Novinky
Tak nejdřív to hifi = to je totiž moje parketa. S hifi kdysi japonci začínali podobně jako s tou inspirací W126 a W124 když se inspirovali rádiem Grundig = no dneska je Grundig dávno zkrachovalej a japonský značky jako Luxman, Accuphase, TEAC Esoteric, Kondo Audio Note nebo C.E.C. patřej dlouhodobě do naprotý světový špičky :yes: :yes😒br />
Takže sorry nechápu proč 30 let potom co se japonci při rozjezdu značky volně inspirovali Mercedesem W126 a dneska sou technicky na naprostý špičce a zčásti unikaj i německý D3 o nich mluvíš jako o hnoji
Design je složitá věc - docela velkej vliv má čas. Mě se designově z prémiovejch značek nejvíc líbí asi Maserati = takovej boční profil Ghibli je dokonalej [odkaz]
Souhlasim že důležitej faktor je výkon = těžko chápu co se ti na Lexusu nelíbí. Podle toho co píšeš máš naježděno víc než já = víš že jen o číslech výkonu to neni. Víš že na okruhu je takovej hybridní Lexus GS450h rychlejší než Alpina B5?
Téma atmosféra beru ale myslim že to je víc o tom co bylo dřív a dnes než o megarozdílech v současný nabídce. Auta co maj atmosféru jsou vzácnost = pro mě jí čim dál tim víc ztrácí masoví německý výrobci - nebo aspoň většina jejich modelů
Mám známýho co je velkej fanda italskejch aut takže s tou Lancií vim o čem mluvíš. Tady jasná shoda
Myslim nebo doufám že tenhle tvuj text chápu = pravda některý příspěvky ne 😉
Možná za to může věk = čet sem že v chápání ovládání věcí ale třeba i schopnosti vychutnat kvalitní alkohol atd. je zlom zhruba rok 1970. Jestli seš starší...
No a pak je new generace co má už i palce narostlý do strany = tý zas nerozumim já >😒]
S tou čínou si to přehnal. Komunistická Čína naprosto nepokrytě krade a kopíruje co se dá. Japonci se sice v minulosti inspirovali evropskejma výrobkama ale jejich přístup je naprosti jinej. Extrémně precizní a sou schopný na věcech fakt neskutečnou dobu dřít a dotahovat do naprostýho maxima. Neskutečnej perfekcionismus
Tadys netrefil ani stodolu
Když je v tvym světě tohle na kudlu v kapse co děláš v případech stonásobně horších? 😄
To že budeš špičkovou techniku a spolehlivost Lexusu do konce života považovat za póvl - protože se svym 1. modelem před desítkama let inspirovali Mercedesem = to asi nemusim komentovat žejo 😉
Těch 33 let snad chápu = to jsme psal že to je o dřív a dnes. To platí pro všechny výrobky a lepší to asi už nebude 😐
Takže sorry nechápu proč 30 let potom co se japonci při rozjezdu značky volně inspirovali Mercedesem W126 a dneska sou technicky na naprostý špičce a zčásti unikaj i německý D3 o nich mluvíš jako o hnoji
Design je složitá věc - docela velkej vliv má čas. Mě se designově z prémiovejch značek nejvíc líbí asi Maserati = takovej boční profil Ghibli je dokonalej [odkaz]
Souhlasim že důležitej faktor je výkon = těžko chápu co se ti na Lexusu nelíbí. Podle toho co píšeš máš naježděno víc než já = víš že jen o číslech výkonu to neni. Víš že na okruhu je takovej hybridní Lexus GS450h rychlejší než Alpina B5?
Téma atmosféra beru ale myslim že to je víc o tom co bylo dřív a dnes než o megarozdílech v současný nabídce. Auta co maj atmosféru jsou vzácnost = pro mě jí čim dál tim víc ztrácí masoví německý výrobci - nebo aspoň většina jejich modelů
Mám známýho co je velkej fanda italskejch aut takže s tou Lancií vim o čem mluvíš. Tady jasná shoda
Myslim nebo doufám že tenhle tvuj text chápu = pravda některý příspěvky ne 😉
Možná za to může věk = čet sem že v chápání ovládání věcí ale třeba i schopnosti vychutnat kvalitní alkohol atd. je zlom zhruba rok 1970. Jestli seš starší...
