Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Motor Renault 3,0 V6 dCi: Nejsilnější turbodiesel aliance Renault-Nissan

Na pařížském autosalonu se letos v říjnu v Renaultu Laguna Coupé představil nový motor 3,0 V6 dCi. Nyní Renault zveřejnil bližší informace o této pohonné jednotce a jejích dalších aplikacích.
Zpět na článek
20. 11. 2008 09:16
20. 11. 2008 09:18
20. 11. 2008 09:27
neregistrovaný "tomaskrtek"
20. 11. 2008 09:30
20. 11. 2008 09:35
neregistrovaný "tomaskrtek"
20. 11. 2008 09:42
20. 11. 2008 09:54
neregistrovaný "tomaskrtek"
20. 11. 2008 09:57
20. 11. 2008 10:09
20. 11. 2008 13:00
neregistrovaný "Johny Blaze"
20. 11. 2008 09:28
20. 11. 2008 09:43
20. 11. 2008 09:46
20. 11. 2008 09:47
20. 11. 2008 09:52
20. 11. 2008 10:09
20. 11. 2008 10:17
20. 11. 2008 09:33
20. 11. 2008 10:44
neregistrovaný "nick02"
20. 11. 2008 13:42
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 12:34
20. 11. 2008 14:40
20. 11. 2008 20:03
21. 11. 2008 09:30
21. 11. 2008 11:32
21. 11. 2008 12:36
21. 11. 2008 12:38
21. 11. 2008 18:01
21. 11. 2008 10:24
neregistrovaný "tomaskrtek"
20. 11. 2008 09:16
felicitation
Gratuluji Renaultu! Konečně se mu dostalo výkonného a konkurence schopného šestiválce! Teď k němu ještě nějaký pěkný auto a je to paráda. :yes:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Pierro
20. 11. 2008 09:18
Re: felicitation
Myslím že se to dostane pod kapotu Lagun a asi i nástupce Velsajce. Nicméně rozhodně by to slušelo Infinitám... ;-)
neregistrovaný "tomaskrtek"
20. 11. 2008 09:27
Re: felicitation
jestli nějakej nástupce VS vůbec bude. pokud se nepletu tak ho pořád vyrábějí a nabízejí, a dokonce i s tím šestiválcem Isuzu. ale cpát to do Infi mi přijde jako znesvěcení 8-s :no:
20. 11. 2008 09:30
Re: felicitation
Pokud s Infi chtěj jít do EU, tak to bude asi nevyhnutelný.
neregistrovaný "tomaskrtek"
20. 11. 2008 09:35
Re: felicitation
vzhledem k tomu že jich tady už lítá docela dost tak to není bezpodminečně nutné, Lexus má naftu jen v jednom malém modelu a prodává se...ale zase mají hybrid. je to smutné ale máš pravdu, bez nafty se u nás neprosadí :-( i když já bych si vystačil s jejich VQ motory napořád :yes:
Avatar - Pierro
20. 11. 2008 09:42
Re: felicitation
právě že Lexus se moc neprodává... Jestli chce Infi v Evropě prorazit, bez kvalitní nafty to nepůjde... ;-)
neregistrovaný "tomaskrtek"
20. 11. 2008 09:54
Re: felicitation
jasně ale nikdo asi nechce aby Infi nebo Lex byla masovka, mě osobně stačí že tady v Prostějově máme tři FXka, to i Ferárek je tu víc >:-[]
20. 11. 2008 09:57
Re: felicitation
Nechce to možná majitel vozu, ale automobilky určitě ano.
Avatar - Pierro
20. 11. 2008 10:09
Re: felicitation
v zájmu každé značky je prodat co nejvíce aut. Navíc jak ex tak i Infi jsou masovky. Sice ne tady v Evropě ale za mořem určitě ano. Ostatně i němeká trojka jsou masovky a nikdo s tím nemá problém... ;-)
neregistrovaný "Johny Blaze"
20. 11. 2008 13:00
Re: felicitation
Chlapi, ČR neznamená evropa, v celé evropě jezdí lexusů jak naprcanejch, takže to je "masovka" ;-)
Avatar - WinDiesel
20. 11. 2008 10:00
Re: felicitation
Lexus připravuje nové diesely i pro větší modely, začne se s LS.
