Novinky
Pan redaktor je prostě lhář. Víc už k tomu není třeba dodávat. Je to jeho problém a problém tohoto webu.
To, že se Renault přiznává k dieselgate je jen senzacechtivá spekulace auto.cz.
Osobně si myslím, že VW si nenápadně prověřilo všechny ostatní auta a kdyby to u nějaké automobilky bylo stejné, jako u nich, tak by to křičeli do světa.
Nic to ovšem nemění na tom, že auta v laboratoři a v reálném provozu vykazují od sebe na míle vzdálené hodnoty.
P.S.: Není přece tajemstvím, že si automobilky nakupují konkurenční výrobky a ty rozebírají do posledního šroubku (například Škodovka si takto koupila před časem Toyotu Avensis). A že by to neudělalo VW po tom jejich skandálu? Tomu se mi nechce věřit....
Osobně si myslím, že VW si nenápadně prověřilo všechny ostatní auta a kdyby to u nějaké automobilky bylo stejné, jako u nich, tak by to křičeli do světa.
Nic to ovšem nemění na tom, že auta v laboratoři a v reálném provozu vykazují od sebe na míle vzdálené hodnoty.
P.S.: Není přece tajemstvím, že si automobilky nakupují konkurenční výrobky a ty rozebírají do posledního šroubku (například Škodovka si takto koupila před časem Toyotu Avensis). A že by to neudělalo VW po tom jejich skandálu? Tomu se mi nechce věřit....
Pořád pokračujete ve lžích, které jste na toto téma napsal třeba v tomto předchozím článku.
[odkaz]
Už mě nebaví na to pořád dokola reagovat.
Tady to máte docela dobře vysvětlené.
[odkaz]
[odkaz]
Už mě nebaví na to pořád dokola reagovat.
Tady to máte docela dobře vysvětlené.
[odkaz]
Tak si o tom něco zjistěte. Číst snad umíte. Doufám, že se pak omluvíte a vše uvedete na pravou míru.
Jde mně jen o to, aby se psalo dle pravdy. Pravdivý popis reality mně nevadí. Pokud by autor třeba napsal, že motory Renaultu v reálném provozu několikanásobně překračují limity oxidu dusíku, tak proti tomu neřeknu ani slovo.
tak espace 1.6dci 160k uz nebude prekracovat 25x ale 12x...
jestliže chtej likvidovat NOx pomoci zasobnikovyho katalyzatoru, musí motor z generatoru jedu NOx občas prepnout na generator ještě jedovatějšího CO, coz dosáhnou zvysenim bohatosti smesi, coz zas vede k vyssi spotrebe.
nejak mi z toho vychazi, ze cim vic chtej likvidovat jedovaty NOx, tim musí vygenerovat ještě vic ještě jedovatejsiho CO (po jejichz slouceni vznikne neskodny CO2+N2), coz vede k te vyssi spotrebe ..
jsem zvedavej, kdy pochopi, ze naftovy motor v osobním aute je slepa ulička, a kdy konecne urednici prestanou zvýhodňovat naftu nižší spotrebni dani (u nas benzin zatizen o 30% vyssi spotrebni dani nez nafta, v nekterych zemich se to blizi snad ke procentum 100)
jestliže chtej likvidovat NOx pomoci zasobnikovyho katalyzatoru, musí motor z generatoru jedu NOx občas prepnout na generator ještě jedovatějšího CO, coz dosáhnou zvysenim bohatosti smesi, coz zas vede k vyssi spotrebe.
nejak mi z toho vychazi, ze cim vic chtej likvidovat jedovaty NOx, tim musí vygenerovat ještě vic ještě jedovatejsiho CO (po jejichz slouceni vznikne neskodny CO2+N2), coz vede k te vyssi spotrebe ..
jsem zvedavej, kdy pochopi, ze naftovy motor v osobním aute je slepa ulička, a kdy konecne urednici prestanou zvýhodňovat naftu nižší spotrebni dani (u nas benzin zatizen o 30% vyssi spotrebni dani nez nafta, v nekterych zemich se to blizi snad ke procentum 100)
Vy opravdu nevíte, co píšete? Nebo to za Vás píše někdo jiný?
