Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla Model 3 odhalena: Miniverze Modelu S hlásí už 115.000 objednávek

Čtvrtý vůz výrobce elektroaut Tesla je venku. Po otevřeném Roadsteru, velkém liftbacku Modelu S a crossoveru Model X přichází Model 3.
Zpět na článek
1. 4. 2016 09:08
1. 4. 2016 09:36
1. 4. 2016 20:23
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 20:24
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 11:27
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 12:25
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 14:10
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 17:03
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 09:44
1. 4. 2016 10:30
1. 4. 2016 13:06
1. 4. 2016 13:17
1. 4. 2016 13:31
1. 4. 2016 16:40
1. 4. 2016 19:01
1. 4. 2016 09:45
1. 4. 2016 09:59
1. 4. 2016 10:15
1. 4. 2016 10:18
1. 4. 2016 11:33
1. 4. 2016 11:59
1. 4. 2016 10:53
1. 4. 2016 13:35
1. 4. 2016 13:36
1. 4. 2016 10:01
1. 4. 2016 11:27
1. 4. 2016 11:29
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 11:57
1. 4. 2016 12:10
1. 4. 2016 12:50
1. 4. 2016 13:51
1. 4. 2016 13:00
1. 4. 2016 13:57
1. 4. 2016 11:56
1. 4. 2016 13:49
1. 4. 2016 16:35
1. 4. 2016 22:29
2. 4. 2016 01:24
2. 4. 2016 07:52
2. 4. 2016 17:22
3. 4. 2016 00:45
2. 4. 2016 07:52
2. 4. 2016 17:23
2. 4. 2016 17:26
3. 4. 2016 00:47
1. 4. 2016 11:44
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 22:05
1. 4. 2016 22:49
1. 4. 2016 23:12
1. 4. 2016 14:51
2. 4. 2016 08:19
2. 4. 2016 20:06
2. 4. 2016 10:47
2. 4. 2016 20:25
1. 4. 2016 09:08
jen dva vozy na osobu
to mi pripomina dobu kdy jsem byl malej, když před vanocema nahodou byly banány, tak norma byla jen 2 banany na rodinu. mama měla výjimku, protože jsme byly 3 deti, tak mama mohla koupit banány 3.
jednou tu vzacnost setrila tak, ze nez jsme je sezraly, tak shnily a my jsme na banan cekaly další rok.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
1. 4. 2016 09:27
Re: jen dva vozy na osobu
Asi jde jen o to bránit spekulacím...
1. 4. 2016 10:02
Re: TESLA MODEL 3
kucíííí
tak co, UŽ SE TĚŠÍTE ?? [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
PS: jo a na VYSTRKOVĚ [odkaz] [odkaz] HOŠI SE UŽ PRO VÁS STAVÍ :
6x TESLA SUPERCHARGER [odkaz] + 6x E.ON CHAdeMO [odkaz]
;-)
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
1. 4. 2016 20:32
Re: TESLA MODEL 3
nick T.E.S.L.A ?? co to je? Ty paroduješ Teslu? Nebo přicmrduješ? Zaměstnanec těžko tak z jakýho důvodu sis dovolil bez povolení do jména zneužít registrovanou ochrannou značku nejskvělejší automobilky všech dob?
2. 4. 2016 06:08
Re: TESLA MODEL 3
Ale si sa nasral, kokso. Rýchle si daj Diazepam, aby ťa nekleplo!
2. 4. 2016 10:15
Re: TESLA MODEL 3
ale klíííd chlapečkovéblbečkové [odkaz] [odkaz] >:D