Avatar - jazva
20. 11. 2008 09:28
Re: felicitation
slušelo, ako slušelo. Keď si bratranec nakúpil do firmy 3 nissany s dCi(X trail, Navara,Qaushqai), ani vo sne by mu nenapadlo, že na každom bude po 100t km 2x menené turbo. A to jazdí s jedným len občas, pretože má ešte BMW... Ale tak možno si na tomto dali záležať... ;-\
Avatar - Pierro
20. 11. 2008 09:43
Re: felicitation
jazva, kde ty bývaš v Blave??
Avatar - jazva
20. 11. 2008 09:46
Re: felicitation
v pétržke, né... >:D
Avatar - Pierro
20. 11. 2008 09:47
Re: felicitation
som tadial išiel pred včerom keď som sa vracal z Pešti... ;-)
Avatar - jazva
20. 11. 2008 09:52
Re: felicitation
no a ako bolo? dúfam, že si to tam prežil bez ujmy, pretože teraz máme "napäté" vzťahy... ;-)
Avatar - Pierro
20. 11. 2008 10:09
Re: felicitation
naprosto v pohode. pošlem ti SZ ko bolo... ;-)
Avatar - jazva
20. 11. 2008 10:17
Re: felicitation
oki, ale preháňaj! >:D
Avatar - jurajos
20. 11. 2008 09:33
Re: felicitation
Slušať by im to slušalo, ale nebolo by od veci sa rozhýbať a začať ich aj konečne oficiálne predávať. Myslím že to by im v tejto chvíli zdvihlo predaje asi najviac.
neregistrovaný "nick02"
20. 11. 2008 10:44
Re: felicitation
napríklad do Renaultu S80
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 13:42
Re: felicitation
pod kapotu laguna coupe to tusim ide urcite
Avatar - Ghostyx
20. 11. 2008 12:34
Re: felicitation
Souhlas. :yes: Bude to nepochybne jeden z nejlepsich dieselu V6 na trhu. :-! A pekny autak uz maji a je to jednoznacne Laguna Coupe. Jiz jsem ji mel moznost potkat na silnici tady v Praze a musim uznat, ze je dokonala... V mainstreamu nebude mit zadnou konkurenci a dovolim si tvrdit, ze zatim co jsem mel moznost videt, tak alespon svoji vyjimecnosti se smele muze postavit i takovym ikonam jako je A5-ka nebo Bawo 3 coupe. Jsem moc zvedavej az bude nekde moznost se s ni osobne seznamit a cas na projizdku... Brawo Rendl. :yes:
20. 11. 2008 14:40
Re: felicitation
hmm, tak myslím, že teď si píchl do vosího hnízda. Přirovnávat Rendla k takovým ikonám jako Audi a Bavo - ty asi nechceš být oblíbený, že >:D
Avatar - Ghostyx
20. 11. 2008 20:03
Re: felicitation
Njn, na to jsem zvyklej. Kazdemu se libi neco jinyho a tak to ma byt, jinak by nebyla konkurence... Byt teda zadnyho Rendla momentalne nemam a mam naopak tu jiz mnou zminovanou A5 v nejsilnejsi verzi S5 quattro, se kterou jsem max. spokojen a se kterou se jen tezko da neco srovnavat, snad krome M3 od Bawa (ale ta neni 4x4), tak musim uznat, ze to Coupe od Rendla se mi aspon opticky opravdu libilo. Ty zadni partie jsou nezamenitelne a vyjimecne a me se libi vyjimecna auta.
Technikou me jiz docela presvedcila i stavajici Laguna GT, kterou jsem mel moznost kratce jeste ke konci leta v provedeni Grandtour a se 205 benzinovymi konmi poradne prohnat na klikatych silnicich nedaleko Prahy. A byl jsem mile prekvapenej, jakej pokrok Rendl za tu dobu, co jsem ho znal ja udelal. Uz to nejsou zadny nekvalitni krapy, na ktery se tady nekteri jedinci jeste stale odvolavaji, ale naopak to zpracovani, vyber materialu a celkova citelnost v jizdnich vlastnostech me opravdu mile prekvapila. Rekl bych, ze momentalne z frantiku je Rendl nejdale v celkovem pojeti autaku, tak jak ho zname u tech lepsich Skopcaku nebo nekterych Japonciku a je rozhodne dale nez PSA-cko, ktere trpi na tezkopadnost souvisejici s enormnim narustem hmotnosti a nedostatku kvalitnich a hlavne vykonnych motorizaci. Taky me osobne nesedi design nejnovejsich Pazoutu, snad jenom krome 207. Tyhle dve nove "dospele" motorizace V6 zatim v Lagune Coupe jsou dukazem toho, ze to Renault mysli opravdu vazne dostat se do lepsi spolecnosti. :-O Zda se mu to povede...? Uvidime! Ale aspon za tenhle zajimavej motor davam. :yes:
21. 11. 2008 09:30
Re: felicitation
hmm, tak to je jiné kafe - jako majitele A5 bych to od tebe nečekal. Já momentálně jsem vlastníkem Renaultu, a se vším co si napsal můžu jen a jen souhlasit. Hospodské mýty a realita současných modelů jsou dvě absolutně rozdílné dimenze. Na jednu stranu je mi to trošku líto, na druhou stranu je to fajn, tlačí to jejich ceny dolů a to je pro nás kupující dobře.