"...Úřady ve Francii zjišťují, jak si osobní auta v běžném provozu vedou v otázce emisí. V případě Renaultu tyto kontroly vyústily ve svolávací akci...."
"....Turbodiesely Renaultu sice emisními normami projdou v laboratorním prostředí, měření francouzské vlády ale na začátku roku ukázalo, že třeba dieselový Captur vypouští v reálném provozu násobně více oxidů dusíku, než se tvrdí na papíře. Testování emisí u tohoto malého SUV vyjevilo, že jeho filtrace zplodin funguje jen za určitých podmínek....."
Mám pokračovat?
"...Úřady ve Francii zjišťují, jak si osobní auta v běžném provozu vedou v otázce emisí. V případě Renaultu tyto kontroly vyústily ve svolávací akci...."
"....Turbodiesely Renaultu sice emisními normami projdou v laboratorním prostředí, měření francouzské vlády ale na začátku roku ukázalo, že třeba dieselový Captur vypouští v reálném provozu násobně více oxidů dusíku, než se tvrdí na papíře. Testování emisí u tohoto malého SUV vyjevilo, že jeho filtrace zplodin funguje jen za určitých podmínek....."
Mám pokračovat?
Ještě jsi zapomněl napsat, že jsou v té první třetině proto, protože už 2 roky věděli, že mají zaděláno na velký problém. Taky jsi zapomněl napsat, že ty emise byly tak velké, že by bez močoviny neprošel ani laboratorně. Podvádět už dál nemohl, tak tam MUSEL dát močovinu.
No počkejte, já ale koukám, že o žádné svolávací akci nepíšu. Jen tvrdím, že u Capturu se ukázaly vyšší emise v reálném prostředí, což je evidentně pravda...
Co já vím, tak z lednového prohlášení ministryně Segolčne Royalové vyplynulo, že Captur splňuje emisní normy jen za určitých podmínek (jen při určitých teplotách). Nevidím tedy tu lež.
To, že nám dieslové motory Renaultů reálně zasírají naše životní prostředí více, než dieslové motory od VW, je zase fakt, který ty svým kvičením stejně nezměníš.
Tobě jde pokrytecky o "papírové" hodnoty, nebo ti jde o čistší vzduch? Odpověď asi všichni známe. :-!
Tobě jde pokrytecky o "papírové" hodnoty, nebo ti jde o čistší vzduch? Odpověď asi všichni známe. :-!
Jednoduchy google dotaz na pojednavany NOx Trap ukazal ze Renault tuto informaciu zverejnil uz v roku 2010, 2012 a neskor...
A tiez, ze danu technologiu uz vtedy pouzival vo vacsich modeloch ako Espace...
To len taky maly tip pre pracu redaktora 😒
Ale vsak co by sme sa namahali, ked vieme ze vsetci rovnako EU merania ojebabravaju, nakoniec fyzika nepusti, ako to uz niekto spominal 😒
[odkaz]%2FBF03227949… />
ehm tip pre admina: zle vam to uklada link ak je v nom znak%
takze adresa:
google.sk/search?…
A tiez, ze danu technologiu uz vtedy pouzival vo vacsich modeloch ako Espace...
To len taky maly tip pre pracu redaktora 😒
Ale vsak co by sme sa namahali, ked vieme ze vsetci rovnako EU merania ojebabravaju, nakoniec fyzika nepusti, ako to uz niekto spominal 😒
[odkaz]%2FBF03227949… />
ehm tip pre admina: zle vam to uklada link ak je v nom znak%
takze adresa:
google.sk/search?…
No nevim,ale myslim si,ze tady v Evrope ani k propuknuti zadne nove dieselgate proste nemuze..Zrejme to je vsechno provazany-Brusel,loby,automobilky..kdo vi kdo jeste.K tomu korupce.To by musel treba ten Renault prodavat v USA..tam by se to ukazalo,jako u vw.Takze klidek..😄
"Podle britského deníku Guardian třeba orgány Evropské komise několik měsíců tajily výsledky studie, která prokazovala třikrát vyšší emise u bionafty z palmového oleje než u konvenční nafty."
(zdroj iDnes (zdroj Guardian))
[odkaz]
[odkaz]
(zdroj iDnes (zdroj Guardian))
[odkaz]
[odkaz]
Ta druhá citace je taky lež.
"...Turbodiesely Renaultu sice emisními normami projdou v laboratorním prostředí, měření francouzské vlády ale na začátku roku ukázalo, že třeba dieselový Captur vypouští v reálném provozu násobně více oxidů dusíku, než se tvrdí na papíře. Testování emisí u tohoto malého SUV vyjevilo, že jeho filtrace zplodin funguje jen za určitých podmínek......"
Už naposled opakuji, že to s testováním emisí nemělo nic společného. Je to staršího data než celá Dieselgate a je to interní zjištění Renaultu na které sám Renault reagoval svolávačkou. Ještě před vypuknutím DieselGate už byly Captury v pořádku. Je to tak těžké pochopit? Dával jsem sem odkaz na článek, kde je to vše popsané. Proč si to nepřečteš?
"....Úřady ve Francii zjišťují, jak si osobní auta v běžném provozu vedou v otázce emisí. V případě Renaultu tyto kontroly vyústily ve svolávací akci....."
Autorem toho druhého článku je stejný redaktor. V tomto článku na něj sám redaktor odkazuje. Odkazuje na lži, které sám napsal. Můžeš mně vysvětlit, proč se mám omlouvat. Mám se omlouvat za to, že autor lže?
"...Turbodiesely Renaultu sice emisními normami projdou v laboratorním prostředí, měření francouzské vlády ale na začátku roku ukázalo, že třeba dieselový Captur vypouští v reálném provozu násobně více oxidů dusíku, než se tvrdí na papíře. Testování emisí u tohoto malého SUV vyjevilo, že jeho filtrace zplodin funguje jen za určitých podmínek......"
Už naposled opakuji, že to s testováním emisí nemělo nic společného. Je to staršího data než celá Dieselgate a je to interní zjištění Renaultu na které sám Renault reagoval svolávačkou. Ještě před vypuknutím DieselGate už byly Captury v pořádku. Je to tak těžké pochopit? Dával jsem sem odkaz na článek, kde je to vše popsané. Proč si to nepřečteš?
"....Úřady ve Francii zjišťují, jak si osobní auta v běžném provozu vedou v otázce emisí. V případě Renaultu tyto kontroly vyústily ve svolávací akci....."
Autorem toho druhého článku je stejný redaktor. V tomto článku na něj sám redaktor odkazuje. Odkazuje na lži, které sám napsal. Můžeš mně vysvětlit, proč se mám omlouvat. Mám se omlouvat za to, že autor lže?
Doufám, že umíš číst. Já se tě neptal na druhou citovanou větu (která mi mimochodem nepřijde lživá, ale to je jedno).
Hned ve svém prvním příspěvku píšeš, že autor kecá o svolávačce. Na to autor: "čtu to po sobě, a o svolávačce nic nepíšu". No a Pogo místo omluvy vytáhne dva a půl měsíce starý článek.
Hned ve svém prvním příspěvku píšeš, že autor kecá o svolávačce. Na to autor: "čtu to po sobě, a o svolávačce nic nepíšu". No a Pogo místo omluvy vytáhne dva a půl měsíce starý článek.
Takže když se podvodník po více než roce !!! vyšetřování přizná k podvodu, stejně tak,jako by se třeba zloděj po roce vyšetřování pod tíhou důkazů nakonec přiznal ke krádeži,tak je to nepochopitelné?
Spíše je nepochopitelné že se s tím nedělalo nic dříve i když konkrétně na VW i Audi bylo upozorňováno v Německu už v roce 2011?Už tehdy měli úřady zakročit.
Spíše je nepochopitelné že se s tím nedělalo nic dříve i když konkrétně na VW i Audi bylo upozorňováno v Německu už v roce 2011?Už tehdy měli úřady zakročit.
Poč bych měl lhát? Tu druhou větu jsi snad našel a tam je taky lež? Stejně tak jsi asi v tomto článku našel odkaz na autorův minulý článek. tam najdeš další lži. Nechápu pak, jak tě může napadnout, že bych mohl lhát. Lhal jsem snad někdy (na tomto webu)?