01.04.2016 / 19:26 = 232.000 rezervací MODEL 3 [odkaz]
01.04.2016 / 10:42 = 198.000 rezervací MODEL 3 [odkaz]
01.04.2016 / 09:11 = 180.000 rezervací MODEL 3 [odkaz]
01.04.2016 / 00:00 = 133.135 rezervací MODEL 3 [odkaz]
31.03.2016 / 21:00 = 115.000 rezervací MODEL 3 [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Re: TESLA MODEL 3
Ještě větší blbec, než jsme doufali...
2. 4. 2016 10:21
Re: TESLA MODEL 3
ale klíííd chlapečkovéblbečkové [odkaz] [odkaz] >:D
Re: TESLA MODEL 3
Ak si si nevšimol, som zástancom elektromobilov ty trúbka. Iba nemám rád ľudí s dementnými prejavmi ako máš ty.
1. 4. 2016 09:08
obrazovka
opravte si "Opět tu nechybí obří dotyková obrazovka (ještě větší než ta 17“ v Modelu X a Modelu S), ta je však volně stojící. " … obrazovka je mensia - 15" oproti 17" … akurat je na sirku nie na vysku ako to bolo v S a X :-)
Rozbalit vlákno
4
1. 4. 2016 09:30
Re: obrazovka
Zvláštní, některé zdroje tvrdí, že je větší než v Modelu S, jiné zmiňují tu úhlopříčku 15". Tak opravdu nevím, kde je pravda... :-)
Avatar - Emel
1. 4. 2016 09:36
Re: obrazovka
Na fotce vypadá velká... když si představím starý 15" monitor a zohledním širokoúhlý formát, tak bych skoro řekl, že to má víc než 15".
1. 4. 2016 16:22
Re: obrazovka
Je to skutečně 15". Obří skutečně je, ve srovnání s ostatními automobily. Když si vezmu třeba ten proužek co BMW dává do trojkové řady, tak tohle vypadá super!
1. 4. 2016 20:28
Re: obrazovka
provizorně tam je 15,4 ale ve finále tam bude 15,6 takže to se zaokrouhlí na 16" dotykový LED ;-) Větší nez v Sku tam logicky být nemůže když Ečko je zmenšený Sko ;-)
Avatar - Magister
1. 4. 2016 09:13
Třeba poprvé něco vydělají...
Ten předek vypadá, jak člověk s roubíkem. Další pseudoekologický elektrický sen všech milovníků elektrospotřebičů. Pro Petrolheady jsou tu jiná auta!
Rozbalit vlákno
38
Avatar - stegi
1. 4. 2016 09:32
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
pripomína mi to Amphicar, asi tiež bude obojživelník :-) (1.apríl)
Avatar - Emel
1. 4. 2016 09:38
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
No tak to vypadá jako ptakopysk, to je toho... tohle auto může psát budoucnost. Pokud se povede přenést kvality Tesly do dostupné cenové hladiny, může to znamenat další velký krok kupředu pro EV.
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2016 11:51
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
:yes: přesně tak
Avatar - wakantanka
1. 4. 2016 13:46
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
No to som naozaj veľmi zvedavý na tú cenu, či sa to vôbec priblíži nejakému prémiovému stredu. Predsa len je to v našich končinách viacmenej imageovka
za ktorú si nechá Tesla dobre zaplatiť.
1. 4. 2016 18:16
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
že "kvality Tesly"... pobavilo.
1. 4. 2016 09:41
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
To neni seriovy vzhlad, budu tam este zmeny, sidis ze toej velmi skora verzia kde neni nic dokoncena, ako taky koncept na prezentaciu...
1. 4. 2016 09:45
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Petrolhead, to je takový ten týpek s kšiltofkou, co má malé péro a miluje, když auto dělá v centru města co největši rámus, aby se všichni otáčeli, co to kolem jede za blbce? Je to ten týpek, kvůli kterému automobilky vyrábějí speciální hlasité výfuky a systémy, co pouštějí syntetický "zvuk motoru" do repráků? No tak pro toho jsou fakt jiná auta, ale až ho přejde puberta, tak si možná Teslu taky koupí.
Avatar - Magister
1. 4. 2016 12:03
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Vidím, že jsi ještě petrolheada asi nepotkal. Je to člověk, který miluje auta, voní mu benzín a koncert o více válcích je pro něj rajskou hudbou, stejně jako lahodný zvuk laděných výfuků. Je to člověk, který se raději ohlédné za pěkným autem nebo motocyklem než za ženskou a jehož kamarádi mají do velké míry podobný zájem jako on.

Je to chlap, který ví, že elektrospotřebiče patří do kuchyně a minimotůrky do zahradního traktoru. Chlap, co si své auto zásadně myje sám a jehož autokosmetika je několikrát drahší, než to, co má v koupelně na sebe.
Avatar - Bully_
1. 4. 2016 12:24
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Petrolhead je takovy internetovy druh.
Avatar - twistedTSD
1. 4. 2016 12:30
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
:yes: :yes: tak tak...i když já bych Teslu hned neodsuzoval, byť mezi její velké fanoušky zrovna nepatřím.
1. 4. 2016 12:46
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
"Je to člověk, který se raději ohlédné za pěkným autem nebo motocyklem než za ženskou a jehož kamarádi mají do velké míry podobný zájem jako on."