Lagunu GT jsem zatím viděl jen u nás na parkovišti, a byla moc a moc šik. Mě osobně se líbí i standardní LIII, hlavně teda Grandtour, ale GT-čko, to bych teda nebyl proti :-!

PSA - tady jsem taky zvědav kam se to posune. Citroeny :yes: , nová C5 se myslím celkem povedla, no je trošku s nadváhou, ale ještě se to dá.
Spíš nevím co čekat od Peugeotu - 207/407 dosáhli myslím hranic dizajnu, 308 je už trošku na silu, hlavně tomu zadku nemůžu přijít na chuť.
Avatar - Ghostyx
21. 11. 2008 11:32
Re: felicitation
Jj, je to jiny kafe, proto se to tezko srovnava s cimkoliv jinym... ;-) Ja mam tech autaku vic, takze na blbnuti S5 a na takove ty dlouhe cesty CX-7. To je jedno z nejlepsich "silnicnich" SUV jakymi jsem mel moznost jezdit. Nebyt te pomerne ubohe vybavy (ve srovnani s tou A5), tak po jizdni strance za tu cenu nema konkurenci! Proste hodne muziky za malo penez... Nebyt toho omezovace na maximalce, tak verim, ze to hrave pojede i pres 250. Vzdy se usmivam, kdyz na nemecke dalnici se na me snazi lepit takovi ti nedockavci hlavne ve 3.0 TDI verzich ruznych znacek a modelu koncernu VW a po case urputneho a marneho boje hlavne do kopce zjisti, ze to nema smysl... :-) S tim tvym hodnocenim designu Peugeotu mam naprosto stejnej pocit, ten zadek u 308 je prisernej. Navic si myslim, ze ani tak vynikajici motor jakym je myslim 1.6 Twin turbo, kterou vyvijeli spolecne s Bawem je nezachrani, protoze me jako potencionalniho zakaznika, by ten design spolehlive odradil. C5 je na rozdil od C6 jiz dotazena i v interieru, designove pekna, kvalitne provedena, ma zajimavej interier ala Audi, ale je tezkopadna a trpi na slabe motorizace a ani ten jeden slusnej motor V6 2.8 HDI ji myslim nepomuze v celkove lepsich prodejich... Bohuzel pro ni. :-( V tomto smeru si myslim, ze stavajici Laguna je na tom lepe, protoze je lehka, dokonce pry lehci nez minulej model a ma mnohem lepsi motory, ktere si s tim autakem poradi daleko lepe a pri mensi spotrebe. Tot muj nazor... :-)
21. 11. 2008 12:36
Re: felicitation
tak možná Laguna vyhrává co se týče hmotnosti, možná i motorů, ale její design je pro hodně lidí těžko stravitelný. U nás detto, tady je v obecné oblibě spíš německá designová škola, a přiznejme si to, nová C5 jako by jí z oka vypadla :-)

Mazda CX-7, co k tomu dodat :yes:
21. 11. 2008 12:38
Re: felicitation
jo a v souvislosti s tou Mazdou mě docela překvapilo, jak dobře se prodává, přesto že byl v nabídce jenom benziňák. S dieslem její potenciál ještě určitě výrazně poroste
Avatar - Ghostyx
21. 11. 2008 18:01
Re: felicitation
No to urcite. Ten diesel, pokud bude mit slusny parametry (slysel jsem neco o 136kw, coz z pohledu dnesnich 191kw neni mnoho, ale zalezi na zprevodovani) bude jako druhej dech pro CX-7. :yes: Ten autak nema chybu. Jizdni vlastnosti jsou spickove i diky 4x4, design nadcasovej a uhrancivej, ktery na leta prakticky nemusis menit, snad jenom ta vybava by z meho pohledu nemela byt az tak spartanska, ale pry se to ma zmenit s prichodem toho dieselu v roce 2009, tak uvidime. ;-) Kazdopadne za tu cenu v oblasti "silnicnich" SUV, dnes jasne nejlepsi volba! :yes:
Avatar - gld
20. 11. 2008 17:38
Ten názov by som zmenil
3.0 V6 dci...aj vám to znie ako totálne synonymum pre najporuchovejší motor v nedávnej histórii automobilizmu?
Myslím ten klenot čo pchali do satisov..chcelo by to rebrand, niečo ako 2.9 V6 dci..alebo aspoň do zátvorky za to uvádzať "nemá nič spoločné s predchodcom a menovcom" >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ghostyx
20. 11. 2008 20:35
Re: Ten názov by som zmenil
Njn, slysel jsem, ze to Isuzu-ovo dieselove V6 "veledilo" bylo teda nekdy fakt sila... :no: Kdesi v rohu motoru u jednoho valce, pry dost casto samovolne odchazelo chlazeni a nasledne se zadrel pist a p.o.s.r.a.l se celej motor. Rendl ani Opel tady opravdu nemeli stastnou ruku s vyberem vhodneho dodavatele... 8-s
Avatar - gld
20. 11. 2008 20:54
Re: Ten názov by som zmenil
pričom je to zvláštne..isuzu má dlhoročné skúsenosti s výrobou turbodieslových motorov, veľa európskych automobiliek od nich pred mániou common-rail bralo diesle
renault ich musel niečím fest nas*ať keď im ten trojliter tak odflákli
21. 11. 2008 09:35
Re: Ten názov by som zmenil
no ja som čítal velmi dobrý článok o tomto motore, jeho slabinách a problémoch (ak budeš chcieť, možem pohladať link). Práve to nedostatočné chladenie bolo uvádzané ako hlavný dovod motorov na odpis. Údajne však časom na tom niečo upravili a u Renaultov a Oplov potom fungoval celkom fajn, akorát u Saabov sa to nejak nepodarilo vyladit. 8-s
neregistrovaný "tomaskrtek"
21. 11. 2008 10:24
Re: Ten názov by som zmenil
jj, na Renaulťáckým fóru ho propírali, ale zajímavé je že se sral víc ve VS než v GrandEspace
21. 11. 2008 10:30
Re: Ten názov by som zmenil
ten motor je celkově nějakej divnej. V různých autech funguje/sere se úplně jinak. Ale když jezdí, tak prý jezdí velice pěkně >:-[]
Avatar - Ghostyx
22. 11. 2008 20:34
Re: Ten názov by som zmenil
No ono to bylo nejak tak (aspon co vim), ze doporucovali u Satise s timhle motorem po kazdem dojeti na urcene misto hned nevypinat motor, ale naopak vyckat az dojedou a vypnou se vetraky chlazeni kapliny v chladici motoru a az teprve potom pry vypnout i celej motor a vytahnout kartu ze zapalovani... Pozdeji co vim, tak tam udelali zmenu, ze i kdyz se vypnul motor, tak vetraky chlazeni jely dal a jeste po nejakou dobu udrzovaly kapalinu v pozadovane provozni teplote, aby nedoslo k prehrati motoru a vypinalo se teprve potom, az se motor zacal ochlazovat samovolne svoji necinnosti. Pripada mi to jako nejaka kravina, ze se motor prehriva jeste i po vypnuti a musi se ochlazovat, kdy normalne by teplota jiz nemela stoupat, protoze proste motor jiz nebezi, ale aspon tak nejak jsem to slysel. :-)
Avatar - gld
22. 11. 2008 13:17
Re: Ten názov by som zmenil
kľudne hoď link
24. 11. 2008 12:06
Re: Ten názov by som zmenil
[odkaz]

zdar, sorry, že až teraz, to vieš, cez víkend sa venujem iným koníčkom. Je to článok zo saab fora, takže o problémoch trojlitrov v saaboch, chlapík to popisuje dosť fundovane, priznám sa, nie som technicky extra zdatný, takže nechápem všetky súvislosti, ale pochopil som, že tam problém určit bude :-!