Klídek, mercedes by tohle nikdy neudělal. mrkni na vnitřek novýho éčka, třeba ti to dojde.
Jinak - kolik máš těch nicků?
švihák
švihák námořník
pepek námořník
Vyzerá to zaujímavo. Ale realita bude hádam v štíhlejšom a farebnejšom tóne. Všade je plno, sotva ostala diera pod volantom na vodičove nohy... zatiaľ vedie Avantime (príp. Espace).
problem vidim v tom ze ludia roznych postav budu mat opat s touto koncepciu budikov-volantu problem.... nizsie postavy neuvidia na budiky kvoli vrchnej casti venca volantu ( napriklad postavou nizsie damske polovicky ) a vyssie postavy budu mat zase volant kdesi dole medzi nohami
jas som v kamaratovej 208micke sice nejak moc problemov nemal ale ak by som bol o 10cm vyssi alebo o 10cm nizsi tak ozaj neviem neviem ..... inak hrozne sa mi pacil ten maly volant.... to je hodne chytlave..... uz po polhodine ked som presadol do bezneho "klasickeho" auta tak som mal pocit ze mam v rukach nejake velke predpotopne kormidlo .... ten malicky volant je strasne fajn... odporucam si to vyskusat ale je tam ta ista dan za "nestandardnost" ...skratka treba ratat s tym ze toto riesenie koncepcne a fyzicky kazdemu asi nesadne ;-\
Jsem hlavně zvědavý, kolik si řeknou za ten display místo klasických budíků. Tohle by bylo pěkné třeba i do (snad) připravované 308R, což ale nečekám, protože ta na 90% bude mít kokpit stejný jako nynější verze . ;-\
no nevím, po cca deseti tisících km v 308 nechápu kdo mohl vymyslet takovou hovadinu aby se koukalo na budíky skrz volant. Vždy když přesednu do druhýho auta, kde je to "po staru" tak jen nevěřícně kroutím hlavou a snažím se zorientovat mezi příčkama volantu aby viděl na budíky.
Vidíš, a já to u nové 308 měl přesně obráceně - po svezení s ní jsem nechápal, kdo mohl vymyslet takovou hovadinu, jako udělat extrémně maličký volantík a dát ho řidiči pomalu mezi kolena... Další perla byl dotykový displej, přes který bych měl nastavovat klimatizaci vč. větráku. Hned z showroomu Peugeotu jsem upaloval ke konkurenční značce, která takovými kravinami řidiče netýrá... :-!
záměrně píši po 10.000 km, jedno svezení nic neznamená, protože jsi zvyklý na něco jiného. Jinak když se na to podíváš tak jak to je, tak volant končí na stejném místě kde končí normální volant, akorát ti nepřekáží v horní části. To, že je malý volant dobře, pochopíš, když se svezeš s verzí GTi, dal jsem si v tom cca 2.000 km včetně jízdy na okruhu. Nastavování klimatizace? Co chceš nastavovat? Vnitřní cirkulaci máš na tlačítko a na teplotu jsem sáhnul jednou a teď na jaře jsem šáhl podruhé, když jsem si do automatického režimu připnul i klimatizaci (přes zimu jsem měl A/C vypnuto)
Já nemůžu pochopit, že v dnešní době může být tolik lidí tak zkostnatělých. Nafta patří do kamen, elektřina do kuchyně a na budíky koukat skrze volant... Kdyby všichni ti, co tady hudrují, měli posunovat vývoj dopředu, tak máme ještě telefony s kruhovým číselníkem, šňůrou a chodíme pěšky... Samozřejmě dotykový display má svoje limity, za prudkého slunce, v zimě v rukavicích a hlavně, těžko tam hrábnete po paměti. Horší je, že Peugeot (např. 2008) nemá některé ovladače podsvícené a tak v noci po nich tápete. Také třeba vyhřívání sedaček má nějaká čísílka na boku sedačky, tak v noci, zimě, v rukavicích... musíte dát plný výkon a nebo nic..., ale holt to není prémiový model, škoda... , třeba 3008 už všechny tyhle pihy na kráse vychytá
Tvrdit, že kruh a kolo z něj vycházející musí být kulatý je taky zkostnatělý? Připadá ti nízká poloha volantu ideální pro řízení? Mě ne, to není o konzervatismu, ale o bezpečnosti řízení.
Malý a zploštělý volant se mně vždycky líbil, dokonce mi to přijde lepší (Momo atd. takové volanty nabízí odpradávna jako tuning). Pokud nemáš nastavenou sedačku příliš vysoko a volant dáš tak vysoko, aby byl co nejvýše a přitom se dalo pohodlně dívat na budíky, tak to není žádný problém. Dokonce na dlouhé cesty je to pohoda, ruce nemusejí být tak vysoko. Mám zkušenost s 2008 (najeto cca. 40 tis.) s tím, že jí střídám s dalšími auty s klasickými budíky a vůbec mi to nevadí. Je to o zvyku, stejně jako automat versus manuál. A když už se nějaký výrobce snaží přiblížit prémiovým značkám, tak by to měl dělat především v praktičnosti (když už to staví hlavně na užitné hodnotě) a samozřejmě kvalitě zpracování.
Sedačku mám u všech aut nejníže a volant přitažený k sobě + nahoru. Tohle mi u Peugeotu prostě nejde.
Většina lidí není schopna v krizových situacích rychle reagovat a pracovat s volantem, vždy sedím tak, aby se mi tohle nestalo.
Prémie praktičností obvykle nepřekonávala běžnou konfekci, naopak. ;-)