Tak jsem si ten článek přečetl 3x, a tu tvoji první citovanou větu tam ne a ne najít. Buď článek mezitím upravili, nebo lžeš ty.
pro me je smerodatnejsi, kolik toho auta vypustej v realu a ne kolik v laboratrori.
a v tomhle smeru na tom vw není zdaleka nejhur, ale dejme tomu v první tretine tech nejlepších.
a jestliže konkretne espace 1.6dci 160k v laboratori projde, ale v realu vykazuje 25x prekroceni limitu urcenyho pro laborator, tak je něco spatne a to hodne. a kazdopadne se vnucuje myslenka, jestli to je nahoda, zamer, nebo spatny konstrukcni reseni.
podle me není OK skoro zlikvidovat automobilku která se (trochu nepochopitelne) přiznala k fixlovani, ale v realu prekracuje "jen" v malonasobcich, zatímco u automobilky, která tvrdi ze ma vse OK, ale prekracuje radove (25x) delat, ze se nic nedeje a je vse vporadku. pro me ne, me zajima, kolik tech jedu nadycham na ulici nebo na silnici a ne kolik pri nejakym mereni. a v tomhle smeru na tom vw nenni zdaleka tak zle oproti jinym znackam
a v tomhle smeru na tom vw není zdaleka nejhur, ale dejme tomu v první tretine tech nejlepších.
a jestliže konkretne espace 1.6dci 160k v laboratori projde, ale v realu vykazuje 25x prekroceni limitu urcenyho pro laborator, tak je něco spatne a to hodne. a kazdopadne se vnucuje myslenka, jestli to je nahoda, zamer, nebo spatny konstrukcni reseni.
podle me není OK skoro zlikvidovat automobilku která se (trochu nepochopitelne) přiznala k fixlovani, ale v realu prekracuje "jen" v malonasobcich, zatímco u automobilky, která tvrdi ze ma vse OK, ale prekracuje radove (25x) delat, ze se nic nedeje a je vse vporadku. pro me ne, me zajima, kolik tech jedu nadycham na ulici nebo na silnici a ne kolik pri nejakym mereni. a v tomhle smeru na tom vw nenni zdaleka tak zle oproti jinym znackam
tak nam ozrejmi jak to bylo, o neplneni limitu NOx při teplote mimo nejaky rozmezi se psalo nejen tady
opel zase opakovane splnil když se mu v laboratori zadni kola netočila, ale když je roztocili (cimz simulovali jizdu), tak opakovane prekrocil tusim az15x při jinak uplne tom samym testu
opel zase opakovane splnil když se mu v laboratori zadni kola netočila, ale když je roztocili (cimz simulovali jizdu), tak opakovane prekrocil tusim az15x při jinak uplne tom samym testu
Kolik emisí reálně který motor produkuje, na to žádný oficiální zdroj není. Jsou tu nějaká neoficiální měření od ADAC a myslím ještě AutoBild, ale těžko z toho dělat nějaké spolehlivé závěry.
Uniká ti jedna drobná nuance - problémy VW se netýkají novějších Euro 6 motorů, které zřejmě fakt patří k té "první třetině", ale starších Euro 5.
Tragicky nebezpecny CO2? Som sa dobre pobavil hned z rana. CO2 je plyn bezne sa vyskytujuci a nevyhnutny pre vsetko zelene. Zato take NOx lezuce z chrochtakov je 200 nasobne ucinejsii sklenikovy plyn a pre ludi skodlivy aj v malych koncentraciach. A okrem toho nesie par dalsich skvelich vlastnosti. Dalsia vtipna vec u chrochtakov su pevne castice. Ktore boli potvrdene ako karcinogen a vo vyssich koncentraciach sa pokojne moze merat s azbestom. Ktory je uz roky zakazany.
Vtipi o tragickej ucinosti si nechajte pre deti v skolke. Nafta je tazsi ropny produkt na jej vyrobu padne vyrazne viac ropy. Co sa tiez prejavy na produkcii CO2
Vtipi o tragickej ucinosti si nechajte pre deti v skolke. Nafta je tazsi ropny produkt na jej vyrobu padne vyrazne viac ropy. Co sa tiez prejavy na produkcii CO2
Na seznamu ctu, ze podle setreni nemeckych uradu s emisemi podvadel JEN VW! A co tedy ta zdejsi masaz, ze je jasne, ze podvadeji vsichni!?
