Nektera auta hori jeste mnohem lip a rychleji.. 2. foto je jen 15 minut po pouhem "frajerskem" burnoutu, a to mezitim stacili zasahnout i hasici 8-s
[odkaz]
Předražené bezvýznamné "krabice" v rukách prachatých "rádoby" znalců aut. Krásné kombinace pro potvrzení Darwinovy evoluční teorie o selekci živočišného druhu: A šikovní obchodníci si mnou ruce. Auto-lůza bláznivá si ještě bude hrát na "slzičky" .... trapné, to nejcennější určitě nemáte v umaštěné garáži.
Jsem si říkával, když jsem občas viděl záběry z rallye historiků (např. San Marino), že ta superslavná auta - která jsou často unikátní a proto extrémně vzácná a drahá - jejich současní jezdci vůbec nešetří a honí je při závodech na doraz, jako tenkrát před 30, 40 lety. A že by byla přece strašná škoda je rozbít. A pak jsem nějak prozřel a napadlo mě, že pro ta auta je závodění jejich život, jejich smysl a že je pro ně asi důstojnější umřít rozmlácená o strom, než pod hromadou prachu v nějakém muzeu nebo depozitáři... to jsou závoďáky. U "obyčejných" silničních sporťáků z těch fotek tady to nějak vůbec neprožívám.
Jak ti to rict co nejslusneji.. ale kdepak. Spousta techhle havarovanych aut jsou skvosty, co se stanou zadanymi legendami, historiky a veterany zase pozdeji. Stejne jako jsou dneska zadanymi historiky a veterany ty vozy, co se vyrobily driv a maji na rozdil od jinych z te doby svoje kvality.