Není toto přesná definice ***a? >:D >:D

"Vidím, že jsi ještě petrolheada asi nepotkal"

Potkal jsem jednoho včera odpoledne v Lipové ulici v Praze 2, projel kolem mě v upraveném Jaguaru XF rychlostí asi 40 km/h za šíleného hluku motoru a praskajícího výfuku. Ve městě máme hygienické normy na hluk, víme? Rajská hudba mi zní jinak a "víceválcová" auta jsem měl taky, jenže jsem si myslel, že jejich výhodou má být kultivovanost a ne dělat co největší bordel. Hlučný auťák v centru města ocení jen klasický petrolhead-malopéráč.
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 13:32
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Já bych ještě dodal, že to platí nehledě na to, jak velké a staré/nové auto máš. Auto nebo motocykl pro petrolheada není jen dopravním prostřekem, ale koníček, prostředek seberealizace a radost.

Vzheldem k tomu, jak se vyjadřuješ Večerníčku - "hygienické norny" "kultivovanost" "hlušný spoťák" a furt zmiňuješ penisy, tak to vypadá na problém na tvé straně >:D
1. 4. 2016 13:44
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Na mé straně problém není, já se rozhodně radši otočím za pěknou ženskou a mí kamarádi taky >:D

Ale proti orientaci žádný dišputát..
1. 4. 2016 21:57
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Petrolhead nejezdí na chopperu:)
Ne, vážně, jakkoliv je to zvláštní, nedělá mi problém uznat nadání elektromotoru pro rozpohybování automobilu šíleným způsobem. A ačkoliv to nevydává patřičný zvuk a smrad, výkon a točivý moment je tam pořád. A pocit žaludku natlačeného na páteř si umím užít tak jako tak:)
1. 4. 2016 13:45
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Petrolhead je nieco ako kedysi jazdec na koni. Vonal mu konsky trus, rad citil tu konsku silu medzi nohami a zasedne si po jazde cistil/kefoval kona sam a lestil mu srst :-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 20:23
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Presne ako pises.

Akurat ze sa pise rok 2016, nie 1916.
Avatar - twistedTSD
1. 4. 2016 12:29
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Ne večerníčku, to je tak zvaný "ricer". "Petrolhead" je člověk, kterého maximálně baví auta, dokáže si naplno užívat jízdu a jeho plechový miláček pro něj znamená mnohem více než přesouvadlo z A do B.
1. 4. 2016 12:56
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Sorry, ale do tvé definice by spadala většina z těch, co si dnes v noci vystáli frontu na Teslu model 3, i těch, co si dosud pořídili Teslu S a X. To snad nejsou petrolheadi, nebo jo?

Pak by tam spadalo spousta lidí, kteří zbožňují své dieselové oktávky. To taky nebudou petrolheadi, viď?

Něco s tvojí definicí nebude v pořádku. Zkus to ještě jednou.
Avatar - twistedTSD
1. 4. 2016 13:14
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Proč by ne? Já netvrdím, že majitel Tesly Model S nemůže být petrolhead. A jestli je pro někoho vlhkým snem dieselová oktávka, kdo jsem já, abych jej soudil...Překvapivě jsme totiž individuální bytosti a každý může mít trochu jiné preference. Pro mě je v první řadě rozhodující, jaký má člověk k automobilismu jako takovému vztah, nakolik se o něj zajímá a věnuje se mu.

Jestli mě chceš nahnat do té své své definice pitomce s loktem z vokna v káře s uřvaným výfukem, pak tě musím zklamat, takhle si průměrného petrolheada skutečně nepředstavuji. ;-) Takový petrolhead (abych ti dal lepší názorný příklad) je pro mě třeba kamarád, který si roky pečlivě buduje bestii (žádný showcar), která ti při jízdě vytvoří takový úsměv na tváři a vyvolá v tobě tak intenzivní pocity štěstí a nadšení, jako nikdy jindy.
1. 4. 2016 13:42
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Prosímtě, nesnaž se tady vytvářet nějaké postmoderní zmatení pojmů á la Prof. ThDr. Halík. Jasně, každý má svoje osobní preference, které tady nebudeme soudit. Ale ne každý je petrolhead a právě osobní preference jsou to, co odlišuje petrolheada od nepetrolheada, že?

Majitel Tesly opravdu není petrolhead. Milovník dieselů taky není petrolhead. Slovo petrolhead je odvozeno od slov petrol=benzín, head=hlava.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 20:24
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Urazil si Halika...
1. 4. 2016 21:07
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
A von to čet nebo mu to někdo nabonzoval? :-) Jinak od Halíka jsem leccos četl a postmoderní matení pojmů a neustálé mlžení je mu dost vlastní i když to naoko sám kritizuje. Krom toho je to neskutečně samolibej člověk a co dostal tu zprofanovanou cenu, tak je ještě namyšlenější. Pusť si jeho Templetonovské video na youtube, to je k popukání.

