Ekonomika
Ford předběhne ty korejské lháře?
Lhář křičí chyťte lháře?? Ford má jedny z nejvyšších ree😜ortů...
Já nezastupuji spol. Ford /to k tomu lháří/, jen jim fandím a tim co nabízí si zaslouží být před lháři. I když se musí uznat, že v poslední době si ford neumí ani prosadit pořádnou reklamní kampaň, takže se o něm neví.
na tom lháři nebylo nic osobního, myslel jsem jím Ford ČR.
Vsadím boty, že se mu to v příštím roce podaří.
Problémem Fordu není reklama, ale nepovedené modely. Opravdu zajímavá je aktuálně snad jen Kuga FL a S-Max/Galaxy. A dejme tomu Ranger, ale tohle je tak trochu bokem.
Ty modely jsi vypíchnul dobře..Kuga má bohužel malý kufr a nemá tunel na lyže.
Nový S-MAX se povedl , konečně i s rezervou.. 😉
Focus čeká na nástupce , snad bude mít lépe obestavěný prostor a méně UFo interier.
Mondeo je propadák , přišlo pozdě a je horší než minulý model.
Fiesta je dobrá ale stará..další modely už nejsou zásadní.
Nový S-MAX se povedl , konečně i s rezervou.. 😉
Focus čeká na nástupce , snad bude mít lépe obestavěný prostor a méně UFo interier.
Mondeo je propadák , přišlo pozdě a je horší než minulý model.
Fiesta je dobrá ale stará..další modely už nejsou zásadní.
Mondeo je hrubě podceněný auto. Je to pohodlný velký vůz, s velmi jistými jízdními vlastnostmi a bezkonkurenčním odhlučněním. Navíc za velmi pěkný peníze.
Až budou různý Talismany apod umět jezdit tak pohodlně a nenuceně jako Mondeo, vyvěsím trenky na hradě. 😉
Potřebuje ale pečlivě konfigurovat interiér, aby se eliminoval americký (ne)vkus, malá sedadla a nešetřit na motoru. Hmotnost zabíjí menší motory.
Až budou různý Talismany apod umět jezdit tak pohodlně a nenuceně jako Mondeo, vyvěsím trenky na hradě. 😉
Potřebuje ale pečlivě konfigurovat interiér, aby se eliminoval americký (ne)vkus, malá sedadla a nešetřit na motoru. Hmotnost zabíjí menší motory.
Jaký motor?
180HP v naftě je takový slušný ideál. Teď to měním za AT spolu s AWD. Jsem zvědav jak se to projeví 😉
Nějak často čtu, jak se jim automat nepovedl s životností. A teď jsem kdesi četl, že tutéž dvouspojku má i Talisman.
Dle moji zkusenosti pozitivne...meli jsme manual 180 koni.(nekteri 150)...pred zimou jsme presli na 4tyřkolky a AT..(take 180)..a najednou auto ozilo.....prijde me, ze u manualu strasne zabiji pocitovou dynamiku dlouhe prevody...
Jinak opravdu Mondeo se opet nedocenuje.....odhlucneni a komfort uplne na jinem levelu nez ostatni nepremiova konkurence. Cim se jede rychleji tim samozrejme ten rozdil vynikne vic....
A i to ze ve stredovem tunelu je poradna prihradka.....atd..
Jinak opravdu Mondeo se opet nedocenuje.....odhlucneni a komfort uplne na jinem levelu nez ostatni nepremiova konkurence. Cim se jede rychleji tim samozrejme ten rozdil vynikne vic....
A i to ze ve stredovem tunelu je poradna prihradka.....atd..
Už si zkoušel Vignale? O víkend jsem si alespoň sedl a teda mužu říct, že hodně dobrý(bílý interiér prostě vypadá dobře, zvláště obšitá palubka), jen na muj vkus trochu moc široké boční vedení sedadel, ale ty by sis asi sedl pohodlně 😉
Vignale bych bral za cenu Titania a to udělal základem 😉
Kuga nemá malý kufr, na svou třídu plně dostačující, navíc má polohovatelná zadní sedadla, takže je variabilní, nevýhodu vidím akorát v tom, že sedačky po sklopení neudělají rovnou plochu, nýbrž je alespoň podlaha rovna s nakládací hranou
Focus - to je dle mne nejlíp jezdící auto mainstreamové nižší střední, interiér po FL je velmi dobrý, mínus vidím v prostoru, ale ja nejsem prcek a neměl sem problém a i ten kufr na hatch stačí, kdo chce vozit víc, koupí kombik. S 1.5EB za dobré peníze nadprůměrně jezdící auto.
