kW bude proti Oktávce s 66kW takové dělo jak si psal výše?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No stejně je to zvláštní, že tak zaostalé a nemohoucné auto je /stabilně/ jedním z nejprodávanějších vozů Evropy. Asi jsou to všechno nenormální lidé, že?...Ještě bych ti připomněl, že o předraženosti myslím mimo domácí trh nemůže být řeč a kromě 1.6 TDI ji můžeš koupit s širokou škálou povedených benzínových motorizací a naftovými dvoulitry.

A ano, myslím si, že RS kombi je geniální model a řekl bych, že cílí na trochu jinou klientelu než klasické hot hatche.
sniper1719
vsak si kup co chces a neprud
Avatar - Emel
Emel
K té RS bych ti toho mohl napsat hodně, ale zůstanu u toho nejdůležitějšího. Jestli je výhodou GTI to, že je kratší, tak je naopak výhodou RS to, že je delší - záleží na cílové skupině. A víš co? Vůbec nemusí být v kombíku, liftback nabídne skoro stejný prostor jako kombík při nakládání po roletku.

Ale neboj, on Opel taky časem s něčím přijde 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Za mě má privatizace Škody své klady a zápory😒br />
Kla😜 Češi mají práci

Zápor: Škoda vyrábí pouze převlečený kopie VW stejně jako Seat a to mi teda nepřijde jako něco, na co by měl být Čech hrdý!!!
😉
webpaja
Co by vyráběla v případě prodeje Renaultu?
Avatar - white label
white label
"Dáčie" made in czech republik... 😉
webpaja
Ano a opravdu je tak složitý si připustit...ÚSPĚCH? 😄
Avatar - white label
white label
Pro spoustu lidí zjevně ANO a platí to obecně, viz nejen tato diskuse a palce... 😉
webpaja
A přitom se snažím zdůrazňovat, že jde o můj soukromý názor, ne o světonázor 😉

Palce jsou max k úsměvu...když už neumím reagovat, aspoň palcuju...to bude to pravý heslo 😉
Avatar - Emel
Emel
Taky se mi dneska do křižácké výpravy nechce 😄
Avatar - white label
white label
Ani nemusíš, stačí náznak podpory z tepla domova... >😒]
Avatar - Emel
Emel
Myslíš palec >😒] ?
Avatar - white label
white label
Ten jsem tím sice nemyslel..., ale nakonec lepší, než nic... >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Asi něco jako Dacie >😁 .
Ale pokud vím, spousta automobilek bylo taky prodáno (např. Volvo) a stále vyrábí svý a originální auta.
Chápu, že Škoda při privatizaci neměla na čem stavět. Přesto je pro mě Škoda stále jen kopie VW a nikdo mi to nerozmluví, protože kromě disajnu nemá nic svýho a převratnýho (motory, konstrukci atd.), i když i o tom disajnu podobnýmu VW se dá pochybovat :no:
webpaja
A fungují ostatní koncerny jinak? 😉 Právě proto se nám jaksi koncernují, aby ušetřily náklady.
Avatar - Anonym
Anonym
Tomu rozumím, ale já jen narážím na typické české vlastenectví a hrdost k něčemu (Škodě), co už vlastně není ani trochu české (kromě toho, že se to tu vyrábí) 😉
webpaja
Zapomněl jsi na vlastní vývoj? Ztratil snad Rolls něco z lesku kvůli BMW?

Osobně to neřeším, máme opravdovou domácí automobilku a tak to beru 😉
Anonym
Má ji Volkswagen. Ja ty to bereš je jedno.
A Rolls z lesku kvůli bávu tratil.
webpaja
Však je to jedině dobře. Připadá ti, že Škoda aktuálně nemůže konkurovat Renaultu?