Radši si přečti něco od Hitchense, Dawkinse, Sama Harrise, Denneta, Krausse.. než ty jeho žvásty. Ale dost o něm, Tesla 3 je zajímavější a důležitější než Halík :-)
1. 4. 2016 21:57
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Dobry vecer... Ano, i kdyz je to OT, souhlasim s nazorem na theologa Koniase Halika... Je to sasek... Dobrou noc
1. 4. 2016 13:51
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
K části posledního odstavce... přesně tento pocit ve mě vyvolala jízda v Tesle :-)
Čili jde jen o filozofii, životní postoj...
Avatar - twistedTSD
1. 4. 2016 13:54
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Budiž...
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 11:27
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
The last time I checked….

Petrolhead, v americkej anglictine gearhead… , je clovek, ktory chce maximum vykonu, krutiaceho momentu, rychlosti, zrychlenia, gripu atd.

Nie je to clovek, ktory bude trvat na starych technologiach len preto, aby mohol byt na smiech tym, ktori okolo neho budu kruzit na autach po kazdej stranke lepsich.

Fakt je, ze neexistuje spalovaci motor, ktory je schopny dodat maximum krutiaceho momentu od slova GO. A preve preto taka Tesla aj bez Ludicrous rezimu v sprinte na 1/4 mile deklasuje BMW M5 rozdielom triedy.

Tvoja definicia slova 'petrolhead' je uz dnes totozna s definiciou clena spolku veteranov.
Avatar - Emel
1. 4. 2016 11:43
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Tesla S P85D 11,7s, M5 11,8s - to je ono :-) ?
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 12:25
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Napriklad. Nezabudaj, ze porovnavas hi-perfomance sedan s autom, ktore nema ziadne sportove ambicie.

[odkaz]

Hellcat
Avatar - Emel
1. 4. 2016 13:26
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Takže 0,1s je pro tebe rozdílem třídy?
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 14:10
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Pri 400 metroch a dlzke 1.5 auta? Ano.
Avatar - Emel
1. 4. 2016 15:11
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Dobře, píšu si, že bereš 0.1s na 400m jako rozdíl třídy... až někdy přijde řeč na zrychlení u Aurisu, tak ti řeknu, o kolik desítek tříd to je ;-)

To s tím 1.5 dlzky jsem nepochopil, ale asi bez toho dokážu žít.
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Asi rozdiel 1,5 dĺžky auta pri prejazde cieľom...
Avatar - Emel
1. 4. 2016 16:02
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Hm, může být... možná to mělo být zřejmé z nějakého toho videa co nejde otevřít.

Rozdíl 1s v 400m odpovídá třeba 0,3s v 0-100. Rozdíl 0,1s je tedy 0,03s v 0-100. Rozdíl třídy si já osobně představuju jinak... ale tak já taky nejsem Sheldon Cooper ;-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 17:03
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Zrychlenie 0-100 km/h ci cas na 1/4 mile su udaje, ktore vacsinu majitelov hybridnych Aurisov ci Priusov netrapia. A to bez ohladu na to, ci ide o petrolheadov alebo nie (vid Pepek Namornik, majitel armady Priusov i Porsche). Pretoze to nie je dovod, preco si to auto kupili.

Takze pokojne to vytiahni, v diskusii ti to pomoze ako mrtvemu kabat.

Ano, GTI zrychli na z 0/100 o tri triedy rychlejsie ako hybridny Auris. Mam sa z toho potento? Na povazenie je, ze GTI, co je radoby sports car, je na tom v losom teste rovnako ako hybridny Auris kombi.

Tu slo o to, ze niekto dava = medzi benzinovy motor a kategoriu petrolhead. A ja som mu len odkazal, ze typ pohonu nielenze nie je dolezity.
Avatar - Emel
1. 4. 2016 17:28
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Ne o tři třídy, ale o 146 tříd, pokud budeme měřit stejným metrem.
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
A určite sú rozdiely medzi triedami vždy rovnaké?
Avatar - Emel
1. 4. 2016 22:03
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Těžko říct, ale 0,1s nemůže být rozdíl třídy ani pro 0-100 a tím spíš ne pro 400m.
1. 4. 2016 12:29
Re: Třeba poprvé něco vydělají...
Ale design to má moc povedenej. ;-)
Avatar - Dylan McKay
1. 4. 2016 09:42
Vypadá skvěle
Interiér bych nechal tak jak je. Čudlíky jsou minulostí. Současnost je dotyková, budoucnost kdoví, ale snad ne mluvená v arabštině.
S tímhle dojezdem je to použitelné auto. Tolik na plnou nádrž (84 l?) ujel i kamarádovo Range Rover Sport Supercharged. Při mém využití v Praze by teoreticky mělo jedno nabití vydržet celý měsíc.
Rozbalit vlákno
1
1. 4. 2016 11:15
Re: Vypadá skvěle
Čudlíky jsou minulostí. Současnost je dotyková...... :-| ;-\

Z mého hlediska má čudlík tu výhodu, že jej lze ovládat zcela po paměti a nemusím se na něj vůbec dívat. To u dotyku nelze a to je pro mě zásadní nevýhoda. A to nemluvím o tom, že si napřed na dotyku mnohdy musím tu potřebnou funkci přednavolit - zobrazit a pak teprve ovládat. Vždycky se na něj musím podívat. Dotyk má pro mě jakýsi smysl u funkcí, které se nastavují jen občas, většinou u stojícího vozidla a přímo nesouvisí s jízdou.

