Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 25 miliard dolarů pro GM, Ford a Chrysler nebude: Záchrana zatím uvízla v americkém Senátu

Všechny strany cítí, že se nad záchranou pro automobilky stahují mraky.
Zpět na článek
20. 11. 2008 18:42
neregistrovaný "Baby_killer"
20. 11. 2008 22:34
neregistrovaný "yaroukh"
22. 11. 2008 14:22
neregistrovaný "Baby_killer"
20. 11. 2008 20:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 11. 2008 09:40
neregistrovaný "Leftie 81"
neregistrovaný "Baby_killer"
20. 11. 2008 18:42
Poslední odstavec
Nezbývá mi než s posledním odstavcem souhlasti v tom, že špatných rozhodnutí udělali americké automobilky za poslední roky mraky. Pokud se dobře vzpomínám, tak v posledních eltech ejn Fodr hovořil o restrukturalizaci a nových modelech, že už mu to snad ani nikdo nemohl věřit. Smutné.
Rozbalit vlákno
9
20. 11. 2008 19:03
Re: Poslední odstavec
presne toto som chcel napisat...
ja by som dal ako podmienku (ak by koncern dostal statne financie, prip zaruku na uver), aby vyhodilo z vedenia vsetko neschopne osadenstvo a nahradilo ho niekym kto ma skusenosti z EU pripadne Japonska, dalej zvazit, co sa vyraba, teda co sa z toho vyrobeneho aj ako-tak predava. inak to bude len predlzovanie zapalnej snury k naloziam nad zadkami US automobiliek.
20. 11. 2008 19:36
Re: Poslední odstavec
Lenze ani to nemusi stacit. Kym by sa nove vedenie zorientovalo v ekonomickej situacii takeho kolosu ako GM alebo Ford, dovtedy by spotrebovali financnu inekciu. Ved len Chrysler samotny potrebuje vraj 10 miliard $ aby prezil buduci rok!

Zmena vo vyrobnom programe automobilky sa neda urobit rychlo, ani lacno. Vyvoj novych aut nieco stoji, a navyse v oblasti "malych" a uspornych aut nema ziaden koncern velke skusenosti (snad az na Ford, ktory sa moze opriet o svoju europsku diviziu). Kym by stihli radikalne zmenit vyrobny program, statna dotacia by sa strovila na platy a odstupne nadbytocnym zamestnancom. A boli by sme tam, kde teraz. Navyse stat by tych 25 miliard uz nikdy neuvidel...
20. 11. 2008 19:43
Re: Poslední odstavec
no to počítání je trochu jinak, tam nejde o to jestli je ta firma zisková, ale jestli prodělá míň, než na kolik by přišly sociální programy. Je to sociální katastrofa, viz. Roger & Me Michaela Moora - kdo to nezná, je to 20let starý dokument o tom co se stalo s oblastí Flint, potom co GM zavřelo fabriku. Neradostný dokument, neradostná budoucnost. Na druhou stranu, dělník v GM měl právě těch 20let na přípravy na dnešek....
20. 11. 2008 20:59
Re: Poslední odstavec
ved to je jasne, ze to nepojde mavnutim carovneho prutika... automobilovy priemysel je zrona odvetvie, ktore ma dost velke casove intervaly co sa tyka zavadzania novych modelov do vyroby (navrhy, testovanie, subdodavatelia, ...). ale ak chcu prezit nic ineho im neostava a mali by spravit nieco podobne... skolenia a staze sucasnych manazmentov budu len prejedene peniaze a premrhany cas. tato situacia si vyzaduje progresivne opatrenia...
ale ako pise medved dolu... tu asi pojde len o vybranie mensieho zla.. a niekto z trojlistku aj tak pojde do ,,kytek,,.
20. 11. 2008 21:11
Re: Poslední odstavec
inak este k tym modelom... ved aj GM sa moze poobzerat po ponuke v EU.. ma predsa opel. v minulosti napr omega bola cadillac catera... lenze aj tak, ako som niekde pisal, tu ide aj o tom zmenit mienku na trhu a presvedcit amikov, ze to na com sa vozia, nie je zrovna najlepsie riesenie pre ich ekonomiku.. su hrdy narod, mozno to pochopia... je len na marketingovych oddeleniach ako dokazu presvedcit americanov na mozno v buducnosti auta s povodom z EU (tym myslim zamenit ich ponimanie tried)
21. 11. 2008 09:09
Re: Poslední odstavec
Myslim, ze Americanum je celkem jedno jestli to v cem se vozi je dobre pro jejich ekonomiku ale neni jim jedno jestli je to dobre pro jejich kapsu. A to uz zjevne zjistuji - jinak by ti 3 dinosauri nemeli ty problemy, ktere maji.
21. 11. 2008 11:53
Re: Poslední odstavec
takovýmu přesvědčování se obvykle říká dovozní clo :-!
neregistrovaný "yaroukh"
20. 11. 2008 22:34
Re: Poslední odstavec
A Ford něco z toho snad nedodržel? :-!
neregistrovaný "Baby_killer"
22. 11. 2008 14:22
Re: Poslední odstavec
Máš pravdu, dodržel. Taky má možná nejmenší problémy (tuším). Neuvedl jsem asi ten nejlepší příklad. Ale stejně i přes veškeré kroky prostě ziskovost nepřicházela a jak to vypadá, jen tak nepřijde.
Přišlo mi, že ani jedna z automobilek nežila poslední desetiletí v realitě. A hlavně jejich zaměstnanci, tak štědré výhody by neufinancoval snad nikdo. I když ty výhody schválilo kdysi vedení a vina za "zbytečné" výdaje padá jen na ně.
20. 11. 2008 19:37
En ten tý ky dva špalíky kdo vyletí z Ameriky?
To bude v Michiganu veselo 8-s. Ale kde je ta síla Ameriky odřezat starý uschlý větve? Nebýt socánků od demokratů, tak by už bylo 10let vymalováno.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 11. 2008 20:54
Jo Amíci...
...vidím to bledě...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Leftie 81"
22. 11. 2008 09:40
Jednoznačne vyhodiť vedenie...
Prečo mám pocit, že niekoľko "manažérov" v US automobilkách(GM & Chrysler... atd) sa nám snaži nanútiť vkus a nepočúvajú / ignorujú požiadavky trhu? Potom nech sa nečudujú že tie autá nejdú na odbyt. Manažment si spraví "čiarku" za splnenie výroby, vezmú si odmeny ale to, že sa auta hromadia v skladoch, pretože už pri výrobe bolo zastarané / nechcené, to nikto nerieši. A teraz fňukajú že ich odbyt je v rithi ;-\ Na to ako auto predať a ako najsť pre neho opodstatnenie mali myslieť pri navrhovaní auta, a nie až ked je vonku z vyr. linky. Môj názor... možno skreslený... ale v pohode ma opravte ;-)
-- ešte dodatok: je kruté, že toľko ludí príde o pracu, ale boli na "Titaniku" ... ;-\
Rozbalit vlákno
0