No, v USA je to trefa do černého (kouře z TDI). Za velkou louží to VW nejspíš opravdu škaredě odnese, a to tam prodal těch "clean" tédéíček snad jen 100.000.
V Evropě zbydou z celé Dieselgate jen obvyklé žvásty. VW "upraví" firmware, auto půjde na opětovné měření v EU cyklu, ten kupodivu splní a všichni budou happy a plácat se po zádech.
Nicméně opět nechápu, proč se VW otevřeně přiznal k podvodu. To je v Americe přímá cesta do Alcatrazu.
Taky mi přijde zvláštní, že se VW takhle přiznal. Většinou tyhle velký firmy zatloukají a když je naprosto evidentní že lžou jak když tiskne, tak si najmou jen víc právníků, který je z toho na základě nějaký nesmyslný administrativní banality vysekají.
naftaky stále zvyhodnovane nižší spotrebni dani na naftu
v CR je zvyhodneni nafty spotrebni dani cca 30% proti benzinu.
jsou země, kde se to blizi 100%
a naftaky vesele dal zamoruji ovzdusi jedovatými NOx a ty bez filtru pevnymi částicemi jako bonus
Jenze za jakou cenu pane, to nikdo z nas nevidi, co vsechno ve meste z tehle sracu dychame a jak se to treba za 15let projevi na tvem zdravi, ci zdravi tvych deti, ktere denne podel silnice treba chodi do skolky, skoly atd.
Být tebou, zajímám se, co tvé děti papají a jaké ty stračky mají složení a z čeho a kde se to vyrábí, to má na zdraví větší vliv než výfuk s DPF a ACR.
Ještě kolik lidí tam to DPF reálně má a kolika lidem funguje jak má vid. Kolenovrt co šetří na naftě šetří i na servisu, který u moderní dieslové poplenice 4x dražší jak u atmo benzínu >:D >:D
benzinovy auta produkuji několikrát min jedovatého NOx
primovstrikovy benzin (i bez turba) ma sice vic PM nez nemodernější naftak s filtrem, ale do limitu prislusne euro x se vejde
naftak bez filtru je uplne nekde jinde
Pozor uz na nas byla stiznost v Autodieselu od redaktora Vaculika, ze tady na auto.cz placame ze nafta je rakovina atp. Ze pri moderni diesel vypousti cistsi vzduch, nez nasava. Otazka je potom, kdo ten vzduch zaspinil? Hned si tak nejak odpovida, kdyz na dalsi strane pise o Dieselgate, takze tu se usvedcuje s tendencnosti a v jinem clanku doporucuje 1.9TDI opecovavat dalsi desetileti. Jinde zase doporucuje kupovat modely bez DPF. Skoda jeho stracene duse, autum rozumi vic nez bezny motor. novinar.
Tomu hadam ani sam neveris. Mozno to bude fungovat zo zaciatku kym sa nepride na to ako to odrbat. Toho dotycneho to bude stat mozno liter do vacku a ide sa veselo dalej. A ked s tym uplatkom nepochodis niekde tak pojdes inam. Kym sa nezmeni myslenie ludi prave cez prenastavenie a motivaciu cez spotr.dan dovtedy ziadne opatrenie nebude mat valny ucinok.
to Hittman: dekuji za radu..ano o to se zajimam, a prave z toho duvodu nyni ziji v Londyne, mam 3nasobnou vyplatu a nemusim zrat ty s.acky co u nas prodavaji.
Tady ty same veci stoji mnohdy i mene nez u nas a opravdu je to k jidlu a chutna to jak ma. Jinak deti jeste nemame..ale jiz brzy snad dorazi i k nam :)) zatim P.
A víš čí je to vina? Vlády! Mají udělat menší spotřební daň na benzín a větší na naftu a lidi by si přestali kupovat naftový auta. Takhle se nemůžeš divit, že si lidi koupí to co míň žere (alespoň na papíře)
S tím by se mělo začít něco dělat i v Česku. Denně je takových reklam na TV stovky. Ale kdo se do toho pustí, když jsou všichni ti, co by se tím měli zabývat, zkorumpovaní... ;-\ Ištváne konej! >:-[]
To je opravdová škoda... všichni ti komunističtí pohrobci by totiž zdechli v lágru... a když říkám všichni, tak všichni... ať je modrej, nebo rudej :-!