Mondeo - Proč by mělo být horší? Mam MK IV, jezdil jsem s MK V a že by bylo horší? To fakt ne...V zatáčkách se neztratí a utlumení je skoro na úrovni prémie. Teď sem dal zpět letní na MK IV a jede fakt hodně dobře (porovnával sem na né moc dobrých zimákách s novým modelem), i přesto bych MK V volil jako nástupce z celé nabídky jiných automobilek
Fiesta - zkazil ji dle mne předek, ale jinak dobré auto a v určité konfiguraci ji zkousnu
Focus - to je dle mne nejlíp jezdící auto mainstreamové nižší střední, interiér po FL je velmi dobrý, mínus vidím v prostoru, ale ja nejsem prcek a neměl sem problém a i ten kufr na hatch stačí, kdo chce vozit víc, koupí kombik. S 1.5EB za dobré peníze nadprůměrně jezdící auto.
Mondeo - Proč by mělo být horší? Mam MK IV, jezdil jsem s MK V a že by bylo horší? To fakt ne...V zatáčkách se neztratí a utlumení je skoro na úrovni prémie. Teď sem dal zpět letní na MK IV a jede fakt hodně dobře (porovnával sem na né moc dobrých zimákách s novým modelem), i přesto bych MK V volil jako nástupce z celé nabídky jiných automobilek
Fiesta - zkazil ji dle mne předek, ale jinak dobré auto a v určité konfiguraci ji zkousnu
Růst, nebo jen srovnání krizového propadu...?!
Prodeje u nás jsou těžce nedostatečné a hrubě neodpovídají číslům vyspělých zemí. Ale vypovídají o reálné kupní síle obyvatel :-!
Prodeje u nás jsou těžce nedostatečné a hrubě neodpovídají číslům vyspělých zemí. Ale vypovídají o reálné kupní síle obyvatel :-!
V těch vyspělých zemích, kde leta podporovaly prodeje šrotovným? Náš trh je jeden z nejzdravějších v Evropě.
Ani za mák. Porovnej si obměnu vozového parku a prodej nových vozů na hlavu obyvatel. Jsme na tom opravdu špatně. A - světe div se, schází především prodeje fyzickým osobám.
pojem vyspela zeme je z hladiska predajov vcelku relativny ... madarsko je rozhodne vyspelejsie ako my.... ma dvakrat tolko obyvatelov ako my a napriek tomu predavame u nas viacej aut ako predavaju v madarsku 😉 .. docela zahada ze jo
nemozeme vyspelost zeme teda hodnotit objemom predajov aut... to ( vzdy ) nejde...
nemozeme vyspelost zeme teda hodnotit objemom predajov aut... to ( vzdy ) nejde...
Jestli tim "my" myslis vas, tak madarsko asi vyspelejsi je, pokud tim myslis nas, tak to bych se divil.
Někdy se podívej třeba dva roky zpět, jaké byly prodeje v Řecku a jaký tam byl a je počet prodaných nových vozů na obyvatele. 😉
:yes: tusim aj my sme boli v predaji pred nimi isty cas ... a pritom nikto nepochybuje kde je vo vyspelosti grecko a kde sme my
Určitě jsou vyspělejší v pěstování pomerančů a je u nich víc vidět infrastruktura vybudovaná za peníze z Evropy, ale kdybych měl hodnotit vyspělost země stavem její ekonomiky, tím co umí vyprodukovat, úrovní služeb atp., pak si vsadím na Slovensko zcela určitě, Řecko je prázdná skořápka, ryzí produkt eurosocialistické "máme na to" jízdy posledního čtvrstoletí. 😉
Řecko je špička ledovce, od Vídně na jih je to podobný všude. A nezapomeňme na Francii. Nemáme si na co stěžovat a zbytečný stahování gatí před ostatními nás dehonestuje. 😉
Odpovídá to tomu, že tu je průměrná mzda menší, než federální minimální mzda v USA.....
To je ten stát, kde si tisknou bankovky jak se jim líbí? 😉
Ne, to není EU.
Není, právě proto...je to horší 😉
Nízké daně, méně regulí, více svobody, reálná měna, kterou nebrzdí líné státy typu Řecka a Španělska... no hrůza. Že si člověk střední třídy může v pohodě dovolit každé dva tři roky nový iPhone a každých pět až sedm let novou Impalu je taky strašné. Jak my se tu máme dobře, ještě, že se o nás ten stát a EU tak stará a my to nemusíme dělat sami!