Demagogicky - nedovedu si představit třeba ovládání blinkrů na dotykové obrazovce.

Já chci na čudlík minimálně blinkry, zapínání všech vnějších světel, stěrače, zapínání a vypínání rádia a ovládání jeho hlasitosti, houkačku a to i světelnou, přijmutí tel. hovoru a jeho ukončení, raději i vyhřívání zadního okna a řazení rychlostí resp. volič automatu nebo dopředu - dozadu u elektra. Zbytek na dotyk asi snesu.

Jo a na volant a pedály jsem teda ve svým věku taky už docela zvyklej. :-)
1. 4. 2016 09:44
Hezký
Hezký. Uvidíme, jak bude vypadat naživo a hlavně produkční verze. :yes:
Rozbalit vlákno
6
1. 4. 2016 10:30
Re: Hezký
Zajimalo by me, co si pri pohledu na Tesla modely mysli v dizajnovem centru Toyoty...
1. 4. 2016 13:06
Re: Hezký
Co by, to co my... hezký ;-)

Rozdíl mezi Teslou a Toyotou je, že Tesla si nemůže dovolit moc experimentovat a navíc model S je prostě nádherný (u X už to tak není jednoznačné) a vzhled prodává (mimo jiné). Kdežto Toyotu si lidé kupují většinou z rozumu, bo prostě Toyota >:D , podobně jako Subaru.
1. 4. 2016 13:17
Re: Hezký
Subaru si uz dalo rict a Levorg je hezky.
1. 4. 2016 13:31
Re: Hezký
Toyota ma designove centrum?
1. 4. 2016 16:40
Re: Hezký
Ma, akorat se ti designeri nikdy nepotkali.
Avatar - Dinar
1. 4. 2016 09:45
Zvenku
dejme tomu, drží to lajnu tesly, i když žádný krasavec to není. Ale ten vnitřek, to je naprostá rezignace na design, ani náznak nebo pokus, pohled jako do vnitřku ledničky. :-!
Rozbalit vlákno
12
1. 4. 2016 09:59
Re: Zvenku
Kdybych měl soudit podle vínovýho Modelu S, tak hlavně neskutečně zrychluje >:-[] . Opravdu paráda, interiér je jako stůl ajťáka ;-)
1. 4. 2016 10:15
Re: Zvenku
Pohled do vnitřku ledničky? To je v mojem věku ten největší rajc:)))
1. 4. 2016 10:18
Re: Zvenku
No jo, ale tady žádný pršut nebo parmedžáno není >:-[]
1. 4. 2016 11:19
Re: Zvenku
Tak schválně.. Zkus s ledničkou zrychlit z nuly na stovku za 4 vteřiny a já zkusím umístit na palubovky tesly trochu pršutu. Jsem zvědavý, komu se to povede >:D
1. 4. 2016 11:33
Re: Zvenku
To by mohlo vyjít, volným pádem z balkonu, ne? ;-)
1. 4. 2016 12:49
Re: Zvenku
A nastoupíš? Úkol zněl jasně - zrychlit spolu s lednicí >:D Ale vyjít by to mohlo, jestli bydlíš dost vysoko :yes:
Avatar - AUDIRS6
1. 4. 2016 11:59
Re: Zvenku
ked tu chladnicku nalozim sem...:
[odkaz]
tak si tu stovku budem davat opakovane tesne ku 3 sekundam a potom som zvedavy na interier tvojej Tesly... >:-[]
1. 4. 2016 12:51
Re: Zvenku
Intoš bude v pohodě, pršut bude dobře zabalen. Hlavně, abys z té lednice dosáhl na pedály.
Avatar - Barry Lyndon
1. 4. 2016 10:35
Re: Zvenku
na druhý pohled mě poněkud zarazil volant - snad to není konečná produkční verze....
1. 4. 2016 13:35
Re: Zvenku
Vydrz, udajne je to jen prvni nastrel a vzhled interieru se jeste bude menit, Musk rikal neco o "fazi 2" nebo tak...
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 13:36
Re: Zvenku
Hodně dobré přirovnání s tou ledničkou. Tady se shodneme. A ještě se mi k zevnějšku líbil výše zmíněný ptakopysk.
1. 4. 2016 09:51
Co se dá hodnotit?
Mám obavu, že dojezd musí člověk násobit hodnotou 0,7, aby se dostal na realitu (bez postávání v zácpách), dynamika bude bez diskuzí skvělá a tak jediný co se dá te'd řešit je vzhled. Už ráno jsem si neodpustil poznámku, že mi profil připadá jako vylepšené BMW3GT, zadní část pak OK, ale předek prostě neumím. Nelíbí...
Rozbalit vlákno
16
1. 4. 2016 10:21
Re: Co se dá hodnotit?
S dojezdem souhlas, při velmi rozumné jízdě je třeba info na displeji násobit cca 0.75.
Dynamika je skvělá do 130 km/h, pak se to propadá mezi konfekci - P85+ s baterkou na 30 % nad 130 km/h ujíždí G7GTI Performance jen pomalu.
1. 4. 2016 11:11
Re: Co se dá hodnotit?
Není ten dojezd měřen podle americké normy, která je mnohem přísnější, než ta evropská? Zdá se mi, že tomu tak je a v tom případě by papír seděl s realitou.
1. 4. 2016 11:19
Re: Co se dá hodnotit?
Nevím podle čeho je to měřený, ale pár zkušeností majitelů se už dá na netu najít. Topíš si, chladíš, zahřeješ zadek, oustíš hudbu, navi...to všechno žere energii a snižuje dojezd.
1. 4. 2016 13:02
Re: Co se dá hodnotit?
jojo, bezpochyby, ale podobné to je u spalováku. Třeba po instalaci vyhřívací podložky pod zadek se mi zvedla spotřeba o 0,4l/100km. Samozřejmě jsem ji využíval extrémně (furt naplno) a při mém malém motoru (1.4) je to hned znát.