Rolls ztratil kulový, prodává víc než kdykoliv předtím.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jak sám říkáš, Volvo je ÚPLNĚ něco odlišného. Škoda mohla buď padnout a celou svou stoletou historii i s celou tou národní hrdostí pohřbít, nebo využít zázemí nějakého velkého partnera. Nijak lépe dopadnout nemohla a naopak si myslím, že vzhledem k počáteční situaci bychom měli být rádi, že jde o relativně autonomní automobilku, která má vývoj i výrobu svých modelů vesměs ve svých rukou - tady v Česku.
XTad
Co si spousta lidi (vcetne tebe) neuvedomuje, ze vyvoj technologii probiha na koncernove urovni. Neni to tedy tak, ze automobilka VW neco vyvine a co zbyde, tak necha i Skodovce.
Avatar - Anonym
Anonym
No jestli myslíš ten vývoj, kdy celej slavnej koncern dosud vlastně neví, kdo montoval onen software do naftovejch motorů, tak tomu říkám organizovaný vývoj na SVĚTOVÝ úrovni. >😁 .

A o "bezporuchových" TSI se nebudu ani zmiňovat

>😒]
webpaja
Omlouvat chybnou konstrukci si musí výrobce, že nejde ve světě aut o ojedinělou věc je ale jasný všem. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Počkej, počkej, teď nechápu, o jaký konstrukci mluvíš? Myslíš TSI nebo TDI?? A kdo je výrobcem těchto motorů??? Číňani?????? >😁 .
webpaja
TSI byl konstrukční průšvih, TDI pak podvodný software. To bych nezaměňoval.

Problémům s konstrukcí motorů se můžeme zhusta vysmívat i Subaru, Mazdě, BMW... Kdo nemá máslo na hlavě? Pravděpodobně žádný výrobce. Když to nejsou motory, jsou to jiný komponenty.

Neomlouvám tím VAG, spíš vnímám, že jakákoliv technika může být poruchová...nebo primárně vadně zkonstruovaná.
Avatar - Anonym
Anonym
Já nezaměňuju, jen se ptám: čí byl problém TSI a softwaru??? Odpověď zní: jedině a pouze VW!!!
webpaja
Zpochybňuje to tu snad někdo? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tak nejen TSI a TDI, ale ani elektromobily VW nějak konstrukčně nejdou 😉

[odkaz]
webpaja
Ale jistě, zaměřit se na jednu značku nebo koncern, tak tu můžeme psát dlouuuhý story. Měl jsem a mám několik koncernových aut a neměl jsem problémy. 😉
cendakocour
" ......protože kromě disajnu nemá nic svýho a převratnýho...... " Tak pozor, zapomínáš na škrabku ve víčku nádrže a deštník v loketní opěrce. :-!
Horst Fuchs
Prodej Renaultu by nejspíš nebyl, to byla pouze teorie. Prakticky byly jen dvě varianty - kupónovka, kterou prosazoval kdo jiný než pan profesor Klaus, a přímá privatizace prosazovaná ministrem průmyslu Vrbou a jinými "praktickými" komunisty (nemyslím to zcela vyjímečně jako urážku, byli to manažeři podniků, kteří tu knížku prostě museli mít, aby mohli dělat, co dělali).
Renault měl jakýsi vlažný zájem, ale nijak konkrétní. Teď po létech je jasné, kam by vedla Klausova metoda, nejspíš do Kožených pracek jeho jistého oblíbence a pak mnohem mnohem hlouběji do míst obecně známých...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proti Seatu je na tom Škoda ještě relativně dobře, u něj podstatnou část nabídky tvoří skutečně rebrandované modely - mj. od Škody - a zdá se, že tomu tak bude i do budoucna.

Jinak já využívání techniky největšího evropského koncernu skutečně nevnímám jako zápor.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, privatizace Škody je český gigantický úspěch. Milion prodaných Octavií je gigantický úspěch Němců. To je ten zásadní rozdíl >😒] :-! :-!
Arese
No, nebýt osudného Února 1948, Škodovka mohla po válce třeba naopak koupit Volkswagen. Ovšem, historie nezná žádné kdyby, že... 😢
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Stejně tak je to úspěchem i pro nás, nebo máš pocit, že z něj nijak netěžíme?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jestli považuješ prodané i30ky nebo ix20ky za úspěch pro česko, pak je úspěchem i ta octavia 😉
webpaja
Nechápu tě...obechcat každý roh, kde by se jen mohl objevit znak postřelený slepice... 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jistěže ano, snad každá automobilka na našem území je pro nás přínosem. A Škoda tím největším, ať už se bavíme o rozsahu produkce nebo vzniku pracovních pozic, a to NEJEN těch otrockých u pásu, čím dál většího významu nabývá třeba i v IT.
Automobilka, ktora na kazdom trhu, s vynimkou byvalej federacie, plni funkciu lacnejsej alternativy k materskej mainstreamovej znacke VW nemoze byt uz definicie clenom globalnej automobilovej elity.