No a pak je new generace co má už i palce narostlý do strany = tý zas nerozumim já >😒]
S tou čínou si to přehnal. Komunistická Čína naprosto nepokrytě krade a kopíruje co se dá. Japonci se sice v minulosti inspirovali evropskejma výrobkama ale jejich přístup je naprosti jinej. Extrémně precizní a sou schopný na věcech fakt neskutečnou dobu dřít a dotahovat do naprostýho maxima. Neskutečnej perfekcionismus
Tadys netrefil ani stodolu
Když je v tvym světě tohle na kudlu v kapse co děláš v případech stonásobně horších? 😄
To že budeš špičkovou techniku a spolehlivost Lexusu do konce života považovat za póvl - protože se svym 1. modelem před desítkama let inspirovali Mercedesem = to asi nemusim komentovat žejo 😉
Těch 33 let snad chápu = to jsme psal že to je o dřív a dnes. To platí pro všechny výrobky a lepší to asi už nebude 😐
Furt smolim reakci na to tvý dlouhý povídání takže stručně: Proč se někomu dnešní Lexus líbí se pochopit dá = špičková spolehlivost a vysoká technická vyspělost
Horší je vysvětlit proč o takovýhle značce mluvit jako o hnoji
Horší je vysvětlit proč o takovýhle značce mluvit jako o hnoji
[odkaz] [odkaz] taky mi to na hnůj - navíc po 30ti letech, když dneska je Lexus inovativní možná víc než celá D3 - nepřijde 😉
to jsi buď blbě hledal, nebo si ty medvědy blbě pamatuješ člověčě
[odkaz]
Jinak s BMW si ty šmudly zezačátku vypůjčili hokejku (tvar c-sloupku)
To jsem je viděl dokonce mekotat sami v ňákým dokumentu na začátku 90tek. Možná to mám někde na VHS.
[odkaz]
Jinak s BMW si ty šmudly zezačátku vypůjčili hokejku (tvar c-sloupku)
To jsem je viděl dokonce mekotat sami v ňákým dokumentu na začátku 90tek. Možná to mám někde na VHS.
Hm, ne že by to nebylo vůbec podobný, ale kdybych to viděl bez znaku automobilky, určitě bych nehádal Mercedes, a to si interiér MB z té doby docela dobře pamatuji a líbí se mi dodnes.
To už mi skoro přijde vzájemně podobnější interiér A6 a 5-er.
To už mi skoro přijde vzájemně podobnější interiér A6 a 5-er.
Čéče, to co čtu mi přijde jako vcelku logické zdůvodnění, proč nemáš rád automobilku Lexus- na začátku (možná-nevím) něco okopírovali. Ale proč jejich auta nazýváš hnojem, to jsem pořád nepochopil.
Já nemám rád vedení Hyundai, Vošického i korejce, ale že bych jejich auta nazýval hnojem, když jsou objektivně plně konkurenceschopný...
Já nemám rád vedení Hyundai, Vošického i korejce, ale že bych jejich auta nazýval hnojem, když jsou objektivně plně konkurenceschopný...
Tady by se ti aspoň moh líbit nadpis [odkaz] >😁
Jakym hnojem si v životě jel? A jakym Lexusem? >😒]
Jakym hnojem si v životě jel? A jakym Lexusem? >😒]
Naštěstí ne ale vim že pro normálně vydělávajícího člověka tady v Evropě je to naprosto nezajímavý 😉
Kdyby chtěl někdo tohle (pod čím píšeme), tak si může dát inzerát😒br />
"Vyměním ledvinu za dvě ledvinky." 😉
Věř, že mám kamaráda, co si místo A6 koupil Supa, zaškrkal úplně celý konfigurátor a tvrdí, že rozdíl v nich není. Prý jen nóbl značka >😁 A jinak docela chytrej kluk. ;-\
Kupé LS 500 = u nás až koncem roku. Hybrid s novou "24stupňovou" převodovkou, atmosféra V8 pětilitr s novym 10ti stupňovym automatem
Sup a A6 tu zrovna dneska někdo bral za varianty při nákupu >😒]
AUDIRS6 z toho málem kleplo = dodávám že mě taky :yes: >😁
AUDIRS6 z toho málem kleplo = dodávám že mě taky :yes: >😁
nie
proste nie, mozes to obsit kožou z 33 bujakov a NIE !