Ale třeba popojíždění v koloně je efektivnější v elektromobilu (klidně i v priusu), než v nějakém obdobně velkém autě.

Jinak jistě, je to vše o komfortu.
1. 4. 2016 17:49
Re: Co se dá hodnotit?
najdu Zkuste si v elektrickem aute popojizdet v kolone v zimnim obdobi - topeni, byhrivani sedacky, takze o te vyhodnosti bych psal opatrne.
1. 4. 2016 18:56
Re: Co se dá hodnotit?
Já ani ne. Na stranu jednu máš pravdu, na stranu druhou si vem třeba srovnatelně silnou A8 nebo A6 v benzínu (aby vozidlo bylo alespoň částečně tiché) a v případě topení, obrazovek, vyhřívání atp. ti spotřeba vyskočí hodně rychle. A proto si troufám říct, že v obou autech bude spotřeba při popojíždění stejná ne-li vyšší u benzínu a tím i kratší dojezd.

Mnoho lidí totiž neví, že u elektromobilu se musí baterie chladit, což při teplotě kolem nuly prakticky odpadá. Ano v -10 se situace určitě obrátí, ale kolikrát do roka je -10 a míň? Za poslední zimu celkem týden? Zbytek roku relativně v poho. Pro elektromobil platí, že čím pomaleji se pohybuje, tím dojede dál. A brzdit může za ideálních podmínek jen rekuperací, což benzín neumí.
2. 4. 2016 05:59
Re: Co se dá hodnotit?
Jinak...z Blavy do Phy potjáš dvě takovéto kolony. Výsledek? NEDOJEDEŠ!

Cokoliv benzínovýho ano, jelikož dočerpá ;-)
Avatar - TeeJay
1. 4. 2016 12:12
Re: Co se dá hodnotit?
Taky mám pocit, že realita bude 0,5-0,7. A co se toho vzhledu týče, ohodnotil bych to jako "hmmm". jak píšeš - z profilu to evokuje nijak hezké 3GT a předek je divný. Asi bych se bez toho obešel.
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 13:40
Re: Co se dá hodnotit?
Druhá otázka je, co dojezd baterek za dva roky a co v zimě....
1. 4. 2016 13:49
Re: Co se dá hodnotit?
Tesly jezdí od roku tuším 2008, Model S od roku 2012, hodně Tesel se prodalo ve Skandinávii. Takže tato otázka je dávno vyřešená.
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 14:43
Re: Co se dá hodnotit?
No to si nejsem zrovna jistý. Co jsme četl, tak Tesla má velké technické problémy, poruchovost atp. Protoprodávali i dosti drahý servisní balíček. A co se Norska týká, tam se prodávají proto, že to stát dotuje.
1. 4. 2016 15:21
Re: Co se dá hodnotit?
Co jsem četl já, že mají velké problémy s poruchovostí některé modely Mercedes-Benz. Značka MB je na trhu cca o 100 let déle než Tesla a má daleko větší obrat, jak jistě víš. Možná by bylo fajn dát Tesle taky nějaký čas na vychytání dětských nemocí, nemyslíš? Krom toho, nemyslím si, že ty problémy o kterých mluvíš se týkaly trvanlivosti baterie, takže ta otázka kterou jsi položil vyřešená opravdu spíš bude.
1. 4. 2016 16:59
Re: Co se dá hodnotit?
Žebříčky, žebříčky.