Inak v zasade suhlas.
Avatar - Warrual
Warrual
Nevíte někdo zda dostane Octa a Golf LED světla při FL?
Anonym
jo
Anonym
jen tak mimo - nechápu, proč jsi za slušně položenou a docela pochopitelnou otázku nasál tolik :no😒br />
...je vidět, že někteří ubožáci si neuměj pomoct a sypou to hlava nehlava, místo toho, aby sami něco napsali nebo ti třeba odpověděli. :-!
bez_prislusnosti
mohli jich tam dát jetě více... A chybí mi popisek, jak zrovna 1mil ocka byla v nejvyšší výbavě, 2.0T atd..
Daducha
Ono to vzdy vyjde na nabusenou verzi, holt nahoda >😁
Avatar - ericho33
ericho33
Hm... Tých objednávok majú online k dispozícii toľko, že vybrať niečo TOP a zapasovať to výroby tak, aby to sadlo na tak okrúhle číslo, nie je žiadny problém 😉
Preto, náhoda to určite nie je (to je jasné každému), ale tej "náhode" sa dá pomôcť a tak toto môže byť pokojne a skutočne Okta s číslom 1 mega 😄
webpaja
Od prvopočátku byl záměr jasný...nabídnout velký auto za rozumný peníze. Dodnes perfektně fungující model, který se nemusí stydět před konkurencí.

Nejsem cílovka, ale že bych se styděl jezdit OIII, to tedy rozhodně ne a vybírat v téhle kategorii bude Octa ve výběru stát hodně nahoře. 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to tak... rozhodne ide o solidne auto ... dokonca mi pride octavia v priemere este drahsia ako golf... takze v tomto smere je dokonca este nad golfom ... a taka RS octavia je aj vizualne vazne moc pekna a atraktivna co sa uz ale o naslapanejsich golfoch neda dvakrat povedat ( teda aspon z mojho pohladu ) ... inak podla mna uspech octavie predcil aj ocakavania samotneho koncernu vw..... tak fungujuce a dobre predajne auto v praxi ozaj nema hocikto .... tah s liftbackom sa vydaril .... aj ked uprimne ma trosku mrzi ze klasicky dlzkou kompaktnejsi hatch skoda tym padom v tejto triede nadalej nema ( ak teda neratam konstrukcne zastaraly rapid ktory ale ozaj nie je konkurent golfa alebo astry )
HaroldKytka
Sice nejsem cilova skupina pro Octavii, z velky casti je to kvuli vnimani RS modelu lidmi, protoze tyhle dve pismena ve me probouzi uplne jine predstavy nez to, co Octavie nabizi, i kdyz podle toho co jsem slysel od majitelu RS TDI tak je to skoro rally special >😒]
Nicmene, za milion vyrobenych aut rozhodne palec nahoru :yes:
webpaja
Jedna věc je vnímání některých majitelů, druhá pak směřování auta jako takovýho. RS beru jako svižný cestovní auto...tečka 😉
ryccardo