Proč tu ještě žiješ? Jeď do ráje! 😉
Protože přestěhovat se do jiného státu není jen tak. A nikdo neřekl nic o ráji, ale chápu, že když někdo není schopen vymyslet pádný argument, musí vytasit strašáka.
za březen, absolutní jednička kategorie sportovní vozy, porazilo i BMW >😁 >😁
Americký ignot z Detroit co neumí zatáčet dal na prde* slovutné Evropě >😁 >😁 >😁
To tady někdo asi neunese, hehehe >😁 >😁 >😁 >😁
Americký ignot z Detroit co neumí zatáčet dal na prde* slovutné Evropě >😁 >😁 >😁
To tady někdo asi neunese, hehehe >😁 >😁 >😁 >😁
Zrovna v neděli přede mnou jeden zbrusu nový Mustoš jel, ještě na převozních číslech. Cabrio, šedá metalíza a zřejmě osmivál. Fakt hodně hustý auto, a za ty prachy, vůbec se nedivím jeho prodejním úspěchům! 😄 :yes: :yes: :yes: Já osobně bych ovšem asi volil červené kupé, samozřejmě s manuálem. 😉
krátký report z prodejů Španělska, domoviny Seatu.
březen 2016: Seat: 7761ks a pokles 12%, 1-3/16: pokles 15%
Mezi značkami až čtvrté místo a pokles 1-3/16 největší z 30ti značek (absolutní většina je v plusu)
Celkem prodáno 3/16: 112122ks.
Vzhledem k trhu a objemu, prodává Škoda na našem trhu stejně!!!(spíše více než Seat na domácím trhu.) To zaslouží uznání.
březen 2016: Seat: 7761ks a pokles 12%, 1-3/16: pokles 15%
Mezi značkami až čtvrté místo a pokles 1-3/16 největší z 30ti značek (absolutní většina je v plusu)
Celkem prodáno 3/16: 112122ks.
Vzhledem k trhu a objemu, prodává Škoda na našem trhu stejně!!!(spíše více než Seat na domácím trhu.) To zaslouží uznání.
Pokud nebudou zajímavé akce a slevy , pokles bude pokračovat.
Luxusních aut se to netýká , jasné , tam pár tisíc není rozhodujících.
poklesy su vzdy u nejakej znacky.... ale narasty vacsiny inych prevazuju tych par poklesov
mna najviac prekvapuje dacia.... ako som pisal uz minule .... 5 miesto v poradi znaciek je mimo rumunska a bulharska vazne skvela pozicia aku dacia nema snad nikde inde v eu
Vyšší ceny způsobí to, že si dopřeješ buď menší vůz nebo méně výbavy nebo koupíš "méně prémiový" vůz. Těch, co třeba raději sáhnou po ojetině kvůli podražení nových vozů bude miimum, nový kupuješ protože prostě chceš nový.
Ale ano, pokles díky vyšším cenám bude - jenže kvůli klesajícímu ree😜ortu. Auta u nás už prostě nejsou tak extrémně cenově zajímavá, aby se vyplatily ree😜orty v takové míře.
Nyní je auto o 50 tis dražší a to je dost.
VW přepálilo i cenu nového Tiguanu..podobně jako kdysi Škoda u Rapidu.
Většina lidí si počká na pobídky a slevy , jinak koupí jiné auto.
Další příklad, KIA vystřelila k nové Sportage slevu -50000 kč , auto se prodává víc než Hyundai Tucson , který je dražší..a pro mne v interieru i horší..atd.
Znám nemálo lidí , kteří nákup nového vozu odložili..
Já bych si dovolil z části nesouhlasit. Díky nárůstu cen mohou právě kupci, především soukromníci a méně movití radši zvolit předváděcí vůz, protože dostanou výbavu za cenu holobytu s nájezdem třeba do 5-10 tisíc km a stářím vozu maximálně několik měsíců. Takové auto je také bráno jako ojetina ve statistice i když se prakticky jedná téměř o nový vůz. Jinak s ostatním souhlas, když auto potřebuješ, tak si ho koupíš, jen né třeba takové, které by si za své peníze dostal před zdražením.
Nakonec mně výrazně "nakopl" ke koupi nového právě propad cen v létě 2013, kdy jsem koupil (za cenu holé Fabie bez motoru) nižší střední s motorem a nacpané výbavou až po střechu. Nebýt toho, tak si myslím, že bych skončil u ojetiny.
(Audi +32%, MB +45%, BMW +87% 😲 )