[odkaz]

Tady máš 20 nejméně spolehlivých aut dle Consumer reports a mezi nimi 2 Mercedesy. Neříkej mi, že něco takového by se mohlo stát před rokem 1995. Od masařky to šlo s Merglem z kopce.
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 18:45
Re: Co se dá hodnotit?
No já bych řekl, že Mercedes je na tom hodně dobře, alespoň v Evropě... viz TÜV Report pro rok 2015

[odkaz]
1. 4. 2016 19:31
Re: Co se dá hodnotit?
Když se podíváš na můj původní příspěvek, tak zmiňuju "některé modely Mercedesu". Jo, Mercedes je na tom v průměru slušně jako značka, ale některé modely a motorizace jsou katastrofální.
1. 4. 2016 09:53
OT: Nová Panamera bez maskování
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barry Lyndon
1. 4. 2016 10:12
Re: OT: Nová Panamera bez maskování
ta ale krásně šilhá ...
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 13:41
Re: OT: Nová Panamera bez maskování
Panamera nikdy nebyla hezká, ale ty světla jsou vážně divné...
Avatar - wakantanka
1. 4. 2016 13:54
Re: OT: Nová Panamera bez maskování
Ak je toto final, tak ja som sklamaný. Čakal som niečo viac odvážne na spôsob tej elektrickej štúdie len so spaľovacím motorom.
1. 4. 2016 21:58
Re: OT: Nová Panamera bez maskování
do frasa. proč má tak vytlemené oči? to je konec. :no:
1. 4. 2016 22:47
Re: OT: Nová Panamera bez maskování
Ale no tak páni, Svetlá má prelepené aj vpredu aj vzadu ;) Treba sa na tie fotky aj pozrieť. A vzadu má prelepenú aj čiernu lištu, ktorá sa inšpirovala asi tým elektrickým konceptom.
1. 4. 2016 09:55
OT: Nejmenší model Maserati unikl
Levante vyprané na 90° má jméno Kubang:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
1. 4. 2016 09:59
Re: OT: Nejmenší model Maserati unikl
Hm, stejně jako v případě Qporte vs. Ghibli, menší se mi líbí víc, nějak ty aktuální tvary maserati fungují lépe na menším prostoru. ;-)
1. 4. 2016 10:00
Re: OT: Nejmenší model Maserati unikl
Levante má divný zadek, tady to funguje mnohem líp. Notabene asi jako Macan vs. Cayenne ;-)
1. 4. 2016 17:03
Re: OT: Nejmenší model Maserati unikl
Levante má dobrý předek, takový světla by se mi líbily na sedanu nebo kupé.
Avatar - AUDIRS6
1. 4. 2016 11:39
Re: OT: Nejmenší model Maserati unikl
Skoda len, ze zrovna dnes je 1.4. :-!
Ale bol by fajn.
Avatar - AUDIRS6
1. 4. 2016 12:20
Re: OT: Nejmenší model Maserati unikl
a este lepsi 1.april :
[odkaz]
>:D >:D >:D >:D
ked to bude citat Hanuliesakrble, dostane osypky >:-[]
1. 4. 2016 12:43
Re: OT: Nejmenší model Maserati unikl
>:-[] :yes:
Avatar - Ghostyx
1. 4. 2016 10:01
Tesla
Je pravdou, že je daleko lepší, když do ovzduší vypouštějí exhalace pouze dokonale a nejmodernější technologií odlučování opatřené elektrárny na tuhá paliva (a to nemluvím o těch vodních, větrných nebo jadrových apod.) vyrábějící energii pro konstrukci, provoz i likvidaci těchto Tesel než malé na ropné deriváty jedoucí a nedokonale spalující motůrky, kterých se prohání po světě mraky doslova stovky miliónů... V tom má Elon Musk naprostou pravdu! :yes: Hlupáci budou stále naivně obhajovat spalování ropných derivátů a ani si neuvědomují, že tím nechtěně podporují jedno nejmenované necivilizované etnikum s tou jejich odpornou vírou, které tuto surovinu těží a vydělává na tom a jehož "klony" se nyní houfně valí do Evropy se všemi jejich oblíbenými "koníčky" jako je agresivita, kriminalita a třeba i odpalování sebe sama do luftu pokud bude potřeba, aby tady mohlo bezpracně a nejlépe dlouhodobě parazitovat na zdejších sociálních dávkách! Pokud Tesla zlepší dojezd svých výrobků a vybuduje hustší síť rychlonabíječek i u nás, tak i z těchto výše zmíněných důvodů mile rád vyměním jeden ze svých V6 nebo V4 za elektromobil této značky...! :-! :yes:
Rozbalit vlákno
30
1. 4. 2016 11:27
Re: Tesla
Když tomu věřite... Mimochodem recyklace li-ion baterií vyřešena zdaleka není, spíš se uvažuje o jejich repasování, ale i tak jsou to zatím spíše plány.
Dále - k nám se valí houfy Rusů? A jaké máte auto s motorem V4? Moc jich totiž nebylo, to bude nějaká vzácnost...
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
1. 4. 2016 11:29
Re: Tesla
Premena ropy na benzin a naftu je energeticky narocny proces…. Mesacny svit na to nestaci.
1. 4. 2016 12:10
Re: Tesla
No, píše, že spalováním ropy podporuji necivilizované etnikum, které se k nám houfně valí. Vzhledem k tomu, že téméř veškerá ropa do ČR proudí z Ruska, vycházi mi tím automaticky Rusové.
Avatar - Ghostyx
1. 4. 2016 12:50
Re: Tesla
Rusáky jsem určitě na mysli neměl, ač je teda taktéž moc nemusím, tak rozhodně raději být pod rusákem než pod tou odpornou vírou se všemi jejími průvodními projevy! :no: Ale politiku sem tahat už dál nebudem, OK? ;-)
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 13:51
Re: Tesla
Pod Rusákem jsme 40 let byli. A je jich u nás mnohonásobně více než muslimů. Těch to máme asi tak cca 100, pokud jde o uprchlíky. Já ještě ani jednoho nepotkal.
Re: Tesla
Podľa oficiálnych odhadov je v Čechách minimálne 10 tisíc moslimov.
Avatar - Ghostyx
1. 4. 2016 13:00
Re: Tesla
S tou V4 souhlas, beru zpět, bylo to pouze použití zkratky ke čtyřhrnku (nic lepšího mne v té rychlosti nenapadlo), jistě se nejedná o uspořádání do V. Ty li-ony budou brzy nahrazeny jinou technologií, pokud vím, tak již se to někde testuje, recyklace Li-on je sice energeticky náročnější, ale je možná již nyní... ;-)
Avatar - wakantanka
1. 4. 2016 13:57
Re: Tesla
keby len Rusov ... >:D Oni sa aj Texasania, Mexičania, Venezuelčania či Inuiti asi vybrali k nám do Európy. >:D
Avatar - Ji/Ri
1. 4. 2016 11:56
Re: Tesla
Aamen ***.... :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - CHerokee
1. 4. 2016 13:49
Re: Tesla
Vůbec bych si neidealizoval naše továrny....zvláště vzhledem k tomu, jak to vypadá ve východních Čechách nebo na Ostravsku. A to jsme na Západě...a co teprve východ, Rusko, Čína....kde se vůbec nedbá na ekologii a průmysl nejvíce znečišťuje ovzduší. Co se týká ohavných větrných elektráren, tak jejich škodlivost na klima, lokální prodoudění větru a vybíjení ptáků je dávno potvrzná. Stačí pod některou někdy zajít (kravál, mrtvolky).

Letecká nebo lodní doprava vypouští mnohem více splodin než moderní automobily. Dalším problémem elektrckých aut jsou baterie, s tímto problémem s těžkými kovy si bude muset poradit další generace. Takže bych si vůbec neidealizoval elektrická auta.

Taktéž bych se vystříhal vyjadřování o islámu, je to na úrovni středověku. A ropa se těží i v USA, Rusku, Norsku a dalších státech. Kdyby baterky měly být řešením, už by se tak dávno stalo. Není to žádný převratný vynález. To vše kolem je ekofašistická propaganda, stejné jako soláry a další nesmysly a podvody.
1. 4. 2016 13:59
Re: Tesla
Edit: patřilo do jiného vlákna
Re: Tesla
Toto môže zdravý človek myslieť vážne? :no:
1. 4. 2016 16:35
Re: Tesla
#SoláryNaStřechu, #BaterieDoGaráže
Avatar - cechblog
1. 4. 2016 22:29