No pamatuju si jak mi kamarád půjčil jedničkový RS. To auto umí být hodně rychlý. Podvozkově to není žádná hitparáda, ale pár detailů jako tužší podvozek, 17 palcový široký kola, rozpěry zvyšující tuhost kastle, v kombinaci se silným motorem dělají z RS auto, který se s dobrým řidičem za volantem hodně špatně dohání a to nejen na rovině, ale i v zatáčkách. Vede se výrazně líp než obyčejná civilní oktávka. Paradoxně mě nadchnula daleko víc než O2 RS TDI anebo O3 RS TDI, který jsem taky proháněl. To jsou už ale jen obyčejný těžkopádný civilní auta se silným TDIčkem a kufrem jako kráva.
webpaja
Když přišla OIRS, porovnávali jsme ji se skoro stejně výkonnou Celicou 2,0. Atmo plnění se projevilo počátečním náskokem Octy, Toyota jí následně pomalu stahovala. Ale rozdíl při fláknutí autem do curvy byl jasně patrný. Celica díky nižšímu těžiště, širšímu rozvoru kroužila oblouky s daleko větší jistotou, nicméně Octa nebyla úplně marná. 😉
Avatar - Emel
Emel
Celica bylo jedno z těch japonských aut, které šlo trošku mimo mě... ale nějaký kousek s 4x4 ve válečných barvách Castrolu bych si představit uměl.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak moc se liší od standartní O1 1.8T 110Kw ? I podvozkově, nebo jen většími koly a tužšími tlumiči? Jezdil jsem kombik i lift s tímto motorem a auto to umí i na dnešní poměry být celkem rychlé, ale ty zatáčky byly katastrofa, rychlé průjezdy klikatou okrskou nebyla uplně parketa pro tohle auto a rozbitá silnici jakbysme. Ale bylo to teda trochu lepší, než 1.9TDi, které je ještě k tomu těžké na předek a je to dost znát 😄
ryccardo
Auto bylo posazený níž a bylo celkově tužší, tlumiče, péra, stabilizátor, jiný brzdy, výztuhy kastle zvyšující torzní tuhost v konečným důsledku to zapříčinilo, že to zdaleka nebyl takový houpající se kočárek jako běžná O1 1,8 turbo. O1 s běžným podvozkem trpí na to, že když jí pošleš rychle do zatáčky tak se položí na vnější přední kolo a pravý zadní se ti začne zvedat k nedotáčivosti se ti tak přidá nestabilní zadek. O1 RS na to díky svým vylepšením netrpěla, takže v zatáčce mnohem líp seděla všema 4 kolama na asfaltě a líp se vedla. 😉
ryccardo
Tak Celica je jinak postavený auto. Proti tomu RS 1 nemá šanci, ale přesně jak píšeš O1 RS nebyla marná. 😉
Avatar - Emel
Emel
...a O2 RS výrazně lepší a O3 RS zase 😉
ryccardo
Nemyslím, že výrazně lepší. Jediná výhoda, kterou na O2RS a O3RS vidím je krom silnýho motoru, nezávislý zavěšení vzadu. Jízdně mě ty auta teda nenadchly.
Avatar - Emel
Emel
A nemluvíš náhodou pořád o naftě 😄 ?
ryccardo
Pravda v benzínu jsem nejel. Možná by mě překvapil, ale specielně O3 je s tou přerostlou * už moc velký auto a ztrácí mrštnost, kterou bych u sportovního auta čekal.
Avatar - Emel
Emel
Aha 😄 .