a tie parohy z toho pristrojoveho štítu... >😒] >😒] >😒] >😒]
proste nie, mozes to obsit kožou z 33 bujakov a NIE !
a tie parohy z toho pristrojoveho štítu... >😒] >😒] >😒] >😒]
Interiery ? 8-s
Jediny Japonci, ktori sa naucili robit interiery su ti v Mazde :yes😒br />
...a podla toho co som videl, tak asi uz aj chalanom v Honde to docvaklo a Civic X uz bude tiez normalny.
Jediny Japonci, ktori sa naucili robit interiery su ti v Mazde :yes😒br />
...a podla toho co som videl, tak asi uz aj chalanom v Honde to docvaklo a Civic X uz bude tiez normalny.
Tak sorry že sem upozornil.. 😄
Určitě je dneska spolehlivější. Řek bych že i pečlivějš postavenej a svym způsobem má trochu náskok díky technice 😉
Určitě je dneska spolehlivější. Řek bych že i pečlivějš postavenej a svym způsobem má trochu náskok díky technice 😉
Že nemůžu dávat https samozřejmě vím, ale dělat to blbě můžu, ne? >😁
[odkaz]
Jestli je Lex lepší nebo ne než D3 nevím, ale interiéry umí parádní.
[odkaz]
Jestli je Lex lepší nebo ne než D3 nevím, ale interiéry umí parádní.
no klid, prsímtě, ty abys nenaběhl >😁
vrchní část středového tunelu bez debat, ale celkově je rozdílů dost. Inspiraci ale vidím jako zjevnou.
vrchní část středového tunelu bez debat, ale celkově je rozdílů dost. Inspiraci ale vidím jako zjevnou.
OK, dik že sis udělal čas na odpověď.
Já už nemám - někam musím jít.
Ale všechno beru (btw mám docela moderní tv grundig - čili vidíš, že jsem fakt šílenej)
jinak si prostě musíte zvyknout, že fostek a lexus...že to prostě nepůjde
svět se asi nezboří a i já to přežiju...😊
koukni na ten odkaz, jestlis ještě nekoukal
[odkaz]
Já už nemám - někam musím jít.
Ale všechno beru (btw mám docela moderní tv grundig - čili vidíš, že jsem fakt šílenej)
jinak si prostě musíte zvyknout, že fostek a lexus...že to prostě nepůjde
svět se asi nezboří a i já to přežiju...😊
koukni na ten odkaz, jestlis ještě nekoukal
[odkaz]
coooo ?????!!!!!!! 😲 8-s 😲 8-s
chýba mi tu ten skype smajlik, ktory si plesne rukou o čelo a zakrúti hlavou. :-!
chýba mi tu ten skype smajlik, ktory si plesne rukou o čelo a zakrúti hlavou. :-!
Jo, tenhle je zvenku opravdu hodně podobnej, to musím uznat. Ale ty i Hammunasakra jste dávali odkaz na LS 400, a ten mi přijde svébytnej.
Že se to všeobecně tvrdilo, jsem si našel, máš pravdu. Já Lexus nikdy neměl, neplánuji, a jsem jen docela povrchní trochu-fanda. A tvrdím, že podoba nic moc. Můj pohled.
Čínské kopie třeba Evoque jsou úpně jiná káva, žádná inspirace, ale opravdu tvrdý kopie, tohle tak nevidím. Jestli tady začala nenávist, tak to se divím. Ale neberu ti to.
Čínské kopie třeba Evoque jsou úpně jiná káva, žádná inspirace, ale opravdu tvrdý kopie, tohle tak nevidím. Jestli tady začala nenávist, tak to se divím. Ale neberu ti to.
Jojo, jsem to já. Beru. Zvenku 126, zevniř spíš 124. Ale ten středovej tunel i u toho eska a vůbec ty tvary. Jinak tohle není můj názor, to je všeobecně uznávaný fakt a to i lexusem (alespoň kdysi)
Odkaz nejde = musíš smazat s = jen http😐/
Ne že bych to pamatoval ale dle všeho se japončíci při stavbě prvního modelu Lexus fakt inspirovali Mercedesem. Při jejich způsobu myšlení a přístupu je to spíš hold než totéž co dnešní trapný čínský kopie a krádeže čehokoli
Rozhodně mi to nepřijde jako důvod po 30ti letech značku který je technicky výjímečná a v době upadající spolehlivosti držící prapor špičkový kvality na ní blít a nazývat jí hnůj a póvl :-!
