Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CHerokee
Co ten zvuk?
| 14. 4. 2016 21:44
No to je výsledek ekofašismu a německého bláznění. Ale co...nahraje se nějaký pěkný z dob minulých nebo z nějaké Ameriky a pustí se do kabiny, na to jsou Němci taky přeborníci. Když už to má M4. >:D

No a petrolheadi si stejně nekoupí foukaný 6 hrnek s outěžkem :-!
Co ten zvuk?
| 14. 4. 2016 21:56
Oprav me, ale jak to funguje u m4? Ja myslel, ze jen repro zesiluje reálný zvuk výfuku. No naštěstí se to dá vypnout odpojenim jednoho konektoru.
Co ten zvuk?
| 14. 4. 2016 22:51
Včera jsem se svezl v M3 v manuálu. (Možná ho i koupím... ;-)) Až do včerejška, jsem nerozuměl potřebě mít v autě umělý zvuk výfuku/motoru a řekl bych, že jsem se řadil mezi odpůrce tohoto gadgetu. Teď již tomu rozumím a alespoň v M3 se jim to povedlo na výtečnou. Při normální jízdě bylo "ozvučení" téměř nepostřehnutelné. Když ale přišlo na "lámání chleba", tak při neskutečném zátahu motoru se ve voze linuly zvuky jako při Jumbo Jet take off..... Také jsem seděl v M2 a nastartoval ji. Než přešel motor do klidného volnoběhu, tak se z výfuků linul pěkný hřmot. Hřmot se ale už neopakoval ani po opětovném přidání plynu. ;-) Mám teď půjčenou černou M135i 5DR v automatu. Řekl bych, že co se performance týče, je to taková 3/4 M3. Po všech stránkách velmi povedený kompakt. :-!
Avatar - white label
Co ten zvuk?
| 14. 4. 2016 23:06
Pokud nakonec skončíš v M3, dopadneš hodně dobře... :yes: ;-)
Co ten zvuk?
| 14. 4. 2016 23:15
No mojé nahání hrůzu i M135í. A to ještě nejela v M3. V té pojede až zítra. Otestujeme i M235i. Je ale pouze v automatu.... ;-\
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 05:55
No 21.4. si pro ni jdu. Uz ani nejim a nespím. Fyziologicky ještě nejak funguju, mozek taky pracuje bodře.
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 07:55
Vubec se nedivim, taky bych se nemohl dockat. Tesim se na prvni dojmy ;-)
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 07:56
Rozumím ti velmi dobře. Dnes bych měl složit zálohu na objednávku, buď na M135i nebo M235i, abych se vlezl do slevoakce, která právě končí. Ta se naštěstí netýká M3, jinak bych to měl ještě složitější. S M3 opravdu váhám. Jasný, bylo by to moc pěkný mít M3 v garáži a občas ji rozumně povolit uzdu. Ale (a tady je to nešťastný ale), M3 je pro můj lifestyle too much... ;-) Nejvíc by mě vyhovovala M135i 5DR, ale ta se mě nejmíň líbí. Tak to asi bude ta M235i. Škoda, že není v provedení Grand Coupé.... ;-)
Avatar - iudex
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 08:55
Presne, M2 Grand Coupé by bola paráda, 1er síce po facelifte opeknela, ale furt to nie je žiadny elegán, kdežto 2er či 3er je niekde inde. M3 je overkill (najmä cenovo), M2 je len dvojdverák, fakt tá 2ka ako Grand Coupé by bola ideálny kompromis. Furt tam máš 3,0 RT, akurát je tam umelý odstup od M3, ale komu by bolo 270 kW málo, iste sa to bude dať poladiť.
Inak možno si to už písal, ale prečo si vzdal Focus RS? Dizajn? Alebo R4?
Avatar - speedfred
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 09:02
FF RS už majú v Prahe.
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 11:46
Ano, vím. Dostal jsem od nich maila... ;-)
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 09:17
FFRS...ano, byl to spíš ten ten R4, ale taky ten halo efekt.
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 10:51
No hele, já jsem se trochu zchladil, když jeden kolega na autorevue popisoval lehké nedostatky po roce používání M3. Ale co, jak tady bylo už tisíckrát řečeno, třeba měl páteční kus:

Tak věděl sem do čeho jdu. S sem tam vrzajícím interiérem a nepřesnostmi ve zpracování jsem u BMW počítal. Od novoty vrzala přístrojová deska, okolo středového panelu, pak vlevo kolem průduchů klimatizace, a obložení B sloupků, klepání zpod neobsazené sedačky spolujezdce, vyřešily to 3 návštěvy v servise, momentálně je auto bez pazvuků. Potom vada v karbonovém dekoru na středovém tunelu - vzduchová bublina z výroby, vyřešeno výměnou. Po 3000 km loupání barvy z kůže ( barevné provedení Silverstone ) na bočnici sedadla řidiče - vyřešeno smart repairem. Obecně kůže na sedadlech kvalitně moc zpracovaná není, nenapjatá už z výroby, postupně se natáhne ještě více, takže má tendenci tvořit záhyby, kde to pak může praskat.
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 12:26
V M3, ve které jsem jel já, jsem žádné pazvuky nezaznamenal. Ale po pravdě řečeno, ani jsem po nich "nepátral"... ;-) Vůz měl najeto cca 26000Km.
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 12:51
Já jsem jezdil v M4 a tam vrzala páka řazení směrem dolů. Zase druhý kolega z Brna má taky M3 a na pazvuky si nestěžuje. Tak doufám v to samé.
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 16:03
Ty palce dolu jsou za co? Ze jsem citoval reálného majitele M3 nebo ze jsem uvedl jako zdroj citátu Autorevue? >:D
Avatar - white label
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 11:16
Když to asi nakonec bude M235i, tak co M2, o té neuvažuješ vůbec?
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 11:39
Já si taky myslím, že klasické emko bude vždy propracovanější, než běžný model. Jak je to s tím M235i? Ladili ho kluci z BMW M nebo ho dodává BMW AG?
Já mám třeba na pětce napsané v TP. Výrobce: BMW AG a v TP u M3 je napsáno. Výrobce: BMW M
Avatar - white label
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 11:49
M235i např. nemá samosvor, musí se se dovybavit z nabídky M-performance.
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 12:22
Já samosvor neřeším, protože ho už asi nebudu potřebovat... ;-)
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 11:59
Uvažoval jsem. Seděl jsem v ní i "povrkával" s motorem, ale podle všech recenzí je M2 ještě větší hard core než M3. Podvozek má jen jedno nastavení a nazdar. Je podle všeho nastaven na okruhy a na letištní plochy. Na "normálním" silničním povrchu to už není to pravé ořechové. M3 má adaptivní podvozek a v komfortním nastavení je vůz v pohodě. V M235í se projedu dnes. M135i je paráda až na tu kastli. A ještě k tomu v černé........... ;-\
Avatar - Hittman
Co ten zvuk?
| 14. 4. 2016 22:11
Asi to ještě ladí, řve to jak čtyřhrnek...
Avatar - AUDIRS6
Co ten zvuk?
| 14. 4. 2016 23:08
Tebe zase j€b€ ?
Ja sa ti neßerem do MB, tak j€b na Audi !
A pre tvoju informaciu, Audi ma ine ficury, nez pustanie nejakej MP3-ky cez repraky na rozdiel od A45 AMG !
Dokonca aj naftova V6 BiTDi ma ten zvuk len vdaka vyfuku a membranam v oddelenych komorach vedla tlmicov. U benzinu ani toto nerobia.
Ano, zvuk je nie moc pritazlivy, hlavne ked si zoberes ten moment (0:19), ked pred nou prefrci nove maskovane TT RS ( ktore jej proste zmizne :-! ). Jeho R5 je to, co tam mali napchat. Holt, R5 je dlha, vela by previsala ponad predne poloosy. V6 je kratucka, predna naprava bude zatazena o dost menej - ako vidis jeden najazd (!!!) do zatacky si to tato RS4 * v lahkom pretacavom slide ! :-O
Takze aspon jazdit asi bude pekne. ;-) :yes:
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 07:14
Tobě se nějak neudělalo dobře ne? ;-)
Avatar - speedfred
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 09:00
Takto som sa rozčuľoval ked mi niekto šáhnul na obľúbenú značku ked som bol násťročný. Kľud priateľu.
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 09:11
rač nám pane bože zdravý rozum zachovati >:-[]
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 09:21
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 09:55
very quickly... :-! >:-[]

A dufam, ze aj dietu dostane poriadnu, takze mozno bude srandy kopec, ako stanga vyprasi rodinny kombik... >:D
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 07:54
Nevim, co myslis tim outezkem, ale podle me tohle nema byt auto pouze pro radost. Podle me to bude auto, ktery bude delat kompromis mezi nekolika vecma, na jedny strane prakticky a pohodlny, kdyz nepojedes jak hovado tak i s rozumnou spotrebou, na druhy strane zatracene rychly.
Takze kdyz pojedes s detma na dovolenou, bude to luxusni cestovani, kdyz si budes chtit zablbnout, taky to splni svuj ucel.
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 09:12
Petrolheadi si koupí Mustanga. Pochybuje o tom někdo? >:-[]
Co ten zvuk?
| 15. 4. 2016 09:24
Bude docela sranda az ten kombik stredni tridy s 2x preplnovanym motorem, automatem a 4x4 bude vazit stejne nebo min, nez petrolheadi sen v podobe mustangu. >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku