Druhá generace Mazdy3 se oficiálně představila na autosalonu v Los Angeles. Novinka jde ve stopách většího modelu Mazda6 a má navázat na úspěchy předchozí generace. Evropská verze se představí v prosinci na autosalonu v Boloni.
Myslim ze do volby mozes kludne zaradit aj Cee'd-SW a i30-CW. Pokial ti teda nebude "vadit" ze rovnako vybaveny kombik Cee'd s 1.6CRDI bude tak o 100 litrov lacnejsi, ako octavia 1.9tdi. Myslim ze prave takyto porovnavaci test bol aj tu, na auto.cz...:-)
Ty jo, to sis dovolil hodně ;-) Já dnes už spíš hledám a budu auto volit podle zkušeností se servisy,když už jsou tu ty záruční doby 50 let atd...no a třeba u Ceda,tam široko daleko jet s nějakým problémem do servisu,pak vím,že nevyřeší nic.Když to nevyřeší u VW a Škody a metou pod koberec,pak titíž lidé sotva u Kie.Což je konstatování,takže úhel pohledu je i ten,jestli po servisním zákroku auto pojede alespoň jako před ním.Když vím,že ukradli novou součástku,jsou naprosto neprůstřelní, pak je mi prd platná záruka.Ale tahle Mazda vypadá solidně,proč ne,vím i o servisu,kde se snaží.Klidně. :yes: No vidiš, k i30-tam zase vím,že kdybych koupil,pak servis naprosto perfekt.Nedá se to zobecnit, ale zase:jezdit 300 km do servisu se mi nechce a není čas.
Nemôžem si pomôcť ale podľa mňa Mazda v dnešnej dobe robí jedny z najkrajších áut. A to som nikdy nebol fanúšik tejto značky. Ak to pôjde takto ďalej moje budúce auto bude značky Mazda. ;-)
Ja síce netvrdím, ze Mazda je medzi pár najkrajsími autami sveta, treba ale súhlasit, ze vsetky modely posledných pár rokov (zacala to sestka a trojka) sú mimoriadne pohladné a dizajnovo vydarené autá. Keby u kazdej automobilky bol takýto jednoznacný medzigeneracný progres (Skoda, Renault...)
nazývat dizajnem a ještě k tomu spochybňovat kvalitu dizajnu Renaultu to jde v tvém vidění krásy dohromady.A ještě si k tomu pustit Evu a Vaška. Dokonalá harmonie..
teda to je cint roku >:D >:D >:D >:D >:D
Renault nema mezigeneracni progres? >:D >:D >:D >:D
podivej se na vsechny modely megane a pak treba prehodnot to co si tu napsal
A už tu máme dalšího adepta designu "nevím kam dál". Nový "Peugeot" design, velká otřesná tlama, i když do odpuzující 308 to má ještě hodně daleko.., zaplaťpánbůh.(pro Mazdu)
no ta tlama je otrasna... :no:
sucasna "stara" 3-ka je rozhodne podstatne elegantnejsia :-! ved je to najkrajsi sedan na trhu v sucasnosti...
tato novinka posobi spredu dost odpudzujuco :-( , tie proporcie "tlamy" aj nasavacie otvory nad smerovkami su prehnane velke ;-\ ... uz 6-ka ich ma len tak-tak...
tak toto je teda vec. 308 teda nedavam, ale toto je snad este horsie. A este akesi pokracovanie masky aj nad tymi hmlovkami... Tak toto by som od mazdy fakt neckal, je to otrasne
Co clovek, to nazor... Budes ale asi ve svem hodnoceni dost osamocenej. A prirovnavat to k 308, tak to uz chce teda asi hodne silne bryle. Me se nova 3 moc a moc libi a napr. interier nema chybu. :yes:
Nebude, úplně s ním souhlasím, u šestky se ty křivky rozmělní v rozměrech, při pohledu na trojku se jen dozvíme, jak by vypada sepraná šestka. Je to násilí, navíc podpořené tou tlamou nebo naprosto disproporčními zadními lampami. A sedan? Tohle auto by mohlo dávat smysl alespoň tím, že by to byl liftback.
aj sucasna M3 ma aj sedan pre EU ze ano... Takze budu zrejme HB a sedan opat (hold stredna a ychodna europa ma aj rada male sedany, v zapadnej uz nevidis mensie pod strednu triedu).
A s tym, ze M6 bola tak trochu zlatana, tak je to len pravda. Predok ala lexus, bok ala accord 7g (hlavne v sedane), pri pohladu zo zadoboku mas pocit, ze bok a zadok su zlepene tak trochu z dvoch inych aut. Ako podarilo sa to zakryt a dizajn mazdy je dovrseny na proste detailoch a kudrlinkach, ale zakladne linie trochu postrada. M6 sa este to podarilo cele prekryt celkom libivym dojmom, ale je proste prvoplanovy.
Ludia to vacsinou ale neriesia, sa im to zapaci a je. Tam M6 urobila uspech. Na tomto sedane je to ale prehnane
Co se tyce sedanu, nemyslim si ze kazdy trh je tak zatizeny na teoretickou prakticnost jako je ten nas. Jsou trhy kde neco jineho nez sedan trh ani moc nechce. Osobne davam mazde velke plus za to, ze v dobe kdy se v nizzsi stredni delaji sedany zpravidla jenom nasazenim zadku na hatch, udela plnohodnotni sedan. Proporcne se to neda vubec srovnavat s auty jako jetta, megane, focus atd kde verze sedan jakoby byla jenom stvorena jako nutne zlo z duvodu pokryti trhu. A stavajici generace je taky sedan a nemyslim si ze by to zakaznici vnimali jako problem.
A tu tlamu vnimam jako prebrani designovych elementu z ruznych studii, ktere mazda predstavila. Nazivo si myslim ze to bude velice pohledne auto, i kdyz vizualne mi tam, aspon z fotek, docela chybi nejaky otvor v miste loga na kapote...
myslim, ze to takto nebude. Ja som za sedany za dodrzanie stylu a liftback nie je moje kafe (cest vynimkam)
jetta, focus sedan, sx4 sedan a podobne su naozaj len pre pokrytie strednej a vychodnej europy. Vynimka si CIVIC SEDAN a Mazda sedan atd, ktore sa tkato predavaju aj v USA, kde HB stale moc na ruziach ustlane nemaju... A preto vyzeraju o nico lepsie, aj ked CIVIC SEDAN ma v EU skareddsiu masku aj zadne svetal napriklad. V zapadnej EU ho al epoznaju len ako HYBRID a nova MAZDA 3 sa v zapadnej predavat tiez nebude (to je skoro iste).
Takze nie je to ziadna extra odvaha mazdy, ale len to, ze sa u sedanu bude spolihat hlavne na predaje sedanov v USA a HB c EU... No a ked uz sedan maju, preco by ho strednej a vychodej EU neponukli, ziaden extra vyvoj a nejake "drobne" to do kasy prinesie, tak preco nie...
Musím se přidat k rebelům. Profil v pohodě, zadek trochu těžší, ale předek není snad ani z šestky, ta tlama by byla velká i na ní. Všechno je to tradičně efektní, líbivé, uhlazané, voblízané, ale trochu (moc) disproporční. Škoda. Ale Peugeot to naštěstí není. :-)
Povedene auticko, mne se libo. Takove hezky dynamicke, ale ne nijak nasilne, prijemne se mi na nej kouka. Mazda umi, zarnym prikladem toho je i aktualni geberace M6. Interier podle me svymy krivkami hezky ladi s exterierem. Predpokladam, ze tam ale daji zase tvrde plasty, bohuzel, a budou za to zase schytavat desnou kritiku v testech a diskuzich, v tom jsou Japonci asi dost nepoucitelni. Ale ja davam :yes:
Ako som sa vyjadril vyssie, dizajnovo M3 povazujem za to krajsie, co v nizsej strednej triede nedávno vyslo. Mazda by len mala popracovat na slusných motorizáciách, najmä základ: 1,4 a 1,6 by sa mali podstatne zdvihnút co do parametrov; z opacnej strany spektra stací, ked dajú znovu tú 2,3T - 191 kW, tá bude stále drvit priamu konkurenciu.
m3 mps mozno 2.3T ma a drvi konkurenciu v priamke, ale tam to zacne hansut. Torque steer, hrabnie aj na trojku, nezachranil to dokonca ani samosvor. Motor proste na HB uz malo lienearny, ked nema 4x4. M6 MPS (aj ked sportove auto to tiez moc nei je, je halvne rychle) to tak nevadi, CX-7 vobec nie (to by som si aj dal povedat). Ak chcu ale pokracovat v M3 MPS, mali by vyrazne zapracovat na sasi a zaveseni a lienerite motoru, alebo tam dat proste nieco ine.
Co sa komu paci je subjektivne, ale z dizajnerskeho hladiksa M3 moc neboduje
Oproti evropanům, kteří musej imrvére vypadat nasraně je tohle sportovně laděnej sedánek s úsměvem. Oproti nim je tohle auto s puncem kvality. Exteriér za jedna a interiér jakbysmet. Ze všech stran vyvážený. Parádní a fungující optika zadních světel jako už známe z M6. Jojo, tohle si nechám líbit.
Musim souhlasit, ze v evrope obzvlaste u vyssich tridy je spousta klientu kteri chteji mit pocit, ze jim auto vykompenzuje image jednotlivych nedostatku kupujicich jako vysku, vahu,padani vlasu, svaly a impotenci...etc. Mne se take libi kdyz auto ma jisty styl, robustnost a silu. Nadruhou stranu nechci aby kricelo do ulice podivejte se vsichni jaky jsem maser a zelinar nesouci melouny.
Celkom to ujde, akurat nerozumiem tej prednej casti. Je tam nejako vela otvorov. Ked uz robili taku velku "papulu", mohli si odpustit tie otvory nad hmlovkami. Nejake je to prekombinovane.
Je zde jasna podobnost a odkazy na US verzi nove Mazdy6, takze se vubec nebojim toho, ze Evropska verze bude prece jen trochu jineho strihu. Nicmene, pokud vemu ten interier, to je vazne parada a bomba :yes:
škoda, ten předek alá "roztlemený ksicht" je zoufalý, tím ten auťák zbytečně "zabili", skoro jako volvo ten malý model 30 (???) vykrojenými třetími dveřmi.