Vw blabol jako vzdy, ale psat se tu o nem urcite nebude. Naproti tomu, o tom, ze podvadeji vsichni tu byly tri clanky denne. Fuj...
Vw blabol jako vzdy, ale psat se tu o nem urcite nebude. Naproti tomu, o tom, ze podvadeji vsichni tu byly tri clanky denne. Fuj...
To není nic nového. Sám od začátku tvrdím, že VW podváděl a za to zasluhuje trest.
Ale tyhle lab. testy vůbec nic neříkají o tom, jaké jsou REÁLNÉ výsledky emisí při normálním provozu. A jak už tu psal topten, lidi by měl v první řadě zajímat výsledek, který je přímo ovlivňuje a nebazírovat pokrytecky na euronesmyslech z laborky.
Ale tyhle lab. testy vůbec nic neříkají o tom, jaké jsou REÁLNÉ výsledky emisí při normálním provozu. A jak už tu psal topten, lidi by měl v první řadě zajímat výsledek, který je přímo ovlivňuje a nebazírovat pokrytecky na euronesmyslech z laborky.
tento clanek ve kterem byli pisalci z auto.cz smejdu usvedceni ze lzi? kdy to uvedete na pravou miru s temi podvody? [odkaz]
Normální technicky vzdělaný člověk musí vědět, že vyhoněná dieselová malorážka prostě vysoké emise mít musí. Fyziku si jen tak ohýbat podle nějakého europapíru nemůžeš.
Ano pokud neni alespon +20C tak ve meste redeji ani nevychazim. Tech 20C je v automotive uz radu let a podle toho to venku i smrdi.
Trocha kritického a samostatného myšlení ještě nikomu neuškodila. Čekáš, že německý úřad způsobí další stamiliardové ztráty Opelu, MB, BMW....? Co myslíš, je tohle svým rozsahem podobné jako např. vyšetřování vadných airbagů? Nebo je to věc, kterou se dlouhodobě zabývají vrcholní evropští politici, kteří ani po usvědčeném VW doteď nijak tvrdě nešlapali (na rozdíl od USA)? Dovolili by tito politici nějakému úřadu způsobit obrovské ztráty dalším koncernům? Průser vznikl v USA, než se provalil trval rok. Myslíš, že celou tu dobu Němečtí politici nic nevěděli a přečetli si to až jako my ostatní v novinách? A pokud to věděli, proč nezačali vyšetřovat VW už před zveřejněním aféry? Tíží politiky víc podvod při testech, nebo rozsáhlé hospodářské škody jejich chlebodárců (velkých koncernů)???
Přesně. Tuhle větu "jen vlezdo***kove budou porad mlit svoji a ten
hnuj obhajovat" by pro obhájce rendlíků měli vytesat do kamene!
hnuj obhajovat" by pro obhájce rendlíků měli vytesat do kamene!
Naopak, tragicky zastaralý benzínový (zážehový) motor je slepá (a v podstatě již zcela překonaná) ulička vývoje. Jde o mimořádně energeticky neúčinný motor, který produkuje výrazně vyšší množství tragicky nebezpečného CO2, než jakýkoli jiný motor. Všechny vozy, které jsou vybaveny zážehovými motory s kompresním poměrem menším, než 15, by měly být zatíženy speciální ekologickou daní za ničení životního prostředí, aby se jejich majitelé konečně rozhodli, že mnohem lepší bude si příště koupit auto s motorem pro chlapy a nikoli motůrkem do sekačky na trávu!
"...Testování emisí u tohoto malého SUV vyjevilo, že jeho filtrace zplodin funguje jen za určitých podmínek. To naznačuje, že francouzská značka interpretovala pravidla emisních norem tak, aby Captur dosahoval nízkých emisí jen v laboratorním prostředí a nikoliv v reálném světě......"
Ta svolávačka těch pár tisíc Capturů nemá s testováním emisí nic společného. Je staršího data. Je dokonce starší než celá Dieselgate. Je to tak těžké pochopit?