Mrštnost, hm... podle mě je O3 agilnější auto než O1 jak v RS tak normálně, i díky důstojnému rozvoru... ale může to být otázka názoru.
ryccardo
Superb má taky důstojný rozvor a je to těžkopádný auto, ale možná se mi to zdálo těžkopádný díky tomu těžkýmu TDI motoru. Bohužel v benzínu jsem to neměl možnost vyzkoušet.
Avatar - Emel
Emel
Co chci říct je, že Octavia maličko přibrala, o něco víc vyrostla a ještě výrazněji se zvětšil rozvor... takže to sice nejezdí jako motokára, ale obecně jsou jízdní vlastnosti lepší než u Octavie I, která nejvíc trpěla synromem velkého auta na malém podvozku.
ikoptak
O2 měli multilink všechny.
ikoptak
O2 měly multilink všechny.
HaroldKytka
Absolutni souhlas :yes:
Avatar - boost.
boost.
Koukal jsem do konfigu a ceníku; oni už nenabízí žlutou pro RS? 😲
Avatar - Emel
Emel
Nějak potichoučku ten ceník proškrtávají... silnější 1.2TSI taky zmizelo docela nepozorovaně.

V principu je to škoda, zajímavých barev je málo... osobně mi ale žlutá chybět nebude.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Kam se podělo to TSI? Zůstala po něm v nabídce pěkně velká mezera. 😲 Že by už příprava na "litřík" nebo jen dočasný výpadek?
Avatar - Emel
Emel
Určitě příprava na litřík, ale zaráží mě forma, prostě v tichosti vypustit jednu z nejoblíbenějších motorizací a nechat ji bez náhrady...
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je dost zvláštní taktika, myslel sem, že jen podraží...... bojim se ale těch testovacích žvástů, jak litřík naprosto dokonale nahradí tu jednadvojku a nemusíme se vůbec bát 😐 Snad bude i test výjezdu auta na Ještěd!
Avatar - Emel
Emel
Tak ne, že 1.0TSI je tu místo silnějšího 1.2TSI bylo celkem jasné. Jen jsem nečekal situaci, že nebude k mání ani jedno. Samozřejmě je spousta skladovek, ale i tak.
To je nezodpovedne z hladiska bezpecnosti na cestach, jelito v zltej vRS vidno uz zdaleka a clovek vie, ze si ma davat pozor....
webpaja
Jelito v zltej? BMW jezdí zásadně přes dva pruhy, ve žlutých RS jezdí jelita...co tam máš dál za perly? 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Tipujem, ze uz len slusnych vodicov hybridnych Toyot, ktori su ochotni pri sebemensom poruseni dopravnych predpisov spachat ritualnu sepuku. >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
>😒] >😒] :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tazko povedat preco tato atraktivna farba v ponuke RSky skoncila.... mozno marketingove oddelenie z statistik usudilo ze o zltu farbu v pripade RSky nie je pri kupe ziaden zaujem..... ale uznajme sami.. aj clio RS alebo ceed GT alebo leon cupra su v zltej ( orandzovej ) ozaj napadite a atraktivnejsie ako v nejakej sedej alebo sivej.... k sportovemu autu atraktivnejsie farby rozhodne pasuju ... inak popravde ked ide o toho leona ( ibizu ) ... neviem ako je to tiez uz s nimi dnes .... lebo v zltych farbach ich dnes uz nevidim... pritom starsie leony cupry ( ibizy ) behaju viacmenej prave len v zltej .... novu cupru od leona ci ibizy som ale v zltej este nevidel... len cervene alebo rozne sede/sive kusy v 50 odtienoch ... pripadne v modnej bielej .. akoby zlta farba bola obecne v koncerne pri sportovo ladenych autach uz na ustupe .. ludia asi radsej sediveho nenapadneho leona ... co mozno najnenapadnejsieho ... este aj tych cervenych leonov je na cestach akosi malo... vsetko same sive kusy... tazko povedat preco je tomu tak .. lebo ja by som volil cerveny alebo zlty leon a u RSky skodovacku sytu peknu tmavozelenu farbu typicku pre RS... tu nie je o com
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Kdo by to byl řekl, toš supeeer wau gratulace 😄 :-! :yes:
holden_holden
najde se zde deb*il co si za svoje zdaneny penize koupi oktavku? jeden se tu nasel ale nakonec z nej stejne vypadlo ze je to fasunk. proste nikdo to nekupuje krom firem a tam to jde za jiny peniz. proste levnej sluzebak s mizernou kvalitou, spolehlivosti a hnusnym dizajnem od slovenskyho vandraka.
webpaja
Vždy se naštěstí najde ještě větší, aby mu to vysvětlil a zajisté to vysvětlí milionu lidí, co OIII už koupili 😉
sniper1719
ty jsi ale kus dementa
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
nie kus, ale celý :-!
holden_holden
takze je zde nejaky de*bil co si koupil oktavku za zdaneny prachy?
Arese
Je možné, že je někdo takový k...én, jak ty? 😄
Konysek
Na jiném serveru jsou statistiky prodejů v Evropě za rok 2015, ale ani jedna škodovka se nedostala do 1. dvacítky.
Avatar - Emel
Emel
Ten jiný server... nebo ty 😉
Konysek
Tady je odkaz😒br /> */galerie-top-20-nejprodavanejsich-aut-v…
Avatar - Emel
Emel
Aha, Autorevue... pořadí modelů dle JATO je pouze z pěti největších trhů... tomu neříkám Evropa. Autorevue jsou vůbec takoví matlové... ale aspoň to do toho článku dodatečně dopsali 😄 .

Octavia byla loni v Evropě nad 200t, dle left-lane 215.797ks. Žebříček modelů na bestsellingcarsblog je bohužel zpoplatněný, ale v textu se lze dočíst, že si Octavia o místo pohoršila a je 10., zatímco Fabia poskočila na 20. místo.

[odkaz]