Re: Čínská auta že jsou konkurenčněschopně postavená?
To mi prijde hodne nadsazene. Vzdyt pred petadvacetidvaceti lety uz nabizeli v Evrope i Americe docela slusnou Lantru/Elantru, nebo Sportage. No a pred deseti lety zacaly nase silnice zaplavovat i30 a Ceedy. Cinani nic takoveho rozhodne nemaji. Pred triceti lety uz prodaval Hyundai v USA pres milion aut. Sice to nebyl kdovijaky zazrak (ovsem i tak o dekadu jinde, nez soudobe skodovky), ale treba design ve vetsine pripadu delal Giugiaro a rozhodne to nebyly kopie, jako v pripade cinanu. Kdyz si s necim nevedeli rady, tak si proste koupili licenci.
Zaujimave ze Gilgit dostal ban, petrumr dostal ban, a tento hulvat tu stale je, napriek tomu ze ma slovnik ako nejaky ozran. To fakt redakcii nevadi ze to tu potom vyzera ako v nejakom pajzli? Alebo je to nejaky tajny nick niekoho z redakcie? Alebo je to znamy niekoho z redakcie? Ja to prisambohu nechapem. :-)
Dufam,ze tato "ozdobna" plaketa
[odkaz]
na blatniku vedla smerovky bude iba v Cine....co takto radsej dat smerovky do spatnych zrkadiel...miesto takehoto kolotocarskeho tuzingu... ;-)
Re: Čínská auta že jsou konkurenčněschopně postavená?
Ale pozor! Ono to nemusí dlouho trvat. Dobře si vzpomínám, když se to samé říkalo o Korejcích....a není to zase tak dlouho..... :-! Záleží na tom, jak dobře zvládnou moderní výrobní systémy a zabezpečí kvalitu.
Mazda CX-4 zřejmě není pro redakci světová novinka ani regionální novinka... prostě to není žádná novinka ... teď mě napadá, jestli to auto vůbec existuje ;-)
Reportáž dobrá, ale shoda podmětu s přísudkem asi není autorova silná stránka. Zběžně:
...obličeje pomohli....
...slečny rozdávali...tvářili se....koukali....vrazili.....
Vieš, koľkokrát to tu už bolo napísané? Ale redaktori ACZ sú hluchí, slepí a ľahostajní, serú na to. Čitatelia sú im ukradnutí a ak už vstúpia do diskusie, tak zväčša len preto, aby obhájili nejaký nezmysel v článku.