Profi
No neboj, u nas sa hentie volva (teda aj cela konkurencia) kupuju zvacsa s mensimi motormi - radovo o tretinu az polovicu nizsim vykonom. Lebo to staci. A imho, tahace sa kupuju a konfuguruju podla pouzitia - rovnako ako osobne auta a vobec vsetky ine nastroje. Cize ak mas rozum, kupis si taku konfiguraciu, ktora bude na danu pracu najvhodnejsia. Plus vid ostatne komentare.
Na druhu stranu 750 koni krasne vyuzijes aj s 20t nakladom. Proste to auto pojde kopec-nekopec a parada.
Na druhu stranu 750 koni krasne vyuzijes aj s 20t nakladom. Proste to auto pojde kopec-nekopec a parada.
Asi jsi nepochopil, že nadrozměrné náklady rozdělit na 10 návěsů nejde... proto je to nadrozměrný náklad... evidentně jsi ani nepochopil pointu tohoto videa. Symbolizuje naddimenzovanost a robustnost dílů = dlouhá životnost.
Jinak to, že je 750k obecně do klasické soupravy naprd u vás na sk nikoho moc nezajímá. Ve Švédsku tahají klidně 60 tun a tam už to smysl má, obzvlášť na těžké trati. A to nemluvím o zemích, jako např Australie, jižní Amerika apod. (nesrovnatelně důležitější trhy pro Volvo oproti SK), kde jsou povoleny Road trainy... to už pak má 750k velký smysl. Ale asi to naopak nemá smysl vysvětlovat někomu, co nevytáhl celý život paty ze Slovenska a teď mu připojili internet... :-!
Jinak to, že je 750k obecně do klasické soupravy naprd u vás na sk nikoho moc nezajímá. Ve Švédsku tahají klidně 60 tun a tam už to smysl má, obzvlášť na těžké trati. A to nemluvím o zemích, jako např Australie, jižní Amerika apod. (nesrovnatelně důležitější trhy pro Volvo oproti SK), kde jsou povoleny Road trainy... to už pak má 750k velký smysl. Ale asi to naopak nemá smysl vysvětlovat někomu, co nevytáhl celý život paty ze Slovenska a teď mu připojili internet... :-!
tak jako tak to 750 HP s plazivými převody musí utáhnout jako nic...
... ale ano, chápu to jako demonstraci naddimenzovanosti příslušných konstrukčních dílů (převodovka, kardany, rozvodovky, převody v kolech atd...)
... ale ano, chápu to jako demonstraci naddimenzovanosti příslušných konstrukčních dílů (převodovka, kardany, rozvodovky, převody v kolech atd...)
existují výjimky pro nadměrné náklady, je to vhodné na tahání čehokoliv v kopcovitém terénu ...
Mohol by mi niekto prosím vysvetlit načo je komu taký ťahač keď nwm ako u vás ale na slovensku je max povolená kmotnosť súpravy 40 ton tak načo budem teda kupovat tahač ktorý utiahne 750 ton ?
... SUV VW Touareg utáhl Boeing 747 a co teprve různí člověčí siláci tahající kamiony, lokomotivy a pod..
To jj len potrebuješ x sprievodných vozidiel s palacinkárnami majákmi a podobnými no ale aj tak si stále myslím že je jednoduchšie a aj rýchlejšie to tahať 10 tahačmi a 1 10 či kolko návesov a íst tak že krokom skor dojdem ako kamionom a ešte čo by som chcel videt je čo to spravím na križovatke\kruhovom objazde
Rozdíl bude i v počtu pneumatik taženého nákladu. Každá zvyšuje valivý odpor. Tady bránilo jízdě 204 pneumatik. 747 má 18.
A roztažení vlaku? To nelze srovnávat ...