Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Phantom Corsair (1938): Vůz zítřka pro bohaté

7 komentářů

darkom73
nemůžu si pomoct ,ale zadní část je z Tatraplánu a předek z platýze
marianek
...moc. Kez by se neco takoveho vyrabelo i dnes. Jen bych s tim nechtel parkovat.
Anonym
Vždycky, když vidím tyhle a podobný věci z Ameriky před válkou, pochopím, že je to NÁŘEZ.
A tohle je jeden největších. Nevím, jakou to zrovna tady může mít odezvu (už jsem bez iluzí) ale za mě VELKˇY :yes😒br />
Celkovou formou připomíná bájný rumor-xar Duessenberg Simone. Který (pokud by existoval) by měl posílenou verzi stejného motoru Lycoming jako ten výchozí Cord. Asi jako Dussie SSJ Garryho Coopera.

Technika z Cordu, to je vůbec nářez. Nejen ten přední náhon, ale Cord 812 byl první auto s "mrkačkami". Tedy sériové, jinak to byl Buick Y-job, což byl mj. taky první showcar. Teda - asi to nikoho nezajímá...

jinak zadek z tatraplánu...no při vší úctě k Tatraplánu a všem fantastickým aerodynamickým počinům myslím, že ten vznikl až po WW2.
marianek
On ten Tatraplan je spis pokracovanim designoych linii z Tatry 87 (1936)
Anonym
To je jasný,máš pravdu. Ale ten mladej amík to asi neznal.
Anonym
a musím ještě napsat😒br /> kdo dneska řekne o nějakém autě, že je zvenku malé (jako malá kabina) a vevnitř překvapivě prostorné, tomu by se měl omlátit o čumák tenhle Corsair, kterého by jistě nikdo z nás necejchoval na šestimístnou káru.

co říct k otevírání elektromotorky? Ještě dneska jsou někteří z vodskoků a dovírání na větvi a tenkrát...až mi běhá mráz po zádech.

Nevím, proč mě tak fascinujou první aurodynamický auta (teda ty ujetý). AirFlow, Scarab, Tropfenwagen....z těch střízlivějších třeba Auburn Boattail a samozřejmě že jedno z prvních a nejdokonalejších - TATRA!
Avatar - Czerwik
Czerwik
Mafia... :yes: 😉