Ne že bych to pamatoval ale dle všeho se japončíci při stavbě prvního modelu Lexus fakt inspirovali Mercedesem. Při jejich způsobu myšlení a přístupu je to spíš hold než totéž co dnešní trapný čínský kopie a krádeže čehokoli
Rozhodně mi to nepřijde jako důvod po 30ti letech značku který je technicky výjímečná a v době upadající spolehlivosti držící prapor špičkový kvality na ní blít a nazývat jí hnůj a póvl :-!
Nóó,
vlastně znám hodně lidí, který mají podobnej.
Co udivuje zase mě je, kolik lidí a jak Lexus žere, což jsem zjistil až tady na ACZ.
Ale asi extrémní je, OK.
vlastně znám hodně lidí, který mají podobnej.
Co udivuje zase mě je, kolik lidí a jak Lexus žere, což jsem zjistil až tady na ACZ.
Ale asi extrémní je, OK.
Jde o to, že jako velkej fanda do aut a docela si myslím, že jsem za ta desetiletí něco pochytil, mě to přijde, že lidi co diskutujou na autowebu by fakt tohle vědět mohli. Vlastně mě strašně udivuje, že lexus má tolik fanoušků tady a nemohu se zbavit dojmu (naděje) že to není reprezentativní vzorek automobilový komunity.
Vůbec to nemyslím na tebe přímo, ale vlastně i ty jsi důkazem, že se jim to povedlo a vetřeli se do povědomí a většina lidí to vůbec nevnímá. Čili bych se nedivil, kdyby se za 20 let někdo udiveně ptal "Ta čínská automobilka XY něco okopírovala kdysi (možná-nevím) no a co, vždyť jsou to super káry" atd
Opakuji, že se nenavážím do tebe, ale sám jsi příkladem.
Vůbec to nemyslím na tebe přímo, ale vlastně i ty jsi důkazem, že se jim to povedlo a vetřeli se do povědomí a většina lidí to vůbec nevnímá. Čili bych se nedivil, kdyby se za 20 let někdo udiveně ptal "Ta čínská automobilka XY něco okopírovala kdysi (možná-nevím) no a co, vždyť jsou to super káry" atd
Opakuji, že se nenavážím do tebe, ale sám jsi příkladem.
Tohle bylo upřímný = myslim ten 2 řádek >😒]
Hele už du smolit odpověď na to tvoje vyznání = psaný v dost jinym tónu než tenhle příspěvek 😉
Hele už du smolit odpověď na to tvoje vyznání = psaný v dost jinym tónu než tenhle příspěvek 😉
TWL když ani nevíš, jestli lexus něco okopíroval..to je děs, jak daleko to došlo, lidi už v tom žijou. .)
Ale já je prostě nemám rád tak je urážím. Je to prostá nenávist a chuť ubližovat někomu, kdo tě se...e. >😒]
Asi na tom není nic, co bys měl chápat.
Z Vošickým ovšem máš pravdu, to zas jo... >😁
...to je kousek.
Ale já je prostě nemám rád tak je urážím. Je to prostá nenávist a chuť ubližovat někomu, kdo tě se...e. >😒]
Asi na tom není nic, co bys měl chápat.
Z Vošickým ovšem máš pravdu, to zas jo... >😁
...to je kousek.
Zrovna sem chtěl dopsat že pozdějš dopíšu a pořádně to rozeberu 😉
Nevim za jak dlouho = za hodinu max 2?
Nevim za jak dlouho = za hodinu max 2?
Ahoj,
auta vybírám podle techniky a výkonu, vzhledu a značky. zkusím to rozvést a taky ti vysvětlit, proč se mi ekluje Lexus i když si samozřejmě jsem vědom jeho technické a kvalitativní úrovně.
Můj postoj k designu auta je, že se mi líbí od každého něco a musím říct, že je v přímém a ostrém kontrastu ke tvému vkusu. To je úplně jedno. Bohužel je to ale tak, že se mi vůbec nelíbí asijská suta. A vůbec to není proto, že bych měl předsudek k Asii. právě naopak. O japonské a korejské kultuře toho vím si myslím dost a třeba v oblasti elektroniky a vůbec je žeru. (Accuphase 😄 ) Prostě vyrábějí takový auta, který se mi nelíbí.
Dalším důležitým faktorem je výkon. Chci co nejrychlejší auto. aspoň jedno z mých aut musí být hodně rychlé.
A pak je tady taková ta neuchopitelná atmosféra určitých aut (která se strašně vytrácí i ze značek, které ji měly) Typicky je to Mercedes, hlavně starší modely. To všechno je pro mě důležité ve spojení s historií a třeba dávnými závodními úspěchy značky a jejím přínosem automobilovému průmyslu. Proto mám nejradši Mercedes.
Ale atmošku má i T2 bus třeba.
Je to těžké popsart. Třeba jsem ujížděl na Lancii Thesis. Sedadla od Poltrony frau, která v nich byla, nebyla co se týká kvality kůže a jejího zpracování od té doby překonána žádným autem na světě v ceně do 10ti milionů.
Jen těžko se mi ti to vysvětluje. Když vidím, co postuješ a co se ti líbí, mám pocit, že mluvíme jinou řečí a že mi nemůžeš rozumět. Stejně to ale zkouším....jak se jmenuje nějaká ta knížka od Clarkssona? I know you´ve got a soul? myšleno o autech. Tak ty si z mého pohledu vybíráš samá ta, co tu duši prostě nemůžou mít. neomylně. Jak bych mohl horovat pro koenigsegg, když mi děda vykládal, jak jezdil chiron na grand prix v brně a kdxž koukám nahoru do vitríny na model Roayle? Čili Bugatti...víš.
A co ten Lexus? Víš jak se občas objeví článek, jak nějaká čínská debi,,lí automobilka udělala kopii nějakýho auta a tváří se jakoby nic? Tak si představ, že za dvacet let tady budou lidi, kteří budou chrčet blahem nad produkcí týhle firmy. A takový člověk jsi pro mě dnes ty (není to vůbec osobní). Já pamatuju začátky lexu a otevírá se mi kudla v kapse. Vždycky - VŽDYCKY - to pro mě bude partička ubohých šmíráků, který začali svou ubohou (ne)historii prachsprostým okopírováním Mercedesu 126, který byl jedno z nejlepších aut, co jsem kdy měl. Googluj a mrkni na ty vnitřky - no není to ubohost? A tak se to táhlo ještě pěknejch pár let. Nejsem schopen ani ochoten to kdykoliv zkousnout, odpustit či akceptovat a firmu Lexus a její výrobky považuju za póvl a bude to tak až do mojí smrti. >😒] >😒]
JInakAch jo, kromě toho Lexusu se mi asi nepovedlo napsat, co si myslím. Ale co. Za chvíli bude úplný teplo a já vytáhnu z garáže Brouka kabrio. po půl roce stání po nabití baterky bez problémů pojede, jako už 33 let. na rozdíl od dnešních aut. pak se pojedu projet po okreskách Vysočiny a vím, že dostanu svou dávku atmosféry a souzznění s autem, který mi žádnej lexus světa nikdy není schopen dát. Asi tak.
auta vybírám podle techniky a výkonu, vzhledu a značky. zkusím to rozvést a taky ti vysvětlit, proč se mi ekluje Lexus i když si samozřejmě jsem vědom jeho technické a kvalitativní úrovně.
Můj postoj k designu auta je, že se mi líbí od každého něco a musím říct, že je v přímém a ostrém kontrastu ke tvému vkusu. To je úplně jedno. Bohužel je to ale tak, že se mi vůbec nelíbí asijská suta. A vůbec to není proto, že bych měl předsudek k Asii. právě naopak. O japonské a korejské kultuře toho vím si myslím dost a třeba v oblasti elektroniky a vůbec je žeru. (Accuphase 😄 ) Prostě vyrábějí takový auta, který se mi nelíbí.
Dalším důležitým faktorem je výkon. Chci co nejrychlejší auto. aspoň jedno z mých aut musí být hodně rychlé.
A pak je tady taková ta neuchopitelná atmosféra určitých aut (která se strašně vytrácí i ze značek, které ji měly) Typicky je to Mercedes, hlavně starší modely. To všechno je pro mě důležité ve spojení s historií a třeba dávnými závodními úspěchy značky a jejím přínosem automobilovému průmyslu. Proto mám nejradši Mercedes.
Ale atmošku má i T2 bus třeba.
Je to těžké popsart. Třeba jsem ujížděl na Lancii Thesis. Sedadla od Poltrony frau, která v nich byla, nebyla co se týká kvality kůže a jejího zpracování od té doby překonána žádným autem na světě v ceně do 10ti milionů.
Jen těžko se mi ti to vysvětluje. Když vidím, co postuješ a co se ti líbí, mám pocit, že mluvíme jinou řečí a že mi nemůžeš rozumět. Stejně to ale zkouším....jak se jmenuje nějaká ta knížka od Clarkssona? I know you´ve got a soul? myšleno o autech. Tak ty si z mého pohledu vybíráš samá ta, co tu duši prostě nemůžou mít. neomylně. Jak bych mohl horovat pro koenigsegg, když mi děda vykládal, jak jezdil chiron na grand prix v brně a kdxž koukám nahoru do vitríny na model Roayle? Čili Bugatti...víš.
A co ten Lexus? Víš jak se občas objeví článek, jak nějaká čínská debi,,lí automobilka udělala kopii nějakýho auta a tváří se jakoby nic? Tak si představ, že za dvacet let tady budou lidi, kteří budou chrčet blahem nad produkcí týhle firmy. A takový člověk jsi pro mě dnes ty (není to vůbec osobní). Já pamatuju začátky lexu a otevírá se mi kudla v kapse. Vždycky - VŽDYCKY - to pro mě bude partička ubohých šmíráků, který začali svou ubohou (ne)historii prachsprostým okopírováním Mercedesu 126, který byl jedno z nejlepších aut, co jsem kdy měl. Googluj a mrkni na ty vnitřky - no není to ubohost? A tak se to táhlo ještě pěknejch pár let. Nejsem schopen ani ochoten to kdykoliv zkousnout, odpustit či akceptovat a firmu Lexus a její výrobky považuju za póvl a bude to tak až do mojí smrti. >😒] >😒]
JInakAch jo, kromě toho Lexusu se mi asi nepovedlo napsat, co si myslím. Ale co. Za chvíli bude úplný teplo a já vytáhnu z garáže Brouka kabrio. po půl roce stání po nabití baterky bez problémů pojede, jako už 33 let. na rozdíl od dnešních aut. pak se pojedu projet po okreskách Vysočiny a vím, že dostanu svou dávku atmosféry a souzznění s autem, který mi žádnej lexus světa nikdy není schopen dát. Asi tak.
Otázka je co je pro tebe hezká a co hnusná baba [odkaz] >😒]
Nechci napovídat ale 3, 6, 8, 13.. 😉
Pro mě [odkaz] - i když dost kvůli technice
Hodně si vybíráš auta podle vzhledu? Vždycky nebo si už udělal výjímku? 😄
Nechci napovídat ale 3, 6, 8, 13.. 😉
Pro mě [odkaz] - i když dost kvůli technice
Hodně si vybíráš auta podle vzhledu? Vždycky nebo si už udělal výjímku? 😄
Nadpis dobrej. >😁
V lexusech nejezdím, nezajímá mě to stejně tak jako píchání hnusných bab. Nemusím to dělat a jsem rád.
Jaks to myslel jakým hnojem jsem jel? No pár nepovedených aut už jsem řídil. Abych byl taky férovej (když jsi mi přihrál ten libovej nadpis) za pěknou s...u vzhledem k ceně považuju béčkovej medvěd třeba.
V lexusech nejezdím, nezajímá mě to stejně tak jako píchání hnusných bab. Nemusím to dělat a jsem rád.
Jaks to myslel jakým hnojem jsem jel? No pár nepovedených aut už jsem řídil. Abych byl taky férovej (když jsi mi přihrál ten libovej nadpis) za pěknou s...u vzhledem k ceně považuju béčkovej medvěd třeba.
Mimochodem, který to je?